Skrevet av Emne: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....  (Lest 2568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« på: April 24, 2007, 20:02:47 »
.....CCC kontra League 1?

Jeg tror det kommer en skikkelig opprydning uansett. Sjansen er større for at det satses på unge talenter i League 1 kontra CCC.

At Bates trekker seg ut av klubben er vel større hvis Leeds rykker ned enn blir i CCC.

Rykker vi ned blir vi kvitt mange gamlinger som får kontrakter med CCC klubber.

Jeg håper vi ikke rykker ned, men ser ikke helt mørkt på et nedrykk!

Hvordan tror dere det blir?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #1 på: April 24, 2007, 20:04:43 »
det er ihvertfall knokkel liga og ikke noe sted for ungdom

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leedsfan

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #2 på: April 24, 2007, 20:08:24 »
quote:
Originally posted by MrK

det er ihvertfall knokkel liga og ikke noe sted for ungdom

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07



Så det kommer aldri noen talenter fra League 1?? Fra heter han toppskåreren igjen, tro han spiller i Scunthorpe?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #3 på: April 24, 2007, 20:10:25 »
Jeg synes du er litt optimistisk m.h.t. den bebudete ungdomssatsingen. Manageren (uansett hvem det nå vel blir) sverger sikkert til at oppgaven med å få Leeds opp igjen er en altfor alvorlig sak til å kunne legges som bør på unge skuldre, og vil derfor satse på rutinerte folk "som vet hva som kreves på dette nivået". Men det har vi jo hørt før, ikke sant? Sier årene 2004, 2005, 2006 og 2007 noen noe?[xx(]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #4 på: April 24, 2007, 20:12:55 »
quote:
Originally posted by RoarG

Jeg synes du er litt optimistisk m.h.t. den bebudete ungdomssatsingen. Manageren (uansett hvem det nå vel blir) sverger sikkert til at oppgaven med å få Leeds opp igjen er en altfor alvorlig sak til å kunne legges som bør på unge skuldre, og vil derfor satse på rutinerte folk "som vet hva som kreves på dette nivået". Men det har vi jo hørt før, ikke sant? Sier årene 2004, 2005, 2006 og 2007 noen noe?[xx(]

Change is the constant that cannot be changed.



Hadde jo håpet på noen talenter som man kunne bli glad i og som ble i klubben! En klubb med dårlig økonomi må jo satse på egne talenter for å overleve/komme seg oppover i ligasystemet! Trege hasbeens har det vært og er nok av i klubben. En dag må det jo ta slutt med denne kortsiktigheten!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #5 på: April 24, 2007, 20:18:00 »
Hva er vitsen med å beholde Beckford? I henhold til "filosofien" til dagens Leedsledelse er da han altfor ung. Nei, man signer vel Teddy Sheringham eller betaler Alan Shearer et kjempehonorar for å gjøre comeback fremfor å la en spiller som er under 30 få sjansen.
PS! De nevnte herrer blir selvfølgelig skadd på første trening i juli, kommer innpå i 2 kamper i oktober, blir skadd på ny, spiller 5 kamper i februar mars før de signaliserer til Leedsledelsen at det er på tide endelig å gi seg.
quote:
Originally posted by Leedsfan

quote:
Originally posted by MrK

det er ihvertfall knokkel liga og ikke noe sted for ungdom

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07



Så det kommer aldri noen talenter fra League 1?? Fra heter han toppskåreren igjen, tro han spiller i Scunthorpe?



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sten

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #6 på: April 24, 2007, 21:37:37 »
Håper det som har skjedd i år får konsekvenser uansett om det blir nedrykk eller kun en skikkelig ekkel nær-døden-opplevelse. Denne klubben må jo bare ha ambisjoner om å befinne seg på en helt annen planet enn i sumpa i CCC....




Sten
Sten

Leedsfan

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #7 på: April 24, 2007, 22:47:58 »
quote:
Originally posted by RoarG

Hva er vitsen med å beholde Beckford? I henhold til "filosofien" til dagens Leedsledelse er da han altfor ung. Nei, man signer vel Teddy Sheringham eller betaler Alan Shearer et kjempehonorar for å gjøre comeback fremfor å la en spiller som er under 30 få sjansen.
PS! De nevnte herrer blir selvfølgelig skadd på første trening i juli, kommer innpå i 2 kamper i oktober, blir skadd på ny, spiller 5 kamper i februar mars før de signaliserer til Leedsledelsen at det er på tide endelig å gi seg.
quote:
Originally posted by Leedsfan

quote:
Originally posted by MrK

det er ihvertfall knokkel liga og ikke noe sted for ungdom

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07



Så det kommer aldri noen talenter fra League 1?? Fra heter han toppskåreren igjen, tro han spiller i Scunthorpe?



Change is the constant that cannot be changed.



Tenkte mer på denne karen jeg: http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Sharp
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Karl Hot Shot

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #8 på: April 24, 2007, 23:08:23 »
Med spill i League One regner jeg med at Ken Bates endelig selger seg ut. Han gidder vel ikke denne skytteltrafikken med privatjet mellom Monte Carlo og Leeds/Bradford når Leeds United spiller på tredje høyeste nivå. Dermed bør det også være duket for ny manager. John Sheridan har jo gjort sine hoser grønne i Oldham Athletic og bør være en aktuell kandidat. Dessuten vil jeg igjen nevne Dave Penney (nå i Darlington). Uansett vil vi med nytt eierskap få på plass noen fornuftige folk som kan bygge klubben opp fra et historisk bunnivå.

Dessverre vil nok "stjerner" som David Healy, Robbie Blake og Richard Cresswell forsvinne ved et nedrykk. Det kan også spøke for Leeds United-framtida til unge talenter som Johnny Howson, Danny Rose og Tom Elliot.
 

Erik M

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #9 på: April 24, 2007, 23:47:15 »
Jeg tror vi spiller i PL sesongen 2009/2010 - uavhengig av liga neste år.  Jeg tror nedturen nå endelig har stoppet.  Klubben har stabilisert seg på et middels CCC nivå - dessverre litt for sent.  Klubben har enorme ressurser sammenlignet med alle i L1 og de fleste i CCC (stadion, supportere, academy, etc).  Vi kommer tilbake langt fortere enn f.eks. Forest.

Gleder meg alt, jeg.
 

Jon R

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #10 på: April 24, 2007, 23:47:51 »
Selvfølgelig er League One et sted for såvel unge som mer rutinerte spiller. Hvorfor låner ellers klubber fra de to øverste divisjonene ut unge, lovende spillere til klubber i de to nederste nivåene? Forhåpentligvis får du rett vedr bates, Hot Shot. Når det gjelder unge Howson, Rose og Elliot tor jeg de alle vil spille i den stolte hvite trøya neste sesong, uansett hvilket nivå vi spiller på. [:0]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #11 på: April 25, 2007, 00:12:48 »
Skal jeg prøve å få ordnet tankene med tanke på Leeds United i League One, så er det veldig blanda følelser som dukker opp. Selvsagt er Leeds en klubb som er altfor stor for League One, også CCC, men det er ikke sikkert et nedrykk blir så fatalt som mange kanskje ville tro.

Jeg sitter ikke å påstår at jeg veit noe mer enn andre om dagens økonomiske situasjon, for det gjør jeg selvsagt ikke. Ryktene sier vel også at klubben fort kan havne under administrasjon i sommer, noe som ville vært fatalt. [xx(]

Det eneste jeg kan skjønne ville være en redning for vår klubb, er dersom herr Ken Bates selger seg ut i sommer. Det måtte selvsagt vært en overtagelse som ville bety at klubbens økonomi og framtidige satsning ble reddet, ellers er det kanskje bedre at dagens styreformann blir sittende videre[?]

Rykter verserer også i at Ken Bates ønsker å eie Elland Road for så å leie den ut til det neste styret. Dersom vi har råd til det, gjerne for meg, til tross for at jeg gjerne ser at Ken Bateskutter alle bånd til Leeds - og selvsagt motsatt! [8)]

Spillemessig vil nok mange av dagens spillere forsvinne fra klubben. Stjerner som David Healy, Eddie Lewis og kanskje også Richard Cresswell, kan jeg ikke se for meg spille i en lavere divisjon enn dagens. Heller ikke tror jeg på forlenging av kontrakten til Kishishev eller Gray.

MEN! Vi er en klubb med mange, mange landslagsspillere og talentfulle gutter på yngre nivå. Bla gjør U-18 laget vårt sakene sine strålende om dagen og den offisielle siden rapporterer om ett tap på de siste sytten kampene, noe som er enormt bra. Etterveksten i klubben er fortsatt veldig god, det gjelder bare å satse, noe vi blir nødt til dersom vi rykker ned!

Ved et nedrykk tror jeg vi må belage oss på minst to sesongen på det tredje nivået, dersom vi ikke får nye eiere som er villig til å satse på direkte opprykk, men vi kommer til å komme sterkere tilbake, det gjør vi alltid!





- Dennis
Marching on together!

Per-Stian

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #12 på: April 25, 2007, 00:19:49 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Skal jeg prøve å få ordnet tankene med tanke på Leeds United i League One, så er det veldig blanda følelser som dukker opp. Selvsagt er Leeds en klubb som er altfor stor for League One, også CCC, men det er ikke sikkert et nedrykk blir så fatalt som mange kanskje ville tro.

Jeg sitter ikke å påstår at jeg veit noe mer enn andre om dagens økonomiske situasjon, for det gjør jeg selvsagt ikke. Ryktene sier vel også at klubben fort kan havne under administrasjon i sommer, noe som ville vært fatalt. [xx(]

Det eneste jeg kan skjønne ville være en redning for vår klubb, er dersom herr Ken Bates selger seg ut i sommer. Det måtte selvsagt vært en overtagelse som ville bety at klubbens økonomi og framtidige satsning ble reddet, ellers er det kanskje bedre at dagens styreformann blir sittende videre[?]

Rykter verserer også i at Ken Bates ønsker å eie Elland Road for så å leie den ut til det neste styret. Dersom vi har råd til det, gjerne for meg, til tross for at jeg gjerne ser at Ken Bateskutter alle bånd til Leeds - og selvsagt motsatt! [8)]

Spillemessig vil nok mange av dagens spillere forsvinne fra klubben. Stjerner som David Healy, Eddie Lewis og kanskje også Richard Cresswell, kan jeg ikke se for meg spille i en lavere divisjon enn dagens. Heller ikke tror jeg på forlenging av kontrakten til Kishishev eller Gray.

MEN! Vi er en klubb med mange, mange landslagsspillere og talentfulle gutter på yngre nivå. Bla gjør U-18 laget vårt sakene sine strålende om dagen og den offisielle siden rapporterer om ett tap på de siste sytten kampene, noe som er enormt bra. Etterveksten i klubben er fortsatt veldig god, det gjelder bare å satse, noe vi blir nødt til dersom vi rykker ned!

Ved et nedrykk tror jeg vi må belage oss på minst to sesongen på det tredje nivået, dersom vi ikke får nye eiere som er villig til å satse på direkte opprykk, men vi kommer til å komme sterkere tilbake, det gjør vi alltid!

Dennis



Underteiknast til punkt og prikke!

auren

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #13 på: April 25, 2007, 03:11:36 »
quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Med spill i League One regner jeg med at Ken Bates endelig selger seg ut. Han gidder vel ikke denne skytteltrafikken med privatjet mellom Monte Carlo og Leeds/Bradford når Leeds United spiller på tredje høyeste nivå. Dermed bør det også være duket for ny manager. John Sheridan har jo gjort sine hoser grønne i Oldham Athletic og bør være en aktuell kandidat. Dessuten vil jeg igjen nevne Dave Penney (nå i Darlington). Uansett vil vi med nytt eierskap få på plass noen fornuftige folk som kan bygge klubben opp fra et historisk bunnivå.

Dessverre vil nok "stjerner" som David Healy, Robbie Blake og Richard Cresswell forsvinne ved et nedrykk. Det kan også spøke for Leeds United-framtida til unge talenter som Johnny Howson, Danny Rose og Tom Elliot.



Etter en glitrende start har Oldham helt falt ut av det. 2-5-6 på de siste 13 kampene. Hva er det som har skjedd? Ble Sheridan tilbydt ny kontrakt for 13 kamper siden???[8]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MacMurder

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #14 på: April 25, 2007, 03:26:49 »
Neste sesong blir en kanonsesong! Direkte opprykk til Premier league, med ny poeng- og målrekord. Healy blir toppscorer med 35 mål, Peter Wilkinson er ny eier, Wise og Poyet blir  værende, men med kniven på strupen og en prestasjonsbasert kontrakt.

berlin

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #15 på: April 25, 2007, 05:35:46 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Skal jeg prøve å få ordnet tankene med tanke på Leeds United i League One, så er det veldig blanda følelser som dukker opp. Selvsagt er Leeds en klubb som er altfor stor for League One, også CCC, men det er ikke sikkert et nedrykk blir så fatalt som mange kanskje ville tro.

Jeg sitter ikke å påstår at jeg veit noe mer enn andre om dagens økonomiske situasjon, for det gjør jeg selvsagt ikke. Ryktene sier vel også at klubben fort kan havne under administrasjon i sommer, noe som ville vært fatalt. [xx(]

Det eneste jeg kan skjønne ville være en redning for vår klubb, er dersom herr Ken Bates selger seg ut i sommer. Det måtte selvsagt vært en overtagelse som ville bety at klubbens økonomi og framtidige satsning ble reddet, ellers er det kanskje bedre at dagens styreformann blir sittende videre[?]

Rykter verserer også i at Ken Bates ønsker å eie Elland Road for så å leie den ut til det neste styret. Dersom vi har råd til det, gjerne for meg, til tross for at jeg gjerne ser at Ken Bateskutter alle bånd til Leeds - og selvsagt motsatt! [8)]

Spillemessig vil nok mange av dagens spillere forsvinne fra klubben. Stjerner som David Healy, Eddie Lewis og kanskje også Richard Cresswell, kan jeg ikke se for meg spille i en lavere divisjon enn dagens. Heller ikke tror jeg på forlenging av kontrakten til Kishishev eller Gray.

MEN! Vi er en klubb med mange, mange landslagsspillere og talentfulle gutter på yngre nivå. Bla gjør U-18 laget vårt sakene sine strålende om dagen og den offisielle siden rapporterer om ett tap på de siste sytten kampene, noe som er enormt bra. Etterveksten i klubben er fortsatt veldig god, det gjelder bare å satse, noe vi blir nødt til dersom vi rykker ned!

Ved et nedrykk tror jeg vi må belage oss på minst to sesongen på det tredje nivået, dersom vi ikke får nye eiere som er villig til å satse på direkte opprykk, men vi kommer til å komme sterkere tilbake, det gjør vi alltid!





- Dennis



I likhet med Per-Stian, signerer jeg på dette. Refleksjoner, og korte og konsise betraktninger, som etter mitt syn holder vann.

Axel Berlin

Trygve

  • Gjest
Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #16 på: April 25, 2007, 13:51:25 »
Om Leeds rykker ned , hvor atraktiv blir de for eventuelle nye eiere/kjøpere ?
Og vil Bates få det han vil ha for og gjennomføre et salg ?
Eller blir det Bates/Wise i fremtiden også ?
Selv om mange ser på Leeds som en "storklubb" så vil det vel ikke bli lett og få inn de med de store pengene, om de ligger i L1 ?
Det ville forhåpentlig være noen med følelser for klubben som virkelig ønsker de tilbake.
Den siste tiden virker det som om det kun er de store klubbene som er målet for "pengefolket"
de har ikke tid til og være med og bygge noe opp, ferdig vare er vist enklere og omsette .

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #17 på: April 25, 2007, 18:01:57 »
Jeg håper et evt. nedrykk kan bidra til en opprydding, selv om jeg heller vil ha en nær døden opplevelse og berge plassen. Likevel er det mye spekulasjoner her og noe av det er nok rene forsvarsmekanismer hos oss som elsker klubben...selvtrøst rette og slett! Men, vi skal jo holde ut også så dette er forståelig.
Yeboahs vitne

Papi

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #18 på: April 25, 2007, 21:11:05 »
Ã… få nye interesserte til kjøp av klubben skal ikkje vera vanskelig.
Men frå å vera interesserte, til og ynskje å kjøpe, kan fort dei mange falle av.

Alt sammen står og faller på økonomien til klubben, om det er som dei fleste sier, at vi er nokolunde i balanse til sommaren, vil det finnes "mange" interessenter. Ã… kjøpe ein klubb på Leeds sin størrelse, i den forfatningen den er i, og seinere selge denne med enorm profitt når laget igjen er eit stabilt Premier Leauge lag, kven vil vel ikkje det??

Laget Leeds, Byen Leeds har enorme muligheter, veit at dette er repetert til det kjedesommelige her inne, men det er FAKTUM!

Rykker Leeds ned, er det nok mange lokale investorer som viser sin interesse, legg ut dei punda som trengst, ser på dette som ein langsiktig investering, og ikkje griner på nesa om dei taper nokre kroner i starten.


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

RoarG

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #19 på: April 25, 2007, 21:18:36 »
Halleluja[:D](for dette var vel ikke ironisk ment?)
quote:
Originally posted by MacMurder

Neste sesong blir en kanonsesong! Direkte opprykk til Premier league, med ny poeng- og målrekord. Healy blir toppscorer med 35 mål, Peter Wilkinson er ny eier, Wise og Poyet blir  værende, men med kniven på strupen og en prestasjonsbasert kontrakt.



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rastafari

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #20 på: April 25, 2007, 22:25:25 »
Jeg tør ikke tenke på det før Cardiff kampen er over.
Foreløpig forholder jeg meg til L1 som Helvete, alle sier det varmt og jævli, men ingen som har har vært der har kommet og fortalt hvordan det egentlig er.

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Stephenjazz

Re: Hva tror dere vil skje med Leeds neste år.....
« Svar #21 på: April 25, 2007, 23:43:08 »
quote:
Originally posted by MacMurder

Neste sesong blir en kanonsesong! Direkte opprykk til Premier league, med ny poeng- og målrekord. Healy blir toppscorer med 35 mål, Peter Wilkinson er ny eier, Wise og Poyet blir  værende, men med kniven på strupen og en prestasjonsbasert kontrakt.


 Se ikke bort i fra det[:D]
Det blir aldri umoderne å vinne