Tippeligaen 2007-08

Started by Per-Stian, February 16, 2007, 19:27:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Budda

Trur ikke du får så høy odds på at Hansen blir første trener som må gå. 13 baklengs på 4 kamper bør vekke beskymring.
Endre

Per-Stian

quote:
Originally posted by Svend Anders

Nesten overrasket av Odds solide seier i går. Det vitner nok bare om at Aalesund neppe tar mange poeng borte i år, om noen i det hele tatt. Jeg tror nok likevel Oddrane får det tøft, ikke minst om noen av de få kvalitetsspillerne som er der forsvinner i sommer.

Tromsø blir jeg ikke helt klok på, de kan reddes ved sine spisser... FFK møter de borte på søndag, det blir interessant. Ellers ser det ut til at FFK hjemme blir en hard nøtt i år.

SA

http://www.svendanders.com/

Eg er imponert over FFK og Sandefjord så langt. Tippa direkte nedrykk for kvalfangerbyen, trudde aldri dei kunne følgje opp fjorårets gode sesong med så små ressursar. AaFK er og blir eit dårleg fotballag. Tromsø trur eg kjem sterkare tilbake, men dei er nok avhengige av å finne ein god erstattar for "want-away" Bernier.

Viking er nok det laget som har skuffa størst, men også dei kjem nok sterkare utover sesongen.

Trond A

quote:
Originally posted by Per-Stian

HEIA ROSENBORG!

For en fotballhelg.[:0][:(!][xx(][V][B)]

Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

MrK

quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Svend Anders

Nesten overrasket av Odds solide seier i går. Det vitner nok bare om at Aalesund neppe tar mange poeng borte i år, om noen i det hele tatt. Jeg tror nok likevel Oddrane får det tøft, ikke minst om noen av de få kvalitetsspillerne som er der forsvinner i sommer.

Tromsø blir jeg ikke helt klok på, de kan reddes ved sine spisser... FFK møter de borte på søndag, det blir interessant. Ellers ser det ut til at FFK hjemme blir en hard nøtt i år.

SA

http://www.svendanders.com/

Eg er imponert over FFK og Sandefjord så langt. Tippa direkte nedrykk for kvalfangerbyen, trudde aldri dei kunne følgje opp fjorårets gode sesong med så små ressursar. AaFK er og blir eit dårleg fotballag. Tromsø trur eg kjem sterkare tilbake, men dei er nok avhengige av å finne ein god erstattar for "want-away" Bernier.

Viking er nok det laget som har skuffa størst, men også dei kjem nok sterkare utover sesongen.

Vålerenga har vel og skuffet markant - ellers så er det greit å konstatere at i det minste Aalesund innfrir. [:D][:D][:D][:D]

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

LSK vurderar å hente N.E. Johansson, spelaren som avslo eit tilbod frå Leeds før denne sesongen!

Lillestrøm skal være én av mange skandinaviske toppklubber som har kastet seg inn i jakten på Nilsâ€"Eric Johansson (27).

Det er Expressen.se og Fotbollskanalen.se som melder dette.

Svensken er høyreback i Leicester City, som hører hjemme i den nest øverste divisjonen i England. Johansson har tidligere spilt for Blackburn, Nürnberg, Bayern München, AIK Stockholm og Brommapojkarne.

- Jeg kommenterer aldri spillere. Hadde du spurt meg om Ronaldinho, ville jeg ikke sagt ja eller nei til det engang, sier en ordknapp sportssjef i LSK, Jan Ã...ge Fjørtoft, til Aftenposten.no.

Også Djurgården, IFK og AIK, FC Midtjylland og OB blir nevnt som aktuelle klubber.

Ifølge svenske medier skal Johansson kreve over åtte millioner kroner netto i lønn over tre år. Det kan fort skremme bort mange klubber.

Svenskens kontrakt med Leicester går ut etter sesongen, og han kan dermed flytte på seg som Bosman-spiller.

Per-Stian

Fire serierunder ut i sesongen og Essediri har allereie byrja å sutre over lite speletid!!! Makan til sutrebukk! Samstundes ser Viking etter kantspelarar. Kanskje han kan dra dit?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151311

Lids

Brann-Start 1-0

Thomas
Thomas

Lids

Brann-Start 1-1 (Børulfsen)

Thomas
Thomas

Lids

Brann-Start 1-2 (Børulfsen)

Thomas
Thomas

Lids

Børulfsen er forøvrig 19 år og fra Vågsbygd, slik som jeg. [;)]

Thomas
Thomas

Robert H.

Han heter Børufsen, Thomas.

Lids

Det har du helt rett i, Robert.

Thomas
Thomas

Robert H.

Overraskende bra kamp av Start. Gøy med unge spillere som gjør det bra, gleder meg til vi skal banke Vålerenga på torsdag.

Lids

Veldig bra kamp av Start, lover bra for sesongen dette. Synd vi ikke fikk med alle tre pengene - hadde bare svensken scora på de to gigantmulighetene han hadde...

Thomas
Thomas

Robert H.

Martin Andresen har bortforklaringen klar:

http://fotball.fvn.no/eliteserien/article80513.ece

Snakker om patetisk fyr...

Lids

Andresen er og blir en dust...

Thomas
Thomas

ToreLA

Herlig med årets første seier. Nå skal vi ha poeng på åråsen neste søndag!

Lids

Thomas

MrK

AAFK - LSK 1-3 bare - ja ja kun 16 baklengs på 5 kamper - kan bli ny rekord - hva er rekorden kjelvi? Snakker vi om ett nytt Os?

ToreLA

Det skal virkelig godt gjøres å slå Starts rekord både i antall baklengs og antall poeng! :)

MrK

quote:
Originally posted by ToreLA

Det skal virkelig godt gjøres å slå Starts rekord både i antall baklengs og antall poeng! :)

de skal ha for at de prøver

Budda

Er imponert av Ã...lesund. 16 baklengsmål på 5 kamper er en prestasjon uten sidestykke. Står respekt av det
Endre

Bye

Ã...lesund har en altfor svak stall. Stort mer er det vel ikke å si om det laget, som nok rykker rett ned igjen.
Trønder i Bergen!

lojosang

quote:
Originally posted by Lids

Børulfsen er forøvrig 19 år og fra Vågsbygd, slik som jeg. [;)]

Thomas

Greitt å juge litt på alderen, THomas, men her syns jeg du tar litt kraftig i!

Forøvrig ser det ut som Haugesund for en gangs skyld kan klare å unngå nedrykksstriden. Til en forandring.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Lids

Det var meningen, lojo. [;)]

Thomas
Thomas

Lids

Spennende 90 min foran meg, Start uten Barlin og Nielsen på topp. Tror imidlertid på seier i kveld.

Thomas
Thomas

Lids

Strømstad skadet og må ut - kjipe greier...

Thomas
Thomas

Lids

Start klart best så langt.

Thomas
Thomas

Per-Stian

Har du med deg bærbar PC på Sør Arena, Thomas? Veldig leit at Strømstad vart skada, håpar det ikkje er ein seig strekk.

Start har vore best, bana har vore dårlegast. Kjipt at baneforholda skal spele ei så viktig rolle.

Per-Stian

Registrerte du noko "dansing" mellom Christiansand Herreekvipasje og ISKO Boys før kampen?