vi er ferdige!!!!!

Started by normanbites, January 21, 2007, 01:32:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

normanbites

Lørdag,nye forhåpninger,1-0 etter 4 min.hmmm,er  noe på gang!!
neida,bare litt moro for å lure publikum,1-1,6 min. og være ble det
etterhvert,2-3,.jeg er sikker på at forsvaret til f.eks Odd hadde ryddet bedre opp enn dette Leeds forsvaret.Trener disse gutta sammen?eller spiller de stort sett playstation2 når de møtes?????[}:)]
nå må snart noen ansvarlige våkne av tornerosedrømmen,helst innen vi spiller i L.1 mot ???WBA vant ,og tok stort sett alt av andreballer idag,timingen  til gutta er jo helt vekk.
3 kamper til uten seier betyr ganske så sikkert nedrykk,det er snart forsent,kan ikke trøste oss  med at det stadig er noen kamper igjen!!!!evig optimist[:)]

marve

Ja vi er nok ferdige i cccl ivertfall ,men så vill vi reise oss igjen .

Dennis

Hvorfor skulle vi rykke opp igjen med det første? Ken Bates ønsker å spare Leeds United oppover i ligasystemet, og vil gjøre det samme i League One. Klubben mister da minst halvparten av startelleveren vi hadde i dag. Greit nok at den gjengen er for dårlig, men hvorfor skulle erstatterne være bedre? Nei, det er nok leeeeeenge til Leeds er på toppen igjen.

- Dennis
Marching on together!

GeirO

Har faktisk følgende ufattelige påstand: Det er nok for tidlig å si om vi rykker ned eller ikke. Har vel skjedd større mirakler enn at laget som ligger nest sist i januar berger plassen!
MOT

Gunnien

quote:
Originally posted by GeirO

Har faktisk følgende ufattelige påstand: Det er nok for tidlig å si om vi rykker ned eller ikke. Har vel skjedd større mirakler enn at laget som ligger nest sist i januar berger plassen!

Du har heilt rett.. men jaggu slite eg med å tru det..

Carl Fisker

Slapp av folkens, dette går veien. Så det på ansiktsuttrykket til Wise i 2. omgang - fyren har utvilsomt noe på gang!

berlin

vi kan selvfølgelig holde plassen enda, men det må til en bedring, og spes. forsvaret.
Kan ikke skjønne annet enn at en ny stopper må være et hovedmål. Utover det så må de spillerne som er tilgjengelige klare å vinne kamper.
Slik det ser ut nå, ser Luton til å slå følge ned til div 1, de har jo kvittet seg 2, snart 3 av sine viktigste spillere.
Hull MÃ... slås om 10 dager, da gjelder det å kjempe for livet.

Oggy

Sa til meg selv før kampen, at taper vi denne matchen - så rykker vi ned.

Hva skal jeg si nå?
Vel, vi skapte litt trykk utover i 2. omgang, som naturlig er.
Savner litt mere plan over spillet, entusiasme og trøkk på 2. ball.

Men gi oss en forsvarssjef NÃ..., please !!!
Oggy

RoarG

Når O'Brien kommer, blir alt så bra så. Få bort feilene bakover og vi vinner slike kamper som i dag 2-1 i stedet for å tape dem 2-3.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Le Jardin

quote:
Originally posted by berlin

Slik det ser ut nå, ser Luton til å slå følge ned til div 1, de har jo kvittet seg 2, snart 3 av sine viktigste spillere.
Hull MÃ... slås om 10 dager, da gjelder det å kjempe for livet.

Enig Hull må slås. Det er 6p opp og tre lag over streken er innenfor rekkevidde fortsatt. Ingen grunn til å gi opp, men med tap mot Hull er det nok over, hvis ikke de andre lagene blir like dårlige som oss da. Alle lag har en down-periode i løpet av sesongen, men Leeds sin har vart lenge nå synes jeg!
Syntes 2. omg var bedre, men det blir ikke mye fin spill og gode målsjanser av det. De nye leverer brukbart, de var de beste idag.
Men det hjelper ikke på selvtilliten å skaffe nye spillere, sette dem på laget,.....og tape allikevel...!
God tur til Kypros...
"Victory is in our sights"

trosetti

Vi har et helt nytt lag nå, som skal samspilles. Dette laget er mye bedre enn det vi har mønstret tidligere i år. Når disse er samspilte, vil vi begynne å vinne kamper igjen! Vent og se.

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

B-m

Vi har nesten en halv sesong igjen så mye kan skje. Wba er et meget godt lag, tror mannskapet til wba er et mid-table lag i Premier league. Kampen var forferdelig til tider, men har sett leeds verre, mye verre. Synes Marques er en Radebe light, er meget imponerad av Rui!! Nicholls/Thompson kan bli spennende, men jeg vil veldig gjerne se at Derry blir presset inn i lagoppstilling. Hadde vært flott med en 4-5-1 med disse tre sentralt. Healy må selges, forferdelig spillestil(syting og rygger i spiller). Jeg blir så utrolig provosert av Healy, jeg synes han virker som em surken guttespiller. Passer ihvertfall ikke inn i leeds f**kings united med den holdningen! !
Ã... begynne prate om Wise nå er håpløst, han er en forbanna idiot og middelmådig, greit. Men vi får prøve støtte laget og manager best mulig. Wise gjør flere taktiske feil, men prøver ihvertfall ordne opp og forandre underveis. Men det er ikke godt nok! Virker noe planløst og Blake spilles helt ute av posisjon. Synes vi heller bør konse bakover og kontre, miss u blackie =) Sytet til Wise på sidelinjen er en katastrofe nå, var litt små-morsomt den ene gangen, men ikke hver en jævla gang. Greit, dommerne er en katastrofe på E:R (eller er det bare meg??) men det hjelper sikkert ikke på å kalle dommern stygge navn.

Hadde jeg vært manager skulle jeg kjørt en slik oppstilling, og konsentrert meg på mine egne spilleres prestasjoner under kampen

------------------Sully
Kelly/Sa - Marques - ny spiller - Elliot
------------------Derry---------------
Carole/Blake/Sa - Nicholls - Thompson - Lewis
------------------Flonaldo
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Espen J

Er enig i det du sier B-m, vet ikke det om Healy. Har ikke sett kamp(ene) Kontringsfotball med riktig overgangs spill.. Nicholls og Derry som rivjern oppspill mot Flo som holder på ball, går mot mål, ut til kant what ever..  Tette igjen bak. Nr1 Pri... Er vel ganske grei oppskrift og ligge litt og safe, for så kjøre hurtige overganger, hvor mange spillere er med.. Krever presisjon og løpsvilje. Ehh. Så til slutt vil jeg bare si. Hvor er det blitt av westlake???

Nicholls

Ja, som mange har sagt, det ser stygt ut. Men det er bare en ting som hjelper, beinhardt arbeid!
Tette igjen bak der for alle penga. Må trenes knallhardt på defansiven de neste ukene, gi Flo rom til å kreativt utfolde seg. Så må Wise ha en to-manns prat med Nicho der han ber skipper'n om å drege gutta med seg for alvor. Vi står over en meget mørk tid, nå er det kun enorme mengder med arbeid som gjelder. Gutta må se ut som de er høy på syre når de trer ut på matta. De må kjempe for hver centimeter uttpå gresset! Slår de en dårlig passning, gjør en "bommert" må de ha en innstilling i hodet sitt som sier " Faen! Dette skal ikke skje igjen, jeg skal arbeide som pokker i neste situasjon". Vi må uttpå der, opptre som galninger bak. Så fort en mann nærmer seg 20 meter, stygt å si det, men knekk beina på jævelen.

Håper Wise tar en skikkelig prat med gutta. Jeg ville tatt en dag der jeg kun pratet med spillerne, i plenum og så med hver enkelt. Fortalt de hvor vi er, og det er ikke nye signinger, enorme summer med penger, men vilje og hardt arbeid som teller. Latt de tenke på det som ble sakt til neste treningsdag. Så når de kommer tilbake på trening, så banker man hverandre. Ta en Rösler, hat motiverer personer i enorme mengder. Blø gutta! BLØ!

Leeds04

Jeg tror fremdeles at dette går veien.
Wba er et bra lag. Vi scorer to mål. Det er det lenge siden vi har gjort. Laget er overhodet ikke samspillt. Vi får mest sannsynlig to - tre forsterkninger. Det er fremdeles mange poeng som skal kjempes om. Men jeg bekymrer meg over luken som har oppstått. Tettes denne rask så er vi med  igjen. Minner også om at det er endel andre lag som har totalt mistet grepet. De kan fort å rett ned...Coventry feks.
Viktig å ikke miste moralen. Det smitter!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

roaldv

Til tross for nytt tap, horribelt forsvarsspill i 1. omgang (F... Foxe [:(!]) og 6 poeng opp til trygg grunn, så var det da vitterlig mer positivt i denne kampen enn på lenge:

[:)] Vi klarer å ta ledelsen
[:)] Flo putter
[:)] Sa begynner å vise at han har kvaliteter
[:)] Marques ryddet elegant og besluttsomt opp en del ganger
[:)] Etter å ha ligget to mål under, klarer vi faktisk å ta oss selv i nakken og lage et reduseringsmål i 2. omgang.

Det smaker ikke akkurat PL, men det er da iallefall noe! Dette kan fortsatt snu!

Torgeir

quote:
Originally posted by roaldv

Til tross for nytt tap, horribelt forsvarsspill i 1. omgang (F... Foxe [:(!]) og 6 poeng opp til trygg grunn, så var det da vitterlig mer positivt i denne kampen enn på lenge:

[:)] Etter å ha ligget to mål under, klarer vi faktisk å ta oss selv i nakken og lage et reduseringsmål i 2. omgang.

Det smaker ikke akkurat PL, men det er da iallefall noe! Dette kan fortsatt snu!

Phu...face it...we are going down....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Sverre

quote:
Originally posted by Torgeir

quote:
Originally posted by roaldv

Phu...face it...we are going down....

Torgeir

Er du våken, Torgeir...? [8D]

Etter seieren mot Hull til helgen, regner jeg med at du blir litt mer optimistisk anlagt du også!

Einar

quote:
Originally posted by B-m

Vi har nesten en halv sesong igjen så mye kan skje. Wba er et meget godt lag, tror mannskapet til wba er et mid-table lag i Premier league.

Tror ikke WBA hadde hatt en sjanse i PL B-m, dette var lagets 3. borteseier i CCC og den første siden oktober. At disse halvgode lagene ser ut som PL-lag når de møter våre gutter skyldes nok heller at våre spiller som et middels L1-lag, at their best.

Beklager [xx(]

Jon R

quote:
Originally posted by RoarG

Når O'Brien kommer, blir alt så bra så. Få bort feilene bakover og vi vinner slike kamper som i dag 2-1 i stedet for å tape dem 2-3.

Så lenge laget overhodet ikke henger sammen, skal det nok mer enn en O Brien til for å redde oss. For de som mener de å ha sett fremgang under Wise, må denne kampen kommet som et sjokk. For de som trodde at det var et lurt trekk å erstatte dårlig presterende spillere fra egen stall, med spillere som ikke har prestert i andre klubber, må kampen vært traumatisk. Det burde vært 4 mnds returett på managere. Negativ progresjon kan umulig være i henhold til garantiordningen. Tror jeg gjør et forsøk på Finn.no: Engasjert men sinna apekatt gis bort gratis.

Jon R.
Jon R.

HåvardK

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by RoarG

Så lenge laget overhodet ikke henger sammen, skal det nok mer enn en O Brien til for å redde oss. For de som mener de å ha sett fremgang under Wise, må denne kampen kommet som et sjokk. For de som trodde at det var et lurt trekk å erstatte dårlig presterende spillere fra egen stall, med spillere som ikke har prestert i andre klubber, må kampen vært traumatisk. Det burde vært 4 mnds returett på managere. Negativ progresjon kan umulig være i henhold til garantiordningen. Tror jeg gjør et forsøk på Finn.no: Engasjert men sinna apekatt gis bort gratis.

Jon R.

Så du syns ikke vi skal gi Wise mer tid før vi feller en dom? Hva med å bringe inn enda flere nye fjes - aller helst spillere uten kamptrening? Høres virkelig ikke det ut som en genistrek?

Tom S

Det var skikkelig trist å sjå Leeds United igår.

Laget vårt er totalt blotta for plan og samhandling, forsvaret vårt er så usikre at det er fælt å sjå på.
Vi rygger konstant når motstanderen får ballen, vi er ikkje opp i ballfører, vi vinner ikkje andreballer, vi klarer ikkje å klarere i eige forsvar, det er utrulege avstander mellom lagdelene o.s.v.

Igår skuffa også Nicko meg stort. Hadde trudd han var manen som skulle klare å løfte oss ut av bunnstriden, men igår var han treg med mange dårlege taklinger og utruleg dårleg pasninger.

De som ser noko positivt i kampen må eg få beundre, eg klarer det ikkje !

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

HåvardK

quote:
Originally posted by Tom S

Det var skikkelig trist å sjå Leeds United igår.

Laget vårt er totalt blotta for plan og samhandling, forsvaret vårt er så usikre at det er fælt å sjå på.
Vi rygger konstant når motstanderen får ballen, vi er ikkje opp i ballfører, vi vinner ikkje andreballer, vi klarer ikkje å klarere i eige forsvar, det er utrulege avstander mellom lagdelene o.s.v.

Igår skuffa også Nicko meg stort. Hadde trudd han var manen som skulle klare å løfte oss ut av bunnstriden, men igår var han treg med mange dårlege taklinger og utruleg dårleg pasninger.

De som ser noko positivt i kampen må eg få beundre, eg klarer det ikkje !

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Mange trekker frem Wises engasjement som noe positivt. Dette til orientering.

Tom S

Engasjement er positivt, men det spørs korleis ein brukar det...

Er redd Wisey ikkje har ein klar speleplan, han klarer ihvertfall ikkje å formidle den til gutta på bana.

Einaste håpet no er at nykomlingane vert bedre samkøyrt og finn kampformen, og at det vert bedre for kvar kamp framover.

Neste er vel mot Hull.
Vert det ikkje 3p der så er eg stygt redd dette bærer rett ned.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Oggy

I verste fall står vi med 0 poeng etter våre
4 neste kamper, som alle er meget tøffe [:0]

- Hull borte
- Norwich borte
- CP hjemme
- Cardiff borte

Håper nå for alt i verden at så ikke vil skje [:)]
Oggy

Ferre

quote:
Originally posted by Oggy

I verste fall står vi med 0 poeng etter våre
4 neste kamper, som alle er meget tøffe [:0]

- Hull borte
- Norwich borte
- CP hjemme
- Cardiff borte

Håper nå for alt i verden at så ikke vil skje [:)]

Blir en meget tøff og viktig periode dette! Som du sa, så kan vi i verste fall stå med 0 poeng etter disse oppgjørene. Håper bare Wise får skikk på forsvaret de neste ukene, det er uakseptabelt å slippe inn 3-4 mål pr. kamp.

-WE'LL BE BACK-

Kato

Bare begynn å forbered Dere psykisk på nedrykk. Det må et under til om vi skal berge plassen.

B-m

quote:
Originally posted by kato

Bare begynn å forbered Dere psykisk på nedrykk. Det må et under til om vi skal berge plassen.

Det har jeg sagt leeeeenge.

Men om vi rykker ned så er det ikke verdens største katastrofe. Forhåpentligvis forsvinner Bates og siste rest av medgangs-supportere!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

marve

quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by kato

Det har jeg sagt leeeeenge.

Men om vi rykker ned så er det ikke verdens største katastrofe. Forhåpentligvis forsvinner Bates og siste rest av medgangs-supportere!

HEHEHEHE tror du det finnes noen MEDGANGS SUPPORTERE igjen nå da .
Ileage one kan vi igjen begynne å slippe til ung gutta forhåpentligvis i fred å ro,da kan vi sakte men sikkert få lakt grunnlaget for et nytt og yngre lag som igjen vill kjempe mot de store  .Bates vill nok ikke forsvinne før vi er tilbake i prl.
Spill i leage one er nok meget realistisk ,men jeg nekter å tro at oppholdet i den ligaen vill bli langvarig ,så kansje 1 år i den ligaen bare vill gjøre oss godt .For all del håper vi slipper å gå ned enda et hakk ,men for å trøste oss litt så er det kansje ikke så dumt ,ungdommen vill slippe til og vi kan få bygd opp et nytt stor lag fra bunnen av .