Skrevet av Emne: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.  (Lest 4708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« på: April 14, 2007, 17:55:25 »
No Go Flo

Dennis Wise says that Tore Andre Flo is unlikely to feature for Leeds again this season as the Norwegian's battle against injury continues.
 

Flo has not made a first-team appearance since scoring in the 3-2 defeat to West Brom on January 20, and his recovery from a fractured foot appears no closer to completion.
Wise had hoped to recall the former Chelsea striker towards the end of last month, but Flo was missing from the squad at Colchester on Monday and is not expected to play any part against Burnley at Elland Road tomorrow.
The 33-year-old has played only twice since his high-profile transfer to Leeds during the January window, and Wise admitted his former Stamford Bridge team-mate was "embarrassed" about his failure to contribute heavily to United's season.
Wise said in the YEP: "It's been a massive blow to us. He is a little embarrassed about picking up his money. I know Tore and that's the type of person he is. I see him every morning and he looks embarrassed, but these things happen in football.
"He's seen so many different people to try and get him right but you have to realise that he's been out for a long while so even if he was to come back, I don't think he'd be ready because of fitness."  

leedsutd-mad.co.uk
« Siste redigering: April 24, 2007, 01:18:17 av kjelvi »

kjelvi

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #1 på: April 14, 2007, 17:57:07 »
Det betyr vel over og ut med Tore A. i Leeds-trøya.
Ser ikke for meg at kan får noen kontrakt neste sesong.
To kamper og ett mål blir vel status for han...


Happy days!
« Siste redigering: April 14, 2007, 17:58:23 av kjelvi »

Peters

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #2 på: April 14, 2007, 19:30:34 »
Dette gikk som det måtte gå, langtidsskade etter bare 2 kamper i Leeds trøya. Etterpåklokskap ? NEI, hadde Leeds giddet å sjekke status på Tore Andre i forkant, så ville han ikke bli hentet inn.
[xx(]

berlin

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #3 på: April 15, 2007, 00:14:36 »
flo, what a joke.

Oggy

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #4 på: April 15, 2007, 00:20:48 »
Litt synd, syns Flo visste litt i den ene kampen jeg så han.
Men ikke akkurat noen bombe at han ble skadet, da.
Oggy

Per-Stian

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #5 på: April 15, 2007, 01:08:45 »
Hadde allereie avskreve Flo'en for resten av sesongen, men kunne jo alltids håpt at han kunne avlaste Cressy mot slutten. Veldig lei meg på Tore Andre sine vegne, for han viste absolutt prov på godt CCC-nivå i debuten og kampen etter. Dersom, ja DERSOM vi held oss, håpar eg likevel han blir med oss vidare.

LeedsUnited

  • Gjest
Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #6 på: April 15, 2007, 02:11:29 »
Det som irriterer meg mest med Flo er at nettopp det alle utenom ledelsen i Leeds så på forhånd ville skje, skjedde.

RoarG

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #7 på: April 15, 2007, 02:20:10 »
Flo bør ikke satses på videre, selv om vi berger plassen. Han er altfor dyr i drift. Det er ikke noen vits i å betale lønna til en fyr som er oftere hos fysioterapeuten enn på treningsfeltet/banen.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Peter7

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #8 på: April 15, 2007, 03:51:26 »
Har jo en fantastisk statistikk, da. Scoret mål i 50 % av kampene han har spilt for Leeds...

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leeds04

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #9 på: April 15, 2007, 07:21:43 »
Har hele tiden vært i mot Flo!
Det porøse stankelbeinet har ingenting i engelsk 1.div å gjøre!
Da kasta vi ut litt penger der også....

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Budda

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #10 på: April 15, 2007, 17:31:44 »
Flo er og forblir en spøk. Bli skadet etter andre kampen og går skadet og hever lønn resten av kontrakten [xx(]. Nordmenn må begynne å få et dårlig rykte borti der
Endre

leedsjorg

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #11 på: April 15, 2007, 19:14:43 »
Flo blir skaddet etter to kamper å det ikke vits at han e der lengre, det koster bare leeds penger:(
Det bør kjøpe en bedre spiss som e ikke skadda hele tiden.
 

HåvardK

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #12 på: April 15, 2007, 23:20:03 »
quote:
Originally posted by Oggy

Litt synd, syns Flo visste litt i den ene kampen jeg så han.



Tror du han visste at han ville bli skadet?[:D]

clarke

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #13 på: April 16, 2007, 00:24:40 »
Jeg synes Tore Andre gjorde et positivt intrykk i januar. Det sier kanskje mest om Leeds, men jeg håper han blir og gjør sine saker bra neste sesong. Bra med nordmenn som gjør det bra i klubben. Om jeg har stor tro på dette er en annen sak...

SuperLeeds
SuperLeeds

TrJ

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #14 på: April 16, 2007, 04:46:50 »
Flo er dessverre langt over toppen, hvis vi holder oss må det satser på yngre og friskere blod og ikke en haug med has-beens..
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Trygve

  • Gjest
Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #15 på: April 16, 2007, 14:21:05 »
Som om Flo skulle være flau av og heve lønn !!!!!!!!! Hvorfor tror de han kom til Leeds,penger.
For Flo har det altid handlet om penger,og det har ikke forandret seg nå.
Bli kvitt han forteren svint............

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #16 på: April 16, 2007, 16:11:36 »
quote:
Originally posted by LeedsUnited

Det som irriterer meg mest med Flo er at nettopp det alle utenom ledelsen i Leeds så på forhånd ville skje, skjedde.




NEMLIG!!!
Yeboahs vitne

Dennis

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #17 på: April 16, 2007, 22:23:06 »
Tore Andre Flo er ikke den eneste dårlige signingen en i år! Selv om han jo er permanent Leeds-spiller, om enn mest sannsynlig kun ut året, vil jeg sette han i kategorien lånespillere, med tanke på hvor lang tid han har brukt hos oss. Der har vi mange elendige signinger å ta av...

Kan ikke forstå hvorfor ikke Wise har klart å plukke bedre lånesigninger før. Gray og Kish er jo klassespillere og gode nok for PL! Se bare på hvordan Gray tar ballen over hodet og oppover banen i en duell mot to Burnley-spillere på overtid lørdag.

- Dennis
Marching on together!

Promotion 2010

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #18 på: April 16, 2007, 23:16:13 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Tore Andre Flo er ikke den eneste dårlige signingen en i år! Selv om han jo er permanent Leeds-spiller, om enn mest sannsynlig kun ut året, vil jeg sette han i kategorien lånespillere, med tanke på hvor lang tid han har brukt hos oss. Der har vi mange elendige signinger å ta av...

Kan ikke forstå hvorfor ikke Wise har klart å plukke bedre lånesigninger før. Gray og Kish er jo klassespillere og gode nok for PL! Se bare på hvordan Gray tar ballen over hodet og oppover banen i en duell mot to Burnley-spillere på overtid lørdag.

- Dennis


I sin desperasjon har vel endelig Wise fått Bates til å åpne lommeboken en aning mer enn de gjennomsnittlige £ 6000 som han har til rådighet til lønn pr uke.... Kanskje Gray og Kish speller for virkelige penger....ikke de Monopol-penga vi vanligvis tilbyr... [;)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #19 på: April 17, 2007, 00:06:50 »
Det er nok meget mulig, promo!

I mine mørkeste tanker satt jeg bare og ventet på at Wise og Poyet skulle ta på seg skoa igjen, i mangel på noe bedre.

- Dennis
Marching on together!

Svend Anders

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #20 på: April 17, 2007, 15:03:27 »
quote:
Originally posted by Trygve

Som om Flo skulle være flau av og heve lønn !!!!!!!!! Hvorfor tror de han kom til Leeds,penger.
For Flo har det altid handlet om penger,og det har ikke forandret seg nå.
Bli kvitt han forteren svint............



Dette er sprøyt fra ende til annen, Trygve. Dersom Flo hadde vært opptatt av penger hadde han blitt i Siena istedet for å dra til Enga i første omgang. Mannen er god for over en kvart milliard, hva gjør skarve 70.000,- i uka i Leeds med det?

At folk er kritiske til at han ble hentet på grunn av skader kan jeg både forstå og akseptere, men slike argumenter som du kommer med her her gjør meg rett og slett irritert.

Som enkelte andre håper jeg Tore Andre kan få en ny sjanse om vi berger plassen, da kanskje på en desto mer prestasjons/spillebetinget kontrakt.

SA

http://www.svendanders.com/

Per-Stian

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #21 på: April 17, 2007, 15:48:59 »
Viss Tore Andre kunne velje mellom å spele fotball for Leeds eller liggje på fysiobenken dag etter dag, trur eg valet hans hadde vore enkelt. Trur aldri i min villaste fantasi at Flo signerte for Leeds berre for å heve lønninga!

Papi

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #22 på: April 17, 2007, 16:17:23 »
Nå mao dikka ikkje slainga drit om Tore Andrè. Makan til sympatisk og snill person skal ein leita lenger etter spørr du meg. At han vart skada er jo typisk uflaks for han, ikkje noko gutten gjorde med vilje får å heva lønn utan å spela.


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

RoarG

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #23 på: April 17, 2007, 16:42:14 »
Greit nok at T.A. Flo takker ja takk til en lukrativ kontrakt, som Leeds er så dumme og tilbyr ham. Det bør jo ikke implisere at han skal kontrakten fornyet når den nåværende utgår, grunnet kjente medisinske fakta vedrørende hans person. Altså: dum investering - intet savn.
quote:
Originally posted by Papi

Nå mao dikka ikkje slainga drit om Tore Andrè. Makan til sympatisk og snill person skal ein leita lenger etter spørr du meg. At han vart skada er jo typisk uflaks for han, ikkje noko gutten gjorde med vilje får å heva lønn utan å spela.


I`d rather walk alone



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Papi

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #24 på: April 17, 2007, 17:04:08 »
quote:
Originally posted by RoarG

Greit nok at T.A. Flo takker ja takk til en lukrativ kontrakt, som Leeds er så dumme og tilbyr ham. Det bør jo ikke implisere at han skal kontrakten fornyet når den nåværende utgår, grunnet kjente medisinske fakta vedrørende hans person. Altså: dum investering - intet savn.
quote:
Originally posted by Papi

Nå mao dikka ikkje slainga drit om Tore Andrè. Makan til sympatisk og snill person skal ein leita lenger etter spørr du meg. At han vart skada er jo typisk uflaks for han, ikkje noko gutten gjorde med vilje får å heva lønn utan å spela.

Her må eg nok irettesette meg sjølv litt. Kan ha forklart meg noko vanskelig. Snakker ikkje om fornya kontrakt for Flo, mener berre at han ikkje må verta ein "hakkekylling" fordi han er skada


I`d rather walk alone



Change is the constant that cannot be changed.




I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

RoarG

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #25 på: April 17, 2007, 17:18:16 »
Jeg hakker ikke på Flo fordi han er skadd, men konstaterer at Leeds var utrolig naive/dumme/desperate da de signet han i januar. Det manglet ikke akkurat på innsigelser mot den signingen her på forumet grunnet Flos lite imponerende karriere i VIF.
quote:
Originally posted by Papi

quote:
Originally posted by RoarG

Greit nok at T.A. Flo takker ja takk til en lukrativ kontrakt, som Leeds er så dumme og tilbyr ham. Det bør jo ikke implisere at han skal kontrakten fornyet når den nåværende utgår, grunnet kjente medisinske fakta vedrørende hans person. Altså: dum investering - intet savn.
quote:
Originally posted by Papi

Nå mao dikka ikkje slainga drit om Tore Andrè. Makan til sympatisk og snill person skal ein leita lenger etter spørr du meg. At han vart skada er jo typisk uflaks for han, ikkje noko gutten gjorde med vilje får å heva lønn utan å spela.

Her må eg nok irettesette meg sjølv litt. Kan ha forklart meg noko vanskelig. Snakker ikkje om fornya kontrakt for Flo, mener berre at han ikkje må verta ein "hakkekylling" fordi han er skada


I`d rather walk alone



Change is the constant that cannot be changed.




I`d rather walk alone



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Papi

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #26 på: April 17, 2007, 17:26:19 »
Men da er vi jo enige da:)


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

RoarG

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #27 på: April 17, 2007, 18:05:56 »
Jepp!
quote:
Originally posted by Papi

Men da er vi jo enige da:)


I`d rather walk alone



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Trygve

  • Gjest
Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #28 på: April 17, 2007, 20:03:57 »
Flo har vel vist at det hele tiden har vært snakk om penger, og når ble han god for en kvart milliard ? Flo har hele tiden villet spille i London, og trodde han ville få tilbud derfra når han gikk fra Sienna.(men hans tid er ute)
Flo var i pengetrøbbel før han gikk til Sienna, han hadde investert for mye i eiendom. Og slet med og betjene lån.Han hadde noen tilbud fra championship lag i england før han gikk til VIF, men disse kunne ikke matche VIF sitt tilbud.
Han startet allerede med overgangen til Cscum, der han hadde avtalen klar.Men bedyret 12 timer før at han ikke skulle noen steder..........og puttet alt i egen lomme.
Og så "snill og grei" som er på skjermen , det er ikke virkeligheten.(skinnet kan bedras)

Svend Anders

Re: NYHET: Tore Andre Flo - skader, nakenbilde, m.m.
« Svar #29 på: April 17, 2007, 20:46:52 »
quote:
Originally posted by Trygve

Flo har vel vist at det hele tiden har vært snakk om penger, og når ble han god for en kvart milliard ? Flo har hele tiden villet spille i London, og trodde han ville få tilbud derfra når han gikk fra Sienna.(men hans tid er ute)
Flo var i pengetrøbbel før han gikk til Sienna, han hadde investert for mye i eiendom. Og slet med og betjene lån.Han hadde noen tilbud fra championship lag i england før han gikk til VIF, men disse kunne ikke matche VIF sitt tilbud.
Han startet allerede med overgangen til Cscum, der han hadde avtalen klar.Men bedyret 12 timer før at han ikke skulle noen steder..........og puttet alt i egen lomme.
Og så "snill og grei" som er på skjermen , det er ikke virkeligheten.(skinnet kan bedras)



Sletter det første jeg skrev i dette innlegger - orker ikke ta detalj-debatt i denne saken...

Vær så snill: når du har SÃ… liten peil på hva folk står for, er det bedre å la være å si noe. For ordens skyld, jeg mener ikke å gå på deg som person her, jeg blir bare så utrolig irritert av hva tilsynelatende lite informerte personer - generellt sett - kan få seg til å tro, og atpåtil lange ut om. Beklager, jeg orker ikke å sitte stille når slikt kommer opp.

SA

http://www.svendanders.com/
« Siste redigering: April 17, 2007, 21:04:47 av Svend Anders »