Yorkshire derby: Leeds United - Sheffield Wed.

Started by auren, February 28, 2007, 18:05:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sølvreven

Jeg er konge i FIFA 07 Tar jeg med sønnen min på 11, så kan jeg hjelpe til med å få Leeds på rett kjøl igjen.........

Better dead than red.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Svend Anders

ER DET MULIG!!!!

Dette gjør de BARE for å irritere oss enda litt mer.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

GeirO

MOT

Lids

Thomas

Per-Stian

Noko som tydar på at dommaren legg til 10 minutt idag?

Per-Stian

jarle

med vårt dommer tekke så blir det vel 10 sekunder

Lids

slutt - tragisk men sant. Hvor skal dette ende...

Thomas
Thomas

kjelvi

Sheridan

Sten

Det verste som kan skje nå er et 2-3 tap...

Sten
Sten

Kasin

berlin

ja ja, mot luton så scorer vi på sjansene. Soccernet rapporterer 21 avslutninger hvorav 13 på mål. Sheff w hadde 8 avslutninger hvorav 3 på mål.

...og southend ser ut til å karre til seg et poeng som eneste bunnlag.

Per-Stian

Eit 2-3-tap er, uansett kor gale det høyres ut, verre enn å tape 0-3 i ein slik situasjon. Det var idag vi måtte vise at vi ville og kunne behalde plassen i divisjonen. Vår tid i CCC er nok forbi, League One neste!

Ferre

Litt sent og begynne å score 2 min før slutt..

-WE'LL BE BACK-

peacock

Jeg har jo for vane å være positiv[:p]
Gutta må jo bry seg! Vi sluttet aldri å prøve, selv på 0-3 og et par minutter igjen. God moral, dårlig resultat[V]

jokern

Dette var et skritt nærmere nedrykk..... men det er ikke over enda!!!!
Kan vi bare begynne å score igjen skal vi klare dette!

Stå på Leeds!!!!!!!!!!!!

marve

Nok et tap som skyldes store personlige feil ,ingen ting er forandret i bunnen .Men siden vi i dag tapte så kan jeg ikke se hvordan vi skal klare å holde plassen .UANNSETT LEEDS 4EVER.

knut_eknes

Slo av kampen og satt meg ned med pilsen i stuen. Plutselig tikker det inn en melding fra livescore 1-3. vel og bra tenker jeg og så kommer 2-3 og jeg går inn igjen til pc'en. Idet jeg er på vei inn på Yorkshire Radio får jeg en melding at det er 3-3 og jubler som en tulling! Hører de siste minuttene av kampen, det blåses av og jeg er strålende fornøyd. 3 mål på 3 min og tar innpå alle de andre dumpe lagene med 1poeng! men så sies det at final score er 2-3 samtidig som jeg får kontra melding fra livescore om at det bare ble 2-3. Dobbelt opp med skuffelse! FY FAEN!

ragnar

Det er ikke over før det er over. Er mange her inne som rullegardinen begynner å gå ned for. Det er fortsatt ti kamper igjen og det er fortsatt kontakt frem til sikker plass for Leeds.

Oppsummeringen som jeg hørte er at kampen ble tapt pga mange brente sjanser og meget dårlig forsvarsarbeid på en del sjanser.

Men en posivit ting er at vi visstnok ikke gav opp på 0-3, men fortsatte å prøve ihvertfall. Men forsvarsarbeidet må det jobbes ganske mye med.

Neste kamp blir nok en kamp Leeds må vinne. Så det er bare til å øve på å klarere ballen i forsvar... [}:)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

raggen

du sa det svned. de score 2 bare for å irritere oss slik at vi skulle ha et lite lite lite håp... Faen!!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sleivind

Hvorfor scorer vi ikke mål før 5 minutter før kampen er slutt?

berlin

quote:
Originally posted by Per-Stian

Eit 2-3-tap er, uansett kor gale det høyres ut, verre enn å tape 0-3 i ein slik situasjon. Det var idag vi måtte vise at vi ville og kunne behalde plassen i divisjonen. Vår tid i CCC er nok forbi, League One neste!

det må være et frustrasjonsutsagn. En opptur mot slutten er ikke å forakte ift "å vite at man fortsatt kan score". I hvertfall Cressy sitt teller ift neste oppgjør. Seier mot Luton vil gjøre utslag på optimismen og trua. Det motsatte, vel, det har jeg ikke lyst til å tenke på.

Læshy

quote:

Kan eg bli din assistent, Læshy? Eg har også lang fartstid med diverse strategiske fotballspel[:D] I League One kan det faktisk hende at fleire nordmenn kan få spelarkontrakt med klubben vår også, så til dei som har drømt om å spele for Leeds: Tren EKSTRA godt fram mot sommaren, og meld dåkke på Thorpe Arch når ferien er over!

Den er grei [:)]

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Tom S

No sløkte håpet mitt, det har vert vanskelig å "still believe" den siste tida, men med sånne tap som dette er det ingen vei tilbake.

Er berre så ufattelig trist akkurat no.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

marve

quote:
Originally posted by ragnar

Det er ikke over før det er over. Er mange her inne som rullegardinen begynner å gå ned for. Det er fortsatt ti kamper igjen og det er fortsatt kontakt frem til sikker plass for Leeds.

Oppsummeringen som jeg hørte er at kampen ble tapt pga mange brente sjanser og meget dårlig forsvarsarbeid på en del sjanser.

Men en posivit ting er at vi visstnok ikke gav opp på 0-3, men fortsatte å prøve ihvertfall. Men forsvarsarbeidet må det jobbes ganske mye med.

Neste kamp blir nok en kamp Leeds må vinne. Så det er bare til å øve på å klarere ballen i forsvar... [}:)]

*Champions of CCC 06/07*

Tro meg med spillet som vi viste i dag så kommer vi GARANTERT ikke til å klare å holde oss i denne div .Det er nok bare å innse at vi spiller leage one fotball neste år .Vi hadde sjansen mot qpr¨og i dag mot sheffield w og tok den ikke .

Tom S

Er ikkje det opplagt?
Fordi vi ikkje er gode nok.
[V]

quote:
Originally posted by Sleivind

Hvorfor scorer vi ikke mål før 5 minutter før kampen er slutt?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Nokon som blir med på heimekampen mot Bradford neste sesong? Eg gler meg faktisk allereie. Men først må Bradford behalde plassen i League One.

marve

quote:

Nokon som blir med på heimekampen mot Bradford neste sesong? Eg gler meg faktisk allereie. Men først må Bradford behalde plassen i League One.

Heheheh tror vi alle må prøve å ta det på samme måten som deg per-stian .

Asbjørn

Merker at jeg har en del på hjertet nå... [:o)]

Får prøve å porsjonere det utover og ikke komme med hele suppa i ett [:I]

Igjen så er det marginenes kamp inntil vi gjør personlige feil som straffer oss.

Plan offensivt finnes ikke.

Vi er ikke et lag i dag.
.....heller.

Min påstand (fortsatt): Spiller for spiller er vi ikke et dårlig lag.
Som lag er vi likavel dåååårlig...

Jeg skylder på sportslig ledelse. Riktignok sterkt utsatt for skader o.l. men likavel...
Sikkert kan mye skyldes "oppe i huet" på spillerne. Måten det plutselig fløt på på overtid tyder jo på det.
Blackie virket bevisst på å anskaffe spillere som "tålte trøkket i å spille for Leeds" - mye tyder på at vi har mange pr dato som ikke tåler det trøkket... - presset blir for stort!

It ain't that I'm questionin' you to take part in any quiz
It's just that I ain't got no watch and you keep askin' me what time it is

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan