Oppsummering transfers

Started by Pei, July 17, 2007, 18:47:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roy

Ny keeper på vei inn?

Leeds move for Newcastle's Krul
tribalfooball.com - July 30, 2007

Leeds United boss Dennis Wise is moving for Newcastle United goalkeeper Tim Krul.
Wise is waiting for the Football League to lift the transfer embargo imposed after Ken Bates bought the club from administrators KPMG. At the moment he does not have a registered keeper unless the League change their stance.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fmtj

quote:
Originally posted by Peter7

Jo, men en spiller av Smiths kaliber er vel mer innenfor rekkevidde nå - vår L1-plassering tatt i betraktning. Skotske landslagsbacker vokser jo ikke på trær ...

Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...

Skotske landslagsbacker vokser ikke på trær og lanslagsspillere vil velantagelig heller ikke spille for oss, slik situasjonen er!
Yeboahs vitne

GeirO

Hvis Flo forblir skadet og Cressy drar har vi bare Beckford og Kandol igjen av spisser. Har så lyst på et par nye spisser hvis "aksjen" ordner seg i morgen. Bør vel være pri 1.
MOT

Tom S

Leon Constantine er vel spiss?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Budda

Har også trua på Elliot. Er viktig å gi unggutta en sjanse
Endre

GeirO

quote:
Originally posted by Tom S

Leon Constantine er vel spiss?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

...må vel signes først.
MOT

Svend Anders

Det VAR O'Donnovan som var den irske spissen vi hadde deal på, men han går nå til S'land for mer enn seks ganger så mye som Leeds (først godkjente) bud var på.

En av ungguttene våre skal ha blitt snappet opp av Bolton, noe som vil gi enten cash eller spiller i retur (tør vi håpe å Lubo)?

Cresswell er vel snart deal done på, tipper Leeds prøver å skaffe flere klubber på banen for å få opp prisen litt (men han blir ikke dyr pga høye lønnskostnader)

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

RichardSveum

Lubo hadde vært hærlig ja. Veit du om denne unggutten er en av de som befant seg i troppen i går (gardener, bayly, parker, elliott, delph) eller om vi snakker om en enda yngre coming-star?

Richard

Roy

Kan det være Parker? Har jo ryktes litt om han tidligere...

Svend Anders

quote:
Originally posted by RichardSveum

Lubo hadde vært hærlig ja. Veit du om denne unggutten er en av de som befant seg i troppen i går (gardener, bayly, parker, elliott, delph) eller om vi snakker om en enda yngre coming-star?

Richard

Jeg har faktisk ikke peil på hvem det kan være (selv ikke han som ga meg info visste navnet), men tror neppe det var noen i gårsdagens tropp.

Hørte noe tidlig forrige uke om at Ben Gordon fikk noen problemer med overgangen til Chelsea - KAN være den som skjærte seg og at det bare da er en annen klubb han går til. Dette er kun en gjetning fra min side, dog.

SA

Følges på:

Leppan

Vi har lov til å selge spillere men ikke lov til å kjøpe noen?

Glory years will come again!

Svend Anders

quote:
Originally posted by Leppan

Vi har lov til å selge spillere men ikke lov til å kjøpe noen?

Ja, inntil videre....

Dog kan vi signere spillere slik at vi har 20 stk i stallen (må via godkjenning i FL). Men med møtet i morgen vil jeg tro ting ordner seg før helgen.

SA

Følges på:

Sleivind

Hmmm, ikke vet jeg hvordan den offisielle siden opererer. Men flere spillere som har vært/er på trial hos Leeds står nå oppført over listen over spillere i klubben. Jeg var inne der i går og da ble jeg overrasket over at Flo var oppført som han var en del av klubben, har han vært det hele tiden?

Nå står hvertfall Flo, Roach, Weston og Hamman oppført som en del av troppen på Leeds sin hjemmeside, med draktnummer og alt. Har det vært sånn hele tiden, eller er det jeg som surrer?

Peter7

Den lista har blitt utvidet en del nylig. Tror den offisielle siden surrer litt også, mange av spillerne står jo med like draktnummer - hva nå det kan tyde på. Kanskje de forventer at det forsvinner så mange at vi bare står igjen med én spiller med nummer 8, én med nummer 11 osv.

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SOL

Tror vel at det var ? Ward som har gått til Bolton.[^]

Svend Anders

quote:
Originally posted by SOL

Tror vel at det var ? Ward som har gått til Bolton.[^]

Hvem?

Link?

Følges på:

Bye

Hm,er de ikke på free transfer da? Da kan de vel signere? Eller har jeg tatt feil her..hm.
Trønder i Bergen!

Roy

Og nå ryker han også?

Swindon Town are hoping to sign Striker Leon Constantine under the noses of Leeds United who are unable to sign players due to their financial situation.

Constantine has been on trial at Leeds United but the Western Daily Press is reporting that Swindon Town are ready to swoop to sign the prolific striker and finally solve their goal scoring woes since the departure of Sam Parkin to Ipswich 2 seasons ago.

Constantine who was previously at Port Vale scored 32 goals in 72 appearances for the League One side between 2005-07.

Constantine had played at Millwall, Brentford, Southend, Peterborough, and Torquay prior to joining Port Vale.

It is understood that Crewe Alexandra are also looking to swoop and sign the player. Swindon will be hoping to convince Constantine that a move to the County Ground would be beneficial to him after Leeds are not able to sign players due to their perilous financial situation at Elland Road.

This would come as a major coupe to Swindon fans to sign such a quality player under the noses of former boss Dennis Wise

Peter7

Rykter. Hvis mannen skulle komme til å prioritere Crewe Alexandra eller Swindon i stedet for å gripe en sjanse til å få spille for Leeds United, tyder det på mangelfullt utviklede sjelsevner.

Wise bør han vel i hvert fall ha et noenlunde greit forhold til, ellers ville han jo ikke vært på trial på Elland Road.

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

samadhi

Da har vi fått aksjen og de neste par dagene regner jeg med vi signer; Casper, Marques, Heath, Prutton og Thompson.

Er spent på å se om vi også signer Constantine, Flo, Weston og en av de unge keeperene vi har hatt på prøve. Ellers regner jeg med at Wise har noen overraskelser på lur både når det gjelder ut og inn transfers.

Håper på ei spennene uke fram mot seriestart nå...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Svend Anders

Spent på hvor mange spillere vi ønsker oss som "er igjen" på markedet nå. Jeg tror som samadhi om de vi har "inne" fra før.

Jeg venter heller noen uker lenger eller til januar for å få inn de rette folka enn at vi skal ha en masse-innhenting bare for å fylle opp. Det virker jo uansett som at unggutta får sjanser nok nå også.

SA

Følges på:

Volda69

Eg håper verkeleg at me klarer å vere interessante nok for Casper med -15 poeng i straff. Dette verkar kanskje inn på fleire av dei som hadde tenkt å signere også. Dei såg vel for seg ein klubb som vil kjempe om opprykk. No er det hinderet større, og me treng verkeleg ein keeper som Casper for å nå ei slik målsetjing. Skulle gjerne hatt ein Lubo og Kishishev også.....

MOT
MOT

Bye

http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11715_196433,00.html    <--- Hva ER dette for noe? Har ikke hørt noe om dette.
Noe virker å være alvorlig galt i skysports-redaksjonen for tiden.
Trønder i Bergen!

SirOlsen

Nei, jeg klarte ikke fundere på dette lengre, så jeg sendte likesågreit en mail til SkySports, jeg...

I don`t know if this is the right "responsible person".. But I find a few things in SkySports quite odd these days.. the case is the following;

In 2 days, I have found 2 very very strange things on SkySports which really have made me a bit suspiscious if everything is all right with certain people in the redaction..

First there was a news-article on that Ronaldinho was making a transfer from Manchester United to Leeds United. Now this article seems to be deleted. I can`t get the link to work anymore tough.

The next thing is that you are writing that Stephen Crainey has signed for Leeds United again.. Could I humbly ask what your source on that is?.. Mr. Crainey went on free transfer in late June, and was signed by Blackpool 10th of July. And he had signed for Leeds United again 4th of august according to your pages. (everything in 2007).
Here`s the link -> http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11715_196433,00.html

I have always found SkySports.com to be one of the most trustworthy sites regarding English Football for ages, and I am sorry to admit that the late events I mention above have given me too much doubt in your articles..

I would highly appreciate an explanation to these strange announcements?

Regards
Øisten Olsen
-SirOlsen-

Pei

Nå er det vel på tide med en oppdatering av listen snart[?]
I dag er vel også listen hyggeligere lesning enn den var når denne ble satt opp av Lexmark for ca 3 uker siden[8)]
quote:
Originally posted by Lexmark

UT:

Robbie Elliott - free transfer
Sam Hird - Doncaster
Neil Sullivan - Doncaster
Robbie Blake - Burnley
David Healy - Fulham
Kevin Nicholls - Preston
Gary Kelly - Lagt opp
Stephen Crainey - Blackpool
Ian Moore - Hartlepool
Hayden Foxe - frigitt

INN:

Ingen, men Leeds har endel spillere på trial og som antakelig bare venter på at transferkarantenen skal oppheves, disse er:
Leon Constantine, spiss
David Prutton, def. midtbane,midtstopper(?)
Nick Hamann, keeper
Scott Leach,keeper
Curtis Weston, midtbane

berlin

Du har rett i det, Jan Roger! Ikke noe i veien med en tråd pr ny-signing, der kan man jo diskutere den gitte spilleren,
men greitt med en oppsummeringtråd.

Lister bare opp inn:

Casper Ankergren
David Prutton
Matthew Heath
Rui Marques
Leon Constantine
Curtis Weston

Ny kontrakt på følgende unge spillere fra egen stall:

Toni Ameobi
Scott Gardner
Ben Parker
Gavin Rothery

Øvrige ungutter ( Howson, Delph, Bayly, Lund etc. ) er vel under kontrakt (tror jeg)