Transfer-deadline

Started by Sverre, March 20, 2007, 02:47:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sverre

Nok en transfer-deadline nærmer seg. Torsdag er det siste frist også for lån, og det antydes fra West Yorkshire at Dennis Wise vurderer forsterkninger.

Det skal være dialog med Wolves omkring Jemal Johnson, mens både Michailik og Kishishev kan forlenge sine eksisterende avtaler etter deadline, ettersom de er på lån utover deadline.

Selv om vi har mange spillere i troppen pr. i dag, håper jeg fortsatt på et par forsterkninger.  Et par gode spillere kan trolig være nok til at vi berger plassen, og det bør da være mulig å hente inn noen spillere på kort sikt...?

RoarG

Noen konkrete ønsker i så måte?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Oggy

Tror det blir viktig å beholde Kishishev.
Håper også på en solid forsterkning i tillegg,
det kan bety at vi berger plassen.

Oggy

Ferre

Håper vi kan beholde Kishisev, Johnson og Michalik ut sesongen. Alle forsterkninger tas i mot med takk, men vil ikke ha nok en squadplayer.

-WE'LL BE BACK-

RoarG

Enig. En ny mann må bli en reell forsterkning.
quote:
Originally posted by Ferre

Håper vi kan beholde Kishisev, Johnson og Michalik ut sesongen. Alle forsterkninger tas i mot med takk, men vil ikke ha nok en squadplayer.

-WE'LL BE BACK-

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Michalik har ikke imponert meg noe særlig. Hadde en brøler mot Southend. Han er for treig, statisk og keitete. Høy og god på hodet... Det er han!

Få gjerne inn en ny midtstopper og en høyre ving.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Er det 5 lånespillere som kan spille samtidig? Mener å ha hørt om øvre tak for antall lånespillere i laget (8?).Kanskje vi ikke kan låne flere?

Leeeeeeeeeeeeds

Kishi er signet!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Per-Stian

quote:
Originally posted by Leedsvik

Kishi er signet!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com

Er han??? Jippi, i så fall[:)]

Per-Stian

Både Michalik og Johnson bør også få forlenge. Vi treng all den drahjelp vi kan få. Eg meinar vi bør få inn ein spiss til før overgangsfristen, vi skårar jo knapt mål (men har sjansar nok).

Ferre

Både Kishi og Johnson blir ut sesongen i følge Tribalfootball:

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=32819

-WE'LL BE BACK-

Cherry

Deadline`s har ikke vær gode mot klubben vår de siste årene, derfor var forrige - ang lån , noe av det bedre som har skjedd.
Mener fortsatt at vi fikk tak i mye bra , men av de igjen så har jo Thompson & Flo vært uheldige (de fleste visste vel det) ift skader.
Skal det lånes noe nå, så må det helt klart være noe gromt.....og det er ikke lett og få tak i fra noen klubb i serieavslutningen.
Får vi de nevnte tilbake igjen til neste kamp synes jeg vi er godt dekket allikevel!

rastafari

Michalik er vel ingn vits å ta med videre, da han snart må stå over for gule kort. Han er ikke dårlig, men hever ikke laget. Da er det bedre med en som evt hat "blanke ark"

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

ragnar

Det må da være noen spillere hos PL lag som kan lånes for resten av sesongen.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

lufcwhites

Läste att Danny Mills är aktuell på lån, men Hull vill även de ha honom. Men nog tror jag att han väljer Leeds!

LEEDS UNITED `TIL I DIE!!
LEEDS UNITED `TIL I DIE!!

fmtj

Er redd vi låner oss nedenom og hjem...vi har ikke klart å skaffe de helt store profilene, men jeg er meget glad for Kish! Solid, hardt arbeidende fyr uten for mye nykker virker det som. Resten har ikke imponert, men noen har selvsagt vært uheldig- Thommo og ja, så får jeg vel nevne Flo også...!
Tror ikke vi klarer å finne noen reelle forsterkninger nå. Det er akkurat som de gode spillerne skyr oss og de som er gode blir dårlige når de kommer og gode når vi låner dem bort igjen...rare greier[?]
Yeboahs vitne

berlin

nja, kish er jo blodfersk, og for de som har prediket "Stans - få samkjørt de vi allerde har", som har jo det motsatte blitt bevist ( eller nær opptil da ) med Kish. Ludo Mic.... er det vel så som så med, men han hadde ikke kamper på baken med Bolton.
Det er faktsik større sjanse for å huke tak i en god PL-spiller nå når sesongen nærmer seg slutt. Da er klubbene ikke så redd for å låne ut spillere.

Trygve

Noen lag kjemper om play off, noen for og ungå nedrykk , noen for plasseringer osv.
Ikke så lett og få lånt inn klasse spillere ,de fleste vil nok beholde den stallen de har på slutten av sesongen.

berlin

quote:
Originally posted by Trygve

Noen lag kjemper om play off, noen for og ungå nedrykk , noen for plasseringer osv.
Ikke så lett og få lånt inn klasse spillere ,de fleste vil nok beholde den stallen de har på slutten av sesongen.

tenker helst på PL jeg da, det er god del lag som ikke kjemper om noe som helst. Bl.a. ble jo Warnock forbanna på southgate fordi han sparte sine beste spillere i ligakampen mot Man City hvor Boro tapte, da de skulle møte Man U i FA-cupen. Han antydet vel nærmest at Stuart Pearce og Southgate var gode kompiser, og at det nærmest var avtalt spill. Så jeg mener fortsatt at det er en håndfull middelhavsfarere som ikke rykker ned og heller ikke får UEFA cup plass. Lån fra andre CCC-lag gir ingen klar forsterkning, det bli ala JJ, Elliott o.s.v.

GeirO

Skjer det noe i dag, da? Siste frist for lån. Aksepterer kun lån av klassspillere, dvs. to hakk over en gjennomsnittlig Leedsspiller. Vi får sikkert lånt Hulse ut sesongen......

Med andre ord: Hvis jeg får tilbud om kontrakt må jeg nok takke nei!
MOT