Leeds samlingen som forsvant

Started by Jon R, June 26, 2007, 04:50:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Jeg har brukt mye tid på å overføre mine gamle Leeds United klassikere fra VHS til harddisk. det har vært meg en glede å finne den ene klassikeren etter den andre sirlig katalogisert på min Sony 250 GB DVD brenner, som står i stua. [:p]

Så: For en time siden: Skulle formatere en DVD Rewritable disc. Det er da det skjer. I et uoppmerksomt øyeblikk starter jeg formatering ( dvs slette ALL lagret  informasjon) av harddisken istedet for DVD discen. En lite tastefeil var alt som skulle til. [:0]

Resultat: Mange titalls timer med Leeds United er slettet. Hele katalogen er rett og slett borte. Dette inkluderer også de fleste scoringene og mange av kampene i sin helhet fra årets sesong ( ikke noe stort tap, men synd allikevel). Trøsten er at jeg har jo fortsatt de originale VHS tapene, men det har jo gått med noen timer til dette arbeidet. Meningen var at alt skulle over på DVD, men så langt kom jeg altså ikke. Vet ikke om jeg orker å begynne på nytt nå. Rett og slett trist dette her. [V]

Jon R.
Jon R.

Bye

Fatt mot JonR, send inn til noen som kan det istedet, så slipper du sånne blemmer[:)]
Trønder i Bergen!

Jon R

Sende inn til noen som kan det? Du mener til en sånn tjeneste som koster 2-300 kroner pr DVD? Ja det skulle tatt seg ut med den samlingen jeg har. [8)]

Jon R.
Jon R.

Bye

Koster det virkelig såå mye? Uhørt. Vet av en fyr i bygda mi som gjør det for en symbolsk sum, det må da finnes billigere alt. for deg også. Evt. Lære deg det selv, for så å selge kopier av hele greia til folk, det finnes sikkert mange interesserte.
Trønder i Bergen!

asLeeds

folkens dere fremstiller jo JonR som den amatøren[:o)]
det var jo kun 1 taste feil[:)]
stå på JonR,dette fikser du 1 gang til,lykke til[:)]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Lids

Thomas

flynn

Huff og huff, du har min fulle sympati, uten at det sikkert hjelper det grann..

flynn

Sten

Forbanna kjipt. Føler med deg. En trøst er at når du - hvis du - gjør hele jobben en gang til så kommer den til å ta kortere tid. Du kommer nemlig ikke til å gjøre alle de små og store feilene du gjorde første gangen, fordi du husker dem denne gangen... Tro meg - jeg snakker av erfaring..

Sten
Sten

Asbjørn

[:(]

det der er bare så tyyypisk... [V][V][V]

Ta ferie, Jon.

Glem at Leeds United finnes. Iallefall i to uker. Kom så tilbake, sjekk hva kumpanene Bates/Wise har gjort siden sist, vurdér mulighetene stallen vår har i L1, lytt til LUTV under kampene, begynn & se lysningene i mars 08, håpe på at NESTE sesong deretter kan by på noe, følg bulletinene rundt Bates hjerteoperasJON, ryktene som plutselig begynner & bli positive igjen...

DA kan du ta frem dvd'ene med nytt, friskt mot, like entusiastisk som ever sette sammen gamle klipp & glemme at du i det hele tat har vært gjennom dette før.

For Leeds er på veg tilbake [:)]

Gettin' harder and harder to recognize the trap
Too much information about nothin' Too much educated rap

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Gruppeklem med Jon i midten! [:)]

Ikke tenk på at dette er noe du har gjort før og som har tatt fooooorferdelig lang tid å gjennomføre, Jon. Fokuser heller på at dette er noe du kan og selvsagt... at jeg skal spise "hatten" min hvis du fikser det hele på en dag.

Tom S

Føler med deg Jon R, men fatt mot!

Som Sten påpeker vil det gå raskere andre gangen, og ikkje minst så får du mange gode øyeblikk ved å se gjennom klippene enda en gang!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!