Yorkshire derby: Leeds United - Sheffield Wed.

Started by auren, February 28, 2007, 18:05:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ragnar

*In El Loco we trust!*

Læshy

[:(]

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Seth_J

Ja nå er jeg redd det er game over, både med tanke på kampen og Championship...

jarle

Runar

c.rafdal

27.10.1961

FÃ... SENDT HAN lille KNERTEN HJEM TIL LONDON MED TAXI.Jeg skal betale turen . Han må stå til ansvar for dette her nå.SKÃ...L

baste

jarle

pale

Nå har vi 0 mål og ett poeng på de fem siste kampene. Hva er det da som gjør at Wise kan tro han er rett mann?

Pheriox

ny manager, og en gjeng av juniorene inn på a-laget, så kan vel neste sesong bli morsommere
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Alex Sabella

Sabella for Argentina

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

boegval

Det hadde nesten vært bedre om vi ble slått konk da hadde vi sluppet udmykelsene ved sånne tap som dette

Boegval

Sleivind

Hvorfor tar Blake den? Lewis må jo ta de fra den siden der

Sølvreven

Trur aldri jeg har vært mere deprimert/frustrert enn jeg er i disse dager. Et mørke har senket seg over kubben. Som i Mordor................. Takk og farvel. Nå tar jeg pilsen med meg og setter meg i badstua og sturer et par timer.

Better dead than red.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Læshy

quote:
Originally posted by Svend Anders

3-0, ja, glimrende Leeds!

Hører det planlegges protester mot Wise etter kampen.

Bare å forberede seg på League One...

http://www.svendanders.com/

Virker som det allerede kan ha startet. Så ut til å være småbråk bak spillerbenken til Leeds nettopp. Var vell kanskje med frustrasjon enn protester, men er trist å høre "You're going down" synges av Sheff W. sine supportere. trodde jeg aldri jeg skulle høre. Dog stort å høre Marching on together høyere like etter.

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

27.10.1961

Sleivind

Frazer Richardson er en forferdelig dårlig fotballspiller!

Hallgeir *

Tragisk! Nei, tabellen lyver ikke.
Hulse scorer....den som bare hadde hatt han!
Super Leeds since 1968

Marius Høeg

"Leeds are going down" runger på Elland Road akkurat nå!

Og det verste av alt, vi gjør det også. Uff, uff, uff. Der var den lørdagskvelden ødelagt.

jarle

sett igang... riv ned stadion... knus noen SW fans... brenn Leeds sentrum...

Runar

quote:
Originally posted by jarle

eddie gray siste 10 kamper takk

Wise ser jo ut til å være verre enn Terry Venables - dette er latterlig! Vi har jo nektet å score mål de siste kampene tiltross for masse sjanser i det siste...

Per-Stian

Det blir utruleg rart å følgje laget vårt ned i League One, eller "det store intet" som mange vil kalle det. Eg hoppar sjølvsagt aldri av skuta, uansett divisjon eller økonomisk situasjon.

pale

Og Keogh skårer for Wolves. FInt at vi sendte han vekk.

Bites Yer Legs

Kom nettopp hjem fra kamp, kan noen være så snill å fortelle meg ka faen det er som skjer!!!?!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Seth_J

Har vært relativt positiv til Wise tidligere, men nå begynner tålmodigheten å ta slutt. Det er overhodet ikke noe plan i spillet, spillerne virker umotiverte, Wednesday fansen dominerer. Nei dette er nok ett lavmål.

Vi trenger en skikkelig Leeds mann i managerstolen de siste kampene, kanskje Eddie Gray som jarle foreslo.

Læshy

quote:
Originally posted by Per-Stian

Det blir utruleg rart å følgje laget vårt ned i League One, eller "det store intet" som mange vil kalle det. Eg hoppar sjølvsagt aldri av skuta, uansett divisjon eller økonomisk situasjon.

Jeg er med deg Per-Stian... For alltid!

"Leeds United Till I Die"

Læshy alias Lars Brevig
lars@leedsunited.no

jarle

0-3 på hjemmebane mot et søplelag.... det er ikke real madrid vi spiller mot

men en møkkaby som heter sheffield og som har to fotball lag... vi klarer ikke å karre et på beina engang...