Skrevet av Emne: Windows Vista  (Lest 2635 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

dexter90

Windows Vista
« på: Mars 25, 2007, 06:12:40 »
Jeg kjøpte en bærbar pc like før Windows Vista kom på markedet. Og på pcen har jeg et klistremerke som det står "Windows Vista Capable". Dette betyr at jeg kan få gratis Windows Vista i posten, betaler kun porto! Men forhandleren anbefaler meg å vente med å bestille vista nå og heller vente til den blir oppgradert, fordi den er helt ny og dermed er mye feil på. Noen som har Windows Vista, og har opplevd mye feil?
 

Pål Einar

Re: Windows Vista
« Svar #1 på: Mars 25, 2007, 17:55:26 »
Vent.

Vent minst i 6 måneder før du installerer Vista. Da har de kanskje fått ut en servicepack som ordner noe av mannskiten.

- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Robert

Re: Windows Vista
« Svar #2 på: Mars 25, 2007, 19:03:28 »
Hehe, noe av det dummeste jeg har lest. Vente for å få en oppgradert versjon?
Bestill den nå, og last ner evt servicepacks gratis ifra MS, om du er bekymret for dette.
Og skulle du ha dårlig linje eller ikke vil laste ner dette, bestiller du servicepacken gratis ifra MS, og får denne på CD i posten.
Ikke noe stress altså.

Forøvrig, om du skal installere Vista eller ikke er opp til deg. Vil si at det er ganske lite problemer med Vista i forhold til når XP kom ihvertfall. Kjører nå Vista på flere maskiner, og alt fungerer veldig bra.
Bruker du PC'n til å surfe, skrive mail og høre på musikk på, hadde jeg personlig installert Vista med en gang.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Lids

Re: Windows Vista
« Svar #3 på: Mars 25, 2007, 22:24:38 »
Jeg måtte avinnstallere Vista da det ikke var kompatibelt med flere av programmene/systemene jeg bruker på jobb. Hadde ventet var jeg deg...

Thomas
Thomas

Pål Einar

Re: Windows Vista
« Svar #4 på: Mars 26, 2007, 02:39:30 »
quote:
Originally posted by ZyberZone

Hehe, noe av det dummeste jeg har lest.


Da har du ikke lest mye dumt.

Ã… kjøpe Vista nå, er bortkastet.

- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Robert

Re: Windows Vista
« Svar #5 på: Mars 26, 2007, 04:33:29 »
quote:
Originally posted by Pål Einar
Da har du ikke lest mye dumt.

Ã… kjøpe Vista nå, er bortkastet.

- Only users loose drugs



Joda, hører mye dumt - nesten daglig [:)]
Poenget her, er jo at han får det gratis, han må bare betale 'porto'.
Derfor burde han takke ja til dette, få cd'n, og da evt installere det om han har lyst til å prøve noe nytt.
Han kjøper det jo ikke.

Skulle det være krise, og man må gjøre noe i f.eks. XP, så kjører man jo bare opp en virtuel pc uansett [;)].

Er forresten ikke nødvendigvis bortastet. Spørs hva slags behov brukeren har.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM