Skrevet av Emne: J.B!  (Lest 4820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Re: J.B!
« Svar #30 på: Februar 22, 2007, 17:37:11 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Sliter litt med å forstå det her. Vi låner inn en benkesliter fra Wolverhampton istedenfor å hente inn egen spiller som scorer på bestilling i Scunthorpe?

Kan noen gi meg en god forklaring?



Vi er Leeds United [:p]

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

RoarG

Re: J.B!
« Svar #31 på: Februar 22, 2007, 18:14:59 »
Går vel ut fra at Wise får rapporter angående Beckford. Hvor lang kontrakt har han, forresten?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

Re: J.B!
« Svar #32 på: Februar 22, 2007, 18:27:36 »
hmmm,dette ender vell med att Scunthorpe kjem med 1 latterligt lavt bud på han...,og me selger....

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Bites Yer Legs

Re: J.B!
« Svar #33 på: Februar 22, 2007, 19:46:41 »
quote:
Originally posted by Asleeds

hmmm,dette ender vell med att Scunthorpe kjem med 1 latterligt lavt bud på han...,og me selger....

ASLEEDS 4389



Og videre med at Beckford om ca 2 år blir selgt videre til en relativt stor klubb for en betydelig sum, og vi sitter igjen med slikk og ingenting. Bare enda et stortalent som glir utav hende.. Lyder det kjent?

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

GeirO

Re: J.B!
« Svar #34 på: Februar 22, 2007, 19:52:25 »
Tror kanskje vi hausser talentfulle Beckford opp litt nå.....
MOT

pedro

Re: J.B!
« Svar #35 på: Februar 22, 2007, 20:36:58 »
Helt enig Geir O, nå omtales JB som et talent vi skusler bort. Han har da vitterlig ikke gått gradene i vår klubb. Talentet har vi selv kjøpt og han har fått prøvd seg. Om han er prøvd nok er usikkert, men det er alltid lettere å gjøre suksess på lag i medgang og det vil vel være å ta hardt i å mene at det vi er i medgang[8D]
Leedsomaniac

Kickthemdown

Re: J.B!
« Svar #36 på: Februar 22, 2007, 21:37:28 »
Eehh.. For et sykt mål [:0] Den finten før skuddet er klasse. Hva i alle dager? Ikke bli kvitt denne mannen...

Mvh

Alta-White

Runar

Re: J.B!
« Svar #37 på: Februar 22, 2007, 22:06:33 »
Han er jo spimpeltend nødt å være bedre enn Moore....syk scoring
 

jarle

Re: J.B!
« Svar #38 på: Februar 22, 2007, 22:08:39 »
vel vel... jeg har sagt det tusen ganger her inne... noen er fotbalsparkere andre er fotballspillere...

Beckford har noe i seg det så jeg i hans første inntreden i Leeds drakta... desverre er vi i en fotballsparker divisjon... og har managere som liker fotbalsparkere...

Tupp og spark... herlig og mæle litt...Super Leeds...

desverre lenge siden vi spilte god fotball... det er bare å innse... sist var under tidlig DOL... passing and moving kalles det på godt norsk... åååhhh som jeg savner det....

raggen

Re: J.B!
« Svar #39 på: Februar 22, 2007, 23:11:22 »
nydelig mål ja.. er SIKKER på at han hadde gjort det bra hadde han bare fått like mye som. f... kandol

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Ferre

Re: J.B!
« Svar #40 på: Februar 24, 2007, 20:00:02 »

RoarG

Re: J.B!
« Svar #41 på: Februar 25, 2007, 00:23:15 »
Wise vil ikke hente tilbake Beckford, nei. Begrunnelsen hans er visst at vi har spillere som er kapable til den jobben. Hvor er så de? Nå har vi ikke scoret på 3 kamper mot heller middelmådige motstandere. I puke[:(].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Erik_

Re: J.B!
« Svar #42 på: Februar 25, 2007, 03:34:36 »
Tror neppe Scunthorpe som spiller om et opprykk. Hadde godtatt å låne en spiller ut sesongen, med klausul om å gi han fra seg når som helst. Bare tomme ord fra Wise dette...

Bites Yer Legs

Re: J.B!
« Svar #43 på: Februar 25, 2007, 09:14:41 »
quote:
Originally posted by Enrique

Tror neppe Scunthorpe som spiller om et opprykk. Hadde godtatt å låne en spiller ut sesongen, med klausul om å gi han fra seg når som helst. Bare tomme ord fra Wise dette...



Og hvorfor skulle Leeds, i nedrykksposisjon, låne ut en spiller uten en slik klausul? Selvfølgelig skal det være mulig for "recall"

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

asLeeds

Re: J.B!
« Svar #44 på: Februar 28, 2007, 13:01:15 »
kansje på tide å få han heim??

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES