KAMP: vs. Derby 6/5 (siste)

Started by kjelvi, April 19, 2007, 07:20:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

QuoteOriginally posted by auren
[
Tyrone Mears har spilt hele kampen, mens Currie kom innpå 7 min på overtid i første omgang.

Og der er kampen slutt! Dårlig kamp...

auren

Sorry - trodde det var Macken men det var tverrliggeren!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

auren

Peter Lormier hevder vi ikke fortjente å rykke ned... HAHA! Spillerne og manager og støtteapparat fortjente det! Men IKKE fansen!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Debutanten tar cornere. Virker som Wise har hatt fokus på dødballer, not...... Latterlig.

MrK

Sun May 6 2007
The Coca-Cola Football League Championship
Derby
Currie 45
Mears 86

2-0
(1-0) Leeds
R

Bookings:

Peschisolido 45
McEveley 60

Bookings:

Thompson 27
Elliott 54
Cresswell 90

Sent off:

Bayly 72

--------------------------------------------------------------------------------

DERBYLEEDS

Possession
54% 46%

Shots on target
5 5

Shots off target
11 5

Corners
10 6

Fouls
15 13

Derby
43 Bywater
24 Mears
05 Leacock
30 Nyatanga
04 McEveley  
08 Bisgaard (45 Currie )
25 Pearson
18 Johnson
11 Peschisolido  (80 Lupoli )
09 Howard (67 Macken )
10 Fagan
Substitutes
06 Johnson, 12 Macken, 16 Lupoli, 19 Currie, 21 Malcolm
Leeds
40 Ankergren
24 Rui Marques
12 Elliott  
20 Foxe (45 Elliott )
10 Gray
17 Carole (53 Howson )
06 Thompson  
34 Bayly  
25 Cresswell  
14 Johnson
28 Blake (52 Delph )
Substitutes
23 Stack, 22 Moore, 33 Howson, 37 Elliott, 39 Delph
Ref: P Crossley
Att: 31183

GeirO

Takk for denne sesongen. Vil huskes som en noe svak sesong!
MOT

marve

quote:
Originally posted by kato

Debutanten tar cornere. Virker som Wise har hatt fokus på dødballer, not...... Latterlig.

HEHEHE ikke møe MARCHING ON TOGETHER her nei[:D]

Adis

Ja, noe svak er vel ikke å ta i! Men takk for sesongen!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Ferre

Takk for sesongen folkens!

-WE'LL BE BACK-

peacock

Henger meg med på den; takk for sesongen, medsupportere. Neste sesong skal jeg bli optimist[:)]

MrK

TAkk for i år!

Svend Anders

Takk for denne sesongen!

Det er bare å merke seg hvem som fortsatt er her, og hvem som ikke er her, når vi rykker ned til 3. øverste nivå.

Leeds until the world stops goin' round...

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Dennis

Vi blir alle her, Svend Anders...

- Dennis
Marching on together!

Sheridan

Så var det endelig over da...

marve

quote:
Originally posted by Sheridan

Så var det endelig over da...

På banen ja men for noen spennende dager uker mnd vi går i møte utenfor banen .

Robert H.

Good riddance til den sesongen her! Håper og tror det blir den verste vi noensinne får oppleve...

Tom S

Takk for sesongen gutter og jenter!

Trur det kan bli ein gysare utan sidestykke denne sommeren;
kven blir og kven går
kven er eigar
kven er trener
korleis er økonomien

Gleder meg allerede til neste sesong!

WE ALL LOVE LEEDS!!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

ToreLA

Neste år trenger ikke Leeds ha pause i de kjedelige landskamphelgene. Ingenting er så ille at det ikke er godt for noe!

Bjalle Skien

Takk for denne sesongen alle sammen.
Blir deilig med noen uker uten at jeg er bekymret fra klokken 16.00 til 18.00 hver lørdag. Nå er jeg bare bekymret hver søndag fra klokken 18.00 til klokken 20.00(Odd Grenland).
Kan vel ikke være mulig at begge lagene jeg holder med går ned samme året!!!!
Gleder meg til å se mange av dere i Leeds i august.

www.jarlebakke.tk

agehvitstein

Takk for sesongen ja. Velger å se positivt på at det skal bli artig
å oppleve engelsk fotballs virkelige sjel neste år. Det er jo i tillegg
mange spennende nye baner man kan besøke. Jeg er her neste sesong!!!!

Promotion 2010

quote:
Originally posted by kato

Han er nok bedre enn Beckham denne Delph. Synd vi ikke kunne ta turen til Cardiff igjen i år, Kato....men kanskje neste år...?
[:)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Vi reiser neste år også om det skulle bli Play-off-finale. Hvem hadde trodd det skulle gå denne veien?

Men når det som skal være fagfolk på linja ikke engang klarer å sende to mann ut når motparten tar kort corner, ja da hjelper det ikke hvilke spillere vi har. Linja settes på 6 meter når vi har frispark mot fra midtbanen. Og i dag tar debutanten corner. Ja ja.

GeirO

Nå er det bare å stålsette seg mot vel tre måneder med rykter, rykter, rykter og noen konkrete handlinger. Blir en laaaaaaaaaaaaaaang Silly Season.
MOT

mari

Takk for sesongen - godt å stå sammen i stormen !

Resultatmessig en fullstendig skandaløs sesong selvfølgelig, men kjenner alikevel en liten optimistisk gnist i forhold til at sommeren vil kunne skape et helt nytt fundament for fremtiden. Som alle andre her inne ønsker jeg meg en rask avklaring - slik at vi ikke igjen handler i et handlingsvakum.

Ian Moore er den første av mange som forsvinner ut...Takk for den alltid tilstedeværende innsatsen Ian

Dennnis Wise snakket snakket  intervjuet før kampen idag om behovet for å bygge opp et lag med mer ungdommelig pågangsmot, bevegelse og tempo - han har iallefall fått med seg det.

Nå er duket for den tradisjonelle "silly season" med utallige rykter og spekulasjoner. Gledermeg til august (og at Vålernega sliter seg til 3 poeng ikveld)

berlin

quote:
Originally posted by mari

Takk for sesongen - godt å stå sammen i stormen !

Resultatmessig en fullstendig skandaløs sesong selvfølgelig, men kjenner alikevel en liten optimistisk gnist i forhold til at sommeren vil kunne skape et helt nytt fundament for fremtiden. Som alle andre her inne ønsker jeg meg en rask avklaring - slik at vi ikke igjen handler i et handlingsvakum.

Ian Moore er den første av mange som forsvinner ut...Takk for den alltid tilstedeværende innsatsen Ian

Dennnis Wise snakket snakket  intervjuet før kampen idag om behovet for å bygge opp et lag med mer ungdommelig pågangsmot, bevegelse og tempo - han har iallefall fått med seg det.

Nå er duket for den tradisjonelle "silly season" med utallige rykter og spekulasjoner. Gledermeg til august (og at Vålernega sliter seg til 3 poeng ikveld)

Ian Moore bekreftet ut? Javel. Kilde?
Har ikke sett noe offisielt om noen spillere jeg,
heller ikke Flo og Thompson. Regner de som sikre ut basert på div oppslag, men skulle gjerne likt å ha noe sikkert å forholde meg til.

Healy forsvinner vel til Rangers, og Leeds kan vel selge før dette buy-back kjøpet til Bates bekreftes 31.mai?

Anybody who knows?

mari

Han ringte faktisk inn til Yorkshire Radio etter kampen for å takke fansen og si takk for seg ! Han hadde forøvrig en kontrakt som gikk ut nå....

Ferre

Takk for innsatsen Moore! En spiller som alltid ga 100%.

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Takk for innsats, Moore! Noen målkonge blei du dessverre aldri... Lykke til videre!

- Dennis
Marching on together!

Roy

Takk for sesongen folks. Tipper at vi samles på Forum også i tiden som kommer. We are Leeds, and proud. Husk... det er i motbakke  det går oppover.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

knut_eknes

Takk for sesongen, den ble jo ikke helt som forventet! Hadde ikke trodd dette skulle være status 06.05.07, men sånn er livet!
Skal bli artig å følge Leeds United videre. MOT!

Lids

Det "umulige" har skjedd, men jeg er faktisk ikke så veldig lei meg akkurat nå. Blir litt kult å spille mot Brighton og Bournemouth, og så vet jeg jo at det det bare er et spørsmål om tid før vi igjen er tilbake i det gode selskap. [:)]

Takk for denne gang!

Thomas
Thomas