Cresswell tilbake.....?

Started by Promotion 2010, February 01, 2007, 11:56:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Det påståes i hvert fall på flere WACCOE tråder, men dessverre ingen offisiell uttalelse. Ryktene sier han er i trening om en ukes tid. Andre sier imidlertid at karrieren er over...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Er vel typisk Leeds flaks at karrieren hans er over.... Håper selvsagt på det første, men jeg har mine tvil
Endre

Jon R

quote:
Originally posted by Promotion 07

Det påståes i hvert fall på flere WACCOE tråder, men dessverre ingen offisiell uttalelse. Ryktene sier han er i trening om en ukes tid. Andre sier imidlertid at karrieren er over...

Jeg har lest noen av disse Waccoe ryktene. De har vært særdeles løst funderte, for å si det mildt. [8)]

Jon R.
Jon R.

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Promotion 07

Jeg har lest noen av disse Waccoe ryktene. De har vært særdeles løst funderte, for å si det mildt. [8)]

Jon R.

Cresswell-nytt fra Yorkshire Post idag:

"With Richard Cresswell not due to return to training for another week or so and Ian Moore having missed the trip to the KC Stadium with a dead leg, United's attacking armoury is down to the bare bones."

Da er det vel håp da...
Min første Leeds-kamp:

kjelvi

Richard - kom tilbake!
Mitt siste håp på en rekke spesialspill på Leeds hos Bet24 og Unibet før sesongslutt.
Satte 500 spenn på han som toppscorer med 4,5 i odds.
Håper, håper, håper....

MrK

Jostein Flo er free agent - få han på

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Ferre

Vi får håpe Cresswell er tilbake snart! Blir vel Blake og Kandol på topp i morgen, er vel de eneste to spissene som er tilgjengelig. Så kommer Tom Elliot inn og blir matchvinner...

-WE'LL BE BACK-

trosetti

At folk virker å tro på ting som svirrer rund på Waccoe, er for meg helt fantastisk. Det er som å tippe på Lotto. Selvfølgelig er det noen som snakker sant en gang blant, og det er alltids noen som vinner, men herregud - WACCOE - det er som å tro på julenissen.

Tenk hvor mange 13-åringer som sitter og finner på svada der inne.. Ã... bruke denne "kilden" som kilde er for meg helt fantastisk.

Jeg sitter selv med masse inside-info om Steinkjer FK. (Som forresten har stukket av med Plymouths assistenttrener. Og vi vet alle hvordan det har gått med Argyle siden det..:P) Men poenget er at; hvem hadde trodd meg hvis jeg hadde sagt at hjelpetreneren til Steinkjer hadde hatt seg med fysioterapauten på Englands største sladre-forum??

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Jon R

quote:
Originally posted by trosetti
Men poenget er at; hvem hadde trodd meg hvis jeg hadde sagt at hjelpetreneren til Steinkjer hadde hatt seg med fysioterapauten på Englands største sladre-forum??

Er det lagt ut bilder av den store begivenheten?  [:p]

Makan. Det hadde jeg ikke trodd om disse gutta. [}:)]

Jon R.
Jon R.

trosetti

En video av hendelsen sirkulerer allerede i ymse kretser i Steinkjer-området. Du kan få den tilsent Jon. Bare sett inn 359,50 på kontoen min, så skal jeg sende deg den pronto.

Sleipe tunger vil også ha det til at lynvingen vår, Fredrik Høgaas, har barbert av seg alt kroppshåret for å bli enda kjappere.

Det skal også i denne anledning sies at jeg var full som en alke da innlegget ovenfor ble skrevet, og at kanskje ikke alt henger på greip![:p] Jeg ser også at jeg har tatt meg tid til å redigere innlegget, så tanken var i alle fall god!

GeirO

Jeg tror at med en Cresswell i form (eller Hulse) i hele denne sesongen, hadde vi hatt 10 poeng mer og over nedrykksgjengen!
MOT

RoarG

Cresswell, eller annen spiss som vet hvor motstanderens mål står.[8D]
Venter bare på at Kandol våkner og gjør alle innleggene på dette forumet til skamme.[:D]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

pedro

Leedsomaniac

Jon R

Dette er faktisk en av sesongen beste nyheter! [:)]

* Jon R, løper over til positivitstråden.*  [:p]
Jon R.

flynn

Hurra, Cresswell er mange hakk bedre enn Kandol, så dette ser jeg virkelig fram til!

flynn

Per-Stian

Dersom vi verkeleg får Paletta og Hartson inn på lån samt at Cressy snart vender tilbake, så ser situasjonen med eitt litt betre ut.

4ever arcticwhite

quote:
Originally posted by trosetti

Men poenget er at; hvem hadde trodd meg hvis jeg hadde sagt at hjelpetreneren til Steinkjer hadde hatt seg med fysioterapauten på Englands største sladre-forum??

Intreressant. Og jeg som ikke engang visste at Englands største sladre-forum har egen fysioterapeut.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

pedro

Vil vel ta flere uker før han er fit for fight. Er redd de seks neste kritiske ukene blir uten Cressy, men han vil allikevel være gull hvert på slutten.
Leedsomaniac

ragnar

Det er veldig viktig at Cressy nå ikke blir hastet tilbake på alaget. Det har jo vært gjort to ganger før, så nå den tredje gangen kan det gjøres skikkeligt for en gangs skyld. Wise var jo forsiktig med Nicholls når han kom tilbake etter skaden, så håper de velger samme fremgangsmåte med Cressy. Blir uannsett et aldri så lite boost når Cressy blir klar for alaget igjen.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Oggy

Han trenger nok sinnsyk lang tid før han er tilbake i form,
mannen må jo gjennom full opptrening igjen før formen er der.
Oggy

RoarG

Jo flere spillere som bli friske og fit for fight, jo bedre. [:)]Håper at det er noe i ryktene. Leeds off. hjemmeside er også innom temaet, så da kan det vel ikke være så veldig langt unna sannheten.
Ser på de samme sidene at Kandol brenner etter å putte igjen. Han mener selv at score mål er noe han kan. Må han få rett. Formtopp i mars/april, takk! [:D]

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

I flg. Leeds off. hjemmesider er Cresswell tilbake. Poyet bekrefter at RC spilte reservelagskamp på tirsdag. Spilleren er altså frisk, men det skorter på kamptreningen. Eneste måten å bedre den på er vel å la han få spille kamper? Ser vi Cresswell på benken mot Palace? [:)]

Promotion 2010

Cressy spilte 8 kamper i sin come-back måned tidligere i sesongen, derfor falt han igjen sammen. Ikke press ham utpå nå igjen. Match ham langsomt den neste måneden, så vi får ham med i innspurten.
Min første Leeds-kamp:

Kickthemdown

Får vi Cressy tilbake i matchform og fit for en ordentlig fight så har vi (etter min mening) en bedre spiss enn Hulse.

Meeeeeeeeeeen... Jeg blir ikke overrasket om han bryter sammen på trening i dag...

Mvh

Alta-White

baste

håper Cresswell får 30 min mot Palace...viktig for moralen..og kampen om plassene på topp....

Eriksen55

Viktigste er at han ikke blir matchet for tidlig! Det er kun lagene vi kjemper om videre eksistens med tjent med!
Men gledelig om han kommer fort i form, viktig spiller :)

Oggy

Må si jeg var en smule skeptisk til at Cressy skulle sitte
på benken i dag, enda mer skeptisk til at han skulle spille
så tidlig.

Det normale er jo å trene seg opp lenger, og så spille
en B-kamp eller 2.
Men Gud, så deilig det er å ha han tilbake [:)]

Syns han klarte seg overraskende godt i dag.
Tenk når vi får Healy og Flo tilbake også, dette
lover godt [:I]
Oggy

RoarG

Synes at Cresswell klarte seg bra. Bra av Wise å la han få prøve seg i 20 minutter[:)].

Papi

Cressy klarte det Kandol ikkje klarer. Ta i mot ballen, og sl ballen FREMOVER!! Dette skjedde ikkje ein einaste gong med Kandol. Nå har eg vore ein av dei som har lurt på om Kandol er så dårlig som folk skal ha det til, men i dag var han forferdelig, ubeskrivelig dårlig...

Gleder meg til ein skikkelig friskmeld Cressy

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

berlin

fantastisk, men man være forsiktig med han. Bør sitte på benken et par uker til og få sin gode 30 minutter.