Laget som spilte i dag

Started by h.b, January 21, 2007, 02:25:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Med 2-3 unntak.Marques,Flo og til tider Thompson så står vi frem som et lag totalt blottet på kreativetet og tallent.Vi er faktisk ikke bedre enn hva tabellen tilsier.
Hvis ikke det blir hentet inn en solid keeper, en god stopper , en kreativ midtbanespiller og en måltyv av rang til å spille på topp sammen med Flo, så er vi i dyp shit.
Vi må få inn en sentrallinje som kan spille fotball.Først da tror jeg de andre på laget kan heve seg.
Nei det jeg var vitne til i dag var skammelig dårlig.
De var det negative. Her er det positive ......................

Dennis

Foxe, Blake og Healy var utter shit i dag!

- Dennis
Marching on together!

Ferre

Thompson var elendig i dag, som så mange andre.

-WE'LL BE BACK-

h.b

Her er min vurdering
Sully-Svak
Sa-Er ikke sikker = ok
Marques-Stor
Foxe-Ræl
Elliot-Svak
Lewis-Svak
Thompson-Godkjent
Nicholls-Svak
Blake-Noe av det dårligste jeg har sett av ham
Flo-God
Healy-Selg hvis noen vil ha

Leedsfan

Healy trenger noen antidepressiva!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oggy

Sully        - litt usikker til tider, ok ellers
Sa           - Svært sjelden med fremover, ikke bedre enn Kelly!
Rui          - Tidvis god. Vår beste bak
Foxe         - Klønete, treg, ingen sjefstype
Elliot       - Som Sa, gjør ingen stor kamp

Thompson     - Virker litt utrent, flott mål
Nicholls     - For langt unna i presset, ingen playmaker
Lewis        - Blir brukt for lite på siden, sett han bedre
Blake        - Under pari i dag

Flo          - Gjør en høvelig bra jobb, vinner mye på hodet
Healy        - Burde scoret på sin sjanse, er han sulten nok?

Kandol       - Vil en del, men har han evnene?
Moore        - Tuller det til med mange frispark i mot, overtent?
Gylfi        - Liten spilletid
Oggy

GeirO

quote:
Originally posted by h.b

Her er min vurdering
Sully-Svak
Sa-Er ikke sikker = ok
Marques-Stor
Foxe-Ræl
Elliot-Svak
Lewis-Svak
Thompson-Godkjent
Nicholls-Svak
Flo-God

Ganske så enig her.
MOT

flynn

Synes Thompson var bedre enn flere av dere andre tydeligvis. Han viste rutine og overblikk sunes jeg, og valgte faktisk en del gode løsninger. Innimellom falt han ut av kampen, men det kommer sikkert av manglende kamptrening. Jeg synes de nye gjør godt fra seg, og da inkluderer jeg Rui som aldri har vært en av gutta på alvor. Spørsmålet blir da om de evner å trekke opp de andre fra hengemyra eller om de nye lar seg selv falle ned på samme nivå.

Ellers:Blakes revival under Wise ser ut til å være over, og Nicholls skuffet stort. Dårlig kopi av Vinnie Jones synes nå jeg..

flynn

RoarG

I hovedsak enig. Husk at Thompson, Flo, Elliot og Sa er nye. Kandol ville mye, og var i allefall bedre enn Blake. Marques var en positiv overraskelse. Tatt dette i betraktning KAN dette gå veien hvis laget får satt seg litt. Kommer O'Brien inn vil det styrke forsvaret. Få bort blunderne, og vi vil vinne kamper med dette laget. Kan ikke skjønne noe annet.
quote:
Originally posted by GeirO

quote:
Originally posted by h.b

Her er min vurdering
Sully-Svak
Sa-Er ikke sikker = ok
Marques-Stor
Foxe-Ræl
Elliot-Svak
Lewis-Svak
Thompson-Godkjent
Nicholls-Svak
Flo-God

Ganske så enig her.

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B-m

Enig med ratingen din hb.

Tror Sa er en spillende back, men dessverre er ikke leeds et spillende lag.
Sa fikk ihvertfall enormt mye skryt da han spilte høyrekant borte mot wba. Tror karen har potensiale
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

oak-tjome

men..uansett lag nå må vi begynne å vinne kamper snart ellers er det bare en vei å gå -----> ned. 50 poengs grensen er langt unna....... og det er kun 18 kamper igjen. Det er ikke mye å gjøre det på, men det har skjedd større under før.

berlin

det ser unektelig mørkt ut, men hvis vi skaffer en kompetent stopper rimelig raskt, så burde stallen være god nok. Så da spørs det om Wise fikser å håndtere et lag i motgang da, det er ikke så mye som tyder på det. Men 18 kamper skal være nok til fortsatt å få opp en "god periode". Tror 6 seire, 3 uavgjort og 9 tap ( gir 45 p )
skal holde.

samadhi

Enig i det meste her h.b.

En som faktisk gjorde ett godkjent inntrykk på meg i dag var Kandol. Han viste til tdier at han faktisk er ganske rask, og klarer han å kombinere dette med sin store fysikk kan det kanskje bli noe. Håper bare han klarer å tilpasse seg nivået, men nå skal vi vel spille Leauge one neste år, så da blir det vel bra =)

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

bjørnb

Sjokkert hvor forferdelig dårlig Foxe var i dag.... Salget av Kilgallon sender oss rett ned en divisjon. Marques gjør faktisk manns jobb og har litt fotballhode, men foxe er fullstendig fri for fotballforståelse. Har ikke sjans å forutse neste bevegelse, blir hengende etter og vips så putter WBA. Nicholls hadde heller ingen god kamp i dag. For mye feilpasninger. Thompson viste til tider hva han kan, men er litt rusten. Han kommer. Flo syns jeg gjør grei jobb, får ikke mye å jobbe med. Forøvrig en trivelg kveld på pub'en. [}:)]

BjørnB
BjørnB

HåvardK

Syns kanskje Marquez får i overkant mye ros. Rett nok er han rolig og trygg med ballen i beina, og viser tegn til kreativitet - men jeg syns vel også han sliter med plasseringsevnen. Kanskje ikke så rart siden hele forsvarsfireren tilsammen har under 20 kamper i Leedsdrakt bak seg.

Jon R

quote:
Originally posted by berlin

det ser unektelig mørkt ut, men hvis vi skaffer en kompetent stopper rimelig raskt, så burde stallen være god nok. Så da spørs det om Wise fikser å håndtere et lag i motgang da, det er ikke så mye som tyder på det. Men 18 kamper skal være nok til fortsatt å få opp en "god periode". Tror 6 seire, 3 uavgjort og 9 tap ( gir 45 p )
skal holde.

Stallen var god nok den, ift målet om å berge plassen i CCC. Inntil Wise overtok vel og merke. Etter tapet mot Preston gav han inntrykk av at problemet var at stallen var "unfit". Etter å ha kvittet seg med samtlige spillere i backrekka, skulle man kanskje forvente en viss fremgang. Hvis noen på alvor mener at den nykomponerte forsvarsfireren vår, eller midtbanen for den saks skyld, er bedre enn den vi hadde, så lurer jeg på hvor dere har vært de siste 5 månedene. ( nei jeg snakker ikke om hvilke navn vi har på papairet, jeg snakker om hvordan vi faktisk presterer). Nå om dagen virker det som om Wise har flyttet fokus fra fitnesslevel til ddommerstanden. Nå er det visst dommeren som har skylda.

Jeg er ingen kravstor person. Jeg forlanger ikke festfotball og opprykk til PL. Det jeg forlanger er et minimum av progresjon spillemessig og resultatmessig. Vi står ikke engang på stede hvil: Vi blir dårligere og dårligere for hver måned som går.

45 poeng har vel aldri vært godt nok til å berge plassen, blir neppe det i år heller. Slik det det er nå, må vi ta minst like mange poeng i snitt pr kamp som de beste play off lagene, herfra og inn. Er det noen som igår så det minste aller tegn på at vi skal nå en sånn form fra neste kamp av og resten av sesongen, vennligst kontakt legen.

Jon R.
Jon R.

berlin

bbb
quote:
Originally posted by Jon R

quote:

skal holde.

Stallen var god nok den, ift målet om å berge plassen i CCC. Inntil Wise overtok vel og merke. Etter tapet mot Preston gav han inntrykk av at problemet var at stallen var "unfit". Etter å ha kvittet seg med samtlige spillere i backrekka, skulle man kanskje forvente en viss fremgang. Hvis noen på alvor mener at den nykomponerte forsvarsfireren vår, eller midtbanen for den saks skyld, er bedre enn den vi hadde, så lurer jeg på hvor dere har vært de siste 5 månedene. ( nei jeg snakker ikke om hvilke navn vi har på papairet, jeg snakker om hvordan vi faktisk presterer). Nå om dagen virker det som om Wise har flyttet fokus fra fitnesslevel til ddommerstanden. Nå er det visst dommeren som har skylda.

Jeg er ingen kravstor person. Jeg forlanger ikke festfotball og opprykk til PL. Det jeg forlanger er et minimum av progresjon spillemessig og resultatmessig. Vi står ikke engang på stede hvil: Vi blir dårligere og dårligere for hver måned som går.

45 poeng har vel aldri vært godt nok til å berge plassen, blir neppe det i år heller. Slik det det er nå, må vi ta minst like mange poeng i snitt pr kamp som de beste play off lagene, herfra og inn. Er det noen som igår så det minste aller tegn på at vi skal nå en sånn form fra neste kamp av og resten av sesongen, vennligst kontakt legen.

Jon R.

alle er vel enige om at dagens forsvarsfirer er dårligere enn den vi hadde ved sesongstart. Men yesterday er nytteløst å tenke på. Ut fra handlingen til nå i januar, ser det ut til at det eneste man kan håpe på er 1 stk stopper som er bedre enn Heath og Foxe. Skjønt jeg tviler på om det skjer noe mer handling i januar.

jeg er ikke så sikker på at vi er blitt dårligere, men vi er dårlige på "en annen måte" enn i aug/sep. Bedring må til, og så lenge det er liv er det håp.

ad poeng. I fjor hadde 43 poeng vært nok, men det er nok riktig at det oftest er rundt 50p som må til. Walsall er det laget som har hatt mest poeng ( 52p ), og likevel rykket ned ( av de siste 9 sesongene )

Torgeir

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

skal holde.

Jon R.

Bra sagt/skrevet Jon........

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Eriksen55

foxe var ikke så ille. som sagt så var jeg der. litt bedre oversikt og mulig jeg ser mer enn det mange her hørte på radio eller så på tv. han brøt foran mange ganger, iskald med ballen, har mage bra oppspill. tror problemet et at rui og foxe trenger å spille med en sjef i midten..da skal du se. samt at leeds skaffer seg en venstreback.. elliot er elendig! sier som mange skrek til han når han ble byttet ut, vi vil ikke se deg i leeds drakt igjen, roy keane hadde rett med deg.. sier jo litt og ikke helt uenig. armando sa har ptensiale til å bli en knall høyreback, thompson blir nok bedre og bedre, noe han bør når han får trent. flo var og er god!

TrJ

så kampen på tv, thompson ble ganske preget av manglende kamptrening (han så helt ferdig ut da han ble bytta ut). Healy er fortsatt på månen (mentalt sett..) virker det som, det lille Kandol fikk vist frem virket bra nok til å være første valg før Healy! Flo var bra, Blake en stor skuffelse. Foxe med en utilgivelig feil på 1-2, men han er fortsatt bedre enn Heath og det sier litt.. Nicholls skuffa.

Merkelig nok virker det som at mange av spillerne (unntatt Flo) er preget av Wise's holdning til dommerstanden for tiden og de brukte mer energi på å kjefte/klage på mannen i svart enn på å fokusere på sitt eget spill.. Når vi har så mange eldre rutinerte spiller (7 stk i start-11 er over 30?) så er det unødvendig!
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

GeirO

Påstår faktisk at Foxe var litt uheldig på baklengsmålet. Greit at han ble tatt igjen av Kamara, men selve snublingen hans over ballen var litt uflaks. Men når snat skal sies er ikke Foxe i nærheten av god nok til å spille på elvern.

Fox(e) er rev(v)a! (Noen som tok den?)
MOT

Lars E

quote:
Originally posted by Oggy

Sully        - litt usikker til tider, ok ellers
Sa           - Svært sjelden med fremover, ikke bedre enn Kelly!
Rui          - Tidvis god. Vår beste bak
Foxe         - Klønete, treg, ingen sjefstype
Elliot       - Som Sa, gjør ingen stor kamp

Thompson     - Virker litt utrent, flott mål
Nicholls     - For langt unna i presset, ingen playmaker
Lewis        - Blir brukt for lite på siden, sett han bedre
Blake        - Under pari i dag

Flo          - Gjør en høvelig bra jobb, vinner mye på hodet
Healy        - Burde scoret på sin sjanse, er han sulten nok?

Kandol       - Vil en del, men har han evnene?
Moore        - Tuller det til med mange frispark i mot, overtent?
Gylfi        - Liten spilletid

Enig i denne vurderingen.

Forever Leeds

Forever Leeds

Peter7

For så vidt enig, men synes Foxe får unødvendig mye av skylda for tapet. Han spilte brukbart, men var uheldig ved målet - noen dommere hadde kanskje blåst frispark til Leeds fordi WBA-spilleren hjalp godt til når Foxe falt...
Hvis Sa kan holde dette "Kelly-nivået" skal ikke jeg klage.
Healy synes jeg prøver mer enn tidligere i sesongen - også uheldig ikke å score.
En bedre keeper hadde reddet i hvert fall ett av målene til WBA.
Flo var god.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'