Skrevet av Emne: X-box 360 vs. Playstation 3??  (Lest 12619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mac_gyver

Sv: X-box 360 vs. Playstation 3??
« Svar #60 på: Januar 17, 2009, 20:46:55 »
bioshock skuffet meg litt Mr Kaizer. Ikke påstå at dette er action skrekk. Det er mere skummelt å se i postkassa. Kjøpte det samtidig som en kompis,dro til han først og prøvde det. pakka spillet ikke ut av plasten og leverte det tilbake til butikken og fikk en tilgode lapp. Liker ikke å bruke 600kr på et spill som ikke passer meg. Grafikken var for tegneserieaktig og det var definitivt ikke skummelt.  Men 18 mars kommer resident evil 5,har stor tro på det. Ligger endel klipp av det på youtube. Kommer oxo silent hill til ps3 snart. Spiller enda fallout 3,meget bra spill. Noen som vet om noen bra spill? Siste fifa er vel bra? Eller pes? Hvilket av dem er best?

FIFA er best! uten tvil.
Pride of Yorkshire

Budda

Sv: X-box 360 vs. Playstation 3??
« Svar #61 på: Januar 17, 2009, 21:04:43 »
Tull, MacGyver. Liker du realisme, så er PES best. Hvis du liker billig "arkade"-fotball og er grafikk-hore, så er nok FIFA bedre. Så hva er du?

Og beklager, Olsen for bruk av stygt ord  :). Fant ikke noe bedre ord for det
Endre

mac_gyver

Sv: X-box 360 vs. Playstation 3??
« Svar #62 på: Januar 17, 2009, 21:27:56 »
Tull, MacGyver. Liker du realisme, så er PES best. Hvis du liker billig "arkade"-fotball og er grafikk-hore, så er nok FIFA bedre. Så hva er du?

Og beklager, Olsen for bruk av stygt ord  :). Fant ikke noe bedre ord for det

er nok litt garfikk-hore ja..
Jeg syns ikke FIFA er et billig arkade-fotball . FIFA 09 er et meget bra og relativt realistisk spill med flott grafikk (i motsetning til PES). Har personlig alltid vært FIFA-fyr og har store fordommer mot PES så jeg er ikke nøytral når jeg sier at FIFA er best. Det er min personlige mening. Har ikke spilt det siste PES bortsett fra demoen og den overbeviste ikke, og menysystemet er det verste jeg noen gang har sett...
Pride of Yorkshire

Andreas-H

Sv: X-box 360 vs. Playstation 3??
« Svar #63 på: Januar 18, 2009, 01:09:15 »
Tull, MacGyver. Liker du realisme, så er PES best. Hvis du liker billig "arkade"-fotball og er grafikk-hore, så er nok FIFA bedre. Så hva er du?

Og beklager, Olsen for bruk av stygt ord  :). Fant ikke noe bedre ord for det

Ã… kalle fifa 09 et billig "arkade"-fotball er noe av det dummeste jeg har hørt, fifa 09 matcher pes på det meste av kontroller og lignende pluss at de utklasser dem på grafikk.

Det er klart grafikk spiller en stor rolle, jo bedre grafikk jo mer realistisk, sånn er det bare.

Sleivind

Sv: X-box 360 vs. Playstation 3??
« Svar #64 på: Januar 18, 2009, 01:53:24 »
Tull, MacGyver. Liker du realisme, så er PES best. Hvis du liker billig "arkade"-fotball og er grafikk-hore, så er nok FIFA bedre. Så hva er du?

Og beklager, Olsen for bruk av stygt ord  :). Fant ikke noe bedre ord for det

Det er klart grafikk spiller en stor rolle, jo bedre grafikk jo mer realistisk, sånn er det bare.

Akkurat det er vel bullern! Hva hjelper god grafikk når en faktisk blir irritert over hvor dårlig faktisk gameplayen er? Men nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg har spilt det nyeste FIFA, men frem til i år, så har PES vært et hestehode foran FIFA når det gjelder gameplay. Noe som har vært og er det viktigste for veldig mange fotballspillere på konsoll. Men nå går det vel rykter over at FIFA har tatt igjen PES på gameplayen og! Og er dette tilfelle så er det vel ikke mange grunner for å velge PES lenger?

SirOlsen

Sv: X-box 360 vs. Playstation 3??
« Svar #65 på: Januar 18, 2009, 10:42:04 »
Men man kan da koble PS 3 til nettet. Den har samtidig 80 BG minne. Da må man vel kunne bruke denne som en harddisk i teorien
Jeg er på nett med Xbox360`en min og har tonnevis av GB minne jeg.. så der har jeg ikke behov for noe PS3 jaffal.. og nå som man kan legge inn spillene på disken uten behov for plater, har jo 360en blitt stille som en drøm..  ;D
-SirOlsen-

isak

Sv: X-box 360 vs. Playstation 3??
« Svar #66 på: Januar 18, 2009, 10:48:35 »
Når det gjelder  X-box 360 vs. Playstation 3. Vil ikke det som virkelig taler til PS sin fordel være nettopp det at man kan surfe på nettet med den.
Har bestemt meg for å skaffe guttungen en  spillmaskin, men vil ha  noe som virkelig er brukbart på nett og til spill

du surfer ikke på nettet på en spillkonsoll. Masse begrensninger med visning av diverse tillegg.
PC = internett
PS3 = spill og blu-ray
xbox = spill og bråk

PC = Internett, spill og bråk.
Wii = moro!
 ;D
Heilt rett Lojo! Ingenting slår wii!  :)

Andreas-H

Sv: X-box 360 vs. Playstation 3??
« Svar #67 på: Januar 18, 2009, 11:52:51 »
Tull, MacGyver. Liker du realisme, så er PES best. Hvis du liker billig "arkade"-fotball og er grafikk-hore, så er nok FIFA bedre. Så hva er du?

Og beklager, Olsen for bruk av stygt ord  :). Fant ikke noe bedre ord for det

Det er klart grafikk spiller en stor rolle, jo bedre grafikk jo mer realistisk, sånn er det bare.

Akkurat det er vel bullern! Hva hjelper god grafikk når en faktisk blir irritert over hvor dårlig faktisk gameplayen er? Men nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg har spilt det nyeste FIFA, men frem til i år, så har PES vært et hestehode foran FIFA når det gjelder gameplay. Noe som har vært og er det viktigste for veldig mange fotballspillere på konsoll. Men nå går det vel rykter over at FIFA har tatt igjen PES på gameplayen og! Og er dette tilfelle så er det vel ikke mange grunner for å velge PES lenger?

Jeg er enig i at de tidligere fifa spillene har vært betydelig dårligere enn pes, men fifa 09 er det stikk motsatte.
jeg syns faktisk at pes har mistet mye av "sjarmen", gadd ikke å kjøpe det i år en gang.
For meg spiller faktisk grafikken en ganske stor rolle, jeg står på at spill mister den realistiske følelsen når grfikken er svak.

Erik_

Sv: X-box 360 vs. Playstation 3??
« Svar #68 på: Januar 18, 2009, 14:04:15 »
Ah. Den evige krangelen om FIFA vs PES... bare å ta frem slaghanskene det folkens.

En fordel å prøve begge over tid før man er så bombastisk kanskje? :)

Er selv en PES-entusiast, men liker ikke utviklingen av spillet. Har prøvd begge versjoner og kan ikke si at det ene er mye bedre enn det andre akkurat. Verken grafikken eller spillopplevelsen er overveldende opp mot hverandre. FIFA vinner nok mye på at de har lisens på det meste. men det går jo fint an å laste ned oppdateringer til dette på PES også. PES lever på ryktet sitt når det gjelder realisme, men for å være ærlig så synes jeg ikke forskjellen er så veldig stor lenger.

Har funnet ut at det fint går an å spille begge deler med kompiser.

Mangler fortsatt mye på både FIFA og PES etter min mening. Stagnert er vel det rette ordet... men artig for ungan.
« Siste redigering: Januar 18, 2009, 14:07:10 av Enrique »