Norwegians bid for United

Started by Svend Anders, May 11, 2007, 01:34:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

A surprising turn in the never-ending ownership-saga at Elland Road, with a Norwegian now bidding for the club. Speculation is already circulating about Olympic gold-winner Frode Estil becoming the new fitness-trainer.

It is thought that full-time student Svend A. Karlsen-Moum, 23, has already held firm talks with KPMG, as well as the creditors of the Yorkshire-club. A deal worth possibly £95 is said to be only hours from confirmation.

Speaking exclusively to luscos.com, Karlsen-Moum said he would look at the option of bringing Scandinavian traditions and expertice with him to the now League One-club. With him as directors of newly founded LeeNor is  Sten E. Moe, Tor Dalen and Petter Fjeld, all with experience from LUSCOS. Jomar Gjernes and Rune Roalsvig will be appointed non-executives, a source revealed late Thursday.

People moves in
Karlsen-Moum will, according to close friends, bring in Torgeir Holsether as the new manager at Elland Road. Holsether holds several years experience from the Norwegian supporter-club tournaments and is sxpected to name OeBS as his assistant. Jon R has aleady agreed to step in as the new boss of Human Resources at the club, whilst Robert H. has been made in charge of the financial department.

auren is likely to be announced Head of Marketing, while Leif Sverre wil be dealing with internal and expertan post and delivery. tras has already been told to lobby the City Council in search of money-funds to buy back the ground. If that goes well, Kjell Borgersen is expected to resign as stadium-manager of Ullevaal Stadion and take the same job at Leeds instead.

New physio
As physio Darren Hanckock left the club last season, a person only referred to as H.B. has been apointed the new head-physio.
"I know H.B. likes to use his hands, and he is a keen admirer of hairly legs. This job will suit him like a glove, Karlsen-Moum said in a brief statement.
Upon being given the job, AB, brother of H.B. was heard shouting "Who needs Mourinho - we got our physio!!".

Change of media
At the retierement of Don Warters as head of press at the club, Per-Stian has been brought in as the new media-boss. He offered the job to run the website leedsunited.com to Laeshy straight after accepting the job, and Petter Hermansen is likely to follow into the media-department.

Meanwhile, Asbjoern and B-m will be taking over the charge at Thorp Arch Academy, bringing a new academic aspect to the club. Rumours has already started saying both Lojosang and HaavardK will be appointed as Chef and Player Liason but it is up to the pair to figure out who takes which job.

New scouting system
The most astonishing idea launched so far by the young Fredrikstanian is possibly the thought of a massive scouting network both in England as well as Scandinavia. Kjell Skerven and Ray Toernkvist will be chief scouts, providing much needed information about the forthcoming oppostions.
"Ray and Kjell both know each and every stadium in this country inside-out. Now they can take some time to look at the teams too, said the 23-year old Leeds-owner.

Sheridan, Lids, Karl Hot Shot, Ferre, MrK, MrKaizer, Oeistein forkynner, Kjelvi, Tom S and Bremner will all be given tasks to lead regional scouting-teams to find the best talent in Norway, while Hartey is left with the job to do the same in Sweden with his LUSS-support. Lis has the same instructions for Denmark. Accodingly, all regional directors has the possibility to organise the arrangements between them through OEF, and make use of further members of the forum and supporters club.

Looking for feedback
Although Karlsen-Moum seems to have his plans in order already, he is open for new ideas and feedback on how his new organization is working.
"Therefore it feels only natural to hire Leedsvik, R-R, Runar, RoarG and veteranen as consultants to improve every aspect of this club. Together, we will get stronger, more solid and again a winning team, Karlsen-Moum said before getting on the new Ryanair-route between Rygge Airport and Leeds.

----------

Kan dette funke tror dere? Virker som denne guttungen kanskje har mistet fotfeste, men ingenting overrasker mer med Leeds...

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Per-Stian

Byrja verkeleg å lure med ein gong. Fekk ein "støkk" når eg las overskrifta på innlegget! Kva er intensjonen din her, Svend Anders?

auren

Skjønte det var ugler i mosen da HB ble utnevnt til ny fysio. Ellers så virket det hele troverdig nok!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Nå kan vi glemme MORRIS,Allen og Revie.DETTE vil jo si  at vi er garantert prl spill innen 3 år.

Per-Stian

quote:
Originally posted by auren

Skjønte det var ugler i mosen da HB ble utnevnt til ny fysio. Ellers så virket det hele troverdig nok!

auren

Kva stilling ser du føre deg, auren? Stillinga som akademisjef er tilsynelatande ikkje besatt[:)]

Edit: HB vil nok tilbake til metodane som vart nytta (med hell) på 80- og 90-talet då whiskey og varme radioatorar verka forebyggande på strekk- og andre muskelskader.

auren

Jeg har faktisk 2 år fra fysioterapi på høgskolen, så h.b. skulle ikke føle seg for trygg. Men ser for meg tittelen Marketing Director! Mer passende skulle jeg tro...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Lids

Jeg passer nok best som musikkbarogrestaurantsjef på nye Elland Road.

Thomas
Thomas

veteranen

I dette teamet finnes det utvilsomt mye hjerte for klubben, men det er vel også det eneste.... [:I]

Må imidlertid innrømme at jeg fikk en spontan, god vibbe på den siste konsulenten som ble nevnt... [8D]

Jon R

Morsom sak det der. [:)]

Jon R.
Jon R.

Erik_

Dette går nok på rævva er jeg redd. Så det er jo meningsløst å sponse £95 på Bates. Det blir jo så mye rot når supporterne skal styre. Det sa du jo selv her om dagen, Svennis.

Trekk tilbake tilbudet. Buuuuuuu...! [:(!][}:)]

(Ok, egentlig er jeg bitter bare fordi jeg ikke er speider. Dette går så bra så, stå på!)

MrK

...............og Torgeir måtte ha stått skolerett ofte - ha ha - den der var veldig bra!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

GeirO

Dette er vel et rykte som alle andre rykter.....like troverdig, ja![:D]
MOT

Sten

quote:

auren

Leeds
Till
I
Die!

Ja, akkurat. Det var først da jeg også skjønte det var kødd... :D

Sten
Sten

d701753

Dette er faktisk den beste nyheten jeg har hørt på lenge! Med hjerte på rett sted kommer man langt!!!!

Har stort sett blitt skada hver gang jeg gjør comeback,og blir 32 til høsten. Går sterkt ut fra at jeg er aktuell på midtbanen!!!!

Tony
Tony

Runar

Meget skuffet med rollen min....hadde forventet sports direktør eller manager i det minste...[:D]

Bjalle Skien

Kjempe morsomt...  Flott med humor her vi trenger det..

www.jarlebakke.tk

Sheridan

quote:
Originally posted by Lids

Jeg passer nok best som musikkbarogrestaurantsjef på nye Elland Road.

Thomas

Men før den tid så kan jeg sørge for at kranene ikke går seg tørre i Billys Bar på good old Elland Road [:p]

Artig den der SA [:)]

Tror imidlertid det er like greit det ikke blir noen Røkke-løkke i Yorkshire. Tankene gikk straks tilbake til 96 da jeg så overskriften.

Lars E

Auren: Hvor tok du fysioterapiutdanning? Har søkt på alle 4 høgskolene med fysio i Norge nå til høsten..

Ellers hvis laget trenger en kreativ midtbanespiller med enorm løpskraft som også er veldig dyktig i duellspillet er det bare å ta kontakt. PS.Har også en skuddfot som hadde fått Lorimer til å skjems.

Forever Leeds

Forever Leeds

Oggy

Hva [?][?][?]

Er jeg ikke nevnt, Svend Anders [V][V][V]
Skuffende...
Oggy

HåvardK

Spørs også om spillerne går gjennom promillekontrollen med dette paret som ansvarlig for fast og flytende kosthold... Men du verden - dette skulle jeg ha lagt min sjel i!

auren

quote:
Originally posted by Lars E

Auren: Hvor tok du fysioterapiutdanning? Har søkt på alle 4 høgskolene med fysio i Norge nå til høsten..

Ellers hvis laget trenger en kreativ midtbanespiller med enorm løpskraft som også er veldig dyktig i duellspillet er det bare å ta kontakt. PS.Har også en skuddfot som hadde fått Lorimer til å skjems.

Forever Leeds

Jeg gikk i Bergen fra 2002-2004. Akkurat begynt på tredje året da jeg backet ut og tok et friår. Var et sinnsykt godt klassemiljø som holdt meg gående så lenge. Så jeg angrer ikke på disse tilsynelatende bortkastede åra. Ta gjerne kontakt om du kommer hit til Bergen til høsten!

auren

Leeds
Till
I
Die!

Mats-

auren

quote:
Originally posted by Mats-

kan jeg bli maskott?

MATSKOTT kan du nok bli...[8D]

auren

Leeds
Till
I
Die!

h.b

Er egentlig forpliktet til å holde tett før det hele er avgjort. Men ja tilbake til gamle metoder. Whisky og Is ved skader.

Robert H.

Kanonmorsomt Svend Anders! Takk for mange gode lattere!

flynn

Note: The current staff at Elland Road will step aside as soon as the new regime is is place, and those not retiring completely are expected to accept offers as unpaid pundits, offering their views on the club's expected recovery mainly via the revitalised chat-room OEF, to be found at www.luscos.com. Particular individuals have already been informed about the strict foul-language regulations in place in the mentioned forum, and are thus urged to attend this summers "discussion techniches in the Internet-age - for dummies" class, held by the current forum-moderators.

flynn

lojosang

quote:
Originally posted by h.b

Er egentlig forpliktet til å holde tett før det hele er avgjort. Men ja tilbake til gamle metoder. Whisky og Is ved skader.

Is på skaden, whisky i magen.
Dette blir et meget godt samarbeid.

Preseason går med til å kartlegge akkurat hvor mye whisky hver enkelt spiller trenger før kamp for å yte optimalt.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Lars E

quote:

Jeg gikk i Bergen fra 2002-2004. Akkurat begynt på tredje året da jeg backet ut og tok et friår. Var et sinnsykt godt klassemiljø som holdt meg gående så lenge. Så jeg angrer ikke på disse tilsynelatende bortkastede åra. Ta gjerne kontakt om du kommer hit til Bergen til høsten!

auren

Leeds
Till
I
Die!

Joda takk for det! [:)] Har faktisk Bergen som førstevalg. Håper helst å komme inn dit fordi det er nærmest (Karmøy) og jeg har hørt det er en kjekk by å studere i. Spørs om jeg tar det nå til høsten, eller om jeg utsetter det et år. Kommer litt an på hvordan ting ordner seg. Alt er jo også avhengig om jeg kommer inn, forstår det sånn at det er ganske vanskelig.

Hvordan var studiene? Vanskelige?

Forever Leeds

Forever Leeds

Svend Anders

quote:
Originally posted by Per-Stian

Kva er intensjonen din her, Svend Anders?

1) Ã... se hvor lett jeg kunne øke hjerterytmen dramatisk på kort tid for andre menn (uten bruk av høyhælte sko og netingstrømper)

2) Ã... se hvor lang tid det tok før HB ville juble over sin nye jobb [;)]

3) Se hvor langt man kommer med £95 (i virtuelle penger)

4) Slå ihjel tid i en kjedsom stund

5) Gjøre dagen litt morsommere for litt flere enn meg selv

Jeg kan bare beklage til de som ikke er nevnt i artikkelen, men det er fremdeles mange poster som må fylles, så mist ikke motet av dette. Jeg registrerer en viss kamp om fysio-jobben, men står fast ved valget om HB. Det er videre store muligheter for karriere-opprykk ved godt utført arbeid.

Så va det hvilke spillere vi skal bruke, da...

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

AndyMathie

Jeg søker jobb som banemann, hører rykte om at det blir mose imponert fra Finnmarksvidda så reinsdyr blir en ny aktraksjon på Elland Road. Dette for å trekke enda flere turister og også ha et veldig godt preg fra urbefolkningen til Norge samene :D

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!