Yorkshire derby: Leeds United - Sheffield Wed.

Started by auren, February 28, 2007, 18:05:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raggen

kan wise fortsette etter noe slikt??? vet leeds har hatt en 3 års plan med å komme tilbake til PL men da må det brukes penger. Ting går ikke av seg selv!! her har leeds solgt og solgt og kjøpt inn søppel. er ikke det sputtet rart at vi ligger der vi er og rykker ned. nei wise ta din hatt og gå NÃ...!!!!! er fullt realisert på at leeds rykker ned nå. det var jeg for 2 kamper siden men slik leeds spiller så fortjener vi desverre ikke bedre. ingen plan bak spillet eller noe. helt tragisk!!! MÃ...TTE BARE FÃ... DET UT!!!! for nytter ikke å se på kampen ihvertfall

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

berlin

kampen er tapt. men det er ikke over, bare nærmere League 1 status.

Bites Yer Legs

Hvordan har kampen vært? kan noen fortelle meg hvorfor og hvordan vi ligger under 0-3??

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

jarle

Hallgeir *

Alle ex-Leeds spillere scorer. Vet noen om Batty har putta i dag?
Super Leeds since 1968

kjelvi

quote:
Originally posted by jarle

eddie gray siste 10 kamper takk

tiltredes!
så Gary McAllister som sjef, med Sir Eddie som ass.

knut_eknes

Ingen av de andre bunnlagene vinner heller, så det er fortsatt håp!  Håper det ikke er helt kjørt når jeg entrer Elland Road om 4 uker.

Lids

Alle ex-Leeds spillere scorer - kanskje fordi de spiller på gode lag med gode medspillere?

Thomas
Thomas

Alex Sabella

såg 1.omgang og da burde Leeds ledet 3-1 med normal uttelling.....
Sabella for Argentina

jarle

hvis Wise er wise...så trekker han seg idag etter kampen...

Alex Sabella

Trur desverre at Wise og Gammelsmurfen blir ALT for lenge i Leeds....
Sabella for Argentina

27.10.1961

Han lille knerten trekker seg ikke. Han sjøner ikke bedre.

Ferre

quote:
Originally posted by Læshy

quote:
Originally posted by Per-Stian

Det blir utruleg rart å følgje laget vårt ned i League One, eller "det store intet" som mange vil kalle det. Eg hoppar sjølvsagt aldri av skuta, uansett divisjon eller økonomisk situasjon.

Jeg er med deg Per-Stian... For alltid!

"Leeds United Till I Die"

It´s only one United... Leeds United!

Er også med på den. Medgangssupportere fins det nok av, er man 110% fan så følger man laget i sitt hjerte i opp- og nedturer, uansett divisjon. MOT!

-WE'LL BE BACK-

lowfields

Det som svir aller verst nå er at det virker ikke som om hjemmesupporterne engang er istand til å gi bortesupporterne kamp......

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

berlin

ingen av de andre laga har 3 p i lomma, dermed er det bare å knalle til mot luton om en uke.
mislykkes vi da, ja da.........

GeirO

Selvfølgelig må Wisw trekke seg om et par timer. Alt annet er egosistisk.

Det er noen som skylder på forbannelser og uflaks.......det er vel bare en årsak til dette og det er DÃ...RLIG LEDELSE!
MOT

berlin

aha, der er luton på 0 p også, bare southend som har 1 p nå.

jarle

vel det å holde med et lag dreier seg om kjærlighet...

da må den andre parten yte noe i forholdet...
slik Leeds har holdt på de siste 6-7 årene med skandaler, rasisme, fylleslagsmål, kriser, salg av unge Leeds talenter (selvsagt liker vi våre egne barn bedre en halfeite ølgubber som vi kjøper inn)
dårlig spill, og jo gud vet hvor jeg skal stoppe...

SÃ... ER DET VEL KLART AT FORHOLDET SKRANGLER KRAFTIG OM DAGEN!!!!

Svend Anders

Uten at de har vist alt for mange bilder av Wise i kampen, ser jeg på kroppsholdningen hans at dette meget vel kan ære hans siste kamp.

Så er jo spørsmålet: hvem i alle dager gidder å ta over denne skuta?

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Per-Stian

Southend fekk ein mann utvist etter 76 minutt.

27.10.1961

I dag er det fem ex -players som har scoret. De har gjort mål i fra premier tol lige2 . Vi er vel best i noe da. Skål

lowfields

quote:
Originally posted by Lids

Rykker Leeds ned i 3.div - gidder jeg ikke lenger kaste bort mer tid på dette laget. Kall meg gjerne medgangssupporter. [xx(]

Thomas

Håper for all del dette kun er et resultat av frustrasjon som ga et øyeblikks sinnsforrvirrelse - Lids: DETTE ER UAKSEPTABELT!!
Det er ikke scums supporterside dette her.

Per-Stian

Wise trekk seg nok etter kampen, men som Svend Anders seier; kven tør å ta over klubben vår? Håpar McAllister står klar med pennen!

baste

e jo ennå mulig..men æ trur det skal hold hardt ja..uff..tragisk..flaut...

boegval

Vi får trøste oss med at det blir mye fritid på lørdager neste sesong [:(][:(]

Boegval

jarle

iår har vi hatt 3 udugelige managere
4 keepere...(casper OK)
en haug med markeringskjegler i forsvaret
ingen kantspillere
midtbanespillere som ikke kan sentre ballen over 5 meter, ikke kan løpe
spisser med fullstendig vegring foran kassa

MERKELIG AT VI IKKE RYKKER OPP??????

Læshy

quote:
Originally posted by Svend Anders

Uten at de har vist alt for mange bilder av Wise i kampen, ser jeg på kroppsholdningen hans at dette meget vel kan ære hans siste kamp.

Så er jo spørsmålet: hvem i alle dager gidder å ta over denne skuta?

http://www.svendanders.com/

Jeg tar gjerne over denne skuten [:)] Jeg har diverse erfaring fra Football Manager og Championsihip Manager. Så isåtilfelle sender jeg en søknad [;)]

Ellers, gledelig med 27 000+ tilskuere i dag, noe vi neppe for se senere i år etter denne kampen. Så går Kishishev ut og Carole kommer inn. Kishi åpnet kampen veldig bra synes jeg, man i andre omgang har han vært usynlig.

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

knut_eknes

Er ikke snakk om å hoppe av skuten nå! Er like glad i Leeds nå som jeg var da vi banket deportivo eller man u med 40 000 på tribunen og et lag som alle misunte oss! Skal som sagt over der om 4 uker og gleder meg som en unge!

At Leeds sliter om dagen gir oss bare en enda større grunn til å støtte de, kan ikke vende ryggen til noe man elsker bare fordi de sliter. DET vitner om dårlig karakter! Det er hardt om dagen, tro meg jeg sliter nok med dette, men vi kommer gjennom det sammen!

Hallgeir *

Det er greit at det kommer mye gruff akkurat nå, men vi bytter aldri verden ut Leeds United!
Det kan bare gå en vei nå som vi (sannsynligvis) har nådd bunnen med nedrykk.
Super Leeds since 1968

berlin

se der ja, nå er jaggu southend uten poeng også. absolutt ALLE bunnlaga ligger an til å tape.
Det er da noe.