Liker ikke dette her......

Started by Cherry, July 03, 2007, 14:56:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sports-headlines?articleid=2996414

Dette står altså i lokalavisa, og virker ganske objektivt.
Skummelt......rett & slett.

"The Day after tomorrow" , kan være en film og se i kveld![V]

Sydhagen

har min fulle tiltro til bates når det gjelder økonomiske forhandlinger..virker som om når ting ser litt håpløse ut, så bare drar han fram et nytt "kort"..i dette tilfellet høynet han bare budet litt..

tror ikke det kommer noe søksmål idag..tror at bates fikser dette i kulissene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Det var nok denne setningen du refererte til cherry:

"A second group of local creditors are also considering whether to lodge an appeal in the High Court, and one source close to the group described the chances of a challenge as "50-50".

Their intention has always been to make a final decision in the hours before tomorrow's deadline which marks the end of the statutory 28-day period given to creditors to challenge Bates' CVA."

Når er deadline i dag? kl 12? engelsk eller norsk tid?

auren, som tipper det ikke tikker inn noe søksmål...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Så det nettopp i en annen tråd. Har heller ikke fått med meg at Bates har høynet budet sitt. Blir spennende timer, men har tro på at det løser seg. Kan et 6,5 års helvete være slutt kl. 17 i dag?

auren

Leeds
Till
I
Die!

Cherry

Ja, la oss bli gjeldfrie.....slik at Bates kan cashe inn til en investor som faktisk har greie på fotball!
Tvinner det som forefinnes i ettermiddag!

Cherry

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=2998562

Denne er mere utfyllende......
Noe har vært i "gjære" ja..Bates har faktisk kommet opp med ett bedre tilbud til skattemyndighetene.....det stikker dypt!

Tipper det er endel lobbyvirksomhet akkurat nå....

Dennis

Bror fortalte at han hadde lest om Bates' høynede bud og at det mest sannsynlig ville gå utover Wises transferpenger! Ja, det var jo overraskene! [xx(]

- Dennis
Marching on together!

auren

*rister på hodet*

Selvsagt må det gå utover dem. 2,5 millioner pund mindre til spillerkjøp. Da har vi vel sånn ca. 0 pund å bruke. Da blir det mange rejects og bosmanspillere. Sikkert mange 30+ spillere også. Men selvsagt langt bedre enn hvis vi nå skulle bli stevnet...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Sydhagen

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Bror fortalte at han hadde lest om Bates' høynede bud og at det mest sannsynlig ville gå utover Wises transferpenger! Ja, det var jo overraskene! [xx(]

- Dennis

dette er noen din bror tror..?  ja, det er jo håndfaste rykter [:D]

GeirO

Spennende kl. 17.00 i dag. To alternativer:

- Beholde Bates & Wise og nesten bli kvitt gjelda......eller
- Beholde gjelda, men bli kvitt Bates (og Wise)

Lurer på hva som er verst, jeg....???
MOT

rastafari

Når KB nå har høyna budet såpass mye etter møtet med skattemyndighetene,s å går nok det i orden. Dette søksmålet blir vel ikke noe av, tror jeg.
Gjeldfrie med KB og Wisey, men £0 til å handle for.
La oss å håpe på en Prins på en hvit hest som kjøper hele kongeriket[:o)]

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

HåvardK

Merk at videresalg av klubben ikke kan skje før etter sesongslutt neste vår.

Budda

quote:
Originally posted by GeirO

Spennende kl. 17.00 i dag. To alternativer:

- Beholde Bates & Wise og nesten bli kvitt gjelda......eller
- Beholde gjelda, men bli kvitt Bates (og Wise)

Lurer på hva som er verst, jeg....???

Det første selvsagt. Hvis det blir et søksmål så vil vi være i administrasjon store deler av sesongen uten å få kjøpt noen spillere (hvis jeg har forstått det rett). Det vil være MEGET uheldig. Tipper at Bates har beregnet dette utfallet når han kom med det første budet.
Endre

Sander

Sydhagen: Jeg veit alt[:D]

Neida, men noen på waccoe tror også Bates har hatt disse planene i lang tid, men utsatte det til nå, og at Leeds fortsatt har penger å kjøpe for.. La oss håpe det!!

Cherry

Vi/De kan vel uansett ikke "beholde" gjelda...da er Leeds United historie!

...Og "David Healy"........du bør bytte c/o.....

Sander

Svend Anders

quote:
Originally posted by HåvardK

Har fristen for evt videresalg blitt utsatt?

Den vanlige regelen er jo seks måneder. Og det dreier seg om en evt pris OVER det kreditorene allerede får, dvs at mindre investeringer på f.eks fem mill pund går greit. Av beløp over dete må Bates dele halvparten med kreditorene.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

HåvardK

quote:
Originally posted by Svend Anders

quote:

Den vanlige regelen er jo seks måneder. Og det dreier seg om en evt pris OVER det kreditorene allerede får, dvs at mindre investeringer på f.eks fem mill pund går greit. Av beløp over dete må Bates dele halvparten med kreditorene.

SA

Leste dette i en artikkel i YEP(tror jeg det var). Fristen for videresalg var blitt forlenget fra seks måneder til "the end of next season".

Boxman

Om alt går etter planen i dag, kan Bates selge i morgen om han vil!
Eneste "problemet" da, er at han må dele av overskuddet, med kreditorene. Og sånn er det i de neste seks måneder. Etter det kan han selge, og stikke hele fortjenesten i egen lomme.
And that's a fact!

quote:

quote:

quote:

SA

Leste dette i en artikkel i YEP(tror jeg det var). Fristen for videresalg var blitt forlenget fra seks måneder til "the end of next season".

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Svend Anders

quote:

quote:

quote:

SA

Ok, det kan godt hende det stemmer.
Jeg tror dog ikke det har noe å si for potensielle investorer, seks måneder er liten tid for noe slikt.

En konsekvens kan jo faktisk være at Bates ender opp med en høyere salgssum dersom klubben rykker opp (noe de jo ikke rekker på seks måneder), og - hypotetisk sett - kan jo dette i seg selv være motiverende for gammer'n.

SA

Følges på:

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Cherry

Håper det er ment pent.........[:)]

Adis

The Inland revenue will challenge the CVA... flott det.. det her blir total krise vøtt!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Lars E

Forever Leeds

EspenViduka

Blir sikkert forandring på datoen... Pleier å være utsettelser hele tiden når det gjelder Leeds..

Adis

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Boxman

Må si jeg har problemer med å skjønne dette her.
Fikk ikke kreditorene 28 dager for å forberede og evt gå til rettsak? Nå har det jo gått 28 dager, og resultatet er at de har gitt beskjed om de vil ta saken til retten. Skal vi da vente 28 nye dager, før noe skjer? Håpløst opplegg...

quote:
Originally posted by WeAreLeeds

The Inland revenue will challenge the CVA... flott det.. det her blir total krise vøtt!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Svend Anders

quote:
Originally posted by Boxman

Må si jeg har problemer med å skjønne dette her.
Fikk ikke kreditorene 28 dager for å forberede og evt gå til rettsak? Nå har det jo gått 28 dager, og resultatet er at de har gitt beskjed om de vil ta saken til retten. Skal vi da vente 28 nye dager, før noe skjer? Håpløst opplegg...

Fra YEP: A further hearing is scheduled to held at the High Court on Friday.

De valgte altså å drøye til EN time gjensto før fristen, og de sier med dette nei til det høynede budet klubben foreslo.

Jeg lurer også på hvor mye staten faktisk ønsker å få inn i cash fra nye eiere. Med dette siste budet kunne de fått 30% av gjelden tilbake over tid - det er vel faktisk mer enn noen av de andre interesserte konsortiumene ville tilby.

Ved eventuell konkurs får de knapt nok den ene prosenten om jeg tipper riktig.

Spent på detaljene...

SA,
hadde håpet å fokusere på fotballen fra i kveld av...

Følges på:

raggen

håpløst dette her:/

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!