Skrevet av Emne: Keepersituasjonen  (Lest 5277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Keepersituasjonen
« på: Januar 23, 2007, 00:11:49 »
Sullivan held vel mål enn så lenge, men vi må tenke nytt mtp framtida. Ser at den slovakiske målvakta Hajduch (26) har vore på prøvespel, men han måtte dra heim ette at han vart skadd under trening. Han seier likevel at han håpar på kontrakt me oss. Lund har vel vore vår reserve i fleire kampar no, men d e vel berre i naudsfall. Vi bør vel difor ha ein keeper klar før januar e omme?

Bye

Re: Keepersituasjonen
« Svar #1 på: Januar 23, 2007, 00:36:36 »
Hm. Det ser i alle fall ut til å bli Hajduch, har ikke vært noen andre keepere linket, har det vel? Sully holder mål til ut sesongen i alle fall er det mange som sier, men gjør han det? Er det virkelig bare midtstoppere som savnes for å begrense de store tapssifrene?
Trønder i Bergen!

Per-Stian

Re: Keepersituasjonen
« Svar #2 på: Januar 23, 2007, 01:03:48 »
Vi hadde vel minst ein slovakisk keeper (Kocik?) til på prøvespel for ei stund tilbake. Han imponerte visst, men eg har ikkje lese elle høyrt noko meir om han.
« Siste redigering: Januar 23, 2007, 01:18:11 av Per-Stian »

Leeds04

Re: Keepersituasjonen
« Svar #3 på: Januar 23, 2007, 02:24:20 »
Spiller det noen rolle hvem som står i mål med det forsvaret vi har...blir mange 100%-sjanser i løpet av en kamp.

Er i grunnen enig. To solide keepere er et minimum.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

RoarG

Re: Keepersituasjonen
« Svar #4 på: Januar 23, 2007, 02:42:15 »
Leeds har alltid hatt tradisjon for å ha eminente keepere: Harvey, Martyn, Lukic, Robinson for å nevne noen. Klart vi trenger en skikkelig erstatter for Sullivan. Har ikke tall på hvor mange ganger en keeper som stenger buret forhindrer klare tap, og endog kan være årsaken til at laget hans "raner" med seg både ett og tre poeng. I forrige serierunde holdt Given Newcastle inne i kampen med flere eminente redninger før Newcastle stikk strid med spill og sjanser vant 3-2.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ove

Re: Keepersituasjonen
« Svar #5 på: Januar 23, 2007, 04:09:23 »
Thomas Myhre er nå i dialog med både Viking og Lillestrøm. Han holder et par år til. Synes Wise burde ta en telefon til han.
 

RoarG

Re: Keepersituasjonen
« Svar #6 på: Januar 23, 2007, 04:32:29 »
Tja, du vet hvordan logikken er i Leeds for tiden: en landslagsspiller er ikke god nok, men rejects fra andre CCC-klubber er det. [xx(]
quote:
Originally posted by Ove

Thomas Myhre er nå i dialog med både Viking og Lillestrøm. Han holder et par år til. Synes Wise burde ta en telefon til han.

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lars E

Re: Keepersituasjonen
« Svar #7 på: Januar 23, 2007, 16:25:54 »
Flo bør jo kunne tipse om Myhre?

Forever Leeds

Forever Leeds

kjelvi

Re: Keepersituasjonen
« Svar #8 på: Januar 23, 2007, 17:32:57 »
« Siste redigering: Januar 23, 2007, 17:35:51 av kjelvi »

Per-Stian

Re: Keepersituasjonen
« Svar #9 på: Januar 23, 2007, 17:47:29 »
No veit eg ikkje koss Wisey tenkjer; vil han bruke Sullivan som førstekeeper ut sesongen og hente inn eit cover, eller e Michael Oakes tiltenkt rolla som førstekeeper? D siste alternativet har eg særs lite tru på, Oakes har aldri imponert meg spesielt, kanskje i ein og anna kamp for Villa i d forrige årtusen som stand-in for Bosnich.

Erik_

Re: Keepersituasjonen
« Svar #10 på: Januar 23, 2007, 19:32:55 »
Ã…, så glad jeg blir om vi LÃ…NER inn enda en keeper. Da kommer jeg til å hoppe i taket. [xx(]

MrK

Re: Keepersituasjonen
« Svar #11 på: Januar 23, 2007, 19:46:29 »
vi trenger faen ikke flere låne keepere - Myhre kunne og burde være ett alternativ men er det ikke - med en Flo kontrakt og en fet clean sheet så hadde det gjort susen!

Blir vel med drømmen dette og!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: Keepersituasjonen
« Svar #12 på: Januar 23, 2007, 20:28:36 »
Keeperplassen bør vere ei permanent løysing. For min del må gjerne Wise byte på plassane framover på bana, men keeper+minimum ein stoggar bør figurere fast på laget for å få eit minimum av tryggleik og stabilitet.

Men å låne inn ein keeper for å sitje på benken resten av sesongen e greit for meg. Så kan vi heller sjå ette ei permanent løysing t sommaren.
« Siste redigering: Januar 23, 2007, 20:29:41 av Per-Stian »

Bye

Re: Keepersituasjonen
« Svar #13 på: Januar 23, 2007, 22:05:06 »
Si meg; har vi lov til å låne flere spillere nå?:) Er ikke grensa på 4 langtidslån og 8 kortidslån? må da ha nådd den grensa snart...
Trønder i Bergen!

RoarG

Re: Keepersituasjonen
« Svar #14 på: Januar 24, 2007, 03:08:04 »
Står ingenting om tiltenkt rolle i laget. Antagelig bare lån for å dekke opp Sully.
quote:
Originally posted by Per-Stian

No veit eg ikkje koss Wisey tenkjer; vil han bruke Sullivan som førstekeeper ut sesongen og hente inn eit cover, eller e Michael Oakes tiltenkt rolla som førstekeeper? D siste alternativet har eg særs lite tru på, Oakes har aldri imponert meg spesielt, kanskje i ein og anna kamp for Villa i d forrige årtusen som stand-in for Bosnich.

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leeds04

Re: Keepersituasjonen
« Svar #15 på: Januar 24, 2007, 18:45:02 »
Fransk åpning?

Leeds United trial for French keeper.


http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=161983

http://www.leedsutd365.co.uk/news/0701leedsunited/070124twogoalies.shtml




"Why settle for more, when you can settle for less"
« Siste redigering: Januar 24, 2007, 19:08:34 av Leeds04 »
"Why settle for more, when you can settle for less"

Papi

Re: Keepersituasjonen
« Svar #16 på: Januar 26, 2007, 20:00:02 »
Kva skjer egentlig? KOr lenge skal Stack vera i klubben?? Har vi andre backup enn Lund for tiden?





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Re: Keepersituasjonen
« Svar #17 på: Januar 26, 2007, 20:08:46 »
quote:
Originally posted by Papi

Kva skjer egentlig? KOr lenge skal Stack vera i klubben?? Har vi andre backup enn Lund for tiden?

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....



"Stack recently got an injury forcing him out of the Leeds team, but is expected to have his loan spell extended once it expires in January 2007." Sidan Stack vart skada har eg ikkje fått noko ny informasjon om hans framtid på Elland Road. Reknar nesten me at han dreg attende t Reading når avtalen går ut, sidan Wise desperat forsøkjer å få tak i ein ny no.

Bak Lund har vi vel endå ein unggut. E d Edwards han heiter, kanskje? Veit fint lite om han dog...

kjelvi

Re: Keepersituasjonen
« Svar #18 på: Januar 29, 2007, 18:19:20 »
Keeper-nytt:

Dennis Wise vil ha Gabor Kiraly fra Crystal Palace.
Doncaster Rover vil ha tilbake Neil Sullivan.

Publisert på 'Oversgangsrykter': http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6956&whichpage=6

Egne tråder om:
Stack: http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7593
Casper Ankergren: http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7591
« Siste redigering: Januar 29, 2007, 18:22:01 av kjelvi »

mads

Re: Keepersituasjonen
« Svar #19 på: Januar 29, 2007, 18:22:48 »
Tror at vi låner Ankergren og Stack, imens Sully tager til Doncaster
 

MrK

Re: Keepersituasjonen
« Svar #20 på: Januar 29, 2007, 18:33:47 »
Skulle bare kvittet oss med alle låne keepere - og satset på ungdommen som cover for Sullivan. Det er ikke på keeper plass vi taper kamper............kan jo begynne å lure på hvor fokus er når det er snakk om så mye keepere!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

kjelvi

Re: Keepersituasjonen
« Svar #21 på: Januar 29, 2007, 18:36:26 »
quote:
Originally posted by MrK

Skulle bare kvittet oss med alle låne keepere - og satset på ungdommen som cover for Sullivan. Det er ikke på keeper plass vi taper kamper............kan jo begynne å lure på hvor fokus er når det er snakk om så mye keepere!


Vel talt! Er enig. Har ikke lagt skjul på at jeg er en Sully-fan - og mener at han fortsatt har et år eller tre igjen.


quote:

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"



Trist når moldensernes mindreverdighetskomplekser slår ut i full blomst...
Heia AaFK!

kjelvi

Re: Keepersituasjonen
« Svar #22 på: Januar 29, 2007, 18:44:22 »
Hva med Russell Hoult?

Hadde ikke blitt kjedelig.....??!

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article879894.ece

Bare en fleip selvsagt. Tror vi har nok med Dennis 'Wacko' Wise.

MrK

Re: Keepersituasjonen
« Svar #23 på: Januar 29, 2007, 18:54:00 »

quote:

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"



Trist når moldensernes mindreverdighetskomplekser slår ut i full blomst...
Heia AaFK!
[/quote]

Kan ikke forstå at du mener det - har vel ikke komplekser for de - det er vel derimot AAfk som har alt å bevise. MFK har vel vært i toppen av norsk fotball i flere 10 år eller er det noe jeg ikke har fått med meg.

Ett skarve nedrykk om enn så surt som det er forandrer ikke det. AAfk har derimot vært heislag nr. 1 de siste åra - ikke sant!

.forsterkninger de har fått er i hovedsak ex MFK spillere samt benkefyll fra andre klubber.

De bør forsterke troppen vesentlig hvis de har planer om å stå - Kihlberg kan vise seg å være ett scoop!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

kjelvi

Re: Keepersituasjonen
« Svar #24 på: Januar 29, 2007, 19:01:33 »
quote:
Originally posted by MrK


quote:

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"


Trist når moldensernes mindreverdighetskomplekser slår ut i full blomst...
Heia AaFK!


Kan ikke forstå at du mener det - har vel ikke komplekser for de - det er vel derimot AAfk som har alt å bevise. MFK har vel vært i toppen av norsk fotball i flere 10 år eller er det noe jeg ikke har fått med meg.
[/quote]

Bare vent!
Nå går vi for verdensherredømme - og oransje over alt.
Vi på 'riktig' side av fjorden (har ikke bodd på Nordvestlandet på 25 år...) har gledet oss over MFKs bragder. Ikke få ganger vi har tatt turen fra Stordal til gamle Molde stadion for å se toppfotball.
Nå er 'storebror' Aalesund klar til å ta over som fylkets fremste lag. Tilbake i toppserien for å bli med alle forusetning for å få det til.
Vi har det MFK ikke har - publikum, entusiasme, penger og ikke minst pågangsmot.
MrK - gled deg over AaFKs suksess på samme måte som vi har gledet oss over MFKs! Ikke si det til noen - men jeg har vært på cupfinaler jeg med blått skjerf...

Verdensherredømme! Måtte jeg bare få rett.....

[Knappest en diskusjon om Keepersituasjonen, men klarte ikke å la være...]
« Siste redigering: Januar 29, 2007, 19:16:16 av kjelvi »

MrK

Re: Keepersituasjonen
« Svar #25 på: Januar 29, 2007, 19:18:03 »
....skal ta en prat med ordfører Tøsse - makan til tøv.En blir ikke "storebror" over natta.

Tror AAFK vil ha problem med å stå - utifra at de knapt nok har forsterket laget de siden forrige gjesteopptreden.
At publikum er sulteforet og at sponsorer står i kø er luksus - men på ett eller annet tidspunkt må en få sportslig suksess - mao overvintre i Tippeligaen. Har mer tro på Strømsgodset faktisk!

Forøvrig - hvem kler orange??? Jeg vet ikke om noen!!!

............og det sier mye om en mann som skifter lag å følge!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

kjelvi

Re: Keepersituasjonen
« Svar #26 på: Januar 29, 2007, 19:38:58 »
Hils Charles. Treffest sikkert best på CLS, hvor han har sesongkort.

AaFK vil få det tøft, men er bedre rustet nå enn de to forrige gangene.

Har vel ikke skiftet lag. MFK har ikke vært "mitt" lag, men har hatt sympati og respekt... I de siste årene også medynk...

MrK

Re: Keepersituasjonen
« Svar #27 på: Januar 29, 2007, 19:47:02 »
.............utenom Kihlberg så er det lite kvalitet i "de nye" - Andersson er for mye av/på og resten har vist at de ikke holder mår. Med KAOS ute - Karl Oscar så er jeg tvilende - men bevares - jeg har tatt feil før - et par ganger så man vet aldri!

Får ta meg en prat med svigerfar til Charles å finne ut hva slags tull dette er!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

kjelvi

Re: Keepersituasjonen
« Svar #28 på: Januar 29, 2007, 19:50:00 »
quote:
Originally posted by MrK


Får ta meg en prat med svigerfar til Charles å finne ut hva slags tull dette er!


ex-svigerfar...
Charles og Mette brøt opp for et par år siden

Dermed er denne delen av Keepersituasjonen-debatten avsluttet for min del.

MrK

Re: Keepersituasjonen
« Svar #29 på: Januar 29, 2007, 19:52:15 »
oooooooops - sånt følger jeg ikke med på!



"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?