Linx Group eye Leeds

Started by Sydhagen, May 17, 2007, 15:06:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Han virker jo i alle fall seriøs ifølge artikkelen, blir spennende å følge utviklingen.

- Dennis
Marching on together!

Sydhagen

ja, synes det var noe med denne artikkelen som gjør at jeg fikk litt troen...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Adis

Virker seriøst men så spørs det hvordan KB stiller seg til det hele som vanlig. Overtagelse eller investering? etc.. men spennende!!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

baste

En ting virker nå mer og mer sikkert..det kommer mere £ inn i Leeds kassa...og det trengs...

Spennende.....

Per-Stian

Nok ein sjeik frå Dubai. Veit dei kva fotball er der nede?

Ove

Hvor mye makt har egentelig KB til å blokkere andre. Prio 1 for KPMG må vel først og fremst være å få mest mulig inn til kreditorene, altså høyeste bud vinner, eller er det ikke sånn?

Roy

Dette ser interesant ut. Men jeg kan erindre sjeike-rykter tidligere... de ble det som kjent ingenting av.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fmtj

Ingen interessenter vil ha med Bates å gjøre. Krasner har tilbudt seg å hjelpe kreditorene slik at alle interessert får fremme sine bud og at disse vurderes seriøst uten at Bates torpederer disse. Bates vil gjøre et sleipt kupp dersom han klarer å få tilbake kontrollen over klubben. Krasner mener at nye eiere vil gi kreditorene mer av pengene igjen!
Yeboahs vitne

Roy

Ser ikke bort fra at Krasner har rett i den påstanden.

RoarG

Krasner slakter Bates' deal. Kreditorene må vel være mer interessert i andre interessenter, som sikkert kan tilby dem mer enn den gamle luringen?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Saken er nok meget intrikat, enda mer enn det gis inntrykk av. Enn så lenge velger jeg å tro at Bates ( dessverre ) har kontroll over situasjoen. Et fremtidig eierskifte virker mer sannsynlig.

Svend Anders

quote:
Originally posted by Per-Stian

Nok ein sjeik frå Dubai. Veit dei kva fotball er der nede?

Det vet de nok godt. Som du sier er dette en "ny" sjeik i Leeds-sammenheng, men det var aldri tvil om at "den forrige", al-Khalifa, var og er en ivrig fan.

Men om de faktisk TØR legge seg opp i denne klubben gjenstår fremdeles å se. Jeg kjenner ikke mye til Linx-sjefen men får et inntrykk (via Google-søk) at han også har litt kontakt med Maktoum-folka....?

Lov å drømme litt når det er helg, vel, folkens?!

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Roy

Hvis ryktet er riktig så er jo disse folka på vei til Leeds nå for å ordne en avtale.

Sydhagen

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2138179,00.html

nytt oppslag om denne Linx Group..men er vel ikke så veldig mye nytt ifra den forrige kanskje..

Leppan

Glory years will come again!

Dorigo`s left foot

Er ikke dette sjeiken "vår"?

http://e24.no/utenriks/article1795105.ece#VG

Håper han ikke bruker opp alle sedlene sine nå da!!!

Stifler

hvis han bruke så mye på det, da gleder jeg meg til spiller kjøp :P

She has a face on her like a bulldog that's just licked piss off a nettle…….
-Nr 2 er den første taperen-

Per-Stian

quote:
Originally posted by Dorigo`s left foot

Er ikke dette sjeiken "vår"?

Is it Eric Cantona in disguise? [8D]

Volda69

Det kan vere det. Det i alle fall ikkje sjeiken "vår". [:(!][:(][:(]

MOT
MOT

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Sølvreven

Jeg satser på Duncan Revie. Kun pga navnet.... Disse ryktene om sjeiker tror jeg nå sånn passe på. Inntil det motsatte er bevist.

Better dead than red.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Dorigo`s left foot

quote:
Originally posted by Sølvreven

Jeg satser på Duncan Revie. Kun pga navnet.... Disse ryktene om sjeiker tror jeg nå sånn passe på. Inntil det motsatte er bevist.

Better dead than red.

Duncan Revie og sjeikene er på samme lag...det er krutt det[:p]

Kickthemdown

quote:
Originally posted by Sølvreven

Better dead than red.

Bom [B)]

Alta-White

baste

Sheik linket i dag og...håper det er hold i dette...2 opprykk på 2 år...(som B/G gjorde)..gjerne kopiere B/G med sølv i serien og cupmestre første året i toppserien? Lov å drømme...

kjelvi

New consortium to Sheikh up Leeds

Multi-millionaire businessman Sheikh Samir Mirdad is heading up a Dubai-based consortium interested in taking over Leeds United.

Sheikh Mirdad, chairman of the Dubai-based Linx Group of Companies, plans to talk to Leeds chairman Ken Bates about his plans for the club which was put into administration before the final game of the Championship season.
He told the Daily Star Sunday: "Leeds United is a prestigious club that has, in the recent past, suffered setbacks. My vision is to bring the club back to its former glory.
"The club has a huge fanbase and because of the history and the desire of the people of Leeds to see Leeds United back in top-flight footbal we think this may be the ideal challenge for us.
"I am very passionate about football and I want to help a lot of other people who share this passion. My intentions should follow the vision that would be shared between me, Mr Bates and the people of Leeds. There is a lot of potential for the club."
When Bates put Leeds into administration the appointed administrators KPMG immediately agreed to sell the club back to a new company headed up by Bates.
Bates' deal, along with a bid from local businessman Simon Morris, will be discussed at a June 1 creditors meeting.

Kilde: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1786_2138179,00.html

Roy

Regner med dette er samme sjeiken som tidligere er omtalt, og som etter sigende er på vei til Leeds - hvis han ikke allerede er ankommet. Lurer på om han har gitt Revie munnkurv, for fra den kanten har det vært stille en stund.

Dorigo`s left foot

quote:
Originally posted by Roy

Regner med dette er samme sjeiken som tidligere er omtalt, og som etter sigende er på vei til Leeds - hvis han ikke allerede er ankommet. Lurer på om han har gitt Revie munnkurv, for fra den kanten har det vært stille en stund.

Tror det kan være et godt tegn at det er så stille rundt sjeikene/Revie og Bates. La oss håpe

raggen

spennende dette. håper det kommer noe positivt ut av møte 1 juni

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

baste

Vil gjerne få avklart dette så fort som mulig...Come on LEEDS....