Skrevet av Emne: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden  (Lest 11200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« på: Mars 12, 2007, 23:23:12 »
Sånn. Her kan vi poste. [:)]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #1 på: Mars 12, 2007, 23:36:03 »
Flott, så slipper folk å lage flere nye tråder hver dag!

-WE'LL BE BACK-

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #2 på: Mars 12, 2007, 23:48:35 »
Nå trenger man ikke lete så veldigt mye for å finne noe negativt da;-)

berlin

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #3 på: Mars 13, 2007, 00:00:19 »
synes de 3 postene hittil har vært litt vel positive. [8D]

alt er trist og leit, death is not the end [xx(]
« Siste redigering: Mars 13, 2007, 00:01:15 av berlin »

auren

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #4 på: Mars 13, 2007, 00:03:46 »
Not the end.... Not the end! Please remember... Death is not the end... Hører Mike Scotts herlige stemme!

auren - som skal sabotere tråden med masse positivisme!

Marching on together!!!!

Leeds RULER!

Hurra for Leeds!

Vi rykker ikke ned!

Leeds er kule!

Resten er bønder!

Leeds baklengs uttales STEEL! og det er det spillerne er laget av!!!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #5 på: Mars 13, 2007, 00:17:23 »
takk jon! Vært særdeles mye negativitet og surving her. På sin plass med egen tråd for negative og pessimistiske folk. Jeg er ikke av dem og holder meg borte fra nå.


Lykke til:)

Per-Stian

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #6 på: Mars 13, 2007, 00:30:10 »
Sidan eg har fått stempelet "verdas største pessimist" og hyklar, så dreg eg i gong litt negativt preik om vår kjære klubb.

No har vi låge på jumboplass i aldri så lang tid. Når vi tek poeng, tek også våre tabellnaboar poeng, når vi tapar, tapar også andre lag rundt oss, and on and on. Eg ser diverre få lyspunkter i tilværet om dagen. Sidan kampen mot QPR, ein kamp vi skulle vinne, men der vi knapt produserte sjansar, har eg mista litt trua. Ved årsskiftet var stemninga låg på forumet, og då var eg ein av få som VERKELEG TRUDDE at det kunne gå vår veg likevel. Eg har no snudd i synet, som dåkke sikkert har skjønt.

Korleis skal vi plutseleg klare å vinne to-tre kampar på rad og våre nedrykkskonkurrentar tape like mange? Er Michalik og Kishishev gode nok til å løfte oss eit nivå? Har Nicholls-saka styrka vårt samhald og skapt fanden-i-valdsk stemning på Thorpe Arch?

Eg håpar andre ikkje vert påverka av min negativisme, men eg vil heller tru det verste og håpe på det beste. Orkar ikkje endå ein mental nedtur slik eg opplevde etter forrige nedrykk! Difor førebur eg meg mentalt på at vi kanskje blir å finne i League One neste sesong.

pale

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #7 på: Mars 13, 2007, 00:33:52 »
quote:
Not the end.... Not the end! Please remember... Death is not the end... Hører Mike Scotts herlige stemme!



Er det ikke Nick Cave som synger dette? Fra murder ballads, lurer på om det er en duett med Kylie (ikke wild roses, men en annen) eller PJ Harvey?

Sorry off topic.

Jeg tror forresten også vi rykker ned.

Sånn, da var jeg on-topic igjen (phhhuuiiiuuu)
« Siste redigering: Mars 13, 2007, 00:35:58 av pale »

berlin

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #8 på: Mars 13, 2007, 00:42:23 »
quote:
Originally posted by pale

quote:
Not the end.... Not the end! Please remember... Death is not the end... Hører Mike Scotts herlige stemme!



Er det ikke Nick Cave som synger dette? Fra murder ballads, lurer på om det er en duett med Kylie (ikke wild roses, men en annen) eller PJ Harvey?



riktig det pale![:)] Off-topic er det, men sikkert helt greit for de fleste her, det var tilsiktet, men ventet ikke at aha opplevelsene kom ( men det gjorde de gitt ). Kylie, Polly (PJ) Harvey + Shane MacGowan og flere til er med på det sporet (siste sporet( på Murder Ballads. Opprinnelig en Dylan-låt.
« Siste redigering: Mars 13, 2007, 00:44:20 av berlin »

pale

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #9 på: Mars 13, 2007, 00:50:58 »
quote:
Opprinnelig en Dylan-låt


Jøss, svarer du? Hvor er Asbjørn?

AAAASBJØRN? Det står noe om DYLAN HEEEEER[;)][;)]

peacock

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #10 på: Mars 13, 2007, 01:24:32 »
"Sidan eg har fått stempelet "verdas største pessimist" og hyklar, så dreg eg i gong litt negativt preik om vår kjære klubb. "

Med all mulig respekt, Per-Stian; du kommer langt ned på lista over oss pessimister![:p]

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #11 på: Mars 13, 2007, 02:21:29 »
quote:
Originally posted by pale

quote:
Opprinnelig en Dylan-låt


Jøss, svarer du? Hvor er Asbjørn?

AAAASBJØRN? Det står noe om DYLAN HEEEEER[;)][;)]


Sorry, Pål... Vært ute & syklet vettu (med Bob'ern på MP3'en [:)])

Visst er dette Dylanlåt, skjult langt nede i kjelleren på den tildels utskjelte 80-talls "Down In the Groove."

Men Death Is Not The End er en perle den, selveste Bono trekker den frem som Dylans aller beste (og, ifølge Bono står mesterverkene i kø...).


Teksen er jo enkel nok, men det er noe i inderligheten det synges i... (likevel kom den ikke med i '83 da den ble innspilt i forbindelse med Infidels. I '88 derimot...).

 
quote:
When you're sad and when you're lonely and you haven't got a friend
Just remember that death is not the end
And all that you've held sacred, falls down and does not mend
Just remember that death is not the end
Not the end, not the end
Just remember that death is not the end

When you're standing at the crossroads that you cannot comprehend
Just remember that death is not the end
And all your dreams have vanished and you don't know what's up the bend
Just remember that death is not the end
Not the end, not the end
Just remember that death is not the end

When the storm clouds gather 'round you, and heavy rains descend
Just remember that death is not the end
And there's no one there to comfort you, with a helpin' hand to lend
Just remember that death is not the end
Not the end, not the end
Just remember that death is not the end

Oh, the tree of life is growing
Where the spirit never dies
And the bright light of salvation shines
In dark and empty skies

When the cities are on fire with the burning flesh of men
Just remember that death is not the end
And you search in vain to find just one law abiding citizen
Just remember that death is not the end
Not the end, not the end
Just remember that death is not the end






Please heed these words that I speak
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #12 på: Mars 13, 2007, 04:33:29 »
quote:
Originally posted by peacock

"Sidan eg har fått stempelet "verdas største pessimist" og hyklar, så dreg eg i gong litt negativt preik om vår kjære klubb. "

Med all mulig respekt, Per-Stian; du kommer langt ned på lista over oss pessimister![:p]




WOT?!!? Er eg ikkje forumets største pessimist per dags dato? No vart eg meget skuffa[V]

Ferre

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #13 på: Mars 13, 2007, 14:59:14 »
DENNIS WISE could face a dressing-room revolt from some of his Leeds players.

Some senior players are so unhappy with Wise that they are talking about club legends Gary Kelly and Lucas Radebe to take over until the end of the season.

They feel a Kelly-Radebe dream ticket would improve team spirit and be hugely popular with the fans. A Leeds source said: "Some of the players feel Gary Kelly and Lucas Radebe could provide the leadership and being such Leeds stalwarts, would also get the fans behind them."

Advertisement
Several players have lost faith in Wise, who has won just seven out of 25 games since taking over in October, and doubt he can prevent the Championship's bottom club slipping into the third tier for the first time in their history.

They question his ability and man-management skills and Wise alienated several players over his handling of 'molegate' when he alleged someone in the dressing room had leaked his team to Crystal Palace.

Wise's accusations sparked a witch-hunt in the dressing room and vice-captain Shaun Derry and goalkeeper Graham Stack had to publicly defend themselves against rumours that they were the mole. Leeds visit Leicester tonight and the club source said: "The players were very upset by Wise's handling of that situation.

"They don't believe there was a mole. They feel Wise's actions were heavy-handed and showed a lack of respect."

A Leeds spokesman said: "This has come from the agent of a disaffected player and should be treated with the contempt that it deserves".


-The Mirror

Engelsk presse elsker å slenge drit om klubben vår...


-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #14 på: Mars 13, 2007, 15:43:36 »
Dette bør vi ta på alvor, siden dette er en meget sannsynlig konsekvens av muldvarp saken. Hvis Wise klarer å holde kjeften sin i noen uker nå, kan vi i det minste håpe på at tiden leger noen sår og at spillerne har selvjustis nok til å slå ned på evnt råtne epler som snakker stygt om Den Lille bak ryggen hans. Mye avhenger av om de egentlige lederne i spillergruppa støtter Wise. Innsatsen mot Luton tydet ihvertfall på at de 11 på banen dro i samme retning. [8)]

Edit: Den siste setningen var positivt ladet, så jeg valgte å stryke den, av hensyn til trådens troverdighet. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Mars 13, 2007, 15:45:32 av Jon R »
Jon R.

Karl Hot Shot

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #15 på: Mars 13, 2007, 20:38:57 »
Jeg vil også ha lov til å være litt negativ på Leeds Uniteds vegne. Dere har sjelden opplevd negativitet fra min side [:0], men nå tar jeg altså bladet fra munnen. [:X] Uroen i spillergruppa skyldes to ting: Elendige resultater [}:)] og dårlig ledelse av klubben [:(].
 

asLeeds

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #16 på: Mars 13, 2007, 23:34:32 »
helvete. kor lenge må eg ha "reserve" under nick"et mitt[}:)][;)]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

pettern

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #17 på: Mars 14, 2007, 00:52:45 »
Jeg hater Peter Ridsdale
Jeg hater Terry Venables
Jeg hater Ken Bates
Jeg hater Dennis Wise
Jeg hater Kevin Nicholls
Jeg hater Harry Kewell
Jeg hater Scum
Jeg hater Chelsea
Jeg hater Liverpool
Og jeg hater hele styret på Elland Road

Ã…hh,det var godt å få ut!
 

Runar

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #18 på: Mars 14, 2007, 01:07:21 »
Merkelig at spillergruppen vil ha Lucas Radebe inn når ingen uten om Kelly, Crainey og Frazer har hatt noe med han å gjøre tidligere
 

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #19 på: Mars 14, 2007, 01:59:42 »
Tror at effekten det ville vært å overlate skuten til Kelly/Radebe kun ville vært "pisse i buksen" effekten.
De hadde nok snart kommet ned på jorden igjen og møtt hverdagen.
Nei la Wise styre ut sesongen så får man heller oppsummere i sommer.

quote:
Originally posted by Ferre

DENNIS WISE could face a dressing-room revolt from some of his Leeds players.

Some senior players are so unhappy with Wise that they are talking about club legends Gary Kelly and Lucas Radebe to take over until the end of the season.

They feel a Kelly-Radebe dream ticket would improve team spirit and be hugely popular with the fans. A Leeds source said: "Some of the players feel Gary Kelly and Lucas Radebe could provide the leadership and being such Leeds stalwarts, would also get the fans behind them."

Advertisement
Several players have lost faith in Wise, who has won just seven out of 25 games since taking over in October, and doubt he can prevent the Championship's bottom club slipping into the third tier for the first time in their history.

They question his ability and man-management skills and Wise alienated several players over his handling of 'molegate' when he alleged someone in the dressing room had leaked his team to Crystal Palace.

Wise's accusations sparked a witch-hunt in the dressing room and vice-captain Shaun Derry and goalkeeper Graham Stack had to publicly defend themselves against rumours that they were the mole. Leeds visit Leicester tonight and the club source said: "The players were very upset by Wise's handling of that situation.

"They don't believe there was a mole. They feel Wise's actions were heavy-handed and showed a lack of respect."

A Leeds spokesman said: "This has come from the agent of a disaffected player and should be treated with the contempt that it deserves".


-The Mirror

Engelsk presse elsker å slenge drit om klubben vår...


-WE'LL BE BACK-


RoarG

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #20 på: Mars 18, 2007, 18:40:42 »
Burnley er jo en klubb i fritt fall. De har ikke vunnet på 18 kamper, og på dem har de tatt 7 - syv - poeng! De har faktisk ikke vunnet siden 28. november, da de vant 2-1. Da kan forumets medlemmer forsøke og gjette mot hvilken klubb det var.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

dexter90

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #21 på: Mars 19, 2007, 17:02:49 »
quote:
Originally posted by pettern

Jeg hater Peter Ridsdale
Jeg hater Terry Venables
Jeg hater Ken Bates
Jeg hater Dennis Wise
Jeg hater Kevin Nicholls
Jeg hater Harry Kewell
Jeg hater Scum
Jeg hater Chelsea
Jeg hater Liverpool
Og jeg hater hele styret på Elland Road

Ã…hh,det var godt å få ut!



Helt enig[:)]
 

RoarG

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #22 på: Mars 19, 2007, 21:15:16 »
Her kommer det kaldt vann i blodet for alle dere som tror Leeds berger plassen:
1).Innbyrdes møter mot bunnrivalene.
Queens PR. H:0-0,B:2-2 Total:2-2 2[:(!]
Luton T.   H:1-0,B:1-5 Total:2-5 3
Southend   H:2-0,B:1-1 Total:3-1 4[:)]
Barnsley   H:2-2,B:2-3 Total:4-5 1[:(]
Burnley    H:I.S,B:1-2 Total:1-2 0 [:(!]
Hull C.    H:0-0,B:2-1 Total:2-1 4
Totalt     H:5-2 9/15
           B:14-16 7/18
           T:19-18 16/33
Vi har til nå bare tatt halvparten av mulige poeng i innbyrdes oppgjør. Første bud i nedrykksstrider er å slå bunnrivalene. Her kan vi vel gi Leeds karakteren 3/2.
2).Hjemmestat.
7 3 9 21-27 24/38
9 hjemmetap er altså 47.3%![xx(][:(!][:(].Det er bare ett ord som passer her:skammelig.De 9 tapene er disse:
Cardiff     0-1
Wolves      0-1
Sunderland  0-3
Stoke       0-4[:0]
Leicester   1-2
WBA         2-3
Southampton 0-3
Sheffield W.2-3
Totalt      5-21[xx(][:(][xx(][:(].Av de 9 hjemmetapene har vi gått målløse av banen 5 ganger. Karakter: 1. Og det bringer oss over på:
3).Antall målløse kamper:
15 av 39 spilte,eller 38.4% Karakter:1/2
Er det rart at man klamrer seg til halmstrået "god form i det siste"?
Et klart stryk m.a.o.,noe som enhver som kan lese en tabell kan se. Sorry folkens, det er over.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #23 på: Mars 19, 2007, 22:26:02 »
HEI! SLUTT Å KØDDE MED HALMSTRÅET MITT!!!!!! [}:)][}:)][}:)]

Jon R.
« Siste redigering: Mars 19, 2007, 22:30:38 av Jon R »
Jon R.

RoarG

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #24 på: Mars 19, 2007, 22:55:26 »
Dette er den store negativitetstråden. Vi kunne godt ha omdøpt den til "Eder og galle"-tråden eller "Mørke skyer truer i horisonten"-tråden, og her blir det servert mørke tanker og dyster lesning. Jeg brygger på mer. Den som venter på noe vondt venter ikke forgjeves. Sarte sjeler bes finne "Jeg elsker Bates og Wise"-tråden eller noe i den dur. Beware![}:)]
quote:
Originally posted by Jon R

HEI! SLUTT Å KØDDE MED HALMSTRÅET MITT!!!!!! [}:)][}:)][}:)]

Jon R.




Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #25 på: Mars 20, 2007, 00:25:02 »
Her følger del 2. Folk med svake nerver eller fremtidshåp er advart: Dette er stygg lesning (faktisk mye verre enn hva jeg trodde før jeg begynte min dystre oppgave[xx(]). Blir ikke dette innlegget nominert til sesongen surpomp-innlegg, så vet ikke jeg...
Jeg har plukket frem alle ukene Leeds har ligget under streken, og allerede i runde 7 , 13.09,med 0-3 mot Sunderland fikk man en forvarsel om hva som skulle komme. Her kommer det:
R7: 22
R8: 23
R11:22
R12:23
R13:23
R16:23
R17:22
R18:22
R20:22 , og f.o.m. denne runden,28.11(1-2 borte mot Burnley) er Leeds permanent under streken.
R21:22
R22:22
R23-R28:23
R29:24. Dette er 30.01, og ironisk nok vant Leeds på denne kvelden 2-1 borte mot Hull, noe som ble overskygget av at Southend hadde vunnet også, og gikk forbi oss på målforskjell. F.o.m. denne runden ligger Leeds helt sist. Vi har altså innehatt en av de tre siste plassene i 28 av 39 runder, vi har ligget på nedrykksplass i sammenhengende 20 runder, og av dem har vi ligget helt sist i de 11 siste rundene. Noen påstår at Leeds er inne i en god stim. Dem om det - her kommer det mer. Her skal vi ta for oss Leeds Utds. evne til opphenting, og å oppfylle ambisjoner om nettopp det. Var det noen som sa "Opp som en løve, ned som en skinnfell". Jepp, you've come to the right place, sucker:
Før QPR,etter 32R, -23 30, opp til sikker plass: 2pts (Hull)
Før Sh.W,etter 35R, -25 31, opp til sikker plass: 4pts (Hull)
Før Luton,etter 36R, -26 31, opp til sikker plass: 4pts (Hull)
Før Leic.,etter 37R, -25 34, opp til sikker plass: 2pts (QPR)
Før South.,etter 38R, -25 35, opp til sikker plass: 3pts (Barnsley)
Før Prest.,etter 39R, -25 36, opp til sikker plass: 4 pts (QPR)

Som man kan se har avstanden opp til plass nr. 21 konstant ligget på 2 - 4 pts. Før oppgjørene mot QPR,Sheff.Wed.,Luton,Leicester og Southend har det hele tiden bli besverget hvor viktig nettopp den kampen var, og at vi nå hadde en gyllen mulighet til å knappe innpå lagene foran, ja endog klatre over streken. Både manager og spillere har gang på gang bedyret at nå gjelder det, "it's a massive game", "most important match in Leeds Utd. history ever." og annet snikk-snakk! Og hver bidige gang har man sviktet! Det var jammen godt vi har dommeren å skylde på etter kampen mot Southend. Tenk så pinlig det hadde vært å ha måttet forklare uavgjort i tidenes viktigste kamp for Leeds uten den dommertabben, dere! Et lag som ikke er kapabel til å score mer enn ett mål mot en bunnkollega på 90 minutter vinner ikke kamper. Ã… gjøre straffesituasjonen til et case her viser bare hvilke inkompentente og tafatte nek som trener- og spiller for - Leeds for tiden. Enda verre: man bruker dette komplett ubrukelige resultatet som et bevis for at Leeds er inne i en god stim! Man er dessuten frekke nok til å forsøke og innbille fansen at: joda, det er plenty med sjanser igjen! Beklager tabellen lyver ikke, Leeds Utd. er CCCs svakeste lag ses. 2006/07! Nå hauser man opp Preston-kampen i Leeds-leiren. Hvorfor skal jeg tro på dem denne gangen? Vi får vel som best enda et ubrukelig uavgjort-resultat med en tåpelig bortforklaring fra Wise og spillerne, at jammen hadde vi fortjent å vinne her.
Sorry folkens, halmstråene ble brent opp lørdag 17.03.07, kl.17.50 norsk tid. Vi sees i League One neste sesong.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #26 på: Mars 20, 2007, 00:36:22 »
Et "godt" innlegg statistisk sett. Leeds rykker nok ned er jeg redd. Vil anta det er 75-80 % sjanse for det (uten at jeg har noen begrunnelse for den prosentdelen). Skulle gjerne visst hvor mange lag som har ligget sist 7 runder før slutt har klart seg i CCC. Noen som har lyst til å ta på seg den oppgaven? Vil ganske sikkert tro at ihvertfall 7-8 lag de siste 10 sesongene har rykket ned. Kanskje flere. Kanskje alle.

auren - som tror vi rykker ned, men som fortsatt har et naivt håp... som i 2004...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #27 på: Mars 20, 2007, 00:45:28 »
Huff, det var fælt å måtte skrive noe sånt, men det viste seg være verre enn jeg hadde fryktet. Som sagt: vi går ned, men jeg tror ikke vi blir nr.24. Den plassen tar nok Luton (velbekomme). "Optimitisk" nok har jeg på en annen tråd tippet Leeds på 23. plass.[B)]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fjellhaugen

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #28 på: Mars 20, 2007, 01:13:16 »
Herlig tråd dette...
Har lyst å starte en liten vote her, jeg lurer på hvor mange som er fornøyde med lille dennis og kompisen hans "Hulken wannabee" etter deres inntreden i våre kjære klubb?
Kan ikke si at jeg var tidenes største fan av kevin B men av og til skulle jeg faktisk ønske det var mulig å skru tiden tilbake og la han styre ut denne sesongen. kunne ikke vært verre.

HAR NOEN FORSLAG TIL EN DÅRLIGERE SPISS SOM HAR IKLEDD SEG LEEDS TRØYA EN KANDOL? (RUSH GJELDER IKKE DA HAN VAR RUNDT FØRTIDS PENSJON VED ANKOMST)

PL 2008
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

pale

Re: Den store "lete etter alt som er negativt" tråden
« Svar #29 på: Mars 20, 2007, 01:18:59 »
quote:
HAR NOEN FORSLAG TIL EN DÅRLIGERE SPISS SOM HAR IKLEDD SEG LEEDS TRØYA EN KANDOL? (RUSH GJELDER IKKE DA HAN VAR RUNDT FØRTIDS PENSJON VED ANKOMST)



Strandli?  Horsefield? Ricketts? Brolin?Nei, forresten han var bare lat, ikke dårlig.