Skrevet av Emne: 29.593 - Jeg beklager.  (Lest 3924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #30 på: Februar 23, 2007, 00:37:22 »
quote:
Originally posted by Trygve

Luton kan være vanskelig på Kenilw.stadium , det kan bli 3 eller 0 poeng.


Dessverre ble det null poeng i den kampen og 5 baklengs. Hjemme på ER derimot, må vi ta revansje. Intet annet enn 3 poeng er godt nok i den kampen. [;)]

Jon R.
Jon R.

Trygve

  • Gjest
Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #31 på: Februar 23, 2007, 01:00:18 »
Beklager, men de vil fortsatt kjempe om plassen i cc.

Peter7

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #32 på: Februar 23, 2007, 03:37:22 »
quote:
Originally posted by Trygve


det positive med og rykke ned, er at vi er med og kjemper om opprykk neste år :)
Kan bli den gøyeste sesongen på lenge,opprykksfest :):):):):):):):)



Vær ikke så sikker på det ... ved nedrykk vil nok det vi har som kommer nærmest til å kalles brukbare fotballspillere finne seg andre beitemarker ... det er vel noe som heter League 2 også [:(].

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

L.RADEBE

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #33 på: Februar 23, 2007, 19:10:43 »
Om vi nå skulle gå ned, ja så heter neste års motstandere Huddersfield, Doncaster, Bradford, Millwall osv. Dvs godbiter i fleng. Kanskje Bates overlater skuta til noen business folk i byen? Nok av folk som vil overta, men til en mer fair pris enn hva Mr.Cockney forlanger. De borteturene og hjemmekampene nevnt ovenfor er å anbefale på det sterkeste. Men husk å dropp Leeds drakten (hvis dere vanligvis går i den på kamp) når dere er på bortetur..

Men for all del. Jeg tror vi blir i CCC. Leeds folket som jeg kjenner i England lo av meg da jeg optimistisk som alltid mente at vi ble å vinne 4-0 mot QPR. For når Southend banker inn fem så burde da vi klare noe i samme duren. Spillet however var skremmende. Nå begynner selv jeg å kike på tabellen under oss.. Men jeg holder trua.
 

Trygve

  • Gjest
Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #34 på: Februar 23, 2007, 20:30:55 »
Tror ikke på mange forandringer på tabellen etter denne helgen.
Men det fine er at South. Hull,Barnsley og Luton taper også.
qpr-plym. er litt mer usikker, denne kan gå begge veier. Southend sin gode periode er over.
Luton taper mot CP, men disse er også opp og ned så........
Hull taper mot Birm.
Og Leeds taper nok mot wolves,men der er et lite håp.Wolves sliter med noen skader på viktige spillere.................

SirOlsen

Re: 29.593 - Jeg beklager.
« Svar #35 på: Februar 24, 2007, 11:13:51 »
quote:
Originally posted by Peter7

quote:
Originally posted by Trygve


det positive med og rykke ned, er at vi er med og kjemper om opprykk neste år :)
Kan bli den gøyeste sesongen på lenge,opprykksfest :):):):):):):):)



Vær ikke så sikker på det ... ved nedrykk vil nok det vi har som kommer nærmest til å kalles brukbare fotballspillere finne seg andre beitemarker ... det er vel noe som heter League 2 også [:(].

***
Crainey 4 Scotland!


Ikke overdriv da... er da noe som heter Conference League og vet du [:p]
-SirOlsen-