Skrevet av Emne: KAMP: vs. Q.P.R.  (Lest 48035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

KAMP: vs. Q.P.R.
« på: Februar 13, 2007, 18:06:19 »
- Tickets selling fast for QPR match, melder off. hjemmeside (http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~980927,00.html)

Las et sted at Bates mente at man måtte ha minst 25.000, helst 28.000 for at forsøket med reduserte priser skal gå 'brake even'.

kjelvi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #1 på: Februar 13, 2007, 18:10:56 »

Så langt jeg kjenner til har vi ingen i stallen som har vært i Rangers, så muligheten for å slippe å lese om fredagstur til hotellet, småprat med kjente og hardslående påstander om quisling/lekkasje i etterkant er forhåpentligvis liten....

baste

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #2 på: Februar 13, 2007, 18:13:41 »
Håper på 25.000 tilskuere.. + +
Og en reprise..6-1

kjelvi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #3 på: Februar 13, 2007, 18:17:53 »

Ikke den beste oppladningen for QPR

Hill suspended by QPR after brawl
QPR have suspended assistant manager Richard Hill "until further notice" following the brawl during a training match against China's Olympic team.
China player Zheng Tao suffered a broken jaw during the incident at QPR's training ground on 7 February.
The Football Association are also investigating and are "in ongoing communication with the police".
QPR chairman Gianni Paladini has hinted that he could sack some of the players involved in the fight.
Seven members of the Chinese team have been sent home and the Chinese Football Association has launched its own inquiry.
"We will investigate the incident and strictly punish those responsible," said CFA spokesman Dong Hua.
"Under no circumstances do we have any tolerance for such behaviour."

samadhi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #4 på: Februar 13, 2007, 18:22:45 »
Skulle prisreduksjon vise seg å være positivt utslagsgivende både når det gjelder oppmøte og økonomisk er det mildt sagt tragisk at dette ikke har vært gjort før.
Her har vi spilt for halvtomme tribuner i 2 sesonger snart, og alle forsåsegpåere vil ha prisreduksjon, men ikke Bates...

Blir spennende å se om vi får se ett godt oppfylt ER mot QPR!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #5 på: Februar 13, 2007, 18:42:17 »
Er vel som det vanlige publikummet, man kommer når det går bra/ er opptur! Sånn er det. Kun "kjernen" som er på hver kamp.
Tviler sterkt på 25`mot ett QPR i fritt fall......noen som kan navnet på en Rangers`spiller anno 2007? Midtukekamp er det også.
Ingen ting hadde gledet meg mere da, og det hjelper godt med ett "resultat" borte mot Cardiff til helgen!!
 

ragnar

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #6 på: Februar 13, 2007, 18:45:16 »
Dette er jo en liten mulighet til å vise Bates at med reduserte priser så vil det komme flere folk, så håper på at de som bruker høye priser som argumentasjon, innfinner seg på ER neste tirsdag.

Er en stund siden det var 30000 på ER. La oss håpe på et sånt tall.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #7 på: Februar 13, 2007, 18:52:20 »
Syns dette er eit fint og fornuftig trekk av Mr.Bates. Han er open om kor mange billettar Leeds må selje for å gå i null med litt lågare prisar, og gjer dette til beste for alle supportarane. No får tida vise om "øvrig" Leedsfolk (dei som er uteblitt det siste året) kjem attende og gir sin stønad til ein klubb i store vanskar.

RoarG

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #8 på: Februar 13, 2007, 19:25:13 »
Er det ikke litt vel naivt av Bates å tro/forlange 25000-28000 tilskuere til et bunnoppgjør i CCC? Vi trakk i overkant av 19000 mot Crystal Palace, som jeg antar er en klubb med et litt større renomme enn QPR. Spillet til Leeds så langt denne sesongen kan vel ha skremt vekk en del tilskuere som ikke er Die Hard-Leedsfan. Det er vel de mer marginale tilskuerne som må være i betraktning å trekke til seg med denne prisreduksjonen. Bates burde hatt lavere priser på et tidligere tidspunkt. Da hadde forhåpentligvis det vært noen flere tilskuere på kampene.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

R - R

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #9 på: Februar 13, 2007, 19:34:19 »
quote:
Originally posted by kjelvi

- Tickets selling fast for QPR match, melder off. hjemmeside (http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~980927,00.html)

Las et sted at Bates mente at man måtte ha minst 25.000, helst 28.000 for at forsøket med reduserte priser skal gå 'brake even'.



Og sjølv om vi skulle ende opp med å tape litt pengar, så trur eg fleire folk på tribuna berre vil vere positivt for eit lag som treng støtte frå tribuna.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

L.RADEBE

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #10 på: Februar 13, 2007, 19:37:42 »
Har fikset min billett iallefall :) The Kop.
 

RoarG

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #11 på: Februar 13, 2007, 19:38:44 »
Trøkk fra tribunene kan gi laget det ekstra skyvet de trenger. Må da være bedre å tape noen pund nå i CCC enn å rykke ned i L1. Der kommer det vel enda færre folk, og prisene må ytterligere ned, så taper vi enda mer penger osv.
quote:
Originally posted by R - R

quote:
Originally posted by kjelvi

- Tickets selling fast for QPR match, melder off. hjemmeside (http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~980927,00.html)

Las et sted at Bates mente at man måtte ha minst 25.000, helst 28.000 for at forsøket med reduserte priser skal gå 'brake even'.



Og sjølv om vi skulle ende opp med å tape litt pengar, så trur eg fleire folk på tribuna berre vil vere positivt for eit lag som treng støtte frå tribuna.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #12 på: Februar 13, 2007, 22:23:39 »
Veldig bra tiltak som skulle kommet lenge før. Tror faktisk vi kan få opp mot 30.000, som både hjelper på økonomien og ikke minst laget.

-WE'LL BE BACK-

stefan

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #13 på: Februar 14, 2007, 02:36:15 »
quote:
Originally posted by R - R

quote:
Originally posted by kjelvi

- Tickets selling fast for QPR match, melder off. hjemmeside (http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~980927,00.html)

Las et sted at Bates mente at man måtte ha minst 25.000, helst 28.000 for at forsøket med reduserte priser skal gå 'brake even'.



Og sjølv om vi skulle ende opp med å tape litt pengar, så trur eg fleire folk på tribuna berre vil vere positivt for eit lag som treng støtte frå tribuna


penger har jo vi nok av....

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

RoarG

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #14 på: Februar 14, 2007, 03:58:52 »
30000? La oss håpe det, og la oss håpe at QPR får en ny Southend deja vu.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #15 på: Februar 14, 2007, 04:15:18 »
No er eg diverre ingen statistikar og veit ikkje kor mange tilskodarar det var mot QPR i tilsvarande oppgjer ifjor, men tvilar på at det var særleg meir enn 25.000 og då var også den sportslege situasjonen betrakteleg betre. Håpar på opp mot 25', men trur heller på 21' trass siger i forrige kamp og lågare prisar.

berlin

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #16 på: Februar 14, 2007, 04:50:28 »
Er enig med Per-Stian her. På tirsdag kveld vet vi det, men det vil forbløffe meg om det kommer 25.000 til tross for at den offisielle siden påstår at billettsalget går strykende. Et bra resultat i Cardiff kan nok gjøre litt,
men 6000 ekstra tilskuere ift Crystal Palace er mye. Det ble jo ikke fullt hus mot Preston i play-off en gang.

Tom S

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #17 på: Februar 14, 2007, 13:34:21 »
At det er midtvekekamp hjelper vel ikkje?

Håper fansen kjem i store flokker å fyller ER og overbeviser den gamle mann om at det var lurt å sette ned prisen. Vi treng sårt den tolvte mann i innspurten!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

RoarG

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #18 på: Februar 14, 2007, 15:30:04 »
Synes vel at Bates kan prøve en regulær lørdagskamp med reduserte priser også. Det kommer vel noe færre tilskuere på midtukekampene. Neste hjemmekamp, som går på en lørdag, er mot Sheffield Wedneysday den 3. mars. Mot lokalrivalen burde vi hatt så mange fans som mulig på tribunen. Eller regner Bates med at dette oppgjøret er så gjevt at tribunen fylles opp uansett billettpris?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

JohnTiger

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #19 på: Februar 14, 2007, 18:37:40 »
Er prisene redusert på alle tribuneseksjonene, eller er det kun på North og South stand?

Marching on together!
Marching on together!

Peters

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #20 på: Februar 14, 2007, 21:34:33 »
Jeg tror bare det er på North og South stand at prisene er redusert.
Jeg har uansett sikret meg billett på East stand [8D]


quote:
Originally posted by JohnTiger

Er prisene redusert på alle tribuneseksjonene, eller er det kun på North og South stand?

Marching on together!


kjelvi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #21 på: Februar 15, 2007, 14:26:30 »

Lite arbeidsro for QPR fram mot matchen mot Leeds:

FA chiefs will use John Hartson’s notorious assault on Eyal Berkovic to throw the book at QPR.
Rangers face a huge rap for last week’s 50-man training ground brawl with China’s Olympic team.
One Chinese player was left with a broken jaw and the bust-up has already seen assistant boss Richard Hill suspended.
The FA are considering charges and will cite Hartson’s 1999 training ground attack as a punishment precedent.
The Welshman was banned and fined £20,000, after images of him kicking then West Ham team-mate Berkovic in the head were captured by a fan’s video camera.

R - R

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #22 på: Februar 15, 2007, 20:33:36 »
quote:
Originally posted by Peters

Jeg tror bare det er på North og South stand at prisene er redusert.
Jeg har uansett sikret meg billett på East stand [8D]


quote:
Originally posted by JohnTiger

Er prisene redusert på alle tribuneseksjonene, eller er det kun på North og South stand?

Marching on together!





Trur prisane er redusert på heile stadion. Meinar å ha lest at prisane på West Stand kostar £25 mot tidlegare £36.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

baste

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #23 på: Februar 15, 2007, 21:07:38 »
Håper QPR går helt opp i liminga...Leeds derimot..er snart på sikker plass. Så begynner jobben med å styrke stallen foran nese sesong...PL next

kjelvi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #24 på: Februar 16, 2007, 21:36:49 »
Pressure on in survival fight

Gregory and Wise in spotlight
The League Managers Association and their many members would agree that learning curves are not exclusively reserved for England's least experienced coaches.
John Gregory, for example, will not forget the past seven days in a hurry. QPR's boss is a veteran of six clubs and 18 years as a manager, but Gregory would be hard-pressed to identify a more draining period of his career that the events that befell Rangers last week.
His problems began on Wednesday when a friendly at Harlington training ground ended with a brawl between several QPR players and members of China's Olympic team.
The violence was captured on camera and broadcast across the globe, a rare piece of worldwide publicity for Rangers but not the image that Gregory or his chairman, Gianni Paladini, would wish to paint of life at Loftus Road.
An opportunity for building international relations had gone badly wrong.
An internal investigation was announced by Paladini, and the results of the inquiry could have serious consequences for the players involved.
The story was left to simmer while Gregory wondered how his preparation for their game against Southend United on Friday evening could have been any worse.
It was with an air of inevitability, then, that QPR were routed 5-0 at Roots Hall. The carnage that ensued in the final 20 minutes, when Southend scored four times, robbed Gregory of his convincing poker-face as any pretence of a club at peace with itself faded rapidly.
Appalling
"It's been an appalling night," said Gregory. "I don't see how this week could have got any worse.
"This will happen to better teams than us, everyone has a day like this, but it's all about how we recover."
The nature of their response is highly relevant to Leeds United.
QPR's first opportunity to prove that their season is not on the verge of imploding will come a week tonight when Gregory travels with his players to Elland Road.
The cliché of six-pointers – first brought out for Barnsley's visit to Leeds at the start of December – has been used excessively this season, but no phrase can better describe the stakes in Yorkshire next week.
United can afford only one outcome, much as they could against Crystal Palace last weekend when Matt Heath and Robbie Blake earned a 2-1 victory over the Selhurst Park club.
Reduced ticket prices – a long-overdue but welcome initiative from Ken Bates – may provide United with their biggest home crowd of the term and, on the balance of form and their improving results at Elland Road, Leeds will hold favouritism over QPR before kick-off.
It is also true, however, that the seven days ahead of Wise may be just as trying as the last week has been for Gregory.
The ecstatic reaction of United's supporters on Saturday – as positive an atmosphere as the stadium has seen for months – quickly gave way to confused anger after the revelation from Wise, pictured right, that his team-sheet had been leaked prior to kick-off.
His annoyed and unprovoked comments left little doubt that United's manager suspected foul-play on the part of an unnamed player, but the scale of the betrayal was shrouded in doubt yesterday when Peter Taylor, Palace's manager, suggested Wise may have misjudged the situation.
In Wise's eyes, the apparent lack of loyalty was unacceptable, enough to bring the implicated player to the end of his career at Elland Road.
Taylor responded by claiming a misunderstanding, suggesting the 'leak' came during a "general conversation" between a member of his squad and a member of Wise's.
Similar conversations take place every weekend, he insisted. "Players talk to players, it's part of life."
United have as yet made no move to clarify the situation, or to identify the individual involved.
A guessing-game has sprawled across the Internet since Saturday, leaving supporters to wonder who is at the centre of the dispute.
When the facts come to light, it will quickly be discovered whether the drip of team news was a unintentional mistake or a deliberate act of sabotage.
The Professional Footballers' Association are watching carefully, wary of United's intentions towards the player involved.
Pessimistic managers would call Saturday's events draining. Wise might prefer to use the phrase character-building.
His week will be topped off by a visit to Cardiff City – no more appealing an appointment than QPR's clash at Southend was – but, in spite of the off-field chaos, United's players salvaged three points from a high-pressure fixture against Palace, and one which prepares them suitably for the job at Ninian Park.
Given the choice, United's boss would doubtless take his situation over Gregory's, increasingly so if Leeds get the better of QPR in seven days' time.
Wise's attitude has never changed – people are either with him or against him, with no middle ground. United's supporters will like that.
His mantra was roundly reiterated by the controversy that followed the win over Palace.
Wise said: "If the players are honest with me I'll be honest with them. It's very simple.
"If they give me as much as they can then we'll be okay.
"It was a fantastic result for us and full credit to the players, the whole lot of them.
"They did themselves proud and I'm chuffed to bits."

Kilde: YEP

kjelvi

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #25 på: Februar 17, 2007, 19:18:54 »

Ikke beste arbeidsroen foran Leeds-matchen:

John Gregory could be on his way out of QPR after just five months in charge. (Daily Star)

RoarG

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #26 på: Februar 18, 2007, 03:15:09 »
QPR spilte ikke i dag? Stemmer det?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #27 på: Februar 18, 2007, 04:14:55 »
Ja.

quote:
Originally posted by RoarG

QPR spilte ikke i dag? Stemmer det?

Change is the constant that cannot be changed.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #28 på: Februar 18, 2007, 04:16:30 »
Med tapet idag blir kampen mot qpr uhyre viktig. Dersom vi fortsatt skal bevare eit realistisk håp om fortsatt CCC-spill neste sesong må denne kampen gi 3 pinner.

Frykter de to bortekampene som kommer etterpå mot Wolves og Brums.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Februar 18, 2007, 04:26:09 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Re: KAMP: vs. Q.P.R.
« Svar #29 på: Februar 18, 2007, 10:17:51 »
Føler at dette er ein "vinn eller forsvinn"-kamp. Vi må tukte QPR og ta alle poenga, viss ikkje er vi dømt til dødes og bergar ikkje kontrakta i CCC.