Healy. kan salget redde Bates

Started by h.b, June 25, 2007, 05:22:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=44897
Etter hva jeg leser mellom disse linjer, så vil prisen gå opp for Healy. Har virkelig Leeds sagt nei til et bud på 1 mill pund. Ser samtidig at Billy Sharp i Scuntorpe er verdsatt til 2 mill pund. Da må vel prisen på Healy være verdt over 3 mill pund.
La oss sette en pris som gjør at storklubbene må punge ut minimum 3 mill pund.
Hva er vel 1 mill pund når det viktigste i sesongen som kommer er det å rykke opp.Det er mere å tjene på å ha en spiss som sørger for disse målene, for så å gå gratis enn å selge for 1 mill pund og mangle denne type spiss. Javist er dette en gambling. Men en gambling som kan være ytterst viktig

Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg

berlin

ultrakomisk med de stadige kommentarene om scoringsstatistikken på landslaget. Mannen ble engang vraket fra Man U, en ussel liten klubb i Lancashire. Hadde nok funket bra i L1, forutsatt bra backing fra mb og vinger,
men jeg er 100 % sikker på at han forsvinner så.......

Svend Anders

Hadde det bare vært slik at vi kunne bestemme hva andre var villig til å betale oss, kunne livet for Leeds sett mye lysere ut, HB.

Dessverre for oss er det slik at markedet bestemmer. Og markedet vet at Leeds til vanlig trenger de pengene de kan få. Healy har vært svært varierende på klubbnivå, også i CCC.

Dersom det ikke kommer flere klubber på banen enn f.eks Fulham blir heller ikke prisen spesielt høy, rett og slett fordi det ikke blir noen "budrunde". Og Leeds har ikke råd til å ikke selge, både på grunn av lønn, og for å sikre seg noe cash til å bygge opp resten av laget.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

fmtj

Vi må ikke glemme at Healy faktisk spilte en svært ordinær sesong!
Yeboahs vitne

trosetti

quote:
Originally posted by Svend Anders

Hadde det bare vært slik at vi kunne bestemme hva andre var villig til å betale oss, kunne livet for Leeds sett mye lysere ut, HB.

Dessverre for oss er det slik at markedet bestemmer. Og markedet vet at Leeds til vanlig trenger de pengene de kan få. Healy har vært svært varierende på klubbnivå, også i CCC.

Dersom det ikke kommer flere klubber på banen enn f.eks Fulham blir heller ikke prisen spesielt høy, rett og slett fordi det ikke blir noen "budrunde". Og Leeds har ikke råd til å ikke selge, både på grunn av lønn, og for å sikre seg noe cash til å bygge opp resten av laget.

SA

http://www.svendanders.com/

Riktig. Alle klubbene på øya er klare over den økonomiske situasjonen i Leeds. Dessuten har vi vært med på å skru ned prisen på Healy selv, ved å gå ut i media å si at Healy stemte mot Bates tilbakekjøp. Sjakktrekk.

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Tom S

Dersom vi kjem oss gjennom karantenetiden og får godkjenning av fotballforbundet er vel Leeds sin økonomi rimelig habil, og vi bør ha muskler til å presse prisen på Healy opp mot £2M!

Eg hadde aldri betalt så mykje for ein ordinær fotballspiller, men, men....

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Masinga

quote:
Originally posted by fmtj

Vi må ikke glemme at Healy faktisk spilte en svært ordinær sesong!

Mulig det, men å spille ordinært er bedre enn hva Leeds som lag spilte. Det var under pari.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Sydhagen

tror nok at healy led under spillestil og dårlig lagmoral...
en spiller kan spille glimrende et sted, men elendig et annet sted...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Ser at Fulham skal være rimelig nær et kjøp av Healy for 2 mill pund. Kan dette isåfall redde bates eller vil vi måtte vente i lang tid uansett. Vil det være så at så lenge Skattevesennet blir fornøyd så trekker de denne saken for retten. Jeg trodde egentlig at alt som kom inn av penger skulle fordeles likt på kreditorene.
Dette innebærer da etter hva jeg har skjønt at de 3 som støtter Bates vil få mere enn hva skattevesenet vil få. Er jeg helt på jordet her, eller stemmer det at disse da kan fraskrive seg disse pengene hvis de går til å nedbetale skatt,
Det vil i så tilfelle si at det bare er å selge unna spillere for 7 mill pund, så er Leeds United igjen i Bates sine hender.
Her kommer enda mere forvirrende.Disse 3 selskapene kan faktisk opprette et stråselskap og dermed kjøpe la oss si 5 spillere for 7 mill pund og leie dem tilbake til Leeds. De eier da disse spillerne og Leeds kan da betjene skattegjelden uten å ha fått inn penger teknisk sett. Gjelda fra disse 3 selskapen vil da øke Leeds sin gjeld, men sørge for full kontroll av klubben.

Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg