Hvem vil du skal ta over skuta?

Started by Kato, March 04, 2007, 04:26:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Ikke det at jeg på noen som helst måte tror Bates kvitter seg med vismannen, men jeg kan vel drømme om det?

Lek med tall (1-10) over (mer eller mindre) aktuelle til å ta over når rottene har forlatt det sunkne skip:

1. Billy Davies 9 (Viser gang på gang at han leverer på dette nivået)

2. John Sheridan 8 (Uerfaren, bra i år, stort pluss for Leeds-hjerte)

3. Eddie Gray 6 (Grei kar, spesielt god på spillerutvikling)

4. Colin Calderwood 7 (Leverer bra i forest, masse spillererfaring)

5. Ronnie Moore 6 (Gode resultat med Tranmere, Rotherham og Oldham)

6. Gary Johnson 7 (Erfaren, levere resultater raskt, bra i Bristol C)

7. Geraint Williams 7 (Uerfaren, leverer voldsomt i Colchester)

8. Gary McAllister 8 (Leeds-hjerte, uheldig i Coventry, slår tilbake)

Dette er noen av de jeg kan se for meg i manager-stolen.

Sheridan

SirOlsen

Hadde vært moro å se Macca tilbake i Leeds.. og enda bedre om Macca hadde ført oss opp i Premier Legue og hele pakka! (rim jo!!!)

-SirOlsen-

Sheridan

Holder en knapp på Kaptein Sabeltann....så kan dere si hva dere vil

marve

quote:
Originally posted by kato

Ikke det at jeg på noen som helst måte tror Bates kvitter seg med vismannen, men jeg kan vel drømme om det?

Lek med tall (1-10) over (mer eller mindre) aktuelle til å ta over når rottene har forlatt det sunkne skip:

1. Billy Davies 9 (Viser gang på gang at han leverer på dette nivået)

2. John Sheridan 8 (Uerfaren, bra i år, stort pluss for Leeds-hjerte)

3. Eddie Gray 6 (Grei kar, spesielt god på spillerutvikling)

4. Colin Calderwood 7 (Leverer bra i forest, masse spillererfaring)

5. Ronnie Moore 6 (Gode resultat med Tranmere, Rotherham og Oldham)

6. Gary Johnson 7 (Erfaren, levere resultater raskt, bra i Bristol C)

7. Geraint Williams 7 (Uerfaren, leverer voldsomt i Colchester)

8. Gary McAllister 8 (Leeds-hjerte, uheldig i Coventry, slår tilbake)

Dette er noen av de jeg kan se for meg i manager-stolen.

Rottene ????? wise og poyet er da ingen rotter de står rak rykket og midt i ilden og jobber sten hardt for vårt kjære leeds u .

Sheridan

Howard Wilkinson - er du klar for å bygge opp Leeds enda engang Howard? Er du sulten nok?

agehvitstein

Hadde vært artig med Sgt Wilko, men det er nok for sent for han. Og jeg som trodde Wise skulle være en ny Wilko/Graham type! Billy Davies absolutt min favoritt, men det kommer aldri til å skje. Går for Sheridan og Wright.

auren

Paul Davis, Lennart Johannson og Brian Flynn er de beste alternativene jeg kommer på! Brian Flynn og Paul Davis i tospann kunne vært helt topp altså. Med Lennart som eier av klubben. Herlig tanke. Det skal bli godt snart å legge seg og tenke på at det trekløveret sannsynligvis hadde reddet oss denne sesongen.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Giske

Hvis "Chelsea-gjengen" forsvinner fra Leeds, må vi få inn noen med hjertet i klubben, både på eiger- og trenersida. Så da sier jeg : Sheridan eller McAllister.

www.giskeil.no

marve

quote:
Originally posted by Giske

Hvis "Chelsea-gjengen" forsvinner fra Leeds, må vi få inn noen med hjertet i klubben, både på eiger- og trenersida. Så da sier jeg : Sheridan eller McAllister.

www.giskeil.no

Men hvorfor finner\fant ingen med hjerte i klubben leeds u oss når vi virkelig lå nede med bruket rygg å var konnkursen nær ,eller nå som vi er i ferd med å miste plassen i ccl .Hvorfor spytta dom ikke inn penger i klubbn i januar når vi kunne ha forsterka laget eller hva med om de spytta inn noen kroner nå, så vi i alle fall kunne godt ut å lånt noen skikkelige forsterkninger ,hvofor gjør dem ikke det de som har hjerte i klubben vår ?????

Kato

Fordi ingen Leeds-sjeler er i nærheten av å assosiere seg med det Ken Bates driver med.

Yeboah

marve

quote:

Fordi ingen Leeds-sjeler er i nærheten av å assosiere seg med det Ken Bates driver med.

Da kan de vll bare kjøpe han ut da og redd klubben de har et så stort hjerte for  .Nei det kom ingen når vi trenkte deom som mest og det kommer ingen nå .Ikke føre bates har gjort dritt jobben med å få oss på rett kjøl økonomisk vill vi se de med et så kalt hjerte for klubben komme .Faktum er nok en gang at bates var den eneste som la penga på bordet når vi virkelig trengte det .

Kato

Bates gjorde null og niks "For the sake of Leeds United". Han gjorde det kun for sin egen pengebok.

marve

QuoteOriginally posted by kato

Bates gjorde null og niks "For the sake of Leeds United". Han gjorde det kun for sin egen pengebok.
[/quote
Så det å spytte inn ca 100 milioner kroner er ingen ting for deg .
Selvfølgelig vill bates ha noe igjen for penga sine ,det vill vell alle som bruker så pass mye penger  gjøre .
Tror du folka som har kjøpt man u, liverpool ,aston villa ,whest ham osv osv bruker mangfoldig med millioner hvis ikke milliarder hvis ikke  de ivhertfall tror at de vill tjene mere penger på det ???.

Kato

De 100 har han henta tilbake og vel så det bare med de to siste spillersalgene samt gutta som gikk til Chelsea. Tipper han har tatt ut mer enn han har investert. Pengene er gjemt i en potetåker på Jomfruøyene.

veteranen

Jeg velger her å forholde meg til managere som ikke er i jobb.

Tror, som skrevet i en annen tråd, at duoen McAllister/Gray kunne gjort en god jobb, forutsatt at de hadde fått tid og noenlunde anstendige arbeidsforhold.

Skulle vi satset på en erfaren mann, som har vist at han kan oppnå resultater med begrensede midler, så ville jeg gått for Joe Royle.

Royle gjorde en formidabel jobb i sin tid i Oldham. Han tok også Man City fra League One til Premier League. Han var også svært nær å ta Ipswich opp i toppdivisjonen.

Men vi kan diskutere dette i det uendelige, uten at det skjer en dritt så lenge Bates styrer skuta. Eller rettere sagt: Skjer det endringer med Bates som sjef, så blir det nok bare enda mer dritt!

marve

quote:

De 100 har han henta tilbake og vel så det bare med de to siste spillersalgene samt gutta som gikk til Chelsea. Tipper han har tatt ut mer enn han har investert. Pengene er gjemt i en potetåker på Jomfruøyene.

Nå har vell leeds også ligaens høyeste lønns budsjett ca 100 millioner kr dette året ,så de penga vi har fått for salg av spillere kommer nok godt med i den daglige driften .

sindre12

Min favoritt er David o`leary eller John Sheridan.
1. O`leary 2. John Sheridan 3. Eddie Gray  4. Brian Laws selv om kansje er vanskelig.
Beckford 4 England!

Peter7

Hvorfor droppe Wise? Han har jo vist at han kan greie lag i lavere divisjoner.

O'Leary ... hvor er spypåsan?

Når laget er i fritt fall skal det mye til å snu skuta, selv vår idealmanager Curbs sliter nå.

Da jeg så Leeds i Særp trodde jeg at lagets spill kom av at det var ferie, men dessverre var det dette nivået vi var på og dessverre har vært på hele sesongen.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Eriksen55

Je  støtter swise.. Han er max uheldig, de gode signeringene (thommo,sa.flo og ankergren er alle skadet) Han ventet lenge på å få signert noen, med midlene han har syntes jeg han fikk hentet inn ok spillere. Ellers ekstremt uheldige med skader. Resultatene har bedret seg tross alt. Og jeg er helt sikker på at Leeds hadde vært over streken med god margin om ikke skadene hadde dominert som dem gjør...Ankergren, sa, kelly, frazer(mye skadet) Elliot,Derry, westlake(Mye)thommo, Lewis(har slitt) Cressy, healy...ikke ubetydelige spillere i dagens leeds lag. Samt crainey, på stack, gylfi(noe alle managerne har slitt med) Blake var ute litt.. Så ikke lett når han ikke har et lag, ikke får trent dem og drillet dem. Han er jo tvunget til å bytte om på laget fra kamp til kamp. Enig at han kanskje ikke er genial i forhold til media, men det er ikke akkurat wenger, moriniho heller.. forskjellen er at de er managere for store lag som gjør det bra, derfor er det akseptert i større grad.. Men om han likevel sparkes eller går av.. Er howard wilkinsson, med mcallister, batty og radebe i trener apparatet og med eddie som sjef for spillerutviklingen.

Men det skjer aldri.

Lars E

Mourinho, Boothroyd eller til nøds Wenger.

Forever Leeds

Forever Leeds

berlin

Macca hvis vi holder oss, evt. Sheridan hvis vi spiller i League 1.

Per-Stian

Gary McAllister og Eddie Gray i tospann.

MOrTeng

quote:
Originally posted by Per-Stian

Gary McAllister og Eddie Gray i tospann.

Aaah.. det hadde vært nydelig.. og så kunne vi fått Speed som fitness-coach (hvis han noen gang legger opp). Og Batty som spillerutvikler. Hvorfor ikke hente inn Strachan også, når vi først dagdrømmer? Mmmmm... ahhh... gode minner.. hvilken midtbane!

Mer realistisk, Wise er her og forsvinner ikke av seg selv. Det trenger ikke å være det verste. Da Blackwell dro, mente jeg at de aldri burde ha sparket ham uten å ha en erstatter som ville gjøre en bedre jobb. Jeg våger meg på påstanden: Blackwell klarte å skape en lagånd blant spillerne (godt gjort, med julenissens onde tvilling og en overbetalt, underpresterende spillergruppe) og hvis han hadde blitt i jobben hadde vi hatt bedre muligheter til å berge plassen denne sesongen.

Så, vi bør holde på Wise til vi kan hente noen bedre (når grisene flyr, med mindre Bates forgår). Jeg tviler på at Wise kan berge plassen vår i CCC, men han kan rydde opp i rekkene og satse på unge, sultne spillere. Og noen ringrever. Marques, Anker, Blake og Cresswell kan bli viktige neste sesong, sammen med ungguttene Rose, Elliot og Howson, forhåpentligvis m.fl.

Taktisk er jeg redd for at Wise er tett i nøtta, når man ser på laguttak og byttene han gjør, for ikke å snakke om midtbanen som så vidt jeg kan se det er fri for bredde. Jeg ville godtatt nesten hva som helst på venstreback (ikke Crainey) for å få Lewis fram igjen. Det eneste positive jeg ser Wise har gjort er at han endelig har funnet et par midtstoppere som fungerer. Sånn høvelig i hvert fall..

Hard times at Elland Road. Med håp om lysere tider. MOT!

Seth_J

Få inn McAllister fortere enn svint. Bare inntredenen av McAllister ville gitt oss en kjempeboost.

Var veldig positiv til Wise når han ankom, og følte han var i ferd med å snu en veldig vond trend. Men nå, etter de siste 5 kampene har jeg gjort helomvending. Kampen i går viste ett Leeds lag totalt uten plan, defansivt som offensivt. Men å tro at Bates kvitter seg med Wise er omtrent som å tro på julenissen.

Runar

Jeg lar ikke sjansen gå fra meg - denne gangen leverer jeg inn en søknad[:D]

Jeg vil ha Eddie Gray som assistent

og

Frode Estil som fysisk trener

Per-Stian

I have a dream...

Klubbeigar: Lokal milliardær, Wilkinson?
Teknisk direktør: Howard Wilkinson
Manager: Gary McAllister
Assistent: Eddie Gray
Talentutviklarar: Lucas Radebe og Gary Speed
Analyse- og taktikktrenar: George Graham
Dødballtrenar: Ian Harte

MOrTeng

quote:
Originally posted by Per-Stian

I have a dream...

Klubbeigar: Lokal milliardær, Wilkinson?
Teknisk direktør: Howard Wilkinson
Manager: Gary McAllister
Assistent: Eddie Gray
Talentutviklarar: Lucas Radebe og Gary Speed
Analyse- og taktikktrenar: George Graham
Dødballtrenar: Ian Harte

Tiltredes. [8D]

RoarG

En masse drømmerier. Vet ikke hvem jeg vil ha som manager, men jeg ser vel for meg at Wise/Bates går lei og inn kommer.....: SOUNESS!

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020