Skrevet av Emne: KAMP: vs. Q.P.R.  (Lest 48036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gelderdend

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #60 på: Februar 20, 2007, 03:12:55 »
Noen som har peil på hvor mange billetter som er solgt til denne kampen?
 

Le Jardin

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #61 på: Februar 20, 2007, 05:05:06 »
Noen som vet om kampen går direkte på en tvkanal, og Sportsbaren. Eller må vi vente til alle disse CL.lagene er ferdige med sine uinteressante kamper...? I så fall blir det radio på meg, greier ikke å vente med å følge med når jeg vet det er kamp.

Terje, som ønsker lykke til og QPR-knus.
"Victory is in our sights"

Sheridan

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #62 på: Februar 20, 2007, 05:35:15 »
Er redd vi må vente på at Penge-kampene er over før Leeds vises.  Kan vanskelig tenke meg at noen puber prioriterer Leeds imorra....usansett antall tunere og tv-skjermer.


Bites Yer Legs

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #63 på: Februar 20, 2007, 05:38:21 »
Går kampen i det hele tatt direkte påå tv'n??!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Sheridan

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #64 på: Februar 20, 2007, 05:49:03 »
quote:
Originally posted by bites yer legs

Går kampen i det hele tatt direkte påå tv'n??!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!



Er ikke sikker....men den gjør vel neppe det (?)
Kjenner nervene bare tanken streifer innom denne matchen!
Det blir enda ei solid påkjenning!

[:)]


Leeeeeeeeeeeeds

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #65 på: Februar 20, 2007, 06:10:39 »
Kampen går 22,40 på viasat sport2

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeeeeeeeeeeeds

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #66 på: Februar 20, 2007, 06:16:31 »
Sitting bottom of the Championship with 14 games remaining, every person associated with Leeds United understands that Tuesday's game at home to QPR is a must win encounter.

It just hasn't really happened for Dennis Wise and Gus Poyet since they took charge of the club four months ago, and while they have struggled to gain any sort of momentum the one encouraging thing in recent weeks has been the fact that at least Leeds have started to get some wins on the board.

In the league Leeds have won three of their last six matches and they know that a win on Tuesday night could in fact lift them out of the bottom three.

At Elland Road Leeds have lost just one of their last four league games and were boosted this week with the loan signing of Jemal Johnson from Wolves.

Johnson will give some much needed pace to a Leeds attack that has struggled for goals this season and, if given his full debut, he along with the other Leeds forwards will be looking forward to taking on a QPR side that have been in freefall in recent weeks.

After making a bright start to life as QPR boss, John Gregory has found things tough going of late and the 5-0 hammering they received at the hands of fellow strugglers Southend two weeks ago actually saw a few supporters chanting for the ex-Villa boss to go.

The men from West London have now lost five of their last six matches and are well aware that they are involved in a six-way relegation battle.

Away from Loftus Road QPR have lost 10 of their 16 league games this season and with confidence at an all-time low, Gregory under pressure and a leaking defence, the men from West Yorkshire should be backed at 19/20 with Premierbet to win this huge relegation six-pointer.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Tom S

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #67 på: Februar 20, 2007, 13:39:47 »
Ja, finner ingen plass der de skal sende direkte.
Blir radioen da.


quote:
Originally posted by Leedsvik

Kampen går 22,40 på viasat sport2

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

asLeeds

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #68 på: Februar 20, 2007, 13:58:37 »
radio eller text-tv....trist..

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Leeeeeeeeeeeeds

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #69 på: Februar 20, 2007, 14:34:02 »
jeg skal pine meg. Se Championsleague(trist som faaaaa...) Så skal jeh slå av telefoner og vente på godbiten. Flink Bisk

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

ragnar

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #70 på: Februar 20, 2007, 14:43:37 »
Kanskje jermal får sin debut allerede i dag?

Så kan Healy og Cresswell få innhopp i andre omgang. Tror det er best å vente med å la Cressy starte.

Utvilsomt en meget viktig kamp dette.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

RoarG

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #71 på: Februar 20, 2007, 15:37:28 »
En stor skam at Viasat prioriterer å sende CL-kamper med en haug Sør-amerikanere og afrikanere på såkalte europeiske lag når de kan sende et skikkelig grøfteoppgjør fra England[}:)]!

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #72 på: Februar 20, 2007, 15:52:51 »
Når sant skal sies så kunne viasat strengt tatt ha sendt CCC direkte på en av sine 6 kanaler.

Men skjønner jo at sjampis ligaen har rangen...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Svend Anders

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #73 på: Februar 20, 2007, 15:56:31 »
Jeg er utrolig spent og nervøs før kampen i kveld. Faktisk kan jeg ikke huske å hatt så mye sommerfugler i magen, så lenge før avspark hele sesongen. Kveldens kamp blir vår viktigste på mange (ti-)år!

Vinner vi i kveld får jeg garantert en slik trygg følelse av at nå kommer dette til å gå, vi berger plassen, vi ble bare litt skremt... eh, i noen måneder... Taper vi, ja da er det bare å legge inn årene, skjønt dt skulle ikke forundre meg om Leeds da kommer tilbake og vinner uventet borte, bare for å kødde med hodene våre enda litt mer.

Jeg kommer trolig til å velge å skru av alle kommunikasjonsmidler fra 20.45 av i kveld, og se kampen i reprise, som den skulle vært live. Skjønt, hvordan skal jeg få ro i sjela de to timene kampen faktisk pågår?

Jeg håper virkelig at supporterne i Englands beste by stiller opp i kveld. Ikke bare for å gi ledelsen et argument for å senke prisene, men for å gi laget all den støtte som trengs. Jeg er sikker på at det vil utgjøre en forskjell.

Lykke til, alle sammen! Måte det beste hjemmelaget vinne!

SA

http://www.svendanders.com/

mads

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #74 på: Februar 20, 2007, 16:04:43 »
den kommer på viasat sport 2 kl. 22.40, så jeg venter med at se resultatet. er meget spændt på denne kamp....
 

RoarG

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #75 på: Februar 20, 2007, 16:39:21 »
Klart vi slår QPR! Skal vi si 3-1[:p]? Om det går gæli, så ikke fortvil. Da slår vi selvsagt Wolves til helgen og Birmingham om en uke[}:)]. Leeds går ikke ned i L1[:)]!
quote:
Originally posted by Svend Anders

Jeg er utrolig spent og nervøs før kampen i kveld. Faktisk kan jeg ikke huske å hatt så mye sommerfugler i magen, så lenge før avspark hele sesongen. Kveldens kamp blir vår viktigste på mange (ti-)år!

Vinner vi i kveld får jeg garantert en slik trygg følelse av at nå kommer dette til å gå, vi berger plassen, vi ble bare litt skremt... eh, i noen måneder... Taper vi, ja da er det bare å legge inn årene, skjønt dt skulle ikke forundre meg om Leeds da kommer tilbake og vinner uventet borte, bare for å kødde med hodene våre enda litt mer.

Jeg kommer trolig til å velge å skru av alle kommunikasjonsmidler fra 20.45 av i kveld, og se kampen i reprise, som den skulle vært live. Skjønt, hvordan skal jeg få ro i sjela de to timene kampen faktisk pågår?

Jeg håper virkelig at supporterne i Englands beste by stiller opp i kveld. Ikke bare for å gi ledelsen et argument for å senke prisene, men for å gi laget all den støtte som trengs. Jeg er sikker på at det vil utgjøre en forskjell.

Lykke til, alle sammen! Måte det beste hjemmelaget vinne!

SA

http://www.svendanders.com/



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Stifler

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #76 på: Februar 20, 2007, 16:40:10 »
Skal sefølgelig vente til etter CL kampen for å se Leeds uten å vite resultatet.
Blir Celtic - Milan og deretter Leeds!
for en kveld;)
-Nr 2 er den første taperen-

Bites Yer Legs

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #77 på: Februar 20, 2007, 16:42:54 »
Viasat er en endeløs skuffelse, makan til dårlig kundebehandling. Men om vi får se den direkte eller ei, pakket skal gruses!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

pedro

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #78 på: Februar 20, 2007, 16:50:04 »
Forstår frustrasjonen, men hva er alternativet til å få sett laget vårt? Det er null og niks desverre og da  må vi bare leve med jaævelskapet Viasat[V]
quote:
Originally posted by bites yer legs

Viasat er en endeløs skuffelse, makan til dårlig kundebehandling. Men om vi får se den direkte eller ei, pakket skal gruses!!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!

Leedsomaniac

ragnar

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #79 på: Februar 20, 2007, 17:21:18 »
Tipper det blir et sted mellom 25.000 og 30.000 på ER i kveld.

Dette er en meget viktig kamp som blir meget spennende å følge med på.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ferre

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #80 på: Februar 20, 2007, 17:26:13 »
Det er tøffe timer før avspark, ikke mye annet jeg klarer å tenke på! Huff, det er tøft med alle disse skjebnekampene...

-WE'LL BE BACK-

AndyMathie

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #81 på: Februar 20, 2007, 17:45:46 »
Vet ikke hvor jeg skal se kampen, men regner med at det blir på Sportsbaren. Håper at vi Sportsbaren blir fullpakket med våre folk.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

auren

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #82 på: Februar 20, 2007, 17:46:30 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Jeg er utrolig spent og nervøs før kampen i kveld. Faktisk kan jeg ikke huske å hatt så mye sommerfugler i magen, så lenge før avspark hele sesongen. Kveldens kamp blir vår viktigste på mange (ti-)år!

Vinner vi i kveld får jeg garantert en slik trygg følelse av at nå kommer dette til å gå, vi berger plassen, vi ble bare litt skremt... eh, i noen måneder... Taper vi, ja da er det bare å legge inn årene, skjønt dt skulle ikke forundre meg om Leeds da kommer tilbake og vinner uventet borte, bare for å kødde med hodene våre enda litt mer.

Jeg kommer trolig til å velge å skru av alle kommunikasjonsmidler fra 20.45 av i kveld, og se kampen i reprise, som den skulle vært live. Skjønt, hvordan skal jeg få ro i sjela de to timene kampen faktisk pågår?

Jeg håper virkelig at supporterne i Englands beste by stiller opp i kveld. Ikke bare for å gi ledelsen et argument for å senke prisene, men for å gi laget all den støtte som trengs. Jeg er sikker på at det vil utgjøre en forskjell.

Lykke til, alle sammen! Måte det beste hjemmelaget vinne!
SA

http://www.svendanders.com/



Dette kan du da virkelig ikke mene?[8]
Det beste hjemmelaget av oss to er faktisk QPR:

20 QPR       16 6 3 7 22 22 21
24 Leeds Utd 16 6 2 8 18 24 20

Som man ser av tabellen så har QPR skaffet seg 21 poeng på 16 hjemmekamper, mens Leeds har skaffet seg 20 poeng. Målforskjellen til QPR er 0, mens Leeds sin er -6.

Men etter dagens kamp er selvsagt Leeds det beste hjemmelaget!

auren, som håper det dårligste hjemmelaget vinner slik at det blir det beste hjemmelaget...[:D]  


Leeds
Till
I
Die!
« Siste redigering: Februar 20, 2007, 17:48:18 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #83 på: Februar 20, 2007, 18:06:43 »
quote:
Originally posted by AndyMathie

Vet ikke hvor jeg skal se kampen, men regner med at det blir på Sportsbaren. Håper at vi Sportsbaren blir fullpakket med våre folk.

We are Leeds and we are proud of it!



http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5901&whichpage=8 [:p]

Jon R.
Jon R.

stromer

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #84 på: Februar 20, 2007, 18:29:17 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Jeg håper virkelig at supporterne i Englands beste by stiller opp i kveld. Ikke bare for å gi ledelsen et argument for å senke prisene, men for å gi laget all den støtte som trengs. Jeg er sikker på at det vil utgjøre en forskjell.




Det er selvsagt bare North & South stand som har reduserte priser, Bates har nok kjøpt billigbillettene selv, jeg måtte ut med £26.50 som vanlig. Regner ikke med mange flere i kveld enn på andre kamper.
 

KeyserSoze

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #85 på: Februar 20, 2007, 19:01:05 »
Noen som vet om en side som streamer opptaket av kampen? For oss som ikke har viasat 2...
 

Bites Yer Legs

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #86 på: Februar 20, 2007, 19:25:47 »
Mulighet for at der finnes noen kanal der det streames direkte!!??

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Masinga

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #87 på: Februar 20, 2007, 19:53:58 »
Jeg liker dårlig at Rui Marquez er tvilsom til kveldens match. Nå har vi kjørt med samme stopperpar i 3 kamper og det er vel rekord så langt i sesongen? Heath og Rui begynner nesten å bli samkjørte. Det er verre om Rui er skadet enn f.eks. Thompson.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Leeds04

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #88 på: Februar 20, 2007, 19:54:27 »
I DAG ER DAGEN FOLKEN`S...

VI HAVNER PÃ… TRYGG GRUNN!


"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Papi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #89 på: Februar 20, 2007, 19:56:05 »
Nå skal eg trene frå klokka halv ni til halv elleve i kvell, så det passer meg perfekt at kampen går i opptak;)

I kvell vinner vi gutter:)


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil