RYKTER: Nye overgangsspekulasjoner...

Started by kjelvi, February 04, 2007, 18:34:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

quote:
Originally posted by pedro

Når det står [?] bak setningen betyr det at det i praksis at det spekuleres i saken. Barnelærdom[}:)]
quote:
Originally posted by Alta-White

quote:
Originally posted by baste

Her er en link..  

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=162481

http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Leeds+United

Du har rett.. Der står det jo at han er klar [:o)]

Alta

Jeg var jo ikke ironisk....

[8)]

Alta-White

kjelvi

DENNIS WISE is poised to sign John Hartson on loan in a bid to save Leeds from relegation.

Hartson has fallen down the pecking order at West Brom and can leave The Hawthorns on a short-term deal when the loan transfer window opens next week.

Leeds are bottom of the Championship, five points adrift of safety, and boss Wise is ready to match Hartson’s £15,000-a-week wages and offer him £2,000 a goal. Wise has already lost hitman Tore Andre Flo for up to eight weeks with a fractured foot.

And the Elland Road outfit, who have hit just 32 goals in 30 games, face dropping out of the top two divisions for the first time in their history.

One piece of good news for Wise is that striker Richard Cresswell is ready to return to training. Cresswell has been out since November with a knee injury.

Wise said: “He is busting a gut to get back. He’s a player who will go through the pain barrier for you. He wants to get back and help.”

Kilde: The Sun

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Hartson

Totto

Paletta og Hartson, ja takk!

Tror det imidlertid ikke før jeg ser de står en halvmeter over Wise med klubbemblemet på brystet.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Per-Stian

Hadde aldri trudd vi skulle bli linka med såpass respektable spelarar, men desto kjekkare er det å bli positivt overraska. Både Paletta og Hartson høyrest meget bra ut for eit lag som ligg ROCK BOTTOM i CCC!

RoarG

15K £ i uka for Hartson? Vet ikke om Leeds er tilbake mot nye høyder, men lønnsnivået vårt kanskje er det? [:p]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

quote:
Originally posted by RoarG

15K £ i uka for Hartson? Vet ikke om Leeds er tilbake mot nye høyder, men lønnsnivået vårt kanskje er det? [:p]

Change is the constant that cannot be changed.

Hehe, desperasjonen er i ferd med å hente oss inn att. Det må vel vere eventuelle overgangspengar for Hancock som finansierar og forsvarar dette lånet?

Lids

Leeds boss Dennis Wise is set to make a loan move for Liverpool’s out-of-favour Argentinian defender Gabriel Paletta next week.

The 20-year-old can not get a regular game at Anfield and has not played since the Reds conceded six to Arsenal in the Carling Cup.

http://www.thesoccerblog.org/premiership/liverpool-defender-might-move-to-leeds/

Thomas
Thomas

Eriksen55

paletta og hartson, klinger veldig bra i mine ører. Leste på nettavisen i dag, lyn har 3 ikke eu spillere i troppen, 2 nigerianere på prøvespill.. rart dem ikke gjør et forsøk(mulig dem har gjort det,hva vet vi) tror edu kunner vært en glimrende tilvekst, og reddet oss fra nedrykk:)

pedro, jeg vet jeg gikk litt off-topic nå, edu er ikke et rykte, mer et ønske :)

Robert H.

Hartson er ikke svar på våre tempoproblemer på topp, men mannen har scoret plenty med mål i hver klubb han har vært. Hartson i spann med Healy på topp bør være godt nok. Da mangler vi bare et par solide midtstoppere...

Robert H.

Ikke var han klar og ikke har han vel spilt 5 kamper for Liverpool heller. Stå på baste [8D]!

quote:

Paletta fra Looserpool er klar ut sesongen..midtstopper m 5 kamper for LFC i år...

Ferre

Er det ikke fra i morgen vi kan begynne å låne spillere? Er spent på om det kommer inn noen forsterkninger før kampen på lørdag.

-WE'LL BE BACK-

baste

quote:
Originally posted by Robert H.

Ikke var han klar og ikke har han vel spilt 5 kamper for Liverpool heller. Stå på baste [8D]!

quote:

Paletta fra Looserpool er klar ut sesongen..midtstopper m 5 kamper for LFC i år...

Får begynne å klippe ut sitatene jeg leser...men da ødelegger jeg vel halve morro for deg ? [xx(] Finn 5 feil ?

The 20-year-old can not get a regular game at Anfield and has not played since the Reds conceded six to Arsenal in the Carling Cup.
That was only Paletta's fifth game of the season and Rafael Benitez appears willing to allow the former Banfield man to gain match practice and get the speed of the British game on loan at the Championship strugglers.

Wise concedes his side need to improve at the back if they are to avoid the drop and, following the sale of Matthew Kilgallon, he needs a big centre back to stem the tide of goals Leeds are conceding.

kjelvi

Leeds United youngster Sam Hird is set to join Doncaster Rovers this week.

Hird is described as a promising young centre back. The young defender was due to sign last week, but the moved was halted due to problems with the paperwork. Hird will join Rovers this week on loan until the end of the season.

Kilde: http://www.doncaster.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=50643

kjelvi

quote:
Originally posted by kjelvi

Leeds United youngster Sam Hird

Trolig gode, gamle Kevin Hird's sønn.

http://www.leedsfans.org.uk/leeds/players/186.html

Asbjørn

quote:

Yup.
Good ol' Kevin, som ville gjort selv Luke Chadwick til en skjønnhet.. [:)]

Well, I've been to the mountain and I've been in the wind
I've been in and out of happyness
I have dined with kings, I've been offered wings
And I've never been too impressed

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjelvi

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:

Yup.
Good ol' Kevin, som ville gjort selv Luke Chadwick til en skjønnhet.. [:)]

Men som vi vet Asbjørn - skjønnheten kommer innenfra!

berlin

Jon R

Den plakaten hadde jeg hengende over senga på gutterommet! [:p]

Det var tider det. [:)]

Blir nesten litt vedmodig. [8)]

Begynner jaggu å bli lenge siden gitt. [B)]

Selv the late 70`s var store i forhold til det vi opplever nå. Snufs. [V]

Jon R.
Jon R.

berlin

samme her, Jon R. Jeg tror hver kvadratcm av rommet var tapetsert med Leeds-spillere fra Fotballrevyen, Shoot m.fl
Var en tur på loftet og hentet ned en eske med div. stoff jeg har tatt vare på.

HåvardK

Utrolig. Husker jeg leste "Focus On" med stor interesse. Det var vel Allan Clarke som utnevnte Leeds reserves som sitt favorittlag i tillegg til Leeds?

kjelvi

Grant plays down Hartson link

Peter Grant has cooled talk that he is trying to bring West Bromwich Albion striker John Hartson to Norwich City.

West Brom boss Tony Mowbray has suggested he is happy to allow the Welsh powerhouse to leave the club when the loan window reopens this week.

Hartson has not played for The Baggies in almost a month and has been linked with the Championship's bottom club Leeds United.

Reports also claimed that Norwich are in the hunt for the forward, but manager Grant has not instigated any move for the ex-Celtic ace.

"John Hartson is a good footballer, but there has been no contact there at all," Grant told the Eastern Daily Press.

With Robert Earnshaw out for the season, Grant is keen to sign a new striker, but concedes he has to play the loan market carefully.

He added: "First of all you have to consider the 93-day loan - managers have to get their timing right.

"I can't see much being done before the weekend because I think it will be a case of people getting in those phone calls again and then resuming business, but that won't stop me from trying."

Players page: http://home.skysports.com/player.aspx?plid=2050&clid=35&cpid=10&channel=championship

Kilde: SkySports (http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=446691&CPID=10&clid=45&lid=2&title=Grant+plays+down+Hartson+link)

kjelvi

Leeds favourites for Blackburn's Gray

Leeds United are leading the race for Blackburn Rovers left-back Michael Gray.
He is available on loan after falling to third choice. Lower league clubs can sign players on loan from today.

Kilde: tribalfooball.com

kjelvi

Leeds boss Dennis Wise will move for West Brom striker John Hartson and Liverpool defender Gabriel Paletta when the Football League loan window opens today. (Daily Mirror)

Leeds are ready to make a loan bid for Blackburn defender Michael Gray. (Daily Mail)

kjelvi

Som den observante leser har fått med seg (http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6926&whichpage=17), er sjarmtrollet Jody Morris ledig på markedet. Han har nå kranglet seg ut av Millwall.

Med den forkjærlighet trioen Bates, Wise & Gus har for alle som en gang i tiden har vært i blått, frykter at jeg det verste. Har heldigvis ingen - absolutt ingen, ikke en gang på de mest useriøse nettsteder - holdepunkt på at Jody er på vei nordover igjen.

Men hvis - tar jeg jobben med å reise over til Elland Road for å banke litt vett inn i de nevnte herrer.... Regner med at det er flere som er med på å spleie på flybillettene....?!

Eriksen55

hmm Gray, Palleta og Hartson kan jeg leve med!  epp, venter spent til kl 17 da jeg kommer hjem! Bring it on Wise :)

auren

Skal vi ha ENDA en venstreback? Gray er bedre enn Elliott, men vil heller ha enda en midtstopper, evt en kreativ midtbanespiller før enda en venstreback. Men vi får bare vente og se...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

elliott kan også spille i midten,bedre cover på stopper og vb plassene..crainey kan godt være ferdig i klubben. Så ja, vil gjerne se Gray på vb og lewis opp igjen på venstre kant :)

kjelvi

Leeds United boss Dennis Wise is making a last ditch effort to bring fresh blood into the club to help them with their relegation battle.

Wise has made contact with Liverpool about taking Argentine defender Gaby Paletta on loan until the end of the season. With Liverpool having a wealth of talent available, boss Rafa Benitez looks set to sanction this move.

Leeds are also hoping to land Portsmouth defender Andy O'Brien and West Bromwich Albion striker John Hartson on similar deals.

Leeds United are currently sitting in last place in the Championship - 5 points away from safety.

Kilde: Talkingsoccer

Eriksen55

jaja, legger meg igjen i dag med samme håp som i går. Gud tror jeg ikke på men håper Wise har klart et par signeringer likevel. Krysser fingra, avstår fra sex i kveld..gjør alt som skal til. Bare sign det vi trenger!

måtte fredag den 9 februar bli en fin og innbringende dag:)

GeirO

Er ikke Paletta god nok for Liverpool er han dårlig....og da er han vel ikke god nok for Leeds?

(mulig jeg tenker på de gode gamle tidene...)
MOT