Skrevet av Emne: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m  (Lest 3086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« på: Februar 07, 2007, 00:26:33 »
http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=323128

Hvis det stemmer at Ugo ikke fikk være i leeds pga det så er det bare å si kjempe gratulerer Wise, du er rett og slett dum!

men rangers er han god nok for.. tror at med litt flere kamper og med et bedre lag rundt seg(sa,thompson,flo)så tror jeg ugu kunne vært sjefen med stor s i midtforsvaret, i stedet har vi nord europas bredeste låvedør..


Ellers enig her, skjønner ikke hvorfor dem låner ut beckford og
betaler 200 000 pund for kandol..menmen


Mulig denne linken har vært oppe før, men jeg fant den ikke. i såfall, unnskyld.
« Siste redigering: Februar 07, 2007, 02:37:09 av eriksen55 »

berlin

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #1 på: Februar 07, 2007, 01:58:05 »
skremmende, det skjønte jeg ikke.

Eriksen55

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #2 på: Februar 07, 2007, 02:31:06 »
skjønte ikke.. skremmende at wise sender ugo hjem bare fordi han ikke kan spille 2 kamper på 3 dager.. bedre det enn heath, han kan jo ikke spille i heletatt og får kontrakt! det er en skremmende handling av wise
« Siste redigering: Februar 07, 2007, 02:32:08 av eriksen55 »

Jon R

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #3 på: Februar 07, 2007, 03:26:10 »
Er denne tråden ironisk? Hvis Ugo virkelig sa at han ikke er istand til å spille to kamper på tre dager, så trenger vi han ikke. Støtter Wise sin avgjørelse der! [:0]

Jon R.
Jon R.

Eriksen55

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #4 på: Februar 07, 2007, 04:06:10 »
hvor ofte spiller du 2 kamper på 3 dager? og er det ikke mulig at en kar på 32 år kjenner kroppen sin såpass at han kan si fra om det, kanskje han kjente antydninger til noe.. rimelig sikker på at han ikke hadde sagt ifra uten grunn.. dessuten er han rangers spiller nå, som er en del klasser bedre enn leeds...syntes det sier en del! ikke ironisk nei, og det langt i fra også!
« Siste redigering: Februar 07, 2007, 04:08:26 av eriksen55 »

Jon R

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #5 på: Februar 07, 2007, 04:32:48 »
quote:
Originally posted by eriksen55

hvor ofte spiller du 2 kamper på 3 dager? og er det ikke mulig at en kar på 32 år kjenner kroppen sin såpass at han kan si fra om det, kanskje han kjente antydninger til noe.. rimelig sikker på at han ikke hadde sagt ifra uten grunn.. dessuten er han rangers spiller nå, som er en del klasser bedre enn leeds...syntes det sier en del! ikke ironisk nei, og det langt i fra også!



Skal det være relevant? Wise ønsker vel spillere som tåler kjøret i en fysisk hard liga som CCC, og ikke en som backer ut ved minste motstands vei. Hvis Ugo ( 34) var skadet ville han nok fått støtte fra det medisinske apparatet. Kanskje Ugo ville ha en forlenget julefri, sånn som Horsfield? [8)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #6 på: Februar 07, 2007, 05:13:57 »
Støtter avgjørelsen fullt ut, vi trenger spillere som kan spille mange og tøffe kamper. Vi spiller jo ofte 3 kamper på 7 dager! Tror derimot også at Ugo bare hadde blitt bedre og bedre med kamptrening, men dessverre orker ikke kroppen hans det.

- Dennis
Marching on together!

Kato

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #7 på: Februar 07, 2007, 05:30:01 »
Er Ugo god nok for b-laget til Rangers, er han ihvertfall god nok for oss.
 

Jon R

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #8 på: Februar 07, 2007, 06:24:30 »
Kanskje han ikke hadde så veldig lyst til å spille for oss? [:0]

Jon R.
Jon R.

Masinga

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #9 på: Februar 07, 2007, 15:10:05 »
Helt greit å la han gå. Til tider minnet Ugo litt for mye på Roque Junior.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Real

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #10 på: Februar 07, 2007, 16:11:26 »
Og Roque Junior gjekk rett til fast plass i Bayern Munchen etter sitt opphald i Leeds...
 

Bites Yer Legs

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #11 på: Februar 07, 2007, 17:55:18 »
quote:
Originally posted by Real

Og Roque Junior gjekk rett til fast plass i Bayern Munchen etter sitt opphald i Leeds...




Nei, det gjorde han ikke. Siena så Leverkusen..


Syntes det er voldsomt som folk skal "TA" Wise her, hadde Wise valgt å signe Ugo etter en slik  uttalelse hadde det vært galt å. Rett og slett fordi det var Wises avgjørelse.. Trodde ikkje fansen ønsket spillere som vil tjene forbi lønnstaket og ikkje vil spille for Leeds, støtter Wise.

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

kjelvi

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #12 på: Februar 07, 2007, 18:05:16 »
quote:
Originally posted by bites yer legs

quote:
Originally posted by Real

Og Roque Junior gjekk rett til fast plass i Bayern Munchen etter sitt opphald i Leeds...


Nei, det gjorde han ikke. Siena så Leverkusen..



http://en.wikipedia.org/wiki/Roque_J%C3%BAnior
http://www.leedsfans.org.uk/leeds/players/32632.html
http://www.roquejr.com/default.asp?actA=5&lg=en
http://www.bayer04.de/Spieler/rwe/default.asp?id=549



Real

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #13 på: Februar 07, 2007, 18:16:11 »
Ein legg seg flat. Leverkusen var det så klart. Den hukommelsen er ikkje alltid like grei.

Men ein god midtstoppar til serieinnspurten hadde uansett ikkje vore å forakta.
« Siste redigering: Februar 07, 2007, 18:28:10 av Real »
 

Ove

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #14 på: Februar 07, 2007, 19:29:54 »
Ja, hvorfor lykkes ikke disse stjernene i Leeds. Roque er et eksempel. Raul Bravo gikk rett inn på Real Madrid etter et mislykket opphold i Leeds (og da var Real skikkelig i dytten) og hva med Olembe, som jeg så på som en klassespiller?
 

auren

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #15 på: Februar 07, 2007, 19:50:00 »
Synes også enkelte er veldig i lynsjestemning når det gjelder Wise, dog han ikke har imponert meg i de få månedene han har vært manager. Når det gjelder denne saken er den litt tricky. Tviler på at vi har fått all informasjon om saken fra denne kilden. Sannsynligvis er det flere grunner til at Ugo forlot Leeds.

Det har vel vist seg gjentatte ganger at søramerikanere og spanjoler har slitt med å lykkes i England. Sikkert mye pga spillestil. Men også pga klima, kultur og språk vil jeg kunne tro. Det finnes selvagt hederlige unntak, men de fleste gode og lovende spillere som kommer til England og øverste nivå sliter som regel.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #16 på: Februar 07, 2007, 20:36:04 »
Alle klubber har vel spillere som flopper hos dem, men som gjør det stort i andre klubber i for- eller etterkant. Det er bare å se til klubber som Chelsea, Man U og Real Madrid for å finne en håndfull eksempler fra de siste 5 åra. Morientes, Podborsky, Crespo og Shevchenko for å nevne noen. [8)]

Olembe tror jeg forsvant ut i det store intet, Ove. [B)]

Jon R.
« Siste redigering: Februar 07, 2007, 20:36:55 av Jon R »
Jon R.

kjelvi

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #17 på: Februar 07, 2007, 20:46:23 »
quote:
Originally posted by Jon R
Olembe tror jeg forsvant ut i det store intet, Ove. [B)]



Fortsatt hos Marseille. Startet ni kamper så langt i år.

http://www.lequipe.fr/Football/FootballFicheJoueur2857.html

Eriksen55

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #18 på: Februar 07, 2007, 21:00:33 »
mener å huske at radebe også ikke kunne spille 2 hele kamper på 3 dager, spesielt da i jula. Saken er tricky ja, men mener likevel at det er en drøy avgjørelse om det her er sannheten. Det her er forresten 1 gang snakker negativt om wise, så det er sagt :)

Jon R

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #19 på: Februar 07, 2007, 23:55:21 »
Jeg ville ikke signet 2003- 2004 versjonen av Radebe, slik situasjonen er nå, for å si det sånn. [;)]

Jon R.
Jon R.

Eriksen55

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #20 på: Februar 08, 2007, 02:34:10 »
joda, ser hvor du vil..men poenget mitt er at det er bedre med Ugo 90 % av kampene sammen med evt Rui, supplere med Foxe kontra Foxe/Rui med Heath i bakgrunn. I og med vi ikke har noen andre nå så syntes jeg det var et rart trekk. Håper vi henter noen i morgen(ber til gud om at det skjer) men sånn jeg ser det så hadde leeds med Ugo på laget frem til i dag sansynligvis vært tettere bakover, og muligens hatt flere poeng(spekulasjoner,men rimelig sansynelig) så kunne vi heller avsluttet lånet i morgen eller sendt heath tilbake til coventry reservene og satset på "den nye", rui, foxe og ugo. Går det ikke å avslutte lån i morgen så burde Heath ha blitt kastet ut av klubben. det var min tanke og hvorfor jeg syntes det var dårlig av wise :)
« Siste redigering: Februar 08, 2007, 02:42:10 av eriksen55 »

Jon R

Re: Wise, Ugo, transfer inn og ut m.m
« Svar #21 på: Februar 08, 2007, 04:42:09 »
Om det var et greit eller dumt trekk får vi vel aldri svaret på. Det er ikke usannsynlig at Ugo ble hvisket i øret om at Rangers var interessert i en overgang så raskt "vinduet" åpnet, og at han derfor var redd for å bli skadet. Ser at han fikk skryt av sjefen i sin Rangers debut, i topspann med en annen gamling og tidligere Leeds target, David Weir. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Februar 08, 2007, 04:43:04 av Jon R »
Jon R.