Skrevet av Emne: Birmingham- Leeds  (Lest 35258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pale

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #30 på: Februar 27, 2007, 01:10:12 »
quote:
Så nettopp highlights fra kampen mot wolves, og det var dessverre et sørgelig skue. Vi skapte ikke en eneste kvalifisert målsjanse, mens Wolves hadde 7, blant annet to i treverket.


Da har de glemt å ta med supersjansen til Cressy i 1. omgang,
Alle målsjansers mor, for å sitere Lars Kjernås.

Ellers har du helt rett i at vi skapte minimalt framover og at seieren godt kunne vært større.

Oggy

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #31 på: Februar 27, 2007, 02:57:56 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Birmingham startar truleg med dette laget:

Doyle
Kelly - N'Gotty - Taylor - Sadler
Clemence - Larsson - Danns - Campbell
Jerome - McSheffrey

Bendtner, Vine og Nafti er også aktuelle for startoppstillinga.

Reknar med vi mønstrar nokonlunde same lag som sist, men håpar personleg at Howson og JJ får starte kampen. Blake og Sa ut.



Sa spilte vel ikke sist [?]
Oggy

Per-Stian

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #32 på: Februar 27, 2007, 03:03:02 »
quote:
Originally posted by Oggy

quote:
Originally posted by Per-Stian

Reknar med vi mønstrar nokonlunde same lag som sist, men håpar personleg at Howson og JJ får starte kampen. Blake og Sa ut.



Sa spilte vel ikke sist [?]



Du har sjølvsagt rett, eg hadde QPR-kampen i hovudet[:I] Høyrte Carole hadde ein dårleg dag mot Wolves, men ser gjerne at han får ein ny sjanse.

oak-tjome

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #33 på: Februar 27, 2007, 04:20:50 »
tør dere høre på?
 

Per-Stian

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #34 på: Februar 27, 2007, 04:31:25 »
quote:
Originally posted by oak-tjome

tør dere høre på?



Jepp!

Leeds04

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #35 på: Februar 27, 2007, 04:35:12 »
Birmingham er under press for tiden.
Det er nok den eneste grunnen for oss til å ta poeng.
Begynner å bli småredd!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

SveinArve

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #36 på: Februar 27, 2007, 15:10:04 »
Gleder meg til i kveld. Det blir artig å vinne kamp igjen. For hvert tap vi har(ganske mange) så nærmer seieren seg for hver kamp som går. Og i dag blir det seier! deilig. Gleder meg. Vi vinner to en. Jamal og Dr.Dougie scorer.

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"


------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

clarke

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #37 på: Februar 27, 2007, 15:44:28 »
quote:
Originally posted by oak-tjome

tør dere høre på?


SELVSAGT [8D] Men om det blir så lystig, se det er ikke like selvsagt [:(] Revansjelystent B'ham kan fort gi et stygt tap for oss [B)] Kan jeg ta feil? JA, SELVSAGT [;)]

SuperLeeds
SuperLeeds

Ferre

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #38 på: Februar 27, 2007, 15:54:21 »
Vi BURDE også være revansjelysten! Håper på dette laget:

Ankergren

Frazer - Rui - Heath - Lewis

JJ - Douglas - Nicholls - Blake

Cresswell - Healy

Subs: Stack, Foxe, Moore, Howson, Carole

-WE'LL BE BACK-

Leedsboy

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #39 på: Februar 27, 2007, 16:03:58 »
Noen som vet om denne kampen går på tv??

Trur med tap i dag, og seier til lagene over oss, så blir det en tung tid fremover for oss Leeds supportere..Hvorfor kan ikke en abrahimovic 2 komme å kjøpe oss opp? vi har jo har jo alt som skal til for å bli en stor klubb, bra akademi,supportere,en av englands største byer, og en god historie, og et bra navn ute blandt folk i europa. Kom igjen Leeds, vis for en gang skyld at det bor noe i dere..League one ville vært en katastrofe..Min tillit til wise begynner å renne sakte men sikkert ut..
 

Trygve

  • Gjest
Re: Birmingham- Leeds
« Svar #40 på: Februar 27, 2007, 19:09:37 »
Ny kamp og nye muligheter,glem wolves kampen. Wolves hadde en dårlig dag,og spilte oss allikevel ut.Så glem denne kampen.
Vi må rett og slett ta en kamp av gangen,og spille som om det var den siste sjangsen.

kjelvi

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #41 på: Februar 27, 2007, 19:11:11 »
Stand up and be counted – Blake
ROBBIE Blake admits the pressure is beginning to get to Leeds United's players but they are still confident they can escape relegation.
Blake returns to former club Birmingham City tonight in a vital match for both clubs. If Leeds win, they come off the bottom, if City win they go top.
Blake said: "It's a massive game for both teams but more so for us because this is our game in hand. No one is expecting us to win but we beat them earlier in the season and we've got to go there and try to win this game.
"We know we are in a major battle. Things are not falling for us at the moment but we've got to dig in. This is where the real players come out and hopefully we can come out on top.
"Everyone is expecting us to be relegated but we have to prove them wrong and there are twenty odd lads in the dressing room who don't believe we'll go down."
Leeds have failed to score in their last three games and Blake, who manager Dennis Wise once described as his little gem,' knows more is expected.
He smiles bleakly and adds: "I don't know where the gem's gone. I've not been playing as well as when he first arrived.
"Every game the lads get a little bit drained of belief. Before the match we are all full of confidence but we're not getting those little breaks at vital times in the game.
"It's evident we are not scoring enough goals. It's up to the midfielders to create chances for the strikers. Strikers can't create chances on their own.
"We need the fullbacks to get forward and put in crosses. We've got to be a bit more adventurous. Time is running out and we've got to go for the jugular."
Blake is surprised his former boss, Steve Bruce, is under pressure but says: "He's a quality manager but expectations are high and we have to make sure the fans are booing him after 90 minutes tonight."

Kilde: http://www.yorkpress.co.uk/sport/yorksport/display.var.1220839.0.stand_up_and_be_counted_blake.php

kjelvi

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #42 på: Februar 27, 2007, 19:14:27 »
Leeds prepare for bitter battle
Birmingham City and Leeds United were expected to contest the automatic promotion places this season, yet this evening's meeting at St Andrew's could be more of a competition to discover which is the most disaffected club in the Championship.
Rancour is suffocating both teams for entirely different reasons and such bitterness may have hugely differing consequences come season's end.
Leeds are more in danger than ever of losing their proud record of never having played outside the top two divisions, while Birmingham, with their heavy investment this season, risk counting the cost of a missed return to the top tier of English football.
Birmingham's soap opera argument between Steve Bruce and supporters, interspersed with co-owner David Sullivan's bleating about selling up because he receives no adulation and has to drive from Essex for every game, is incredible given the prospect they have of achieving automatic promotion.
Perversely, Bruce is hoping that the anger can help galvanise his team - following their 2-0 defeat by Hull City at the weekend.
The malice, hatred and acrimony spilling out of Elland Road is at least more understandable. Owner Ken Bates, his close friend and ineffective manager Dennis Wise and the players, who have managed to succumb to 21 defeats this season, have all felt the venom.
Leeds have a four-point deficit to make up over their remaining 12 games, but have lost eight of their last nine away fixtures. The portents for this evening are not good.
Wise has signed almost a whole team since taking over from Kevin Blackwell, without significant improvement. The loan transfer window remains open but no one appears interested. "It seems players would rather sit on the bench at Premiership clubs than play for us. I don't understand that," Wise said.
A glance at the league table would help him understand.


Kilde: http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2007/02/27/sfnbir27.xml

kjelvi

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #43 på: Februar 27, 2007, 19:29:34 »
STEPHEN CLEMENCE has delivered a verbal kick up the backside to his Birmingham team-mates, writes JANINE SELF.
Brum can top the Championship tonight if they beat relegation-threatened Leeds.
But the team are on a downer following Saturday’s 2-0 defeat at Hull.
And skipper Clemence warned: “If we don’t put in the effort, we won’t even qualify for the play-offs.
“We need to put our bodies on the line. We didn’t do that on Saturday.”

Leeds chief Ken Bates, 76, will be welcomed in the boardroom by opposite number David Sullivan.
Sullivan’s young son was barred from the Elland Road boardroom this season but the Brum supremo has decided against a tit-for-tat ‘Over-75s’ ban.

Kilde: The Sun

Oggy

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #44 på: Februar 27, 2007, 19:31:47 »
Please, gi oss supportere noe å være stolte
over i kveld, gutter [:)]

Ett poeng vil i mine øyne være noe i nærheten
av å være noe slikt [8D]
Oggy

SveinArve

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #45 på: Februar 27, 2007, 19:43:11 »
noe jeg ikke liker er den holdningen om at vi er såå sikre på å klare å unngå nedrykk. Både Blake og Cresswell har sagt det de siste dagene. Greit nok, man skal ha troa på seg sjølv og det man holder på med. Men grensa er syltynn for å bikke over til at man tror det skal gå av seg selv, og at det er heilt usannsynlig at vi rykker ned, for vi har en tropp som er godt nok for øvre halvdelen.
Et lag er ikke bedre enn det de viste i forrige kamp, og et lag er ikke bedre enn der de ligger på tabellen. Håper spillerne viser styrke og profesjonalitet til å brette opp armene og stille til krig. For det er det det blir no. Glem finspill. No skal ballen i mål og den skal vekk fra vårt eget mål!

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"


------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SOL

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #46 på: Februar 27, 2007, 20:50:16 »
Er redd det går åt skogen i kveld. Luton vinner hjemme mot Norwich og vi sitter der med skjegget (til Bates) i postkassa uten å få sendt det......!!
 

SveinArve

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #47 på: Februar 27, 2007, 21:24:14 »
Bates med skjegget fullt av postkasser....

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
Svein-Arve Alnes, 95188625


Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"


------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

pettern

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #48 på: Februar 27, 2007, 21:28:44 »
Hvorfor i all verden tror noen at vi vinner ikveld?Vi er fullstendig uten selvtillit og kreativitet, og Birmingham er et lag i en annen klasse.Det er faktisk ingenting som tilsier at vi vinner, bortsett fra griseflaks-noe ræva lag sjelden har.Dessuten har ikke den ubrukelige spirrevippen av en manager klart å få noe guts i laget.De fleste spillerne har jo gitt opp-det har sett ut slik på noen kamper.Har allerede innstillt meg på en tøff sesong i league 1 neste år.Det blir saker-med 10000 på Elland Road hjemme mot Huddersfield....
 

Seth_J

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #49 på: Februar 27, 2007, 21:51:31 »
Har tro på poeng i kveld. Ett Birmingham lag under enormt press og ett Leeds lag som bare venter på " a strike of luck", lukter 3 poeng lang vei. La oss få opp posiviteten igjen folkens. Som det klinger så fint i sangen: "and we`ve had our ups and downs. We`re gonna stay with you forever, at least until the world keeps falling down" (Eller noe slikt:)

0-2 i kveld, Heath `28 og Healy `90    Come on Leeds
 

GeirO

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #50 på: Februar 27, 2007, 22:08:06 »
Jeg GRUGLEDER meg til kampen.

En kveld uten forventninger om poeng....men samtidig vet jeg at tap betyr at situasjonen fortsatt er GRUSOM, og en kamp nærmere stuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupet.
MOT

Per-Stian

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #51 på: Februar 27, 2007, 22:20:45 »
Igår spelte eg "tøff" og skreiv at eg skulle høyre på kampen, men no har eg funne ut at eg ikkje tør likevel... Trur heller eg sjekkar tekst-tv etter kampen, det er ikkje fullt så skummelt.

Oggy

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #52 på: Februar 27, 2007, 22:25:43 »
Har allerede fått melding fra en Scum-kompis,
at vi taper med mellom 1-6 mål [V]
Oggy

berlin

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #53 på: Februar 27, 2007, 22:28:01 »
Hvis tipping hadde vært så forutsigbart som at: Birmingham - Leeds Hjemmeseier, så hadde det ikke blitt særlig store premier for 12, 11 og 10 rette. En analyse sier at Brummies vinner, bl.a fordi de tapte mot Hull, har hatt fallende kurve og MÃ… ta seg sammen.

Noen overraskelser blir det likevel alltid.

Hvorfor skal ikke Leeds blie overraskelsen i kveld?

Jeg har tro på en "bombe" i kveld, altså bortseier.


Sheridan

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #54 på: Februar 27, 2007, 23:12:04 »
Her tipper jeg vi går på en kanonsmell....og taper med 5-6 mål....


Svend Anders

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #55 på: Februar 27, 2007, 23:33:41 »
Skal jeg gjøre det uvanlige valget å være pessimist - ta utgangspunkt i NULL poeng denne kvelden og at vi ser verre ut enn noen gang?

Det frister voldsomt, men jeg får ikke slått bort stemmen som sier at "NÃ… kommer vi til å overraske".

For: EN eller annen gang må vi da klare å score (flere mål enn motstanderen) ???

At Vi har slått B'ham tidligere i sesongen og at de sliter om dagen selv, gir meg derimot en følelse av at de også må vinne igjen snart, og det typiske vil selvsagt være å vinne nettopp mot oss.

Så jeg forsøker å dempe et eventuelt nedrykks-krasj med å forberede meg på det verste også i kveld.

Lykke til, karer!

http://www.svendanders.com/

agehvitstein

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #56 på: Februar 27, 2007, 23:53:16 »
Enig med Sheridan! Vi taper, og det stort er jeg redd. Det er ingenting som helst som tilsvarer noe annet.
 

Peter7

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #57 på: Februar 27, 2007, 23:55:14 »
Birmingham 0 - Leeds United 1 (Heath, 41').

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #58 på: Februar 28, 2007, 00:14:30 »
Vi vinner 3-0 og overrasker ALLE

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeds04

Re: Birmingham- Leeds
« Svar #59 på: Februar 28, 2007, 00:16:54 »
Sendes den noen steder...
Hvorfor sendes den ikke på SPORTN?
Lite underholdningsverdi??????

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"