Norwegians bid for United

Started by Svend Anders, May 11, 2007, 01:34:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

quote:
Originally posted by AndyMathie

Jeg søker jobb som banemann, hører rykte om at det blir mose imponert fra Finnmarksvidda så reinsdyr blir en ny aktraksjon på Elland Road. Dette for å trekke enda flere turister og også ha et veldig godt preg fra urbefolkningen til Norge samene :D

We are Leeds and we are proud of it!



God cv, Andy pluss at jeg kjenner deg som en jordnær kar.

Jobben er din!

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

RoarG

Vi selger klubben selvsagt videre til Allen med en god profittmargin. Synes 95£ er mye for et konkursbo. Bates fikk jo kjøpt Chelsea for bare 1£. Denne dealen går nok KB glatt med på.
quote:
Originally posted by Enrique

Dette går nok på rævva er jeg redd. Så det er jo meningsløst å sponse £95 på Bates. Det blir jo så mye rot når supporterne skal styre. Det sa du jo selv her om dagen, Svennis.

Trekk tilbake tilbudet. Buuuuuuu...! [:(!][}:)]

(Ok, egentlig er jeg bitter bare fordi jeg ikke er speider. Dette går så bra så, stå på!)



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B-m

quote:
Originally posted by Sten

quote:
Originally posted by auren

Skjønte det var ugler i mosen da HB ble utnevnt til ny fysio. Ellers så virket det hele troverdig nok!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Ja, akkurat. Det var først da jeg også skjønte det var kødd... :D

Sten



Urettferdig mot hb nå.
Jeg følte meg ihvertfall 10 år yngre etter hb masserte meg den natta!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

h.b

Godt du likte det lille venn
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by Sten

quote:
Originally posted by auren

Skjønte det var ugler i mosen da HB ble utnevnt til ny fysio. Ellers så virket det hele troverdig nok!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Ja, akkurat. Det var først da jeg også skjønte det var kødd... :D

Sten



Urettferdig mot hb nå.
Jeg følte meg ihvertfall 10 år yngre etter hb masserte meg den natta!






mari

Ønsker herved å søke jobben som barsjef i Billys Bar under det nye norske konsortiumet. Har 30 års erfaring fra ulike bardisker i Oslo-området.

Tror at det er et stort potensiale for en vesentlig bedre cash flow for klubben ved å få våre beste landsmenn (les T.Hols med reisefølge) til å sentrere konsumeringen til Elland Road.





 

Mats-

quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by Mats-

kan jeg bli maskott?




MATSKOTT kan du nok bli...[8D]

auren

Leeds
Till
I
Die!



Sweet[:D]

ToreLA

#36
Second norwegian consortium enter the race

In what seems to be bottomless well of interested business parties, a second norwegian group, headed by local hero Tore Aspmo, has emerged likely bidders in a £12.345 mill deal that would include a Kentucky Fried Chicken franchise to be established in the Elland Road complex.

"I will not yet reveal my financial backing of whom may or may not be there with the money", a rather cryptic Aspmo commented.

After the rather chaotic LUSCOS Investment group failed to involve Aspmo in their helpless attempt, it is believed that Aspmo turned to local businessmen in the Stavanger-region, known world-wide for its oil-based massage products.

Said Aspmo: "As a life-long Leedsfan, the current state of the club breakes my heart."

Resources close to Aspmo has revealed some of the delicate plans mr. Aspmo has for the club, including appointing local boxinglegend Ole "Lukkoeye" Klemetsen as the head fitness coach and reassigning El Tel as Manager.

"At the end of the day, its all about getting stuck in there and making a bid. It will be up to the admin-gaffer to decide who gets the nod", said Aspmo.




Leedsulf


Mats-

#38
Another Norwegian Viking Raid?

The Leeds United ownership question just took another twist this evening. When Mats Bohlin, a Norwegian mystery millionaire, contacted Ken Bates at Ken's floating home, his pira...yacht.

Ken said this to us after his meeting with Mats " Well blimey, this wee'nipper wants me club. I'll tel ye, if anyone is getting me gold" he coughs violently "I mean me club, it'll be the one with the most money, as we pira...I mean, we businessmen don't like to get screwed around and loose our booty". A fairly disoriented Bates, dressed with an eye patch later added on the words "Yargh!" Before he took of inn his ship and sailed out on the sevens seas.

A clearly confident Mats said this to YEP after the meeting"we had a few bottles of rom and mainly some healthy small talk". We asked him about the financial part of his plan, Mats answered this "I wanted to finance the plan with money from my contacts in the oil business and other third parties. But Mr. Bates on the other hand suggested that we payed him with gold coins in chests and buried them in the sand. After that we'd have to write down the location on a map, stuff it in a bottle and drop it in the ocean. However, afterwords Ken said that if I dropped it in his bathtub it would have the more or less the same effect for him".

Mats
concluded the interview that he feared no other opposition to gain control over the club as money was no problem "We'll try to buy the club and get it on it's feet, since we've got all the financial muscle we could ever dream of. The main problem is to make sure that the damned bottle doesn't leak and Ken managing to understand my drawings"

nellejr

Er det mulig å søke på jobben som Gold fish manager?? Tror nokjag skulle taklet den rimelig bra.

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

auren

quote:
Originally posted by Lars E

quote:
Originally posted by auren

Jeg gikk i Bergen fra 2002-2004. Akkurat begynt på tredje året da jeg backet ut og tok et friår. Var et sinnsykt godt klassemiljø som holdt meg gående så lenge. Så jeg angrer ikke på disse tilsynelatende bortkastede åra. Ta gjerne kontakt om du kommer hit til Bergen til høsten!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Joda takk for det! [:)] Har faktisk Bergen som førstevalg. Håper helst å komme inn dit fordi det er nærmest (Karmøy) og jeg har hørt det er en kjekk by å studere i. Spørs om jeg tar det nå til høsten, eller om jeg utsetter det et år. Kommer litt an på hvordan ting ordner seg. Alt er jo også avhengig om jeg kommer inn, forstår det sånn at det er ganske vanskelig.

Hvordan var studiene? Vanskelige?

Forever Leeds





Er du fra Karmøy? Jeg kommer fra din nabokommune! Så får vi se hvor flink du er til å tippe..[;)]

Fysioterapistudiene er mer krevende enn økonomien jeg har studert. Hvis du først kommer inn så skulle det ikke være svært vanskelig i grunnen, men må nok legge deg i lesetøylene. Nytter ikke å utsette alt til noen uker før eksamen. Anatomien er SVÆRT mye pugging, men vi hadde en kul lærer så det var ok.

Bergen er en strålende by, så får håpe for deg at du kommer inn her.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lids

quote:
Originally posted by mari

Ønsker herved å søke jobben som barsjef i Billys Bar under det nye norske konsortiumet. Har 30 års erfaring fra ulike bardisker i Oslo-området.

Tror at det er et stort potensiale for en vesentlig bedre cash flow for klubben ved å få våre beste landsmenn (les T.Hols med reisefølge) til å sentrere konsumeringen til Elland Road.





Du er herved ansatt. [:)]

Thomas
Thomas

Gunnien

#1795

Kjell Skjerven

hehe bra denne[:)]

We Leeds supporters stick together.
Side before self,every time.

Leif Sverre

Likte også denne. Postmann på Elland Road, no problem !![:)]
 

Hartey

SvendAnders// Jag börjar min scouting  i Sverige direkt.

1:a val Mats "Mattan" Pettersson, ung lovande skyttekung från förortslag utanför Stockholm. Nära vän med Nils-Erik Johansson i Leicester City.Har haft proffsanbud från Brentford som han tackade nej till då han väntar på bättre anbud.
Gjorde 80 mål förra säsongen.Gillar Strongbow.LUSS-medlem

2:a val  Tom Mattsson, stort mittfältslöfte som lämnade Kalmar FF till Oskarhamn för sexsiffrigt belopp. Spelar nu i div 3-lag i Stockholm. Skall på lån till Peterborough i vår.En viljespelare som aldrig ger upp.På gränsen till brutal i sitt spel utvisad 8 gånger förra säsongen.LUSS-medlem

3:e val Robin Persson 18 år. Debuterade i division 6-laget Torsåkers IF som 12-åring.Nu på gränsen att gå till allsvenska laget Gefle IF som hårdbevakat honom i flera år nu. Har inskrivet att Torsåker skall ha 40% på övergångssumman som överskrider £1 miljon om Robin blir proffs. Lever mycket på sin längd, han är 2 meter och tretton centimeter.Drabbades av fem hjärnskakningar förra säsongen då han kolliderade med målribban. LUSS-medlem
 

lojosang

Siste der er litt som å lese Pondus lekse opp før avkrysning av tippekupongen!
Jeg sier ittno knussel, vi tæk æille sju!

(Ikke så greit å telle når man kvalitetssikrer det medisinske utstyret vårt. [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Svend Anders

Jeg er overveldet av responsen denne tråden fikk, folk har jo nærmest sendt jobbsøknader på både tråden, epost og sms.

Så bra fremstår enkelte kandidater at det bør være gode jobbmuligheter også hvis vårt bud IKKE blir godkjent.

Ikke minst blir jeg mistenksom når jeg ser at Alan Sutton allerede er sagt opp av administratorene, og klubben i øyeblikket faktisk STÃ...R uten hovedfysio....

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

SuperLeeds!

Hm, dette er helt håpløst Svend Anders. Du har fullstendig uteglemt meg. Jeg som er (nesten i alle fall )helt på høyde, bokstavelig talt, med Tor Hogne Aarøy - burde vel kunne vært tiltenkt en plass i stallen? Nå er jeg skuffa...[:(][xx(][:(][|)][V][:(!]

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

Svend Anders

quote:
Originally posted by Harrymonster

Hm, dette er helt håpløst Svend Anders. Du har fullstendig uteglemt meg. Jeg som er (nesten i alle fall )helt på høyde, bokstavelig talt, med Tor Hogne Aarøy - burde vel kunne vært tiltenkt en plass i stallen? Nå er jeg skuffa...[:(][xx(][:(][|)][V][:(!]

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img



Du er ikke glemt, jeg tror jeg nevnte i et tidligere innlegg her at SPILLERstallen langt fra er satt.

I tillegg må vi få avklart ting med administratorene, og overgangsvinduet har heller ikke åpnet ennå.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

SuperLeeds!

[:)]Det var godt å høre Svend...![:D] Ligger for tiden i hardtrening med Stasjonskameratene i Drammen som har sesongåpnet meget bra - en seier og en uavgjort på de to første kampene. Vi spiller forøvrig i gule drakter, noe som vel også er en liten fordel?[8D]

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

Asbjørn

... til ALLE DERE som ennå ikke har blitt foreslått (dét er problemet med slike lister, er nok maaange som føler seg "uteblitt i det gode selskap"...), Bjønna & jeg har i samråd funnet ut at vårt vidstrakte scouting-system skal være prestasjonsrettet. Alle som scouter "den nye Smithy" skal få tilgang på 25% av spillerens lønn (så lenge han er Leedsspiller).

Bjønna skal i all hovedsak være motivatoren på treningsfeltet. Han vil gå rundt og oppmuntre de som trenger oppmuntring og skjelle ut de som trenger en oppstrammer. Han har store vyer for arbeidet, han vil skaffe damer til alle han ser som trenger det av unggutta, han vil etterstrebe at alle har gode vertsfamilier, sørge for "luff(t)etur til Lofoten til de som trenger en avveksling i hverdagen, og generelt ta seg av hver enkelt.

Min jobb blir å være Bjønnas samtalepartner.



I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan