Leeds er dessverre et League One lag, når neste sesong sparkes i gang. Transfervinduet er åpent, vi har muligheten til å handle - i verste fall låne - et par spillere som kunne holdt oss oppe, men vi har en styreformann som ikke vil høre på fansens nødskrik. [xx(]
Halve førstelaget vil ikke ha kontrakt til høsten, så spillere vil nok forsvinne i hopetall. Kelly, Thompson, Sa, Elliot, Nicholls, Healy, Blake, Flo og Lewis, er bare noen av spillerne i dagens stall som enten er for gode, eller har for stor "stjerne" til å spille i League One. Salg av noen av disse vil generere penger, men det vil igjen
ikke gå til spillerkjøp; spillere som kunne sendt oss tilbake til CCC.
Ken Bates er mer opptatt av at området rundt Elland Road, samt stadionet selv, skal opprustes for fremtiden. Derfor går penger fra salgene av Rob Hulse og Matt Kilgallon ikke til spillerkjøp, men til et par malingstrøk på Elland Road. Dette henger ikke på greip! En storklubb på engelsk måleståkk, vil fra og med neste høst famle rundt i League One, i kamper mot Yeovil og annet rask, det fordi vi har en styreformann som ikke skjønner at sportslig suksess innebærer at man må satse, nettopp på det sportslige.
I stedet vil Leeds United kanskje om noen år, sitte med et oppgradert stadionanlegg og en slags fotballandsby i Leeds-området. Dette høres vel og bra ut, mr Bates, men dette må gjøres når klubben er et stabilt topplag! Ã… gjøre noe slikt vil innebære at klubben settes i ytterligere gjeld, mens vi ikke har mer enn 10.000 på stadion! Hva i all verden skal vi med et fotballsenter omkring stadion, hvis det ikke er noen som bruker det? [V]
Laget vil vi vel kunne følge på radio og nett, men TV-kamper blir det nok smått om. Billettprisene på hjemmebane vil nok skrues ned, men ikke mer enn at vi vil bli den suverent dyreste klubben i League One. Norske aviser og nettsteder vil nok spy ut enda fler artikler om 'drømmen som brast' og hvordan alt er så trist.
Nei, vi får nok håpe at denne Ken Bates skjønner at han ikke har noen framtid i Leeds United, slik at han selger. En gjeng Leeds-fans i førersetet, selvfølgelig forutsett at de har noen kroner å satse, ville nok kunne sende Leeds opp til CCC igjen. Men med Ken Bates ved roret, tror jeg vi ender rundt midten av League One neste år! [

]
Noen som husker Milton Keynes? Ikke jeg heller...
MEN! Uansett hva som skjer med klubben min, vil jeg alltid være en ihuga supporter av Englands greatest team. Leeds United vil alltid ha en enorm plass i livet mitt! Det som kjennetegner en supporter, er at han er mer engasjert i nedgangstider! Marching on toghether!
- Dennis