2007/2008 Kit.

Started by Mats-, July 04, 2007, 17:43:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raffa

beklager har aldri sett ein stygg leeds drakt

rune rafdal
rune rafdal

Gunnien

hmm  liker bare ikkje rødt på draktene...

Budda

Synes draktene er helt greie. Kunne kanskje vært litt mer "fit" design
Endre

soumoh

Er det noen her som vet når man kan bestille en fra shop-en? Jeg vil ha en NÃ.... Før kampen mot Tranmere.

MOT!

We'll be back.
We'll be back.

berlin

quote:
Originally posted by soumoh

Er det noen her som vet når man kan bestille en fra shop-en? Jeg vil ha en NÃ.... Før kampen mot Tranmere.

MOT!

We'll be back.

nja, da må du i tilfelle gripe til telefonen, nettsjappa er vel ikke åpnet igjen. Kan være du kan få fikset det, men du har dårlig tid,
og jeg vet ikke om de tar imot VISA-betalinger igjen. Mulig at du må sende penger på "tungvinn-måten", tiden er imot deg, men her er tlf.nummeret:

http://shop.leedsunited.com/LUFCShop/Contact.aspx

gudd løkk!

Ferre

Likte ikke sponsoren, og passformen på draktene ser ikke så altfor bra ut. Litt skuffende...

-WE'LL BE BACK-

AndyMathie

Syntes de så veldig bra ut. Kommer nå til å kjøpe meg en drakt for nå blir det enda mer stas å gå med de.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Sheridan

Ganske kjedelig trøye egentlig...

abbe

quote:
Originally posted by berlin

quote:

MOT!

We'll be back.

nja, da må du i tilfelle gripe til telefonen, nettsjappa er vel ikke åpnet igjen. Kan være du kan få fikset det, men du har dårlig tid,
og jeg vet ikke om de tar imot VISA-betalinger igjen. Mulig at du må sende penger på "tungvinn-måten", tiden er imot deg, men her er tlf.nummeret:

gudd løkk!

Nettsjappa ser jo ut til å være åpen. Bestillte akkurat forrige sesongs til meg selv og arvingen (borte, 10 og 5 pund). Kjekt å ha...
Fikk thanks for your order mail og greier så det ser ut til å være liv i det.

Men ingen spor av den nye :-(

lojosang

Passform? Er jeg ikke dette et forum for engelsk fotball, da? Trikotfantaster oppfordres herved til å melde seg inn i Fantometklubben, eller Skøyteforbundet. [:P]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Leedsulf

quote:
Originally posted by abbe

quote:
Originally posted by berlin

quote:

MOT!

We'll be back.

gudd løkk!

Nettsjappa ser jo ut til å være åpen. Bestillte akkurat forrige sesongs til meg selv og arvingen (borte, 10 og 5 pund). Kjekt å ha...
Fikk thanks for your order mail og greier så det ser ut til å være liv i det.

Men ingen spor av den nye :-(

Jeg bestilte også drakter derfra. Kjøpte to stykker med 2-3 ukers mellomrom, men har fortsatt ikke fått dem. Dette var i april/mai. Fikk thank you for your order-mail også.
Andre som opplevde det samme?

berlin

yes, the boy eddie gray, bestillte på samme tidspunkt og ikke fått. Har purret på mail flere ganger,
og fått et svar om at trøya kommer eller jeg blir kreditert beløpet. Men intet skjedd.

KeyserSoze

Noen som har hørt noe om når drakta blir tilgjengelig? Jeg vil ha nå!!

Sheridan

Ja, er selv gira på å få fatt i den nye.
I løpet av måneden er vel alt som er blitt sagt.

KeyserSoze

Noen som har hørt noe om hva som drøyer så fælt? Vi nærmer oss en måned siden seriestart..

soumoh

Det er mye rot i klubben synes jeg. Alt fra salg av billetter til salg av supportereffekter. Det var jo ikke lenge siden Wise og Poyet stilte opp med gamle treningsdrakter med teip over Bet24-logoen på pressekonferanser. Det er latterlig. Rett og slett.

Hvor mye penger er det klubben har gått glipp av som følge av dette? Det vet vi ikke. Men det er på høytid å få på plass salg av effekter snart. Spesielt når vi er på en seiersbølge....

We'll be back.
We'll be back.

Kickthemdown

Draktene kommer om 2 uker....

Mvh

Alta-White

lojosang

Bates, som jo hater sløsing ville ikke bestille et lass med drakter før han var sikker på at han fikk overta klubben. Naturlig nok. Når han så fikk overtatt klubben må en vel ha forståelse for at det drøyer litt med å få tak i nye drakter. Kinesere trenger jo også litt tid for å få sydd.

Tipper det er det som er årsaken til at det har drøyd lenger enn normalt. Dessuten er de nok lastet på en lekk holk, og seiler rundt på verdenshavene nå. Flyfrakt koster penger [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

abbe

I mellomtiden er den gamle drakten blitt utsolgt. Jeg bestillte for noen uker siden, og i går fikk jeg snailmail med et formellt brev, undertegnet for hånd, der de beklager det inntruffne. Eh...kunne de ikke spart noen £ og bare sendt meg en email? Billigere og raskere. Har Bates mistet forstanden? Den portoen kunne ha delfinansiert en benprotese til Flo!

Budda

Ser noen på Waccoe har kjøpt tredje drakta på shoppen. Er det noen som vet hvordan den ser ut? Har ikke sett den
Endre

janove

quote:
Originally posted by Budda

Ser noen på Waccoe har kjøpt tredje drakta på shoppen. Er det noen som vet hvordan den ser ut? Har ikke sett den

To forskjellige "T-shirts" i svart, som de kaller "trainingshirts"
En med litt gul besetning og en med lys blå besetning.
Prisen ligger på rundt £20.

RoarG

En del beklager seg over rødt på drakten. Siden sponsors navn er RED KITE er fargen logisk. Synes det er beste logo på åresvis.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Kor tid vert denne nye drakta lagt ut for salg??

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

For en uke siden så var det 2 uker. Så kanksje om en uke? Blir vel ikke akkurat sjokkert om det skulle drøye enda lengre... [8)] Hadde vært digg om kunne komme for salg neste torsdag. Da skal jeg slå meg løs i Leeds'shopen [:)]

Alta-White

KeyserSoze

Leste en kommentar et sted om at draktene skulle komme i slutten av mnd. Dette visstnok iflg en mail fra offisielt hold. Gleder meg til shoppingspree da :)

janove

Har vært innom butikken i dag.
Drakta skal være i butikken neste torsdag (20. sept).
Prisen visste de ikke.

Kickthemdown

quote:
Originally posted by janove

Har vært innom butikken i dag.
Drakta skal være i butikken neste torsdag (20. sept).
Prisen visste de ikke.

Du bringer bare gode nyheter [;)] Hadde vært fantastisk om det hadde stemt! Gikk det greit med billettene Jan ove?  [:)]

Alta-White

janove

Billettene er i boks ja.

Kickthemdown

quote:
Originally posted by janove

Billettene er i boks ja.

Very nice! [:)]

Alta-White

janove

quote:
Originally posted by RoarG

En del beklager seg over rødt på drakten. Siden sponsors navn er RED KITE er fargen logisk. Synes det er beste logo på åresvis.

Change is the constant that cannot be changed.

Det er faktisk forskjell på rødfargen i RedKite og rødfargen i feks
Man Us og L'pools drakter. Enig med deg i ditt syn på logoen.

Dersom noen har problemer med å kjøpe drakter, kan jeg være behjelpelig med dette.