Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob

Started by Per-Stian, January 22, 2007, 23:53:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per-Stian

I slutten av februar 2007 slepp vårt kjære Leeds-band sitt andre album. Førehandsbestill her (14 euro):
http://www.play.com/Music/CD/4-/1125213/Yours_Truly_Angry_Mob/Product.html

Gler meg som ein unge, og håpar dei kan følgje opp debutalbumet!

Per-Stian

Sjå deira første video, "Ruby", frå d nye albumet her:
http://www.kaiserchiefs.co.uk/txp/index.php?s=video

Videoen minnar meg litt om dei stakkars "doserane" i Fragleberget som stadig vekk fekk øydelagd sine praktfulle byggverk.

Ferre

Ser også fram til det nye albumet! "Ruby" er en meget bra låt, håper det er standarden på albumet.

-WE'LL BE BACK-

Leeds04

Ahh....gleder meg som en unge. Men av erfaring er det vanskelig å lage plate nummer to.

I mellomtiden skal jeg kose meg med Wolfmother på Sentrum Scene.

"Why settle for more, when you can settle for less"

Per-Stian

Ja, e vel ikkje mange band som kan skilte me å lage eit jamngodt elle betre oppfølgjaralbum. Så lenge d nye albumet e i same gate som "Ruby" og at dei held trøkket frå første album, så ska eg nok bli glad i dette også[:)] Hjelp jo litt på (for min del iallfall) at KC e svorne Leeds-tilhengarar og lokale gutar.

Ferre

"Ruby" live. Ikke akkurat den beste kvaliteten, men det overlever vi.

http://www.youtube.com/watch?v=GIetlSlsTiA&mode=related&search=

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Dei som lyttar på NRK P3 har sikkert lagt merke t KCs nye låt som blir spelt me jamne mellomrom. Songen vert berre meir og meir fengande i mine øyre, den minnar litt som godaste Franz Ferdinand.

stromer

bare å glede seg, albumet er bedre enn det første.

Ferre

quote:
Originally posted by stromer

bare å glede seg, albumet er bedre enn det første.

Hvordan vet du det? Hørt flere sanger fra det?

-WE'LL BE BACK-

stromer

Per-Stian

Mogleg å få tilsendt nokre smakebitar på e-post, Stromer? E så utruleg nyfiken...

Ferre

Ã...hh, gleder meg! Vi har virkelig noe å se fram til hvis det nye albumet er bedre enn "Employmet".

-WE'LL BE BACK-

stromer

smakebiter er det dårlig med, har ingen kopi i hende. Det ville uansett være piratvirksomhet:-o

Per-Stian

quote:

smakebiter er det dårlig med, har ingen kopi i hende. Det ville uansett være piratvirksomhet:-o

Heilt i orden, Stromer. E jo berre nokre små veker att før albumet vert lansert, og den som ventar, ventar jo ikkje forgjeves seiast d[:)]

stromer

Leeds04

Hørte den omtalte singelen "Ruby" og så videoen på Nrk i dag.
Den ble jeg ikke imponert over. Rart at de velger en så lite fengende sang som singel. Håper albumet kuser singelen.
Har vært dømmende litt for raskt ute før...håper jeg tar feil!

Jon R

Du fikk vel med deg lydverket igår, Per-Stian? [:)]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Dette pratet om kuser hadde gått meg hus forbi! Kan ma snakke om sånt på dette forumet, moderatorer? [:O]

[:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Leeds04

[:D]

Per-Stian

quote:
Originally posted by Jon R

Du fikk vel med deg lydverket igår, Per-Stian? [:)]

Jon R.

Laurdag var eg på veg heim frå dei austerriske alpane. Fekk sjølvsagt med meg reprisen av Lydverket på NRK2 idag. Utruleg bra PR for KC og Leeds! Kanskje litt ambisiøst å skulle gå frå å vere eit Leeds-band til eit universelt band? Kanskje Wilson & CO er inspirert av Leeds Uniteds bragdar i Champions League ved tusenårsskiftet.

Per-Stian

Eg teller ned dagane no, kun 13 dagar att. Førstesingelen "Ruby" er nummer ein på lista over mest nedlasta songar for itunes iflg Top of the Pops, og nummer to på kjøpte singlar i UK. Eg har no høyrt songen gjentatte gongar og byrjar å like den betre og betre.

Her er albumlista:

1.Ruby
2.The Angry Mob
3.Heat Dies Down
4.High Royds
5.Love Is Not A Competition (But I'm Winning)
6.Thank You Very Much
7.I Can Do Without You
8.My Kind Of Guy
9.Everything Is Average Nowadays
10.Boxing Champ
11.Learnt My Lesson Well
12.Try Your Best
13.Retirement

For dei som treng bakgrunnsinformasjon om gutta frå Leeds, les her: http://en.wikipedia.org/wiki/Kaiser_chiefs

Ferre

Synes også at Ruby blir bare bedre og bedre! Er veldig spent på albumet, tror det kan bli like bra/bedre enn "Employment".

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Har høyrt på NRK Petre i nokre timar idag, og Ruby vert spelt flittig. Den har gått rett inn på A-lista: http://www2.nrk.no/spillelister/sending.aspx?prog=591&tid=2007-02-08%2000:00:00Z

I programmet TaztePriv fekk Kaiser Chiefs god omtale, og programleiaren uttalte at songen er "splendid". Må seie meg einig, den fengar utruleg.

Per-Stian

Cheers to all you downloaders, "Ruby" is now our biggest hit single. It's gone into the UK singles chart at # 2 this week (on downloads alone). The Physical single is released a week on Monday (Feb 19th). It includes exclusive B-Sides across the formats. There's a limited edition coloured vinyl 7" which includes "Admire You" on the flipside. The CD Single includes exclusive song "From The Neck Down". The week of release on iTunes there's also an exclusive live version of "Ruby" available as the digital bundle, recorded last November in Berlin. Happy Shopping. In the meantime, before the physical single is released feel free to keep downloading! www.kaiserchiefs.co.uk

19.februar kjem eg til å kjøpe min første CD-singel sidan EM 1996 og Three Lions!

Ruby, Ruby, Ruby, Ruby
Ahaa-ahaa-aaaa
Do ya, do ya, do ya, do ya
Ahaa-ahaa-aaaa
Know what ya doing, doing to me?
Ahaa-ahaa-aaaa
Ruby, Ruby, Ruby, Ruby
Ahaa-ahaa-aaaa

stromer

Per-Stian

quote:

http://jersey.tesco.com/product.aspx?R=761897
aner ikke om de leverer til norge dog..

Takk for tipset, men eg har allereie førehandsbestilt albumet frå England. DVD-godbitane får kome seinare[:)]

Per-Stian

Komande måndag sleppast KC sitt andre album - Yours Truly, Angry Mob. Gler meg enormt, har store forventningar.

Ferre

quote:
Originally posted by Per-Stian

Komande måndag sleppast KC sitt andre album - Yours Truly, Angry Mob. Gler meg enormt, har store forventningar.

Me 2!

-WE'LL BE BACK-