Skrevet av Emne: Velg positivitet, det er lettest!  (Lest 3110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Velg positivitet, det er lettest!
« på: April 30, 2007, 17:10:32 »
Ja, vi har rykket ned.
MEN, ser det positive i det - les mellom linjene under.
Liker spesielt "Complete clean out"......

Det er lite gjeld igje, ellers så hadde ikke BATES vært her ennå.
Lønninger til alle EX players & mangere er ferdige ut Mai!


Bates is already beginning to plan for life in League One and is hoping the club's disappointed fans can continue their excellent support next term.

"Dennis has done a much better job than many people realise," he told the Yorkshire Post. "We were in a much worse position when Dennis came in than people know about.
 

"Some of the difficulties he inherited cannot be made public, but there were real problems in the dressing room. The playing side was in complete disarray.

"On Monday, we will start the first day of the 2007-08 promotion season. We can now have a complete clean out and start again. It is time to look forward.

"We have contingency plans and next week the season ticket forms go out. We will find out then who our fans are."

jeg er med videre.........[:)]


 

Per-Stian

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #1 på: April 30, 2007, 17:17:15 »
Vi kan ikkje tillate oss å tenkje anna enn positivt. Forstår viss mange framleis er i vakuum og ikkje heilt forstår kva som har skjedd med klubben vår, men det går over. Personleg har eg forberedt meg mentalt på at det kunne gå gale i lang tid, så eg har allereie byrja å sjå framover.

Gler meg til nok ein "clear-out" til sommaren. Det er nok best å byrje heilt på ny med fokus på eigne talent og dei som føler seg kalla og motivert til å bygge opp att eit nytt "Super-Leeds"[:)]

Dennis

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #2 på: April 30, 2007, 17:21:55 »
Søte ord fra Ken Bates. Syns jeg kan huske det flere ganger tidligere, uten at det har vært annet enn nettopp ord. Er positiv for fremtida, men kun hvis noen kommer inn og sletter pressende gjeld, kjøper stadion og TA. Promotion 07-08, det trur jeg kommer for brått på.

- Dennis
Marching on together!

Le Jardin

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #3 på: April 30, 2007, 17:26:24 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

kjøper stadion og TA. Promotion 07-08, det trur jeg kommer for brått på.

- Dennis



Kjøper TA.  Tore Andre ???
"Victory is in our sights"

Svend Anders

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #4 på: April 30, 2007, 17:29:22 »
quote:
Originally posted by Le Jardin

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

kjøper stadion og TA. Promotion 07-08, det trur jeg kommer for brått på.

- Dennis



Kjøper TA.  Tore Andre ???



Vet ikke om dette var en fleip eller et faktisk spørsmål. Om det er sistnevnte: TA står for Thorp Arch, klubbens treningsanlegg og ungdomsakademi.

SA
(som står for Svend Anders)

http://www.svendanders.com/

Dennis

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #5 på: April 30, 2007, 17:33:49 »
Thorp Arch, ja. Hvis klubben skal fortsette å leie den og stadion, samt må ut med en stor sum nå i sommer, så tror jeg vi vil ha svært tøft for å gå direkte opp igjen, spesielt med en styreformann som ikke bruker ei krone på det sportslige. Om det er fordi han ikke kan eller ikke vil (pga egen profitt) veit jeg ikke.

I tillegg til at vi kanskje ikke vil ha penger til spillere og lønninger som kan tiltrekke spillere gode nok til opprykk, vil vi spille cup-finaler hver eneste uke mot små lag som spiller mot et "drømme-lag." Nei, dette blir ikke lett! Jeg tror Leeds vil komme tilbake, selvsagt, men jeg tror ikke vi spiller i CCC før i 2009.

- Dennis
Marching on together!

Le Jardin

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #6 på: April 30, 2007, 17:45:40 »
Det var ment som en spøk, ja!  Skal ta med et ekstra utropstegn eller smil neste gang.

Terje,
som prøver seg på humor i en sådan stund
"Victory is in our sights"

raggen

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #7 på: April 30, 2007, 17:58:14 »
er redd for det ordet "clean out" når det kommer fra Bates. er redd de siste såkalte stjernene går og wise vil kjøpe inn mere gammelt trash for å prøve å få lage rett opp. er redd for dette men er lov,og håper jeg tar feil.
At wise klarer å beholde stammen i laget(utenom healy. han ser jeg som tapt allerede) og bruke unge de unge talentene vi klarer å fostre opp, ja det er drømmen det.
For gode kjøp av kjente spillere tror jeg vi skal se langt etter i denne divisjonen selv om vi heter LEEDS

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #8 på: April 30, 2007, 18:06:19 »
En "complete clean out" er ikke komplett uten at det nåværende lederskapet vaskes ut med Klorin og Plumbo. Dessuten: Ã… begynne en ny "Gary kelly and I" prosess, kan umulig være en god ting. Vi bør håpe på at vi beholder en liten stamme av spillere med seniorerfaring, så som Cresswell, Howson, Frazer, Westlake, Carole, Beckford og noen til. [8)]

Jon R.
Jon R.

Svend Anders

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #9 på: April 30, 2007, 18:15:35 »
Hvis du tar bort de som er på lån fra større klubber, de uten kontrakt og Healy (evt andre som får gode bud) tror jeg klubben gjør det de kan for å beholde de som er igjen - med unntak som Nicholls og andre som ikke er motivert, selvsagt. Vi må ha minst seks mann pluss keeper på banen for å starte en kamp ;-)

SA

http://www.svendanders.com/

Budda

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #10 på: April 30, 2007, 18:45:03 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Hvis du tar bort de som er på lån fra større klubber, de uten kontrakt og Healy (evt andre som får gode bud) tror jeg klubben gjør det de kan for å beholde de som er igjen - med unntak som Nicholls og andre som ikke er motivert, selvsagt. Vi må ha minst seks mann pluss keeper på banen for å starte en kamp ;-)

SA

http://www.svendanders.com/



Kunne tenkt meg følgende lag neste sesong:

              Ankergren

Frazer   Heath   Ny rask midtstopper  Parker

Carole   Westlake  Howson  Lewis

       Cresswell   Beckford

Håper vi også kan få beholde Douglas. Er litt usikker på hvor god Parker er. Bradford rykket jo ned med han på laget.


Endre

lojosang

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #11 på: April 30, 2007, 18:55:46 »
Du glemmer Woods.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Cherry

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #12 på: April 30, 2007, 19:04:40 »
Fy f... så fort vi nullstiller oss!!!!  Bra!
Tenker lagoppstillinger 07/08 alt......imponerende!

Såkalte "sillyseason" blir mer spennende enn noen gang.
Når gjelden (den vi vet om i hvertfall) nå er borte, tror jeg Bates faktisk kan finne på og bruke noen ££££ på det sportslige - ettersom
det ikke betales på mere gammel sorg/moro.

Academy boys......+ litt rutine. Yeahhh!
 

B-m

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #13 på: April 30, 2007, 19:33:41 »
Er positiv.
Tror dette blir en spennende, artig og annerledes sesong!
Og ikke minst tror jeg vi rykker rett opp. :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

veteranen

  • Gjest
Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #14 på: April 30, 2007, 22:35:22 »
quote:
Originally posted by B-m

Er positiv.
Tror dette blir en spennende, artig og annerledes sesong!
Og ikke minst tror jeg vi rykker rett opp. :)



Hyggelig å "se deg", Bjørn-Marius. [:)]

Har faktisk savnet deg her inne. Forumet er ikke det samme når ikke du er her og "tar av" og setter ting "på plass", gjerne med noen innlagte "Yeah, right!!!" . [:D]

knut_eknes

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #15 på: Mai 01, 2007, 19:18:34 »
Har vært å kikket litt rundt på nettet i diverse forum og debattsider. Jeg elsker alt hetsen Leeds får! Ikke ett sted er det noen som jubler for at Southend og Luton rykket ned, men at Leeds rykket ned ser ut til å glede folk mer enn deres eget lags suksess! Disse jule-nek'ene vet ikke hvor mye det betyr for oss å bli annerkjent på denne måten!!! "You're not famouse anymore" er vel, som nevnt tidligere, en sannhet med modifikasjoner!
 

dexter90

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #16 på: Mai 01, 2007, 19:28:42 »
njaaaaaaaaaaaa................... Blir jo null Leeds kamper å se på tv....
 

Erik_

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #17 på: Mai 01, 2007, 20:03:05 »
Bare vi ikke blir naive i tankegangen, ved denne positive fremtoningen så. Bare for at det vil være lettere å takle og ser bedre ut utad. Jeg vil ikke sluke alt Bates kommer med akkurat nå, helt rått. Det trengs litt fordøyning her i gården. Som Dennis sier over her. Dette høres desverre ut som noe som har kommet ut fra Bates' munn før... greier ikke helt å ha de positive vibbene.

Så forresten Raggen sin signatur over her: "OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!"

Vi må ikke glemme at vi har Sean Derry i klubben. Så fremt ikke Wise har han på listen sin over spillere han misliker. Så tror jeg en skadefri Derry kan bli en viktig brikke neste sesong.
« Siste redigering: Mai 01, 2007, 20:09:00 av Enrique »

soumoh

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #18 på: Mai 01, 2007, 21:47:35 »
Fordelen med Wise er at han kjøper ikke gamlinger som Gregan, Butler & co. Håper Wise tar en DOL og satser mer på spillere fra egen stall. Da tenker jeg på Rose og Howson.

Spillere som jeg er sikker på er ferdig i Leeds er:

* Sullivan
* Kelly
* Nicholls
* Johnson (Jemal)

Kanskje får vi endelig brukt Gylfi & co til noe fornuftig neste sesong.

We'll be back.
We'll be back.

Papi

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #19 på: Mai 01, 2007, 22:15:27 »
Tipper at desse spelarane har spelt sin siste kamp i Leedstrøyen:

* Neil Sullivan * Gary Kelly * Michael Gray * Radoslav Kishisev * Kevin Nicholls * Richy Cresswell * David Healy * Tore Andre Flo * Jemal Johnson * Hayden Foxe * Alan Thompson *


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #20 på: Mai 02, 2007, 00:51:57 »
quote:
Originally posted by soumoh

Fordelen med Wise er at han kjøper ikke gamlinger som Gregan, Butler & co.


Nix. Istedet satser han på ungfoler som Flo, Thompson & co. [8D]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #21 på: Mai 02, 2007, 02:12:40 »
quote:
Originally posted by B-m

Er positiv.
Tror dette blir en spennende, artig og annerledes sesong!
Og ikke minst tror jeg vi rykker rett opp. :)



Jeg forventer ingenting...

Utpå sommeren når jeg/vi vet mer om spillerstall, økonomi etc etc skal jeg nok gjøre meg opp en mening.

Som flere (inkl. jeg) har gjentatt  i det uendelige: Spørsmålet er ikke om vi kommer tilbake i toppen i engelsk fotball, spørsmålet er når...

Men du verden, dette nedrykket gjør ikke ting lettere, vettis & co...

Jeg tror faktisk at spillerstallen som avsluttet sesongen 06/07 (ja, for meg er sesongen over selv om vi kan ordne hele biffen med en ehh 6-0 seier over Derby samtidig som Hull cruiser inn til et 0-3 nederlag... IS NOOOT HAPPENING) kunne ha kjempet om iallefall playoff-plass kommende sesong (så jevn er CCC).

Nå må vi i stedet gjennom en ny saldering av spillerstall, og at vi skal være på beina igjen allerede i august, er vel å tro på julenissen...

Selvfølgelig er det å håpe at "salderingen" inkluderer sjefsnivået i Leeds også, men jeg tror det ikke før jeg ser det...  Pr nu er det Bates/Wise vi må forholde oss til, like it or not...





I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
« Siste redigering: Mai 02, 2007, 02:24:01 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

pesi

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #22 på: Mai 02, 2007, 06:51:39 »
Har vel ikke akkuratt noe med det andre som er skrevet her, men hvis jeg ikke tar helt feil har vel fortsatt ikke Chelski kommet lenger enn Super Leeds I Champions Leauge??? Det er jo i alle fall positivt (synes jeg)!!!!

Side before self!!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

monsivar

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #23 på: Mai 02, 2007, 17:22:26 »
http://fotball.fvn.no/england/article80268.ece

viduka tror vi blir et topplag igjen, det varmer å høre slikt (selv om det ikke blir imårra)
 

Sydhagen

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #24 på: Mai 03, 2007, 00:25:34 »
Tror vi kommer til å få en SVÆRT hyggelig sommer når det gjelder økonomi [:)]  Blåser av alle ryktene om administrasjon..tror dette bare er løse rykter.

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Re: Velg positivitet, det er lettest!
« Svar #25 på: Mai 03, 2007, 00:38:00 »
Får alltid en stolt følelse når jeg hører slike sanger:  http://www.youtube.com/watch?v=IvdFC8sh9Fw

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."