Birmingham- Leeds

Started by Leeeeeeeeeeeeds, February 25, 2007, 00:38:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

quote:
Originally posted by Leeds04

Sendes den noen steder...
Hvorfor sendes den ikke på SPORTN?
Lite underholdningsverdi??????

Ta en titt på tråden over nisse! [:I]

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

auren

quote:
Originally posted by berlin

Hvis tipping hadde vært så forutsigbart som at: Birmingham - Leeds Hjemmeseier, så hadde det ikke blitt særlig store premier for 12, 11 og 10 rette. En analyse sier at Brummies vinner, bl.a fordi de tapte mot Hull, har hatt fallende kurve og MÃ... ta seg sammen.

Noen overraskelser blir det likevel alltid.

Hvorfor skal ikke Leeds blie overraskelsen i kveld?

Jeg har tro på en "bombe" i kveld, altså bortseier.

Eller at Leeds vinner fordi de tapte mot Wolves, har hatt en fallende kurve og MÃ... ta seg sammen...[;)]

auren, som forventer en svært tøff oppgave, men ingenting er umulig. Vi har ett poeng i det kampen sparkes i gang...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Einar

Joda, noe annet enn 0 poeng i kveld kan ikke betegnes som annet enn en sensasjon.

Men.. sensasjoner ser vi da stadig vekk i dette gamet, og det kan selvsagt også inntreffe i B'ham i kveld.
Det vil jeg i alle fall håpe mens det enda går an.

Dog er det mer og mer bekymringsfulle utspill som kommer fra vårt hold. I det siste har det vært mange utspill om Leeds generelle uflaks med stolpeskudd, skader etc. Ved å skylde på uflaks genererer man en negativ spiral som er vanskelig å komme ut av: "Det hjelper ikke hva vi gjør - vi har likevel kun uflaks"...
Dette er utspill man skal være svært forsiktig med som leder (både Wise og Lorimer har gått opp den stien i det siste).
Vanligvis er flaks i fotball noe man gjør seg fortjent til - klarer man å komme i flytsonen går det gjerne stang inn i stedet for stang ut, noe som neppe skyldes annet enn at man har troen på det man holder på med - ergo lykkes man bedre!

Leie resultater for andre "nedrykkskamerater" i det siste har gjort at Leeds har klart behov for å karre til seg poeng i denne matchen, for ikke å få seg en ny pose salt i et vidåpent sår.
Det skal uansett være mulig å passere Southend, Hull og QPR før sesongslutt - og håpet får man da fortsatt ha selv om dagens match går til helvete (som er overveiende sannsynlig).

"The fat lady" er i gang med oppvarmingen, men har ikke startet å synge enda...

Jon R

Lorimer og Wise er på bærtur. Det blir helt feil å antyde at krisen vi er oppe i skyldes uflaks. Rett nok: Vi har nok ikke så mye flaks heller, men sitiuasjonen er jo den at vi taper flest kamper, slipper inn flest mål, scorer færrest mål, har færrest poeng og ligger helt sist. Vi har vel den verste negative målscoren i hele ligasystemet. Vi spiller rett og slett ræva fotball. Et mer fortjent bunnlag finner man trolig ikke i de tre nederste divisjonene.  [V]

Jon R.
Jon R.

venadis

Prøver å finne noe fornuftig å skrive om, men må innse at det er vanskelig. Magen er løs og jeg er i ferd med å resignere, har problemer med å forklare til folk hvorfor humøret er så dårlig femte mnd. på rad. Kroppen tåler snart ikke mere Leedstap, i kveld må det skje at vi vinner. Har enda igjen litt av den optimismen kroppen har vært vant til foran en hver Leedskamp siden jeg som guttunge stolt drog på meg helkvit Leedsdrakt med gult ''smilemerke'' på brystet. Den optimismen som selv etter tapet mot Bayern f**king Munchen i 75 har preget hele meg. Please, give me minimum one points tonight, and then were gona marching on together[8D]

jarle

det er ikke tilfeldigheter det er helt sikkert...

men hvordan ting har utviklet seg og hvorfor de som er ansvarlige ikke har tatt grep er og forblir et stort ?-tegn...
her er det mange som ikke har gjort jobben sin...

å drive Leeds United ned på knærne og ned i div 3 fortjener ikke mye respekt... det er faktisk så dårlig håndarbeid at noen bør stilles for riksrett!!!

Vi er Leeds... et lag med tradisjoner og et lag som kommer fra en av Englands største og rikeste byer (Leeds City er er Englands finanssentrum utenfom London City)
Vi er alene i en stor by... (alle andre storbyer har to lag eller flere)...

det er en JOKE det som skjer... men ikke en særlig morsom en....

GeirO

quote:
Originally posted by Jon R

Lorimer og Wise er på bærtur. Det blir helt feil å antyde at krisen vi er oppe i skyldes uflaks. Rett nok: Vi har nok ikke så mye flaks heller, men sitiuasjonen er jo den at vi taper flest kamper, slipper inn flest mål, scorer færrest mål, har færrest poeng og ligger helt sist. Vi har vel den verste negative målscoren i hele ligasystemet. Vi spiller rett og slett ræva fotball. Et mer fortjent bunnlag finner man trolig ikke i de tre nederste divisjonene.  [V]

Jon R.

Mulig du har rett (personlig tror jeg du overdriver to smuler), men mange som ser flere matcher enn meg priser den spillemessige framgangen etter hver match (til ingen poengnytte!). Ut fra spill er vi vel ikke bunnlag nr. 1, men når det kommer til to to boksene foran hvert mål derimot.......der er vi dårlige der. Der får vi den gode gamle hetta!
MOT

Ferre

Leser på waccoe at Casper er skadet, blir vel Stack som starter da.

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Laget:

Stack
Frazer
Heath
Rui
Lewis
Howson
Douglas
Nicholls
Blake
Healy
Cresswell

Subs: Carole, Gylfi, Sa, Moore & Johnson

-WE'LL BE BACK-

marve

quote:
Originally posted by Ferre

Leser på waccoe at Casper er skadet, blir vel Stack som starter da.

-WE'LL BE BACK-

Hva skjera ???? casper også nå altså ,faen  han som har vært så bra for oss i det siste .Elendigheten vill altså ingen ende ta .

jarle

radio LEEDS anyone... matchlink to heaven????

peacock

Vel, det beste vi kan stille med for tiden; med ett unntak. Frazer ER en katastrofe og vil ALDRI bli god nok. Talentet er sannsynligvis ødelagt av skader og manglende tillit. Ikke rart, da han skulle ta steget opp, hadde vi Kelly, Mills og Maybury foran i køen. Jepp, 3 landslagsspillere som kjempet om høyre back i Leeds! Når vil det skje igjen?

Ferre

Har ikke en god følelse foran kampen, huff...

Tror dette bli nok en jævlig kveld for Leeds, for håpe gutta ute på banen gjør mine ord til skamme!

-WE'LL BE BACK-

jarle

Maybury... han hadde et supert bidrag i CL... husker han ble sparket ned av en italiener (?)...
synd han ikke fikk mer tillit... (men det føyer seg inn i historien...

rart å tenke på all søpla vi har kjøpt inn og alt vårt eget talent vi har gitt bort... (der er vi best i verden"!!!)

GeirO

Ingen reservekeeper! Vi krysser fingrene.....
MOT

Ferre

quote:
Originally posted by GeirO

Ingen reservekeeper! Vi krysser fingrene.....

Ja, hadde det ikke vært typisk om Stack ble skadet i denne kampen?

-WE'LL BE BACK-

marve

quote:
Originally posted by Ferre

Har ikke en god følelse foran kampen, huff...

Tror dette bli nok en jævlig kveld for Leeds, for håpe gutta ute på banen gjør mine ord til skamme!

-WE'LL BE BACK-

Samma her regner med at det blir tap i dag .Alt annet vill faktisk være en liten sensasjon .

asLeeds

ikveld er kvelden for å snu stang ut, til stang inn.
tvinger meg sjøl til å være super optimist!!

lykke til kjære med-supportere.

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Fripp

L.RADEBE

Var vel Nedved som sparket ned Maybury. Han fikk en endel kamper på sidelinjen for den ja. Bowyer ble vel også utestengt for å ha "trødd" på en skitten italianer :)

Radiolink? Takk :)

Seth_J

Dere kan jo foreksempel registrere dere gratis på LUTV og få en måneds gratis tilgang til radiosendingene:)

marve

quote:
Originally posted by Fripp

radio-link anyone?

Hvorfor ikke prøve lutv ????

Ferre

Come on LEEDS! Vær så snill å ta tre poeng i kveld, jeg ber dere!!!

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

Lykke til. K N U S!!!!!!!!!!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

auren

Spennende spennende... Men tror B'ham rir inn til en komfortabel seier.

MOT!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsboy

Come on Leeds!!! SCREW THEM!

Eriksen55

Lykke til:) 3 poeng mer om 90 min!

Mats-

Noen som må ha license på Match live? Skjønner ikke det, får ikke høre.

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"