Derby klar for PL

Started by Tom S, May 29, 2007, 01:21:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

COME ON LEEDS !!

Torpegutten

Jaja noe leeds ikke greide i fjord

pale

Gratulerer til dem. Billy Davis er en god manager. Nesten to år på rad med Preston og nå klarte han det med Derby.
Utrolig at WBA ikke rykker opp med den stallen de har.

Per-Stian

Det var ein tidvis god kamp på Wembley med WBA som det førande laget. Ingen av laga kom til store målsjansar og resultatet kunne ha vippa begge vegar. Gratulerer Derby med opprykket! Trur likevel dei må forsterke mykje for å klare å halde seg i PL.

berlin

Ja, WBA har absolutt større potensiale og gir mer underholdning enn Derby, men de er svake i forsvar. WBA kunne blitt for lette i PL. Derby spiller mer trygt og er mer kyniske, men mangler det store, og vil vel bli stemplet som nedrykkskandidat nr 1, selv om de skulle få noen gode forsterkninger.

knut_eknes

De rykker nok rett ned igjen er jeg redd.... Eller redd og redd..Bryr meg ikke så mye..
skal bli fint å feire opprykk mens de griner over nedrykk! Snakkes i CCC til neste år!

RoarG

Det er bare å gratulere. Det blir tøft å holde seg oppe.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

flynn

Derby er jo et lag som på sett og vis hører hjemme i eliten, men jeg er nok redd det blir en gjesteopptreden. Ser ikke at de kan hevde seg slik f.eks Reading gjorde i år, og Wigan i fjor. Det å ta steget opp fra CCC til PL blir tøffere for hvert år som går er jeg redd

flynn

Per-Stian

Skilnaden på den gongs Wigan og Reading, og dagens Derby er openbar syns eg. Derby har kanskje to-tre spelarar eg trur held PL-nivå. Elles består laget av innlånte spelarar og vrakgods frå andre lag. Minnar meg litt om vårt lag i fjorårets playoff-finale.

Men for meg må gjerne Derby halde seg i det gode selskapet. Fascinerande med gamle, historiske klubbar som finn vegen tilbake til eliten, der også vi høyrer heime.

Lars E

Har ein Derby-kompis som er sinnsykt kjepphøy om dagen. Helt jævlig.

Forever Leeds

Forever Leeds

lojosang

La ham nå kose seg litt. De lever jo fortsatt på seieren mot ManU i forrige århundre.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Bye

..Det morsomste var jo at den gamle "stor"-spilleren Paul Peschisolido(36) spillte opprykksfinalen - og nå håper på 2 nye år i klubben. Om HAN er med opp i PL, så vet man nok på forhånd hvordan det går med Derby..
Trønder i Bergen!

Lars E

Paul Peschisolido haha.. var ikke han linket til oss for noen år siden??

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

Noko anna morosamt er at Seth Johnson er fristilt frå klubben og er på leiting etter ny arbeidsgivar. Det blir nok ikkje meir Premier League på den karen...

Lars E

Hmm løp og kjøp?:)

Forever Leeds

Forever Leeds

auren

quote:
Originally posted by flynn

Derby er jo et lag som på sett og vis hører hjemme i eliten, men jeg er nok redd det blir en gjesteopptreden. Ser ikke at de kan hevde seg slik f.eks Reading gjorde i år, og Wigan i fjor. Det å ta steget opp fra CCC til PL blir tøffere for hvert år som går er jeg redd

flynn

Nå må vi også huske på at Wigan var suverene da de vant ligaen for to år siden, mens Reading vel også vant. Play off lag er ofte langt svakere enn de som rykker direkte opp.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

veteranen

quote:
Originally posted by auren

Nå må vi også huske på at Wigan var suverene da de vant ligaen for to år siden, mens Reading vel også vant. Play off lag er ofte langt svakere enn de som rykker direkte opp.

Jada, vi husker nok alle at Wigan var kjempesuverene, auren! De havnet jo på en suveren andreplass, bare syv poeng bak de langt mindre suverene Sunderland, og hele to poeng foran Ipswich.

Mvh Severin. [:)]

auren

Huff da... hvorfor skal du ha en så god husk vettis???? argh!
Var det Reading som var suverene i fjor?
Hadde vært artig med en statistikk over hvordan play off vinnerne klarer seg i første sesongen i PL kontra de lagene som rykket direkte opp.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.