Leeds sine landslagsspillere.

Started by kjelvi, January 31, 2007, 00:07:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Wilfried Gnonto limped off in the first-half of Italy U21's clash against Netherlands.
Speedy recovery.

Skadd venstre ankel.
Super Leeds since 1968

Cherry

Quote from: Hallgeir * on March 21, 2025, 20:20:32Wilfried Gnonto limped off in the first-half of Italy U21's clash against Netherlands.
Speedy recovery.

Skadd venstre ankel.

Vi mistet vel 3 stk etter samme pausen i fjor....må ikke skje nå.

HåvardK

Latterliggjorte Schmidt startet for Sveits.

Hallgeir *

Quote from: HåvardK on March 21, 2025, 22:33:48Latterliggjorte Schmidt startet for Sveits.

Av hvem? Har ikke fått med meg noe sånt.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Quote from: Hallgeir * on March 21, 2025, 22:56:17
Quote from: HåvardK on March 21, 2025, 22:33:48Latterliggjorte Schmidt startet for Sveits.

Av hvem? Har ikke fått med meg noe sånt.
Veldig satt på spissen fra min side. Jeg refererer til at jeg har prøvd å argumentere for at han burde ha fått prøve seg mer, og da fått til tilsvar det sedvanlige 'Farke ser gutta hver dag på treningsfeltet' og så videre. Syns fortsatt det er rart at et av få kjøp sist sommer sannsynligvis får flere minutter på en landskamp enn på en hel sesong for Leeds.

Hawley

Enig. Merkelig at han ikke har fått prøvd seg mer. Har jo sett brukbar ut de gangene han har vært på banen. Nevner bare at vi kvittet oss m Leif Davis, som jeg ikke skjønte noe av. Han har jo lykkes bra når han fikk tillit, for å si det sånn

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on March 21, 2025, 20:20:32Wilfried Gnonto limped off in the first-half of Italy U21's clash against Netherlands.
Speedy recovery.

Skadd venstre ankel.

There was concern for the forward with five minutes left in the half when he went down attempting to challenge for the ball and stayed down, waving to ask for treatment for a foot or ankle issue, and though he was able to return to the game after a minute with the physios, he was soon back on the turf. The attacker limped on towards the break, moving gingerly, but was withdrawn seconds before the interval.

En uke til neste Leedskamp. Swansea, ikke den viktigste kampen vår - den skal vi vinne, Gnonto eller ikke Gnonto...

Får satse på at det ikke er noe alvorlig

Og Joseph fortsetter å score for Spania U21
However, another of Leeds' youth internationals faired a whole lot better on Friday night as Mateo Joseph scored for the Spain Under-21s in their friendly against the Czech Republic. That was the striker's sixth goal in seven games at that level - having previously scored three times across ten matches for the England Under-20s.

Blir vel ellers spennende i kveld om Wales (James, Rodon, og kanskje Darlow) kommer gjennom kveldens kamp uskadd...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Måtte google litt for å se hvordan Isaac Schmidt fared.
The second debutant in the starting eleven alongside Gartenmann was Isaac Schmidt. Yakin was hoping that the 25-year-old right-back would make his mark in attack. And he delivered in part. The Leeds United player caught the eye with two blocked shots and won a few running duels. A solid debut overall.

Spilte 68 minutter - som høyreback :o

Tell me  Tell me

Dylan

auren

Ryktes jo på Waccoe at Schmidt ikke var Farke sin signering, og derfor han heller ikke har brukt ham noe særlig. Så får folk tro det de vil...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on March 22, 2025, 09:51:12Måtte google litt for å se hvordan Isaac Schmidt fared.
The second debutant in the starting eleven alongside Gartenmann was Isaac Schmidt. Yakin was hoping that the 25-year-old right-back would make his mark in attack. And he delivered in part. The Leeds United player caught the eye with two blocked shots and won a few running duels. A solid debut overall.

Spilte 68 minutter - som høyreback :o

Darko Gyabi 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 & Diogo Monteiro 🇵🇹 both started in their England U20 v Portugal 20 Elite League clash yesterday. Gyabi played 59 mins & Monteiro 90, with Diogo captaining Portugal.

The game ended 1-1 with Diogo Monteiro ⚽️ scoring for Portugal from a corner👀👀. Gyabi was marking him🫣

#LUFC 💙💛🤍
https://bsky.app/profile/lufctheone.bsky.social/post/3lkx7z2mji22i
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: auren on March 22, 2025, 10:44:58Ryktes jo på Waccoe at Schmidt ikke var Farke sin signering, og derfor han heller ikke har brukt ham noe særlig. Så får folk tro det de vil...

auren
Måsi eg har mer sans for varianten der det sies Leeds kjøpte ham som cover - og bruker ham som cover...
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Alle vi som følger Leeds tett vet jo å undre oss over Daniel Farke. En fyr det er klin umulig å bli klok på. Nevner i farta de jeg kommer på: Gelhardt, Schmidt, Ramazani,Gnonto. Kvalitetsspillere uten tillit. Rykker vi opp gjør vi det er det i tilfelle på tross av Daniel Farke og ikke på grunn av han. En mer robust manager som hadde rådet over vårt mannskap i 2024/25 hadde ledet ligaen med solid margin etter 38 kamper.

leedslife

Kan bare være i Leeds at en så average fotballspiller som Gelhardt kan kle av to så kompetente trenere som Bielsa og Farke.
Som 18/19 åring var manglende spilletid et argument som gikk igjen mot Bielsa.
Snart 23 år gammel og det henger fortsatt tross 5 år, 5 ulike trenere, 5 ulike trenerteam, 5 ulike pre-seasons, 1 utlån, en divisjon ned, x-antall spillere ut, knapt spillere i 10er og spissposisjon.
Man vet nesten ikke om man skal grine eller le.

Hawley

Quote from: Reaney on March 22, 2025, 12:15:59Alle vi som følger Leeds tett vet jo å undre oss over Daniel Farke. En fyr det er klin umulig å bli klok på. Nevner i farta de jeg kommer på: Gelhardt, Schmidt, Ramazani,Gnonto. Kvalitetsspillere uten tillit. Rykker vi opp gjør vi det er det i tilfelle på tross av Daniel Farke og ikke på grunn av han. En mer robust manager som hadde rådet over vårt mannskap i 2024/25 hadde ledet ligaen med solid margin etter 38 kamper.

ENIG!!

morten1966

Quote from: Reaney on March 22, 2025, 12:15:59Alle vi som følger Leeds tett vet jo å undre oss over Daniel Farke. En fyr det er klin umulig å bli klok på. Nevner i farta de jeg kommer på: Gelhardt, Schmidt, Ramazani,Gnonto. Kvalitetsspillere uten tillit. Rykker vi opp gjør vi det er det i tilfelle på tross av Daniel Farke og ikke på grunn av han. En mer robust manager som hadde rådet over vårt mannskap i 2024/25 hadde ledet ligaen med solid margin etter 38 kamper.

Hadde vi hatt en bra keeper så hadde vi ledet med 10 poeng minst...Farke gjør en strålende jobb.  90 poeng i første sesong med den kaos starten. Vi kommer nok godt over 90 poeng i denne sesongen.

Reaney

Hvor var du våren 2022, Leedslife?

leedslife

Jeg satt mest sannsynlig hjemme og var utrolig skuffet over en sportslig modell/satsing som ikke var i nærheten av å være godt nok i PL.
Da vi kastet Bielsa så satt vi igjen med en sportslig kompetanse, sportslig erfaring og sportslig ferdighet(er) som er noe av det tynneste jeg har sett på øverste nivå.
En duell og tap-in setter ikke noe dype spor i min bok og noe så subjektivt bør neppe veie særlig sterkt fra klubbens side med 5 år med målinger, scouting og referanser av utallige kompetente folk.

Heldigvis er fotball ferskvare så en slik avgjørelse som var helt riktig nå kan stille seg annerledes ved neste korsvei - både for klubb og spiller.

Reaney

Ok. Takk for oppriktig oppklaring. We are Leeds.

leedslife

For all del. Jeg kan gjerne være kritisk til klubben og enkeltpersoner jeg.
Men vi må jo også se hva 49ers og Farke overtok.
I Rutter, James, Brenden, Woeber, Firpo (bla) lå det vel ca 120-140 mill i forpliktelser - i det man dundrer ned fra PL som et blylodd.
Det er naturlig at hovedfokuset hva gjelder spillere/spillerlogistikk ligger i å redde stumpene her.
De har fått solgt Rutter til PL. De er på vei med å gjøre James, Firpo og Brenden attraktive for toppklubber igjen.
Du har tydelig en garderobe og prestasjonsgruppe som ikke bare tar klubben til over 90 poeng igjen, men du selger også unge spillere til PL for rekordsummer.
Med dette mener jeg at spillere i gruppen med Gelhart kanskje ikke har hatt en like viktig prioritet. Kanskje en grunn til at Brenden ble øremerket en rolle i laget  etter samtaler på denne tiden i fjor versus Greenwood og Gelhart - som absolutt virker å finne sitt nivå i liagen.
Farke såvidt meg bekjent har godt over 10 års erfaring som spiller. Han er utdannet sportsdirektør som gjorde stort sett alt i Lippstad. Senere fikk han sitt avtrykk i en utviklingsavd i Dortmund som går utenpå nærmest samtlige klubber siste to tiårene hva gjelder trenerututvikling. Tross at han bare er 48 år vil han med et opprykk denne sesongen være den treneren i CC med kanskje aller best trackrekord. Nå skal ikke dette kvele all form for diskusjon. For det er jo ingen tvil om at Farke og har sine feil og mangler, men vi kan heller ikke komme der at vi avkler han fullstendig på nivå 2.

Hallgeir *

Ny scoring av Mateo Joseph.

Mateo Joseph played 76 minutes and scored the opening goal, as Spain's U21s drew 2-2 with the Czech Republic tonight.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

James på scoringslista mot Kasakhstan.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on March 22, 2025, 21:24:14James på scoringslista mot Kasakhstan.
...og Solomon regjerer på linja mot Estland.
1-1 ved pause
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Quote from: Asbjørn on March 22, 2025, 12:01:18
Quote from: auren on March 22, 2025, 10:44:58Ryktes jo på Waccoe at Schmidt ikke var Farke sin signering, og derfor han heller ikke har brukt ham noe særlig. Så får folk tro det de vil...

auren
Måsi eg har mer sans for varianten der det sies Leeds kjøpte ham som cover - og bruker ham som cover...
Cover? Uten spilletid? Byram får jo fem-sju minutter omtrent hver kamp. Er det for å holde ham varm? Vår desidert mest rutinerte spiller?

Hawley

Spiller Solomon venstreback? Iflg VG-live 🤔

Asbjørn

Quote from: Hawley on March 22, 2025, 22:06:56Spiller Solomon venstreback? Iflg VG-live 🤔
I realiteten er han vestreving
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Speedy recovery.

Skadd venstre ankel.

Merker meg at italiensk media ikke er spesielt imponert over Gnontos spill

The Italian media were less than impressed with Gnonto's performance, with Sportface calling his display for Carmine Nunziata's side disappointing.

They would award Gnonto a disappointing rating of just 5/10, the lowest of any of his international teammates, stating: "Wastes two chances. Without Pio Esposito, Italy fails to pass the test of concreteness in front of goal. He leaves the pitch at the end of the first half due to injury."
(Leeds-Live)
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: HåvardK on March 22, 2025, 22:03:32

auren
Cover? Uten spilletid? Byram får jo fem-sju minutter omtrent hver kamp. Er det for å holde ham varm? Vår desidert mest rutinerte spiller?

Cover er vel en som spiller når de foran i køen ikke spiller.. 🫢
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Nyyyydelig pasning fra Solomon gav målgivende og 2-1
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

86 minutter for James mot Kasakhstan. Nesten hele kampen før han blir byttet ut.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Quote from: Asbjørn on March 22, 2025, 22:21:04
Quote from: HåvardK on March 22, 2025, 22:03:32

auren

Cover er vel en som spiller når de foran i køen ikke spiller.. 🫢
Men bør ikke covers holdes varme?