Leeds United official Batessite

Started by fmtj, June 27, 2007, 19:19:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Den offisielle hjemmesiden til Leeds er ikke mye å skryte av- greit at en venetuelt kan shoppe effekter- men utover det er det en manns talerør. Der kan KB smiske med fansen og det kan reklameres for når han kan høres på Batesshire Radio!
Yeboahs vitne

Sheridan

Masinga

Tipper at Bates sitt store forbilde er Silvio Berlusconi.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

ragnar

Generelt dårlig drevet hjemmeside vil jeg påstå. Hjemmesiden skal jo være klubbens måte å få ut informasjon på og med en litt bedre utnyttet hjemmeside fra klubbens side hadde nok hjemmesdien blitt ganske attraktiv vil jeg tro. For Leeds har jo ganske mange fans rundt okm i verden fremdeles. [}:)]

Leeds kunne gjort så uendelig mye mer utav den siden. Det handløer jo om å bruke det en kan og en flott hjemmeside sier jo noe om en klubb. Er hjemmesiden annenrangs taler det ikke til en klubbs fordel...

*Champions of L1 07/08*
*In El Loco we trust!*

berlin

Så, hvilke andre klubber har en bra hjemmeside? Har vært innom veldig mange, og de er faktsikt dårligere.
De fleste benytter en standard-leverandør - hvilket begresner redaksjonell frihet.

Siden LUFC har valgt å bygge sine side selv, har man full frihet.

Det jeg kan være enig ,er at den hverken er informativ eller offensiv, men det skyldes dessverre at Bates selvfølgelig agerer ala Pravda i gamle dager, redaktøren har ikke frie hender.
Bare husk at de andre klubbene ikke er flinkere, snarere tvert imot. Unntak finnes.

fmtj

quote:
Originally posted by berlin

Så, hvilke andre klubber har en bra hjemmeside? Har vært innom veldig mange, og de er faktsikt dårligere.
De fleste benytter en standard-leverandør - hvilket begresner redaksjonell frihet.

Det jeg kan være enig i er at den ikke er hverken informativ eller offensiv, men det skyldes dessverre at Bates selvfølgelig agerer ala Pravda i gamle dager, redaktøren har ikke frie hender.
Bare husk at de andre klubbene ikke er flinkere, snarere tvert imot. Unntak finnes.

Det var jo en trøst![B)]
Yeboahs vitne

berlin

quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by berlin

Det jeg kan være enig i er at den ikke er hverken informativ eller offensiv, men det skyldes dessverre at Bates selvfølgelig agerer ala Pravda i gamle dager, redaktøren har ikke frie hender.

Det var jo en trøst![B)]

eh....muligens en tanke besserwisser fra meg. Vi er enige om at siden er dårlig. Men jeg prøver å si at potensialet er der, design- og innholdsmessig, så snart det blir positivitet i klubben. Nå speiler den jo en urolig og syk klubb, og har gjort det lenge. [:I]