Skrevet av Emne: Dede Andersson spores opp!  (Lest 16377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #30 på: Mars 07, 2007, 00:42:56 »
quote:
Originally posted by kjelvi

quote:
Originally posted by Budda

quote:
Originally posted by kjelvi

Bare overse romsdalingene. De er bare sjalu....

Tippeliga 2007!



Hehe, den var god... Ja det er jo virkelig mye å bli misunnelig på [:D] Er det den sportslige suksessen? Eller spillere som Aarøy, Werni, Ørsal eller Lasse Olsen. Nei hvis vi skal bli misunnelig på Ã…lesund så må jo dere ha noe vi kan bli misunnelig på da. At dere kommer til å bli et bunnlag i tippeligaen holder heller ikke.



ALARM!
Fullt utslag på kompleksskalaen hos Norsk Mindreverdighetskompleksinstitutt.....



Det er jo opplest og vedtatt flg.: It takes one to know one! my friend!

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

MrK

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #31 på: Mars 07, 2007, 00:46:35 »
.............og nå får han sparken sier Henrik Hoff på TV2 - Molde slo MyPa 2-0 og Aafk-ham Kam 4-1..........uten Dede!

Artig dette!

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

kjelvi

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #32 på: Mars 07, 2007, 16:12:45 »

Parodien fortsetter....

Perry vil hente Dedé selv

Sagaen om Dedé tok en sensasjonell vending i går. I morgen drar hovedtrener Per Joar Hansen selv til Rio for å hente rømlingen tilbake til Norge og Ã…lesund! Perry tar med seg investor og tolk Leif Haagensen til Brasil.
 
http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=879083,1&lang=1

lojosang

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #33 på: Mars 07, 2007, 16:28:28 »
På TV2 tekstTV så jeg i går at Aalesund "høvla over" Ham-Kam. Var det på nachspielet etter banketten denne orgien foregikk, lurer man på. Før man prøver å kvitte seg med de grusomme bildene sånne tanker produserer i hodet!

[:D]



Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Budda

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #34 på: Mars 07, 2007, 17:14:02 »
Her kjelvi er grunnen til at Moldensere ikke liker Ã…lesundere og Aafk: http://www.fxt.no/tippeligaen/article922491.ece

Lederen sier følgende: Han innledet jo oppholdet sitt her med å slå ned en Molde-spiller, og ble på mange måter en kulthelt fra starten av.

Så du kritiserer moldensere for å ha negativ holding til AAFK. AAFK sin supportertalsmann sier at de utropte Dede til en kulthelt for å slå ned en moldespiller!!! Han forsvarer en voldshandling!!! Så når du kommer med din kritikk til moldensere så bør du sjekke hjemme først. Mindreverdighetskompleks passer vel bedre å beskrive AAFK supporterne.
Endre

kjelvi

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #35 på: Mars 07, 2007, 20:22:54 »
tror nok at fogderistriden på Møre stikker djupere enn Dede!

hva han sier må Walderhaug stå for sjøl. Kanskje byens største tulling!

jeg innrømmer det - jeg liker å småterge moldensere og romsdalinger. Og registerer at jeg lykkes ganske bra med det...!

skal jeg prøve å være litt småseriøs oppe i det hele: tror at romsdalinger (moldensere) har et noe mer anstrengt forhold til Sunnmøre (Ã…lesund) enn omvedt!

det er vel som man innen psykologi (har et grunnfag faktisk) og sosiologi kaller populært for 'lillebrorkomplekset'. i faglitteraturen er det ikke bare eksempler fra familie, men også en rekke geodemografiske (øst <--> vest, Nord-Norge <--> Sør-Norge, Molde <---> Ã…lesund, Romsdal <--> Sunnmøre). Et av de mest brukte er forholdet mellom Nord-Italia og resten av støvellandet

Kan være troende til å røke fredspipe. Hva med å konsentrere oss om nordmøringene? Er riktig gift med ei, men der er det mye rart.....!?!
« Siste redigering: Mars 07, 2007, 20:25:04 av kjelvi »

Budda

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #36 på: Mars 07, 2007, 23:35:29 »
quote:
Originally posted by kjelvi

tror nok at fogderistriden på Møre stikker djupere enn Dede!

hva han sier må Walderhaug stå for sjøl. Kanskje byens største tulling!

jeg innrømmer det - jeg liker å småterge moldensere og romsdalinger. Og registerer at jeg lykkes ganske bra med det...!

skal jeg prøve å være litt småseriøs oppe i det hele: tror at romsdalinger (moldensere) har et noe mer anstrengt forhold til Sunnmøre (Ã…lesund) enn omvedt!

det er vel som man innen psykologi (har et grunnfag faktisk) og sosiologi kaller populært for 'lillebrorkomplekset'. i faglitteraturen er det ikke bare eksempler fra familie, men også en rekke geodemografiske (øst <--> vest, Nord-Norge <--> Sør-Norge, Molde <---> Ã…lesund, Romsdal <--> Sunnmøre). Et av de mest brukte er forholdet mellom Nord-Italia og resten av støvellandet

Kan være troende til å røke fredspipe. Hva med å konsentrere oss om nordmøringene? Er riktig gift med ei, men der er det mye rart.....!?!




Tullinger er det vel på begge sider. Er litt av kvart i Tornekrattet også.

Når det kommer til lillebrorkomplekset så har jeg vel gitt inntrykk for hvem som er lillebror. Blir vel aldri enig likevel så orker ikke å diskutere noe mer om det

Nordmøringer er et kapittel for seg selv. Men jeg skal ikke snakke så høyt. Etternavnet mitt er Alvestad  Folden så min slekt er altså fra Sunnmøre (Hildre) og nordmøre (Rindal), mens jeg er fra Molde. En fin tredeling altså  [:)]

Kan alltids røyke en fredspipe, men ikke for mye da jeg har astma [:D]
Endre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #37 på: Mars 07, 2007, 23:43:48 »
quote:
Originally posted by kjelvi
 Hva med å konsentrere oss om nordmøringene? ... men der er det mye rart.....!?!


Ja, sant, Erik, Rune osv [:)]




What good am I   If I'm like all the rest
If I just turn away, when I see how you're dressed
If I shut myself off so I can't hear you cry
What good am I?

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #38 på: Mars 08, 2007, 01:18:21 »
Nei, hold oss gjerne utenfor. Det fører heller lite med seg å ta med oss nordmøringer inn i denne diskusjonen. Vi lar sunnmøringene og romsdalingene kjekle mellom seg selv vi, Asbjørn. Men er det snakk om å utveksle knyttneveslag, så er vi med uten et kny. For å ikke snakke om kniv. [B)]

Har tidligere sagt hva jeg mener om fylket Møre og Romsdal. Så jeg velger derfor å holde meg litt utenfor denne heller håpløse "diskusjonen".

Men...

...jeg skjønner jo godt hvorfor Dede ikke vil tilbake til Ã…lesund, og det gjorde godt i hjertet at Molde rykket ned fra TL.

(oops, det var visst en avsporing det) [:p][;)]

MrK

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #39 på: Mars 08, 2007, 01:49:59 »
Kristiansund el. 3 verden om du vil?
Missunnelse og alene mødre - ikke får de sykehus heller.

Snakk om sutre by - der holder de på med bryting og volleyball - mange har fått med seg hva jeg synes om volleyball - men bryting da..............HALLO!

Det eneste som kan sies er at de har eksportert talenter til Molde som har blitt videre utviklet til  noe mer. Hadde de fortsatt i hjembyen så hadde de vel jobbet med klippfisk eller kjørt Sund båten?

Enrique - Arild Stavrum er fra KRS - han greide å trene Molde ned en divisjon.

Mangel på kompetanse - det er Kristiansund det:-)

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

arneg

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #40 på: Mars 08, 2007, 04:31:36 »
Arild er fra Kristiansund, men kompetansen ligger nok i Molde som greier å ansette Arild som trener.  Det har ingen Kristiansundsklubb greid, for å si det slik.  Noe annet er det at Moldes trenerlegender som Erik Brakstad og Odd Berg har ligget i vannskorpa for å overta landslaget, lenge ;)  Forøvrig Hareide er fra Sunnmøre ja....  

Alenemødre og sykehus har vi, glede av både sykehus og alenemødre har vi også.  Når det gjelder misunnelse så er jeg mere i tvil.  Det eneste jeg kunne tenkt meg i Molde er Aker Stadion.  Det overlegne folkeslaget er jeg glad jeg har på avstand.
 

Giske

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #41 på: Mars 08, 2007, 05:48:45 »
En herlig liten 3-veis "borgerkrig" i Møre&Romsdal på gang??  Ej e me!! Tilbake til Dede; eneste grunnen til at Perry selv reiser den lange veien til Brasil for å hente han er penger. Dede er Aafk`s dyreste spiller gjennom tidene, kostet vel 8 mill(?), og de har vel ikke tenkt å bare slippe ham uten å få igjen noe tilbake... Sunnmøringa å penga veit dåkke...

www.giskeil.no

MrK

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #42 på: Mars 08, 2007, 16:44:24 »
quote:
Originally posted by Giske

 Sunnmøringa å penga veit dåkke...




Nå er vel Perry nordlending han da[:D]

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

kjelvi

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #43 på: Mars 09, 2007, 00:00:59 »

Komedien ruller videre....
Forvirret? Ikke etter denne episoden av "Find Dede!"


Perry drøyer med Brasil-turen
Høyst sannsynlig drar ikke AaFK-trener Per Joar Hansen til Rio i dag for å prøve å hente hjem sin savnede brasilianske spiss Dedé Anderson. Ã…rsaken er at man rett og slett ikke vet hvor man skal lete etter Dedé i Rio.
 
http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=880207,1&lang=1

Per-Stian

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #44 på: Mars 09, 2007, 00:37:52 »
quote:
Originally posted by kjelvi
Høyst sannsynlig drar ikke AaFK-trener Per Joar Hansen til Rio i dag for å prøve å hente hjem sin savnede brasilianske spiss Dedé Anderson. Ã…rsaken er at man rett og slett ikke vet hvor man skal lete etter Dedé i Rio.



Hahahaha[:D]

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #45 på: Mars 09, 2007, 01:42:51 »
Syns at AaFK hittil skal ha ære for måten de har "taklet" Dede-saken på.

Så er det bare å håpe at det betaler seg i tifold (eller skal vi si 20 mål i sesongen..[:)])

 
quote:
- En "fulltanka" Dedé er vanvittig viktig for AaFK. Etter min mening er han en av Norges desidert beste spisser når han er i form. Strømsgodsets stopperveteran Ronny Deila har sagt at Dedé er den verste spissen han har møtt, og det sier jo litt. Så de som sier at vi ikke trenger Dedé har ikke peiling på hva de snakker om, sier Perry bestemt.



For å gjengi hvordan aaFK tenker:
 
quote:
Grensen snart nådd
- Men det går vel en grense for AaFK som klubb også?
- Det gjør det, og vi er farlig nær den nå. Det er imidlertid flere aspekter i denne saken. Vi har det sportslige aspektet, det menneskelige aspektet og det økonomiske. Så lenge vi ikke har fått pratet ordentlig ut med Dedé, kan vi heller ikke dømme ham for hardt. Det kan være ting som gnager ham som ikke vi vet om. Så er jo denne forsvinningssaken svært trist for de investorene som har hjulpet oss til å kunne hente inn Dedé. De ønsker selvsagt at vi gjør alt for å løse denne saken på beste måte, og den beste måten nå er selvsagt at han kommer til Norge fortere enn svint.



 
quote:
Men jeg mener at det er for defensivt bare å gi opp før vi har prøvd absolutt alt. Og dersom vi drar til Rio er det vår siste sjanse til å løse denne saken til beste for alle parter. Og den sjansen er jeg villig til å ta, men da må jeg først vite hvor han oppholder seg og at han ønsker å treffe meg. Det nytter liksom ikke at to mann går manngard etter Dedé i Rio, humrer Perry.





What good am I   If I'm like all the rest
If I just turn away, when I see how you're dressed
If I shut myself off so I can't hear you cry
What good am I?

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

MrK

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #46 på: Mars 10, 2007, 16:47:51 »
Hvis dette er å håndtere saken bra - da er jo Valla uskyldig - men henne er jeg glad vi slipper å se mer til!

Molde fortsetter å vinne - denne gang 1-0 over Bryne - looking good!

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

kjelvi

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #47 på: Mars 10, 2007, 18:31:34 »
quote:
Originally posted by MrK
Molde fortsetter å vinne - denne gang 1-0 over Bryne - looking good!


godt jobba - kanskje dere unngår nedrykk!

AaFK lekte seg til 3-1 over MyPa. Mye vind, dårlig bane og grisespillende finner, samt en b-lignende oppstilling med noen tidligere skadde spillere som fikk prøve seg.
(ja, jeg vet - MFK vant 2-0 over samme).

Utsatt hjemreise fra påskeferien i Nordvest - for å få med meg AaFK mot MFK 2/4 på Danskebåten (CLS).

tori_no

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #48 på: Mars 10, 2007, 21:23:36 »
quote:
Originally posted by tyfus

Fælt hvor mye oppmerksomhet Molde og Aafk får her da. La oss heller ha fokus på Tromsø som fikk atter en seier gjennom å slå Viking.

Medlem 191



Og hva ble resultatet Viking - Tromsø på fredan? [8D]
(1-0 for de uinnvidde).
 

Boos

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #49 på: Mars 11, 2007, 00:02:25 »
Snart møtes "fylkets to beste" lag hverandre på CLS ! :)
Vi får se da, kanskje det blir en reprise fra Lubbenes ? :P

Men artig om AaFK berger plassen og Molde kommer opp :)
Alltid morro og ta over en by(gd) på den måten der :D





Boos

LUFC AVD. Aalesund:

lufcaalesund@gmail.com

MrK

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #50 på: Mars 11, 2007, 03:36:08 »
peace of cake!
Vi vinner lett!

avd. Aalesund - hva faen er det

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Boos

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #51 på: Mars 11, 2007, 06:30:07 »
Den som lever får se [:)]

Treningskamper er jo forsåvidt bare testing av spillere og taktekking[:p]

Er en del LUFC supportere i Ã…lesund områdetog vettu [;)]
Så da sender jeg ut mail ang. tv-kamper, samlinger ( julebord, ect. )
Ganske greit å ha en sånn ordning å [:)]

Boos

LUFC AVD. Aalesund:

lufcaalesund@gmail.com
« Siste redigering: Mars 11, 2007, 06:33:07 av Boos »

kjelvi

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #52 på: Mars 13, 2007, 18:03:06 »
Tror Lasse kan erstatte Dedé
AaFK avskriver etter alt å dømme Dedé Anderson for godt på kveldens styremøte. Per Joar Hansen tror veteranen Lasse Olsen kan fylle rollen som midtspiss.
 
http://www.smp.no/default.asp?page=1013,1013,1015&lang=1&item=884409,1
---

Dede - tragikomisk-sak, spesielt for Spillerpoolen som ga 8 mill. for han.
Lasse er en kjekk gutt, som fortsatt har en del å tilføre. Men som spiss med 10-12 mål i Tippeligaen. Ha, ha, ha... Tror han bør konsentrere seg om superinnbytter-rolla!

MrK

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #53 på: Mars 13, 2007, 18:08:33 »
quote:
Originally posted by kjelvi

Tror Lasse kan erstatte Dedé
 Per Joar Hansen tror veteranen Lasse Olsen kan fylle rollen som midtspiss.
 
http://www.smp.no/default.asp?page=1013,1013,1015&lang=1&item=884409,1
---

Lasse er en kjekk gutt, som fortsatt har en del å tilføre. Men som spiss med 10-12 mål i Tippeligaen. Ha, ha, ha... Tror han bør konsentrere seg om superinnbytter-rolla!



Vi er enige Kjelvi - Lasse Olsen har over mange år vist at han ikke er god nok for TL - han springer/sprang fort og kaster ballen langt - midtspiss må være en vits...........svekkelse av laget!

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #54 på: Mars 13, 2007, 18:57:11 »
Ikveld skal styret (endeleg) ta ei avgjerdsle i saka:

Klubben skal ha vært i kontakt med brasilianeren sist helg, men hva som ble sagt i den samtalen ønsker Henrik Hoff ikke å si noe om.

Ifølge Hoff var brasilianeren ikke på vei til Norge i går, og signalene fra AaFK- ledelsen tyder det på at det kan gå mot et endelig brudd med brasilianeren - hvis ikke Dedé reiser til Ã…lesund på første fly.

- Vi er nødt til å komme oss videre nå, mener Henrik Hoff.


kjelvi

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #55 på: Mars 14, 2007, 02:35:19 »

Latterlig av et svakt styre. Her er det pengere som rår!
Skulle likt å ha sett reaksjonen hos min sjef om jeg dukker opp to måneder forsinket etter ferien, ikke bevart telefonen og gjort meg utilgjengelig på alle mulige måter.
--

Stiller ultimatum i Dedé-saken
Styret i AaFK skulle i kveld avgjøre Dedé Andersons skjebne, men de har bestemt seg for å gi brassen én sjanse til. Neste uke fatter de en beslutning i saken.
 
http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=885675,1&lang=1

Giske

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #56 på: Mars 15, 2007, 21:28:58 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #57 på: Mars 20, 2007, 03:02:45 »
...og går ryktene om at dd er i Ã…lesund. [:)]

Er visst ikke engang avkreftet enda.

Men det skal sies at også Korén var sett i byen i høst -det mens han egentlig var hjemme i Slo...  ehhh Kroa.. ehhh hjemme.

PS! Som journalist på vakt tar man ansvar & ringer Hoff'ern (daglig leder i AaFK):

 
quote:
Dette skriver Sunnmørsposten i kveld:

siter:
--------------------------------------------------------------------------------
Ryktene svirrer fortsatt
--------------------------------------------------------------------------------


Det gløder i mobiltelefoner over hele Ã…lesund, etter at noen påstår å ha observert den ferierende superspissen Dedè i byen i dag. Det er tydelig at denne fotballfarsen fortsatt opptar mange.

Skrevet av: Trine Klemetsen (mandag, 19.mars 2007 21:38)

Tipstelefonen kimer i redaksjonen, og på AaFK sine hjemmesider er enkelte så sikre i sin sak at de nå lover å spise hatten sin dersom ryktene ikke stemmer.

I frykt for å bli refset over manglende forside i morgen, tok jeg derfor en rask telefon til daglig leder Henrik Hoff.

Den forløp noe sånn som:

-Hallo Henrik, det ryktes at han Dedè e sett i by'n, har du nokke å si til det?
-Har ikkje dei gitt seg med ditta enda? Her har telefonen gløda i to måna så ditte e 'kkje nokke nytt...
-Så du har ikkje sett han?
-Nei, hverken e eller nokken andre i AaFK har hørt nokke nytt i dinne saken.

Så her sitte e tilbake på kveldsvakt uten en mulig topp-story om fotballspillere på rømmen... Tar i mot tips!
siter:
--------------------------------------------------------------------------------
-Nei, hverken e eller nokken andre i AaFK har hørt nokke nytt i dinne saken.
--------------------------------------------------------------------------------


But Mona Lisa musta had the highway blues
You can tell by the way she smiles

B.Dylan
« Siste redigering: Mars 20, 2007, 03:14:43 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjelvi

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #58 på: Mars 27, 2007, 04:04:17 »
Dedes karriär i fara - ''Det är så jäkla tragiskt''

Dede Anderssons karriär är på väg mot en smärre katastrof. Hans svenska ombud Oliver Cabrera är både uppgiven och oroad över brasilianarens totala oberäknelighet.
- Det är så jäkla tragiskt, utbrister Cabrera frustrerat.

Förre Kalmarstjärnan Dede Anderson var för ett par veckor sedan inte längre önskvärd hos norska ligaklubben Ã…lesund. Norrmännen hotade med skadestånd sedan Dede Andersson stannat kvar i Brasilien några extra månader. Det är inte första gången brasilianaren förlängt sin semester på obestämd tid. Samma sak hände under tiden i Sverige och Kalmar FF. Den senaste skandalen i Ã…lesund får nu människor som jobbar med Dede Andersson att gå så långt att de visar tvivel kring hans fortsatta karriär.

- Det här är så jäkla negativt så det finns inte på planeten, säger hans svenska ombud Oliver Cabrera till FotbollDirekt.com.

Fotbollsagenten Oliver Cabrera avslöjar samtidigt att Ã…lesund ändå verkar vilja ge den talangfulle anfallaren en sista chans. Lyckas inte det så är hans karriär i allvarlig fara.

- Det jag hörde senast var att Ã…lesund har skickat en representant till Brasilien för att prata med Dede. Hur det går? Ärligt talat så vet jag inte. Det är vårt Brasilien-kontor som har hand om det här nu.

Vad har du hört därifrån då?
- De vet inte heller så mycket.

Blir det Ã…lesund igen?
- Det hoppas jag verkligen, suckar Cabrera. Det måste det bli. Han kan inte spela någon annanstans. Han ska bara dit igen.

Kan han komma tillbaka om han inte gör rätt för sig mot Ålesund? Har han gjort sig omöjlig i Skandinavien?

- Det är en slutsats som förmodligen stämmer. Jag hade i alla fall inte ens själv satsat på honom då, erkänner Cabrera.

Hur ser du på Ã…lesunds agerande med hot om stämning?
- Jag förstår Ã…lesund. De har gjort en investering och hade själv gjort samma sak om jag varit i deras situation.

Dede Anderson har hunnit bli 26 år och har spelat för klubbar som Hammarby och Kalmar FF och sågs som en spelare med närmast obegränsade möjligheter för några år sedan. Så är det inte längre och hans karriär är på god väg att förstöras.

- Det är så jäkla tragiskt. Han hade kunnat tillhöra några av Europas bästa spelare om han hade skött sig. Så bra är han. Han har haft så mycket otur med bland annat den där långa avstängningen under tiden i Sverige. Men han har förstås sig själv att skylla för mycket av det som hänt också.

Dede Andersons förklaring till varför han uteblivit handlar om att hans pappa är sjuk. En motivering som borde räcka långt, problemet är bara att Ã…lesund inte tror honom.

Hur mår han egentligen? Vad är sanning och inte? Hur har han haft det socialt i Norge?
- Han mådde bättre än någonsin när han kom till Norge. Han skaffade till och med en hund och har haft en lägenhet med utsikt mot fjorden. Det kan inte bli bättre för honom. Ã…lesund har verkligen varit fantastiska. Men jag vet inte vad som är sanning och inte, avslutar Cabrera.

http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=22087

MrK

Re: Dede Andersson spores opp!
« Svar #59 på: Mars 27, 2007, 16:30:37 »
hund og utsikt mot fjorden.........er saker

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?