Poyet skal spille

Started by h.b, January 24, 2007, 00:08:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raffa

til Asleeds det å være realist er ikkje det samme som å være negativ. Har enda til gode å tippe tap for LEEDS når eg leverer inn tippekupongen.

rune rafdal
rune rafdal

baste

Derry defansivt og Poyet offansivt i en 4-4-2 (4-1-2-1-2)Lewis og Alan T på midten...evt bytte Lewis og Poyet....

Flo og Healy på topp...Satse på å score mer mål..og gjerne ett mer enn det andre laget..så går dette bra.. he he

Sykt dårlig stall vi har...kan ikke si noe annet.....

rd1

forsvaret vårt er sannsynligvis historiens dårligste!! Helt utrolig hvilket skrap vi har rotet sammen... Heate, Marques og Foxe hadde ikke spilt seg inn på et norsk 1.divisjonslag.

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

RoarG

I normale tilfeller kan en ex-spiller ikke forsvare plass på laget. I normale tilfeller, altså. Som man sier "er du god nok er du gammel nok".
quote:
Originally posted by Papi

Seriøst gutter. Ein spiller som har lagt opp for tre år siden, kan ikkje forsvare einn plass på laget.

Ikkje har han den kamptreninga som skal til, og for det andre vil dere vera ein volsomt mistillitt til dei andre på midtbana, og dette vil skape ein volsom splid innad i troppen.

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

4ever arcticwhite

Hos oss virker det som om det er "er du gammel nok så er du god nok." Grensa går på noenogtredve.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Jon R

Introduksjonen av Poyet i første elleveren vil trolig føre til en fatal overdose med "rutine". [xx(]

Jon R.
Jon R.

Masinga

Det som undrer meg mest, er at Leeds med hele bøtteballetten er på Kypros nå i slutten av januar. Burde ikke Wise og Poyet vært i England og sjekket markedet? De to herrer har jo uttrykt at stallen skulle styrkes med ytterligere 3 spillere, f.eks. i midtforsvaret og på midtbanen. Jeg tror ikke det er mye å hente på Kypros for å si det slik.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

quote:
Originally posted by Masinga

Det som undrer meg mest, er at Leeds med hele bøtteballetten er på Kypros nå i slutten av januar. Burde ikke Wise og Poyet vært i England og sjekket markedet? De to herrer har jo uttrykt at stallen skulle styrkes med ytterligere 3 spillere, f.eks. i midtforsvaret og på midtbanen. Jeg tror ikke det er mye å hente på Kypros for å si det slik.

Masinga, medl.nr. 1250

Og med det så mener du at laget ikke trenger å sampsilles, coaches og oppleve noe psoitivt sammen som kan resultere i at de "blør" mer for laget?
Yeboahs vitne

Leeeeeeeeeeeeds

Marching on together. Fighting together .Playing together.Staying together. SURVIVING TOGETHER!!!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

ragnar

var lurt med turen til Kypros med tanke på å bygge relasjoner for spillerene utenfor banen og. Er viktig at Leeds gjengen blir sammensveiset og at alle yter maks for at vi skal unngå nedrykk. Betyr det at Poyet snurer på seg støvlene, så får det bety det. Han kan forhåpentligvis tilføre litt kreativitet på midtbanen. Om han holder ut lenge da. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

D vi har mangla i mange år no e ein midtbanespelar som kan "kjæle" me ballen. D e uhyre viktig for forsvaret å ha oppspelsalternativ, og difor treng vi ein kar på midten (Poyet, kanskje) som e flink t å møte ballen, vende opp me elle utan mann i ryggen og servere flotte offensive ballar. Eg trur faktisk vi kan bli betre me han på laget, sidan han representerar noko nytt og spennande.

Per-Stian

Saksa frå nettet:

"Leeds assistant boss Gus Poyet is ready to come out of retirement.
Poyet, 39, laughed off the suggestion after he donned his boots to play in a warm-up game on the club's trip to Cyprus on Tuesday.

But with less than a week to go before the transfer window closes, Elland Road manager Dennis Wise is struggling to bring in the players he wants and may be forced to ask his No.2 to fill a gap.

Leeds chairman Ken Bates admitted: "Dennis is working on three players, but the clubs involved don't want to let them go, even if they lose them in the summer."

berlin

er du god nok så er du gammel nok. end of comment.

Knut-

Eller mer korrekt: er du god nok er du ikke for gammel.

Medlem 191
medlem 191

berlin

qui, mer korrekt. det var en dose morsomhet i min kommentar. men for å være seriøs, sheringham og speed hadde vi vel sagt ja takk til,
og det kan jo godt være at poyet har holdt seg godt i form han også, så med tanke på hva kampen om nedrykk betyr for leeds, så bør man ikke ri prinsipper. hvorvidt det er en gamling eller en ung jypling som evt blir reddende engel, er uten betydning.

Jon R

Det er forskjell på spiller som har spilt toppfotball ukentlig siden de var 18-20 år, og en 39 årig x-spiller som plutselig skal spille fotball igjen etter nesten 3 år på sidelinjen. Da kan vi like godt bruke Wise, som presterte alldeles glimrende i CCC så sent som i 2006. Dette virker direkte useriøst. [xx(]

Jon R.
Jon R.

berlin

quote:
Originally posted by Jon R

Det er forskjell på spiller som har spilt toppfotball ukentlig siden de var 18-20 år, og en 39 årig x-spiller som plutselig skal spille fotball igjen etter nesten 3 år på sidelinjen. Da kan vi like godt bruke Wise, som presterte alldeles glimrende i CCC så sent som i 2006. Dette virker direkte useriøst. [xx(]

Jon R.

time will show, Jon R. Det er slett ikke sikkert at Poyet ( eller Wise ) kommer til å spille et eneste miniutt i CCC. Mest trolig har du rett i at Poyet vil falle pladask igjennom i CCC. Et rumensk og et kypriotisk lag ( under nivå av de norske lagene vi møtte i sommer ) er ingen målestokk, whatsoever. Som sagt, time will show, om han spiller ( og om han spiller bra - og hvor lenge han er på banen ). [:)]

HåvardK

quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Jon R

Jon R.

Et rumensk og et kypriotisk lag ( under nivå av de norske lagene vi møtte i sommer ) er ingen målestokk, whatsoever.

Ingen målestokk? Vi ble vel utspilt av det ene laget, og greide såvidt uavgjort i det andre. Jeg ser ikke bort fra at Poyet kan forsvare en plass i dagens Leeds-lag, men dette sier i tilfelle mest om hvor dårlig det faktisk står til.

peacock

Poyet så ikke akkurat veltrent ut da han spilte i denne All Stars matchen, Chelsea-Macclesfield. Som forøvrig vises 15 ganger i døgnet på Viasat!