Skrevet av Emne: Pre-season i Tyskland  (Lest 14644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bye

Pre-season i Tyskland
« på: Juli 16, 2007, 22:52:54 »
United squad (for Germany): Hamman, Loach, Richardson, Marques, Heath, Lewis, Thompson, Prutton, Douglas, Kandol, Beckford, Constantine, Weston, Carole, Bayly, Howson, Westlake, Delph, Elliott, Parker.


Ankergren er ikke med, noe jeg er litt bekymret for, men heldigvis ikke Stack heller..:) Jaja, 20 flotte menn dette!
« Siste redigering: Juli 16, 2007, 22:54:06 av Lexmark »
Trønder i Bergen!

samadhi

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #1 på: Juli 16, 2007, 22:56:59 »
* Cresswell og Derry er ikke med, og blir vel sikkert solgt.

* 5 unggutter er veldig positivt, og i det hele tatt er gjennomsnittalderen veldig bra nå synes jeg, fin miks av gammelt og ungt

* hvor ble det av de 3 unggutta fra ManU (Burns, Mullan og han fra Belgia) ?

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Bye

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #2 på: Juli 16, 2007, 23:00:09 »
Mullan var i alle fall ikke aktuell lengre forsto jeg, mulig dette gjaldt for Burns også. Belgieren har jeg ikke fått med meg!
Regnet nesten med at Cressy og Derry ikke ble med,egentlig.
Jeg teller i grunn 7 unggutter? Parker,Elliott,Delph,Howson, Bayly, Hamman og Loach?
Trønder i Bergen!

Bye

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #3 på: Juli 16, 2007, 23:04:03 »
The squad fly out on Tuesday before opening up with a game against Union Berlin on Wednesday (8pm).

The party move on to Dresden for a game on Saturday (3pm) before rounding off with a clash against Energie Cottbus in Dessau on Monday (8pm).

Union Berlin ja, var de ikke de som gjorde det så skarpt i den tyske cupen her et år? Dresden vet jeg i grunn veldig lite om, men Energie Cottbus er en fin liten klubb som har vært oppe i 1.Bundesliga, mulig de er i 2.Bundesliga nå da.
Trønder i Bergen!

Dennis

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #4 på: Juli 16, 2007, 23:14:11 »
Troppen er fin nok den, men jeg syns det er trist at ikke spillere som Richard Cresswell og Shaun Derry er med videre. Cresswell ble spart i Irland på grunn av en fødsel, men det er tydelig at framtida hans i klubben er usikker. Han forsvinner nok, det samme gjør nok Derry. Hvorfor er usikkert, men han har tydeligvis blitt frosset ut av temperamentsfulle Wise.

Begge disse to er imidlertidig på sitt beste to sterke holdepunkter og frontfigurer i et lag. Jeg synes vi mangler disse typene i denne troppen. John Douglas? Nja, spillet hans ble kolossalt forbedret som kaptein, men jeg synes han viste ting i sesonginnspurten som gjør at han ikke ville vært mitt valg som kaptein. Prutton, Thommo eller til og med Lewis kan kanskje være nye bærebjelker i laget, uten at jeg kan dømme spillerne utifra personlighet, kun det jeg synes å se på banen. Vi mangler liksom en type som Gattuso, som til stadighet jager opp de andre spillerne.

Litt bekymringsverdig er det også at keeperne ikke er på plass. Prøvespill er vel og bra, men vi har ingen sikker førsteskanse. Hvor er Lund? Han er tross alt Leeds-spiller. Positivt er det at spillere som Bayly, Elliott, Delph, Howson og Parker er med. Spennende med de egenproduserte unggutta!

- Dennis
Marching on together!

jarle

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #5 på: Juli 16, 2007, 23:22:19 »
Cress kan ha fødselspermisjon? kanskje det har gått noe galt??

Derry? trolig på vei ut...

Rose - ut 100%

Beholder vi det vi har i den troppen... får et par gode signinger inn raskt er jeg positiv til sessongen...

MEN VI KAN IKKE LA MÃ…LET STÃ… Ã…PENT...selv om det hadde vært typisk Leeds å spille med 11 utespillere..(det har vi ikke prøvd før... ellers har vi vel opplevd det meste de siste 7 årene)

Svend Anders

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #6 på: Juli 16, 2007, 23:25:35 »
Det går altså mot exit for Cresswell. Forståelig med 12.000 pund i uka, selv om man kanskje hadde håpet på kompromiss...? Har ikke hørt noe om Flo idag.

Jeg ser det som et pluss at Douglas inkluderes, det kan bety at de har endret litt på ting og ønsker å ha hm med videre. Det tror jeg kan være veldig bra, også for Douglas selv.

Videre tror jeg vi ender på en av de to keeperne, men jeg tror fortsatt de ønsker Casper eller en annen, mer rutinert som 1.valg. Om det ikke dukker opp supertilbud fra andre klubber tror jeg både Thommo, Rui og Heath blir værende. De tre andre trialistene tror jeg også ligger godt an for kontrakt.

SA

http://www.svendanders.com/

raggen

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #7 på: Juli 16, 2007, 23:28:06 »
synd hvis vi mister derry og cressy men ikke helt uventet. men ser ikke for mørkt på fremtiden for å si det sånn. lønner esg å være positiv har jeg blitt fortalt, he he!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

SveinArve

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #8 på: Juli 17, 2007, 00:06:21 »
Syns egentlig at Flo hadde vore greitt å ha med eg. Hadde god uttelling i fjor når han spelte. Tror han hadde blitt toppscorer på Leeds om han har fått være med. Det blir også ekstra mediedekning av leeds her i norge, noe som vi trenger og er gull verdt for et lag i League 1

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Pål

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #9 på: Juli 17, 2007, 01:30:55 »
Derry er fortsatt skadet og regner ikke med å spille fotball før i Oktober. Hørte dette på intervju på yorkshireradio før kampen mot York...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Bye

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #10 på: Juli 17, 2007, 02:04:51 »
Såpass? Hmm. Da er det forståelig, lite vits å ha med en "invalid" på pre-season. Vanskelig å vite da såklart, virker som Leeds har sagt opp sin pressetalsmann(og det er sikkert ikke langt unna sannheten)
Trønder i Bergen!

Kickthemdown

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #11 på: Juli 17, 2007, 02:16:00 »
quote:
Originally posted by Pål

Derry er fortsatt skadet og regner ikke med å spille fotball før i Oktober. Hørte dette på intervju på yorkshireradio før kampen mot York...

Full mann, full kontroll

Oktober? Er det mulig å få vite hvordan skade dette er? Argh så stille fra Leeds når det gjelder skadetype og skadelengde.. Hater det!!![:(!]

Mvh

Alta

Kato

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #12 på: Juli 17, 2007, 02:42:08 »
Kan ikke forestille meg at det gjenget som reiser til Tyskland havner over midten i League One.

Så her må det 4-5 solide inn.
« Siste redigering: Juli 17, 2007, 02:42:25 av kato »
 

sindre12

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #13 på: Juli 17, 2007, 03:47:29 »
er ikke så mye gammelt lenger! bra å se!
såg Leeds film i går 100 fineste måla og sko ønske jeg såg kewell, harte , Smith å Viduka med til tyskland!
men Constantine kan bli suksess håper på det...
Beckford 4 England!

Robert H.

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #14 på: Juli 17, 2007, 03:53:06 »
Enig. Denne troppen er intet annet enn et "lappeteppe", men det er nå engang blitt skjebnen til vår kjære klubb.

På den annen side har vi jo Englands mest talentfulle manager, så det går nok bra allikevel skal du se Kato...[:o)]

quote:
Originally posted by kato

Kan ikke forestille meg at det gjenget som reiser til Tyskland havner over midten i League One.

Så her må det 4-5 solide inn.

Kato

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #15 på: Juli 17, 2007, 04:10:42 »
Tar ikke ordet manager i min munn når jeg prater om han. Aktivitetsleder Dennis Wise er vel mest passende.
 

Eriksen55

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #16 på: Juli 17, 2007, 05:28:18 »
La nå hva Wise få en sjanse til en hel sesong fra starten av nå. Han kommer til å sørge for at pipen for en annen lyd skal du se. Nå slipper han å legge inn off sesaon trening i desmber, drille forsvaret i januar og februar og angrepet i mars og april---nå er ALT på plass i august...+++ litt boksetrening i bunn.. blir så bra så :)

Men i enkeltes øyne så hadde vel ikke Wise vært noe annet enn søppel selv om vi rykket opp og tok 2 cup gull.bare man får hetse og klage er enkelte fornøyd!

Hva med å starte med litt positivitet, gjelden er nesten borte, Bates skal tjene penger på salg(etter at vi har gjort unna del 1 av klatringen i systemet), sportslig suksess(snart)signer nye spillere..ikke minst, Wise har kontrollen fra start og slipper meget dårlige trente spillere(som i fjor)

Dette blir en jubelsesong for Leeds, for første gang på lenge:)

Skjønner ikke at folk klarer å være negative hele tiden. hva skal til for å glede dere?? bortsett fra wenger som manager og rooney som spiss???

Vi er der vi er, og da må vi gjøre det beste ut av det.

Forresten...troppen til tyskland turen...tviler jeg på at andre lag i league one matcher:)

« Siste redigering: Juli 17, 2007, 05:36:27 av eriksen55 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #17 på: Juli 17, 2007, 05:31:57 »
quote:
Originally posted by eriksen55

La nå hva Wise få en sjanse til en hel sesong nå. Han kommer til å sørge for at pipen for en annen lyd skal du se:)

Men i enkeltes øyne så hadde vel ikke Wise vært noe annet enn søppel selv om vi rykket opp og tok 2 cup gull.bare man får hetse og klage er enkelte fornøyd!

Hva med å starte med litt positivitet, gjelden er nesten borte, Bates skal tjene penger på salg, sportslig suksekk(snart)signer nye spillere..ikke minst, Wise har kontrollen fra start og slipper meget dårlige trente spillere(som i fjor)

Dette blir en jubelsesong for Leeds, for første gang på lenge:)





Nice try [V]

Yes, the sign on the cross ...is just a sign on the cross
Well, there's some on every chisel
And there is some in the championship too
Oh, when your, when your days are numbered And your nights are long
You might think you're weak But I mean to say you're strong
Yes you are, if that sign on the cross, if it begins to worry you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #18 på: Juli 17, 2007, 05:43:01 »
Troppen til Tyskland...... har omtrent halvparten av kvaliteten til den troppen som var dårligst i CCC i fjor.

Det må da være måte på naivitet.
 

sindre12

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #19 på: Juli 17, 2007, 06:02:21 »
det er ikke sant kato
det lage som røyk ned var elendig vi mistet noen men alle var bra å bli kvitt..
bortsett fra Blake..
Healy endelig borte!"!:)
Beckford 4 England!

rd1

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #20 på: Juli 17, 2007, 16:32:01 »
Til å gråte av stallen til Leeds.

Skulle vi kjempet i toppen av leauge 1, måtte vi beholdt store deler av laget som rykket ned i fjor. Fra laget som IKKE var godt nok for CCC i fjor har Healy, Kish, Blake, Casper og Lubo allerede forsvunnet. I tillegg forsvinner sannsynligvis Derry og Cressy, pluss kansje Douglas og Lewis.

Jeg gjentar igjen at dette fort kan ende i nedrykk. Vi ser ikke tegn til at det kommer inn solide forsterkninger, vi har fått lønnstak av leauge 1 og alle kjøpene skal godtas av leauge 1?

I tillegg er det selvsagt uro rundt laget, manager, ledelse, økonomi osv osv..

"Who needs Cantona??"
« Siste redigering: Juli 17, 2007, 19:20:35 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

soumoh

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #21 på: Juli 17, 2007, 17:14:09 »
Flo er dau kjøtt, vi har ikke råd til å bære på det.

We'll be back.
We'll be back.

baste

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #22 på: Juli 17, 2007, 17:22:52 »
Beckford kan bli en viktig spiller i år..om han blir. Tro om det er på vei til å bli en bedre stemmning i troppen...at gutta faktisk har trua på at klubben er i stand til å satse på opprykk ?

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=73737



     Det var ikke en tanke i hodet mitt som tenkte at disse lagene kan vi måtte spille mot neste sesong.. når jeg en dag i januar satt å så Tranmere vs Bradford....gud hjelpe meg for ett dårlig nivå...dette kan gutta klare...opprykk Takk !!

Svend Anders

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #23 på: Juli 17, 2007, 21:35:17 »

auren

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #24 på: Juli 17, 2007, 21:37:17 »
Hehe... For en nyyyyydelig skjorte!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #25 på: Juli 17, 2007, 21:46:39 »
Det hadde vert råstilig!
[:D]


quote:
Originally posted by Svend Anders

Drakta for sesongen skal være klar:
http://www.waccoe.co.uk/uploads/monthly_07_2007/post-7473-1184429796.jpg

Hehe...

SA

http://www.svendanders.com/



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Peter7

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #26 på: Juli 18, 2007, 14:28:19 »
Virker som om Wise vil at Beckford blir værende:

"Jermaine is like a breath of fresh air," hailed Wise, who will need to rely on youngsters like Beckford as his side tackle League One this term.

"He is fit and has been working hard. He has lost a percentage of body fat, he's done all the running and I am pleased."

Beckford inn og Blake ut - lagets fettprosent går dermed kraftig ned.

***
Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Adis

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #27 på: Juli 18, 2007, 17:21:54 »
Erre sånn at Flo ikke er med til Tyskland fordi han er redd for å bli skada før kontrakten hans går ut??  Det for no' idioti da..
Er vel kanskje sånn at det ikke tas noen sjanser med han uansett siden han er skjør som porselen.. krise den kroppen hans altså.. må se å få herda den litt.

http://www.leedsutd365.co.uk/pages/singlenewsstories/0707leedsunited/flo.shtml





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
« Siste redigering: Juli 18, 2007, 17:23:08 av WeAreLeeds »
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Kato

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #28 på: Juli 18, 2007, 17:36:07 »
"He`s done all the running......."

Hva med litt trening på basisferdigheter?
 

SveinArve

Re: Pre-season i Tyskland
« Svar #29 på: Juli 18, 2007, 20:34:32 »
bilder frå treningsleiren: http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1074936,00.html

spent på kampen i kveld...

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com