Skrevet av Emne: Kjendiser som er Leeds fans  (Lest 144152 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morten1966

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #150 på: Mai 25, 2009, 15:49:29 »
Skuffende >:( Da har vi endelig funnet noe feil med den mannen å nå, neste blir vel at han bytter parti til FRP. Fy skam seg.   >:(

Ferre

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #151 på: Juni 25, 2009, 14:43:44 »
Hva med å prøve seg på Mads Stokkelien i sommer? Start, som resten av Tippeligaklubbene, sliter med økonomien for tiden. I tillegg er jo som kjent gutten en stor Leedsfan. Scorte et fantastisk fint mål i går, og har vist seg som en goalgetter så langt.

Kontakinte

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #152 på: Juni 25, 2009, 14:52:48 »
Helt enig, et supertallent. Det lukter litt Solskjær av han. Samtidig kan vi jo prøve å hente Jon Knutsen og han Estlender`n i Fredrikstad.

Budda

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #153 på: Juni 25, 2009, 14:55:44 »
Et norskt talent vil koste alt for mye. Vil ikke forundre meg at Start ville ha krevd minst 20 millioner. Norske spillere er overpriset og overvurdert
Endre

Ferre

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #154 på: Juni 25, 2009, 15:02:39 »
Et norskt talent vil koste alt for mye. Vil ikke forundre meg at Start ville ha krevd minst 20 millioner. Norske spillere er overpriset og overvurdert

Tror ikke Start vil kreve 20 millioner. Er vi litt heldige (ref. økonomiske situasjon), kan vi få Stokkelien for 5 millioner. Glimt fikk ca. 10 millioner for Trond Olsen, og akkurat nå er vel ikke Stokkelien verdt like mye eller mer?

Budda

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #155 på: Juni 25, 2009, 16:10:45 »
Et norskt talent vil koste alt for mye. Vil ikke forundre meg at Start ville ha krevd minst 20 millioner. Norske spillere er overpriset og overvurdert

Tror ikke Start vil kreve 20 millioner. Er vi litt heldige (ref. økonomiske situasjon), kan vi få Stokkelien for 5 millioner. Glimt fikk ca. 10 millioner for Trond Olsen, og akkurat nå er vel ikke Stokkelien verdt like mye eller mer?

20 er kanskje litt i overkant, men når Rosenborg krever 40 millioner for Tettey, så vil det ikke ha overrasket meg.
Endre

peacock

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #156 på: Juni 25, 2009, 19:41:37 »
Hva med å prøve seg på Mads Stokkelien i sommer? Start, som resten av Tippeligaklubbene, sliter med økonomien for tiden. I tillegg er jo som kjent gutten en stor Leedsfan. Scorte et fantastisk fint mål i går, og har vist seg som en goalgetter så langt.

Da gjentar jeg meg selv igjen for ørtende gang; hvorfor i huleste heiteste skal en Tippeligaspiller ønske seg til nivå 3 i England?

Ferre

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #157 på: Juni 25, 2009, 20:19:31 »
Hva med å prøve seg på Mads Stokkelien i sommer? Start, som resten av Tippeligaklubbene, sliter med økonomien for tiden. I tillegg er jo som kjent gutten en stor Leedsfan. Scorte et fantastisk fint mål i går, og har vist seg som en goalgetter så langt.

Da gjentar jeg meg selv igjen for ørtende gang; hvorfor i huleste heiteste skal en Tippeligaspiller ønske seg til nivå 3 i England?

Stokkelien har uttalt at drømmen hans er å spille for Leeds i Premier League en dag, derfor kan det jo være en ørliten sjanse for at han vil spille for Leeds i League One?
It is worth a try...

Blank_File

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #158 på: Juni 25, 2009, 22:38:12 »
Nå fikk Start ny eier idag, og da blir det ingen billige spillere bort. Dessverre. Stokkelien har det for bra i Start i øyeblikket til at det er noe vits i å håpe.

GeirO

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #159 på: Juni 26, 2009, 09:56:19 »
Dessverre kan jeg ikke komme på etternavnet, og det ergrer meg, siden jeg var en stor fan av denne spilleren. Men han heter ihvertfall Jarle til fornavn, såpass husker jeg.

Profil:
Landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene

Han har lagt opp nå, så vidt jeg vet. Mener det må ha vært Strømmen han spilte på,
kan rime med Norway Cup triumfene, de var jo en klubb som var sterke til å fostre spillere fra mygger til junior. Farmer-klubb til........

Kanskje det er noen som kan hjelpe meg med etternavnet?


Tore Kallestad eller noe slikt...?
MOT

sveifors

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #160 på: Juni 27, 2009, 15:06:11 »
Skal ikke så mye til for å få overskrifter i norsk fotball,

a)treffe målet førstesideoppslag.

b)unngå gedigen keepertabbe ei helg, så er du sikra landslagsplass.

overbetalte, overvurderte spillere i en overvurdert liga. Det finnes masse spillere med bedre kvaliteter enn norske spillere til en brøkdel av prisen.La oss nå slippe flere oladunkspillere i Leeds, sukk.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Bites Yer Legs

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #161 på: Juli 06, 2009, 12:12:05 »
Lars Vaular er Leeds-fan, han herjer jo Norge om dagen med 'Solbriller på'  8) 8)

Jeg holder med Leeds. Det er visstnok ikke så høy status å være på det nivået vi er. Men det har egentlig aldri vært høy status å være Leedsgutt. I oppveksten kjente jeg bare en annen som var det. Vi var begge ganske stille typer. I de senere årene har jeg sett et mønster i hvem som viser seg å være Leeds fan. De er ofte originaler.

Wang fra Fjorden Baby! er med på laget. Da han fant ut om mine følelser for klubben, delte vi et stille øyeblikk av dyp forståelse.

-Ã…............. så det e sånn det henger sammen. No skjønner eg.

Christer Falck holder visstnok også med Leeds. Go figure.

På lørdag er det hjemmekamp mot Colchester United.
Lagt inn av Lars Vaular kl. 06:20 0 kommentarer  


http://larsvaular.blogspot.com/2008_12_01_archive.html


God kjendis  :D
« Siste redigering: Juli 06, 2009, 12:20:34 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #162 på: Juli 06, 2009, 14:30:05 »
Med ett gikk den sangen fra å være irriterend ofte spilt på P3 til å være en kremlåt!  ;D
Jeg forlanger en Leedsversjon av sangen.
En fornorsking av uttrykket The Futere's so white I've got to wear shades.  ;D
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #163 på: Juli 07, 2009, 10:19:57 »
Med ett gikk den sangen fra å være irriterend ofte spilt på P3 til å være en kremlåt!  ;D
Jeg forlanger en Leedsversjon av sangen.
En fornorsking av uttrykket The Futere's so white I've got to wear shades.  ;D



.....fremtiden er så hvit at vi slipper å være i skyggen....???? ;)
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #164 på: Juli 07, 2009, 13:00:32 »
Med ett gikk den sangen fra å være irriterend ofte spilt på P3 til å være en kremlåt!  ;D
Jeg forlanger en Leedsversjon av sangen.
En fornorsking av uttrykket The Futere's so white I've got to wear shades.  ;D



.....fremtiden er så hvit at vi slipper å være i skyggen....???? ;)

Var det du som skrev bakpå soloetikettene i hine hårde dager?  ::)
- Leif Olav

berlin

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #165 på: Juli 08, 2009, 18:42:18 »
Dessverre kan jeg ikke komme på etternavnet, og det ergrer meg, siden jeg var en stor fan av denne spilleren. Men han heter ihvertfall Jarle til fornavn, såpass husker jeg.

Profil:
Landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene

Han har lagt opp nå, så vidt jeg vet. Mener det må ha vært Strømmen han spilte på,
kan rime med Norway Cup triumfene, de var jo en klubb som var sterke til å fostre spillere fra mygger til junior. Farmer-klubb til........

Kanskje det er noen som kan hjelpe meg med etternavnet?


Også jeg har hørt om denne spilleren. Visstnok en ekspert på strategisk planlegning i fotballklubber kategrori " falne storheter", en spisskomptanse han skal ha tilegnet seg gjennom sine bravader i Norway cup. Flyttet ikke han til Monaco for noen år tilbake?   ::)






 ;D

Eureka, eureka, jeg har funnet det ut ved en tilfeldighet. Men her må jeg sette dere på prøve:

Jarle N.......

Bites Yer Legs

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #166 på: Juli 09, 2009, 11:39:58 »
Dessverre kan jeg ikke komme på etternavnet, og det ergrer meg, siden jeg var en stor fan av denne spilleren. Men han heter ihvertfall Jarle til fornavn, såpass husker jeg.

Profil:
Landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene

Han har lagt opp nå, så vidt jeg vet. Mener det må ha vært Strømmen han spilte på,
kan rime med Norway Cup triumfene, de var jo en klubb som var sterke til å fostre spillere fra mygger til junior. Farmer-klubb til........

Kanskje det er noen som kan hjelpe meg med etternavnet?


Også jeg har hørt om denne spilleren. Visstnok en ekspert på strategisk planlegning i fotballklubber kategrori " falne storheter", en spisskomptanse han skal ha tilegnet seg gjennom sine bravader i Norway cup. Flyttet ikke han til Monaco for noen år tilbake?   ::)






 ;D

Eureka, eureka, jeg har funnet det ut ved en tilfeldighet. Men her må jeg sette dere på prøve:

Jarle N.......

Er dette hangman?
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #167 på: Juli 09, 2009, 11:49:56 »
Med ett gikk den sangen fra å være irriterend ofte spilt på P3 til å være en kremlåt!  ;D
Jeg forlanger en Leedsversjon av sangen.
En fornorsking av uttrykket The Futere's so white I've got to wear shades.  ;D

Han kan være så mye Leeds fan han bare vil. Dette er uansett den mest irriterende sangen som ruller på p3 om dagen...
marching on together,
derudaf forever...

lojosang

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #168 på: Juli 09, 2009, 14:16:05 »
Med ett gikk den sangen fra å være irriterend ofte spilt på P3 til å være en kremlåt!  ;D
Jeg forlanger en Leedsversjon av sangen.
En fornorsking av uttrykket The Futere's so white I've got to wear shades.  ;D

Han kan være så mye Leeds fan han bare vil. Dette er uansett den mest irriterende sangen som ruller på p3 om dagen...

Nei, Kelly et eller annet er verre. When love takes over.
Og jeg er ennå ikke kommet over at de spilte Daddy DJ her om dagen.  >:(
Duell mellom den og Tarkan. Tyrkisk mot tragisk.  ::)
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #169 på: Juli 09, 2009, 14:19:42 »
Med ett gikk den sangen fra å være irriterend ofte spilt på P3 til å være en kremlåt!  ;D
Jeg forlanger en Leedsversjon av sangen.
En fornorsking av uttrykket The Futere's so white I've got to wear shades.  ;D

Han kan være så mye Leeds fan han bare vil. Dette er uansett den mest irriterende sangen som ruller på p3 om dagen...

Nei, Kelly et eller annet er verre. When love takes over.
Og jeg er ennå ikke kommet over at de spilte Daddy DJ her om dagen.  >:(
Duell mellom den og Tarkan. Tyrkisk mot tragisk.  ::)


Kelly Jones..? Stereophonics

Radio er jo plagsomt uansett vel...   :-\
« Siste redigering: Juli 09, 2009, 14:22:06 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

berlin

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #170 på: Juli 09, 2009, 14:57:34 »
Dessverre kan jeg ikke komme på etternavnet, og det ergrer meg, siden jeg var en stor fan av denne spilleren. Men han heter ihvertfall Jarle til fornavn, såpass husker jeg.

Profil:
Landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene

Han har lagt opp nå, så vidt jeg vet. Mener det må ha vært Strømmen han spilte på,
kan rime med Norway Cup triumfene, de var jo en klubb som var sterke til å fostre spillere fra mygger til junior. Farmer-klubb til........

Kanskje det er noen som kan hjelpe meg med etternavnet?


Også jeg har hørt om denne spilleren. Visstnok en ekspert på strategisk planlegning i fotballklubber kategrori " falne storheter", en spisskomptanse han skal ha tilegnet seg gjennom sine bravader i Norway cup. Flyttet ikke han til Monaco for noen år tilbake?   ::)






 ;D

Eureka, eureka, jeg har funnet det ut ved en tilfeldighet. Men her må jeg sette dere på prøve:

Jarle N.......

Er dette hangman?

Har neppe tiden det vil ta før spillet er ferdig, drar til fjells "velly suun".  ;)

...men det er jo minst en her inne som vet svaret da, spm er om han leser denne tråden.

kjelvi

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #171 på: August 15, 2009, 14:11:10 »
Ã…lesunds Erlend Holm er Leeds-supporter!

Ex AAfk assistent-trener, nå Skarbøvik IF trener Jan Erik Sørnes, samt Ivar Morten Normark er Leeds supportere

Håper at alt står bra til med Jan Erik - og ønsker han lykke til!
http://www.smp.no/article/20090808/FOTBALL/712551807

clarke

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #172 på: November 01, 2009, 16:43:22 »
Lars Lafton - Hønefoss BK's toppscorer . . . svoren Leeds-fan  ;D ;D ;D
http://www.hadeland.net/lokal_sport/article4462924.ece
SuperLeeds

Budda

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #173 på: November 01, 2009, 17:06:00 »
Lars Lafton - Hønefoss BK's toppscorer . . . svoren Leeds-fan  ;D ;D ;D
http://www.hadeland.net/lokal_sport/article4462924.ece

Hehe, skjønte ikke helt hvorfor det ble nevnt at han var en svoren Leeds-fan. Hadde ikke noe med artikkelen å gjøre
Endre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #174 på: November 01, 2009, 21:00:24 »
Lars Lafton - Hønefoss BK's toppscorer . . . svoren Leeds-fan  ;D ;D ;D
http://www.hadeland.net/lokal_sport/article4462924.ece

Kanskje Leeds fan, men ikke svoren. Han uttalte selv på riksdekkende tv for et par dager siden at den eneste klubben som var aktuell å spille for bortsett i fra Hønefoss var Liverpool :o, så svoren? Nei langt i fra!

Per Arne

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #175 på: November 01, 2009, 21:05:24 »
Lars Lafton - Hønefoss BK's toppscorer . . . svoren Leeds-fan  ;D ;D ;D
http://www.hadeland.net/lokal_sport/article4462924.ece

Kanskje Leeds fan, men ikke svoren. Han uttalte selv på riksdekkende tv for et par dager siden at den eneste klubben som var aktuell å spille for bortsett i fra Hønefoss var Liverpool :o, så svoren? Nei langt i fra!

Kjendis er han vel heller ikke. Og langt fra god nok for det være seg enten Pool eller Leeds....

Budda

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #176 på: November 01, 2009, 21:47:20 »
Lars Lafton - Hønefoss BK's toppscorer . . . svoren Leeds-fan  ;D ;D ;D
http://www.hadeland.net/lokal_sport/article4462924.ece

Kanskje Leeds fan, men ikke svoren. Han uttalte selv på riksdekkende tv for et par dager siden at den eneste klubben som var aktuell å spille for bortsett i fra Hønefoss var Liverpool :o, så svoren? Nei langt i fra!

Det var Frode Lafton som sa det. Ikke Lars
Endre

asLeeds

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #177 på: November 02, 2009, 19:10:59 »
Lars Lafton - Hønefoss BK's toppscorer . . . svoren Leeds-fan  ;D ;D ;D
http://www.hadeland.net/lokal_sport/article4462924.ece

Kanskje Leeds fan, men ikke svoren. Han uttalte selv på riksdekkende tv for et par dager siden at den eneste klubben som var aktuell å spille for bortsett i fra Hønefoss var Liverpool :o, så svoren? Nei langt i fra!

Det var Frode Lafton som sa det. Ikke Lars

 ;D ;D den e fine!
DALHEIM WHITES

kjelvi

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #178 på: Desember 03, 2009, 10:39:12 »
Ã…lesunds Erlend Holm er Leeds-supporter!

Ex AAfk assistent-trener, nå Skarbøvik IF trener Jan Erik Sørnes, samt Ivar Morten Normark er Leeds supportere

Håper at alt står bra til med Jan Erik - og ønsker han lykke til!
http://www.smp.no/article/20090808/FOTBALL/712551807

Jan Erik til AaFK!
http://fotball.smp.no/eliteserien/article156877.ece

anders

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #179 på: Desember 03, 2009, 12:16:57 »

Blir en fin Leeds-duo i trenerteamet til AAFK!