Skrevet av Emne: Thommo  (Lest 2589 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Thommo
« på: Februar 21, 2007, 13:37:49 »
Nokon som veit kor alvorleg skaden hans er?

Faen så synd om han mister mange kamper, han er den beste spilleren vi har per no. Med de frisparkene vi fekk tildelt igår rundt deira 16, hadde nok Thommo satt minst ein i mål.

Vart vel i desperasjon kasta for tidleg ut i kamp....



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Masinga

Re: Thommo
« Svar #1 på: Februar 21, 2007, 14:51:13 »
"Leeds lost Alan Thompson, who limped off after 32 minutes with a recurrence of a calf injury that had kept him out of the last two games."

Dette iflg. The Mirror. Det betyr vel nye 2-3 kamper på sidelinjen, er jeg redd. Når skal trenere slutte å hive inn spillere for tidlig etter skader?

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Papi

Re: Thommo
« Svar #2 på: Februar 21, 2007, 15:01:17 »
I går spilte Howson mykje bedre enn kva Thommo gjorde den stunden han spelte.

La merke til at Thompson i fleire situasjoner var heilt nede hos midtstoggarane for å henta ball(bortimot bakerste mann), og ein gong klarte han å slå den rett til ein QPR spiller. Skummelt spill, og totalt unødvendig.


I`d rather walk alone
« Siste redigering: Februar 21, 2007, 15:06:16 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Re: Thommo
« Svar #3 på: Februar 21, 2007, 17:20:45 »
Så lenge vi har ein iherdig og oppoffrande spelar som Howson i bakhand, trur eg vi skal klare oss utan Thommo i nokre kampar. Men, igår hadde vi sjansen på dødball nokre gongar og då kunne det ha vore godt å hatt Thommo friskmeld. Og det er kanskje her noko av nøkkelen vår ligg: dødballar. Vi manglar offensiv oppfinnsomheit og skapar få sjansar, difor kan eit skadeavbrekk på Thommo bli sjebnesvangert.
« Siste redigering: Februar 21, 2007, 17:22:15 av Per-Stian »

Oggy

Re: Thommo
« Svar #4 på: Februar 22, 2007, 06:00:39 »
Thompson var svak i går, dårligste kampen til nå vil jeg tro.
Muligens hemmet av skaden.
Oggy

Ferre

Re: Thommo
« Svar #5 på: Februar 22, 2007, 06:17:30 »
Howson er vel så god som Thommo, håper og tror ikke tapet av han blir alt for stort.

-WE'LL BE BACK-

berlin

Re: Thommo
« Svar #6 på: Februar 22, 2007, 06:20:44 »
slutter meg til støtten til Howson, Thommo har jo vært ute av kamptrening en lang periode,
vi får håpe han erklar til å yte i enkelte kamper.

R - R

Re: Thommo
« Svar #7 på: Februar 22, 2007, 16:49:26 »
Eit anna lite poeng er at Howson har ein god frisparkfot og. Thompson er nok det sikraste kortet vårt, men ser gjerne Howson få speletid, sjølv om det godt kunne vore på andre enn Thompson sin bekostning.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

ragnar

Re: Thommo
« Svar #8 på: Februar 22, 2007, 16:51:51 »
Nå som Thommo er skadet vil det øke sjansene for at Howson spiller. Tror vi kommer til å se Howson sammen med Douglas og Nicholls i neste kamp. Er bra at det er en junior som har maktet å ta steget i år.

Selv om jeg skulle sett at Leeds spilte med to vinger i stedet for tre sentrale...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ferre

Re: Thommo
« Svar #9 på: Februar 22, 2007, 16:54:10 »
quote:
Originally posted by ragnar

Nå som Thommo er skadet vil det øke sjansene for at Howson spiller. Tror vi kommer til å se Howson sammen med Douglas og Nicholls i neste kamp. Er bra at det er en junior som har maktet å ta steget i år.

Selv om jeg skulle sett at Leeds spilte med to vinger i stedet for tre sentrale...

*Champions of CCC 06/07*



Savner kantspillere jeg også! Norman Hunter nevnte det flere ganger i kampen mot QPR at vi trengte bredde spillet.

-WE'LL BE BACK-

Papi

Re: Thommo
« Svar #10 på: Februar 22, 2007, 16:57:22 »
Synd med skade på Thompson nok ein gong, men med Howson i bakhånd skremmer ikkje dette meg så veldig.

Howson bør signerest på ein langkontrakt om han allereide ikkje har det. Er vel ikkje lenge før Spurs dukker opp, og ynskjer og kjøpe....

Og forresten; spander på han ein frisørtime, ser jo rimelig "fjasete" på håret :)



I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Kato

Re: Thommo
« Svar #11 på: Februar 22, 2007, 17:18:14 »
Leste en eller annen plass at vi spilte 4-3-1-2. Da blir som oftest trøblet fraværet av kantspill.
 

Jon R

Re: Thommo
« Svar #12 på: Februar 23, 2007, 00:43:21 »
Backene må ihvertfall engasjereres mer fremover med det systemet. Hadde vi hatt`n Sterland og`n Dorigo så kanskje.....Lewis hadde noen fine raid og innlegg tidlig i kampen, før han forsvant helt. Sa kom vel til innlegg en gang i løpet av hele kampen, men prøvde i det minste noen overlaps. Spørsmålet er om backene våre er gode nok offensivt til at vi kan spille med dette systemet? [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Februar 23, 2007, 00:44:09 av Jon R »
Jon R.

Oggy

Re: Thommo
« Svar #13 på: Februar 23, 2007, 01:11:29 »
Spørsmålet er også om de får lov til å være med opp.
Riktig at Sa var med opp kun en gang, og det var helt i starten av kampen!


Oggy

Jon R

Re: Thommo
« Svar #14 på: Februar 23, 2007, 01:36:25 »
Tror nok de får lov. Problemet er kanskje at defensive brølere av den typen som Heath fremviste tidlig i kampen, påvirker backene til å holde litt tilbake? [:0]

Jon R.
Jon R.

Chris Whyte

Re: Thommo
« Svar #15 på: Februar 23, 2007, 18:58:44 »
Ifølge Lorimer er Thompson ute i to måneder. På den offisielle hjemmesiden står det a few weeks. Uansett er skaden alvorligere enn vi hadde håpet på.[V]
 

flynn

Re: Thommo
« Svar #16 på: Februar 23, 2007, 19:48:34 »
Og der brast håpet om at Thompson skulle være den som virkelig løftet oss utover våren. [xx(] Trist, men sikkert sant. Jeg tror Thommo er av et helt annet kaliber enn våre øvrige midtbanespillere, og han rakk jo i alle fall å vise det i glimt før han gikk i "new-star-player-down-with-long-term-injury" fella som tydeligvis ikke slipper taket i Leeds [V][V]

flynn

gelderdend

Re: Thommo
« Svar #17 på: Februar 23, 2007, 20:10:16 »
Vi har vært skikkelig heldige med lånespillerne vi hentet i januar. Er det noen av de som ikke er langtidsskadd?
« Siste redigering: Februar 23, 2007, 20:10:40 av gelderdend »
 

Oggy

Re: Thommo
« Svar #18 på: Februar 24, 2007, 05:16:11 »
Helt for jæklig, så uflaks vi har hatt med lånespillerne.
Men Casper er vel frisk og rask [:)]
Oggy

Kickthemdown

Re: Thommo
« Svar #19 på: Februar 24, 2007, 10:14:24 »
DA gikk det opp for meg at vi rykker faktisk ned til League one.. den eneste med et spor av kvalitet på midten er altså ute... [B)]

Vi er ferig..

Mvh

alta-White

Jon R

Re: Thommo
« Svar #20 på: Februar 24, 2007, 18:56:15 »
quote:
Originally posted by gelderdend

Vi har vært skikkelig heldige med lånespillerne vi hentet i januar. Er det noen av de som ikke er langtidsskadd?



Det kan da umulig overraske noen og ihvertfall ikke en manager i en profesjonell fotball klubb. Wise brakte inn spillere som knapt har spilt fotball denne sesongen og som alle er godt over 30. Man trenger ikke å være professor i anatomi og fysiologi for å forstå at slike spillere vil være svært utsatt for skader. Man kan rett og slett ikke basere seg på å bygge opp laget rundt slike spillere. Av samme årsak var det mange skeptikere til signingen av Thompson, Flo og Sa, og dessverre fikk de rett. [B)]

Jon R.
Jon R.