Skrevet av Emne: Flower power-protest  (Lest 4440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Flower power-protest
« på: Juli 23, 2007, 20:54:55 »
Rørende slide-show laget at YEP som viser Leeds-fansen hyllest til klubben, samt protest mot hvordan dagens regime lar klubben dø ut. Den offisielle siden var rask til å legge ut denne artikkelen, men det har nå altså blitt gjort klart at dette ikke bare er en hyllest til Leeds, men også en anti-Bates demonstrasjon. Noe som ikke kommer fram på den offisielle siden, naturlig nok.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3052049

Leeds United fans reacted with dismay today to what they saw as the club's attempts to hijack a flower power protest staged at the Billy Bremner statue on Elland Road.

Leeds United Supporters Trust has helped organise the Save Our Club initiative which aims to draw attention to the club's current plight and protest against the way it has been allowed to plumb the footballing depths in recent years.
However, the official website was quick to claim the laying of flowers and shirts as a spontaneous show of support for the current regime, ignoring the fact that many of the messages penned alongside the flowers and shirts call for chairman Ken Bates to go.



- Dennis
« Siste redigering: Juli 23, 2007, 21:08:17 av Mr Kaizer »
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: Flower power-protest
« Svar #1 på: Juli 23, 2007, 21:09:33 »
La merke til denne aksjonen ja.Dette er uten tvil fansen sin måte å si at kom deg vekk Bates.



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

lojosang

Re: Flower power-protest
« Svar #2 på: Juli 23, 2007, 21:22:55 »
Bates har jo alltid nytt godt av å være ekstremt velforsynt med frekkhetens nådegaver.
Hadde situasjonen vært en annen ville jeg flirt godt i skjegget av dette kuppet.
Det er noe parodisk over det hele.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #3 på: Juli 23, 2007, 21:34:18 »
Feil igjen!
Dette kan ikke være så vanskelig å skjønne. Dette er en aksjon for Leeds United, og mot alle krefter som bidrar til å ødelegge klubben.

quote:
Originally posted by h.b

La merke til denne aksjonen ja.Dette er uten tvil fansen sin måte å si at kom deg vekk Bates.



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Sander

Re: Flower power-protest
« Svar #4 på: Juli 23, 2007, 21:45:47 »
Boxman: Ødelegge klubben.. Ja noe Bates gjør!
 

Erik_

Re: Flower power-protest
« Svar #5 på: Juli 23, 2007, 21:52:43 »
Dette er en måte for Leeds fansen, som jeg trodde vi her inne var en del av, sin måte å gi sin støtte til klubben og navnet Leeds United. For å gjøre noe for å i allefall prøve og påvirke FL og deres bestemmelse om Leeds United får spille i ligaen.

Ja, mange vil sikkert si: Men det får vi jo uansett. Så det er ikke noe problem.

Jeg må ærlig innrømme at jeg kommer til å sitte igjen med en flau bismak om LUSCOS ikke er med på å støtte dette tiltaket. Jeg synes Tom S sin utstrekede linje om ordet "skandale" i en annen tråd her inne, passer å bruke da. Så jeg håper det jobbes i kulissene blant ledelsen i disse ferietider. Det ser heller ikke ut som LUSC bryr seg nevneverdig om denne saken, så jeg aner ikke hvor vi står her.

Jeg er også litt skuffet over engasjementet rundt denne saken, hos oss som er her inne. Vi sitter her 365 dager året rundt og diskuterer Leeds United. Vi er flinke på det. Ã… krangle, kverrulere, være positive eller negative om fremtiden, ja faktisk er det en meget engasjert gjeng som er her inne. Men når det kommer til en sak vi som her i nord faktisk kan være med på å støtte opp om, så ser man knapt et ord om det. Jeg ser at Kaizer benenvner de som er med på dette som Leeds fansen... ja?

Jeg skal ikke prøve å provosere, ikke noe særlig mer enn det jeg prøver å gjøre i allefall. For det funker sikkert ikke uansett. Men jeg vil i allefall være en av de som støtter dette tiltaket som ikke handler om Bates, men Leeds United og dens fremtid, Leeds United og hvor mange som bryr seg. Uansett om du er en av de som er sikre på at alt ordner seg, eller en av de som er litt oppgitt over sitasjonen og tror at dette kan gå straka vegen ned. Så har vi altså nå muligheten til å være en del av Leeds fansen, uten at det skal handle om å støtte klubben økonomisk eller heie på gutta når de spiller kamp.

Så fremt jeg ikke hører noe mer om at LUSCOS støtter dette. Så vil i allefall jeg personlig ta kontakt med LUST for å be de overbringe noe for meg. Da dette er noe de har åpnet for. Hvis det er noen nordmenn, svensker eller dansker som er i Leeds nå så hadde det vært fint om de kanskje kunne være til hjelp om dette. Eller hvis noen av de med kontakter i byen her inne, kan ta seg av noe slikt. Så hadde det vært å foretrekke.

Jeg synes vi skal ta oss bryet. Som Leeds United fans... [B)]

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #6 på: Juli 23, 2007, 21:53:52 »
Før du uttaler deg, bør du sette deg ned og lese litt på WACCOE, hva de som startet denne aksjonen skriver. Eller kanskje du(og HB) skal fortelle dem hva de egentlig mener med denne aksjonen?
Denne aksjonen er for å legge press på alle involverte parter, for å sikre at når 11. august kommer, så har vi et Leeds United som faktisk kan løpe ut på banen for å spille kamp. Og som situasjonen er nå, kan det ikke skje uten Ken Bates. Lik det eller ikke, men that's a fact!
Aksjoner mot Bates kommer nok, men ikke før klubben er sikret videre eksistens.
så, stikk nå til www.waccoe.com, bruk 3-4 timer til å lese gjennom trådene der, og kom så tilbake og fortell meg at jeg har misforstått...

quote:
Originally posted by Robbie Blake

Boxman: Ødelegge klubben.. Ja noe Bates gjør!



Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Sander

Re: Flower power-protest
« Svar #7 på: Juli 23, 2007, 22:03:09 »
Har lest mye på waccoe jeg. Bare sier at Bates er vel den som burde ta en HEL del av æren for at klubben er på vei til å bli kverka. Det skjønner vel du også. Du skriver selv at de legger press på alle parter. Nettopp, Bates er vel en stor part her!

Som det er tatt opp 17000 ganger på forumet, så kan ingen forstå at Bates fikk kjøpe klubben. Han kunne gitt fra seg klubben og den hadde vært sikra, men siden han ikke gjorde det, har han satt oss i enda mer trøbbel enn det vi hadde vært med nye eiere..(skjønner at han vil "tjene" på klubben, men han burde vel snart forstå at han må satse litt for å tjene!) Jeg gidder ikke å gå nærmere inn på noe som har blitt skrevet så utrolig mange ganger her..


Bates har en stor del av æren for det som skjer med klubben nå, og jeg tror nok fansen prøver på det h.b mener..

Sier ikke at jeg ikke tar feil heller Boxman, så ikke hiss deg opp.. Bare en mening
 

« Siste redigering: Juli 23, 2007, 22:04:28 av Robbie Blake »
 

Hartey

Re: Flower power-protest
« Svar #8 på: Juli 23, 2007, 22:11:07 »
"bates is finished now whatever happens, the fans won't forget what he's done"!

Skrivit på Waccoe
 

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #9 på: Juli 23, 2007, 22:15:56 »
Vi trenger ikke diskutere Bates, for dette handler ikke om Bates. Dette handler om Leeds United. Ã… si at "Dette er uten tvil fansen sin måte å si at kom deg vekk Bates", så er det feil. Hvilket jeg påpekte, men som det altså virket som du ikke var helt enig i.

Den eneste måten vi blir kvitt Bates på nå, er ved at klubben ikke får aksjen sin, og klubben i praksis er død.

Jeg har nevnt det før; hvis prisen for å bli kvitt Bates, er å oppløse Leeds United, så er den prisen litt for høy for meg. Men for all del, stikk hodet i sanden, og se om det hjelper...

quote:
Originally posted by Robbie Blake

Har lest mye på waccoe jeg. Bare sier at Bates er vel den som burde ta en HEL del av æren for at klubben er på vei til å bli kverka. Det skjønner vel du også. Du skriver selv at de legger press på alle parter. Nettopp, Bates er vel en stor part her!

Som det er tatt opp 17000 ganger på forumet, så kan ingen forstå at Bates fikk kjøpe klubben. Han kunne gitt fra seg klubben og den hadde vært sikra, men siden han ikke gjorde det, har han satt oss i enda mer trøbbel enn det vi hadde vært med nye eiere..(skjønner at han vil "tjene" på klubben, men han burde vel snart forstå at han må satse litt for å tjene!) Jeg gidder ikke å gå nærmere inn på noe som har blitt skrevet så utrolig mange ganger her..


Bates har en stor del av æren for det som skjer med klubben nå, og jeg tror nok fansen prøver på det h.b mener..

Sier ikke at jeg ikke tar feil heller Boxman, så ikke hiss deg opp.. Bare en mening
 





Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Sander

Re: Flower power-protest
« Svar #10 på: Juli 23, 2007, 22:19:49 »
De supporterne som møtte opp på forrige kamp ropte at Bates skulle komme seg vekk. Vi må dessverre beholde Bates, men det har ingenting med at vi vil ha han her!
 

Sander

Re: Flower power-protest
« Svar #11 på: Juli 23, 2007, 22:23:38 »
Lurer på hva de mente med "få Wise ut!" "få Bates ut!" "Få Chelsea dritten vekk!" ??
 

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #12 på: Juli 23, 2007, 22:24:43 »
For å unngå misforståelser: Jeg, og de fleste andre, vil bli kvitt Bates. Han er ikke fremtiden for klubben. Men for øyeblikket er han det eneste alternativet. Sånn er det bare.
Og så tilbake til utgangspunktet, selv om jeg, og "alle" andre vil bli kvitt Bates, så er det fortsatt ikke det denne aksjonen handler om. Hvilket jeg altså prøvde å påpeke i starten av denne tråden.

quote:
Originally posted by Robbie Blake

De supporterne som møtte opp på forrige kamp ropte at Bates skulle komme seg vekk. Vi må dessverre beholde Bates, men det har ingenting med at vi vil ha han her!



Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Hartey

Re: Flower power-protest
« Svar #13 på: Juli 23, 2007, 23:05:20 »
Boxman// Om det visar sig att Bates begått kriminella handlingar vid övertagandet av klubben vad händer då.Han har ju sagt att om någon hindrar köpet så betyder det attklubben läggs ner.

Bates har ju inte betalat ut lön till spelarna för att pressa på FL att få köpet godkänt och "golden glove" som ger start i ligan så han kan sälja dyrt senare.

Skall Football League acceptera att Bates får klubben på ett felaktigt sätt bara för att han hotar att ställa in betalningarna och lägga ner klubben.
 

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #14 på: Juli 23, 2007, 23:34:56 »
Jeg vil anta at Bates blir straffet for det, men det alene vil ikke frata Bates eierskapet.
Hva lønn til spillerne angår, så har jeg full forståelse for at Bates ikke betaler den. For hvis ikke klubben får aksjen fra FL, må klubben legges ned. Og da har altså Bates betalt lønn for juni, juli og halve august, uten å få noe igjen for det.
Jeg mener selvsagt ikke at Bates skal få overta klubben hvis det er gjort på en ulovlig måte. Men de kan ikke holde igjen aksjen bare fordi de tror at noe er muffens her. FL må selvsagt ha beviser. Og har de det, er det flere enn Bates som er i trøbbel.
Problemet er at FL nå har malt seg selv inn i et hjørne. De sier at aksjen kun kan gies tilbake hvis klubben kommer ut av CVA(eller ved eksepsjonelle omstendigheter). Og siden Astor så og si hadde veto-rett der, var eneste måten å få klubben ut av CVA, å gå med på Bates' avtale. Det skjønte selvsagt KMPG.
Men når så IR tok det til retten, forkastet de hele CVA'en, og dermed sitter vi her. IR går til rettsak mot et selskap som ikke lenger eksisterer, FL kan ikke gi tilbake aksjen fordi ingen har kommet ut av CVA'en, og Bates er eier av en klubb uten spillere, og uten rett til å delta i ligaen.
FL har en utvei her, og det er å innrømme at det er eksepsjonelle omstendigheter(hvilket det vitterlig er i mine øyne), og så overføre aksjen til Bates. Gjør de ikke det, er vi "down shit creek", som det heter på fint...

quote:
Originally posted by Hartey

Boxman// Om det visar sig att Bates begått kriminella handlingar vid övertagandet av klubben vad händer då.Han har ju sagt att om någon hindrar köpet så betyder det attklubben läggs ner.

Bates har ju inte betalat ut lön till spelarna för att pressa på FL att få köpet godkänt och "golden glove" som ger start i ligan så han kan sälja dyrt senare.

Skall Football League acceptera att Bates får klubben på ett felaktigt sätt bara för att han hotar att ställa in betalningarna och lägga ner klubben.



Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Re: Flower power-protest
« Svar #15 på: Juli 24, 2007, 00:06:39 »
Dette er en delikat situasjon., Det hele kan egentlig løses på 2 Måter.
1)KPMG forklarer FA at den største aksjonæren ikke ville la andre enn Bates drive klubben og derfor legge ned Veto. De hadde da ingen annen mulighet enn å godta Bates sitt gjennkjøp som den eneste riktige for klubben
2)FA kan da komme med en utalelse om at Leeds får tilbake denne aksjen såfort spillerne får lønnen sin. En offentlig utalelse de ikke kan trekke seg fra.

Er desverre redd for at Bates ser på dette dilemmaet som sin måte å spare lønnsutgifter da han ikke vil betale lønn som han prøver å presse KPMG til å betale.



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #16 på: Juli 24, 2007, 00:22:48 »
Ikke for å være pirkete, men:

1 - KPMG trenger ikke forklare FA noe som helst. De er forlengst underrettet om situasjonen, og når du(og jeg) vet det, så vet nok de det også.
2 - Astor var største kreditor, og ikke største aksjonær.
3 - Det er FL som sitter på aksjen, og ikke FA.
4 - Hvis Bates får det som han vil, så blir klubben nødt å betale lønna. Ergo her er ingeting å spare.

Rett skal være rett, eller...?

quote:
Originally posted by h.b

Dette er en delikat situasjon., Det hele kan egentlig løses på 2 Måter.
1)KPMG forklarer FA at den største aksjonæren ikke ville la andre enn Bates drive klubben og derfor legge ned Veto. De hadde da ingen annen mulighet enn å godta Bates sitt gjennkjøp som den eneste riktige for klubben
2)FA kan da komme med en utalelse om at Leeds får tilbake denne aksjen såfort spillerne får lønnen sin. En offentlig utalelse de ikke kan trekke seg fra.

Er desverre redd for at Bates ser på dette dilemmaet som sin måte å spare lønnsutgifter da han ikke vil betale lønn som han prøver å presse KPMG til å betale.



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Re: Flower power-protest
« Svar #17 på: Juli 24, 2007, 00:35:54 »
Trenger ikke å pirke på ethvert innlegg da Boxy. Du vet hva jeg mener og sålenge KPMG ikke gir en god nok forklaring så får heller ikke Leeds denne aksjen. Det er å skyte seg selv i ryggen ved å ikke betale disse lønningene.Bates må skaffe seg goodwill, og det er noe han er utrolig dårlig på



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Dennis

Re: Flower power-protest
« Svar #18 på: Juli 24, 2007, 00:37:34 »
Det blir helt feil å si at dette ikke handler om Bates for de som har lagt ned blomster og drakter med innskriften 'Bates out!' og lignende. For DE betyr det det, selv om kanskje ikke hele dette Save Our Club-tiltaket står direkte for dette. Men på den andre siden, hvorfor gjøres dette nå? Jo, nettopp fordi ledelsen i Leeds United er for dårlig. Og hvem sitter i ledelsen av Leeds United? Riktig!

Boxman, du skriver selv på at dette ikke kan være vanskelig å forstå og at andre bør lese grundigere rundt på forumet. Greit at ikke alle mener at Bates burde gå nå, men det er jo svart på hvitt på slide-showet på YEP-artikkelen. H.b skriver at dette er Leeds-fansens måte å si dette på og det er det jo, det viser jo bildene. At du og h.b har et anstrengt forhold om dagen vet jeg, men dette gjør du bare for å "fåkke" opp.

At Bates må få medhold for at Leeds skal kunne spille er helt greit, men det er jo ikke det dette handler om. Denne artikkelen\demonstrasjonen handler om at Leeds ikke kan bli ødelagt av de som styrer klubben og det er nå Bates - altså, de vil bli kvitt Bates. Ja, det er ikke mulig nå, men det er like fullt det fansen vil. Du er så ekstremt bastant på dine egne meninger, likevel gir du h.b og andre pepper så det holder for hva de mener. De er vel like store fans som deg? De ønsker vel Leeds den samme suksessen som deg? Selvsagt ønsker ingen at Leeds skal gå konkurs.

Jeg vet i hvertfall hva jeg mener om Leeds innerst inne og at jeg ikke trenger forklare meg for deg når jeg sier på forumet hva jeg mener burde vært gjort i klubben. Allikevel blir jeg fed up når h.b eller andre skriver et innlegg, som faktisk atpåtil stemmer, og det blir møtt med 'feil igjen!' som om alt han sier er galt. Kanskje har vi forskjellig måte på hvordan det burde vært gjort, men hvorfor er det du som har rett? Vel, altså din mening. Når jeg i den forrige tråden vi diskuterte prøvde å forklare at jeg synes det var utrolig at KMPG gav Bates klubben tilbake, så begynte du å fortelle at jeg (eller tok flere over en kam) hadde sagt Astor kom til å kreve penger og at Krasner lot klubben gå gratis til Bates. Og hvor siterte du meg på det? Tenk deg litt om før du slenger oppgitte meldinger i hytt og pine, for til slutt blir det bare smålig. Jeg har nemlig ikke sagt hva du og andre burde mene, men hva jeg selv burde vært gjort.

- Dennis
« Siste redigering: Juli 24, 2007, 00:43:30 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #19 på: Juli 24, 2007, 00:51:48 »
Denne kampanje handler ikke om Bates, hvilket han påstod. Hvis du ikke skjønner det, får det være ditt problem.

""The Flower Campaign"

This camapgin is to show all of those involved in the interests of Leeds United Football Club that we care - and we need positive action from all those involved to resolve the current situation as soon as possible

We want our club back.

The flower campaign does not reflect any other protests connected to the club, nor does it single out any individual or organisation - we are calling for a UNITED action from all concerned."

Oversett til norsk, og så ser du om du da skjønner. Hvis ikke, send en e-post til de som har startet det hele, og si at de selv ikke skjønner hva de gjør, og at du(og hb), vet bedre.

Ps - Legg spesielt merke til "nor does it single out any individual(les Bates)"

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Det blir helt feil å si at dette ikke handler om Bates for de som har lagt ned blomster og drakter med innskriften 'Bates out!' og lignende. For DE betyr det det, selv om kanskje ikke hele dette Save Our Club-tiltaket står direkte for dette. Men på den andre siden, hvorfor gjøres dette nå? Jo, nettopp fordi ledelsen i Leeds United er for dårlig. Og hvem sitter i ledelsen av Leeds United? Riktig!

Boxman, du skriver selv på at dette ikke kan være vanskelig å forstå og at andre bør lese grundigere rundt på forumet. Greit at ikke alle mener at Bates burde gå nå, men det er jo svart på hvitt på slide-showet på YEP-artikkelen. H.b skriver at dette er Leeds-fansens måte å si dette på og det er det jo, det viser jo bildene. At du og h.b har et anstrengt forhold om dagen vet jeg, men dette gjør du bare for å "fåkke" opp.

At Bates må få medhold for at Leeds skal kunne spille er helt greit, men det er jo ikke det dette handler om. Denne artikkelen\demonstrasjonen handler om at Leeds ikke kan bli ødelagt av de som styrer klubben og det er nå Bates - altså, de vil bli kvitt Bates. Ja, det er ikke mulig nå, men det er like fullt det fansen vil. Du er så ekstremt bastant på dine egne meninger, likevel gir du h.b og andre pepper så det holder for hva de mener. De er vel like store fans som deg? De ønsker vel Leeds den samme suksessen som deg? Selvsagt ønsker ingen at Leeds skal gå konkurs.

Jeg vet i hvertfall hva jeg mener om Leeds innerst inne og at jeg ikke trenger forklare meg for deg når jeg sier på forumet hva jeg mener burde vært gjort i klubben. Allikevel blir jeg fed up når h.b eller andre skriver et innlegg, som faktisk atpåtil stemmer, og det blir møtt med 'feil igjen!' som om alt han sier er galt. Kanskje har vi forskjellig måte på hvordan det burde vært gjort, men hvorfor er det du som har rett? Vel, altså din mening. Når jeg i den forrige tråden vi diskuterte prøvde å forklare at jeg synes det var utrolig at KMPG gav Bates klubben tilbake, så begynte du å fortelle at jeg (eller tok flere over en kam) hadde sagt Astor kom til å kreve penger og at Krasner lot klubben gå gratis til Bates. Og hvor siterte du meg på det? Tenk deg litt om før du slenger oppgitte meldinger i hytt og pine, for til slutt blir det bare smålig. Jeg har nemlig ikke sagt hva du og andre burde mene, men hva jeg selv burde vært gjort.

- Dennis



Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Dennis

Re: Flower power-protest
« Svar #20 på: Juli 24, 2007, 00:57:15 »
Hvis du leser første avsnittet mitt en gang til, Boxman.

- Dennis
Marching on together!

Peter7

Re: Flower power-protest
« Svar #21 på: Juli 24, 2007, 01:02:01 »
Hvorfor henge seg opp i bagateller når det finnes så mange fine trær rundt omkring. Yorkshire Evening Post mener tydeligvis at dette er noe mer enn en støtte til Leeds:

"Leeds United fans hit back at club over flower power protest

Leeds United fans reacted with dismay today to what they saw as the club's attempts to hijack a flower power protest staged at the Billy Bremner statue on Elland Road.

Leeds United Supporters Trust has helped organise the Save Our Club initiative which aims to draw attention to the club's current plight and protest against the way it has been allowed to plumb the footballing depths in recent years.
However, the official website was quick to claim the laying of flowers and shirts as a spontaneous show of support for the current regime, ignoring the fact that many of the messages penned alongside the flowers and shirts call for chairman Ken Bates to go.
Our slideshow clearly shows this is not the case.
Norman6, posted a copy of an email he sent to the club earlier today on fan site Waccoe saying: "I've just read your biased report about the Flower Protest at Elland Road. You fail to mention the number of messages telling Ken Bates to get out of Leeds United.
"This protest is about the way the club has been allowed to plummet into the position we're in. It's about the lack of honest information from the club we support.
"It's about the lies and spin from the club over many years, it's about the way the only hope for truth lies in the hands of the Football League. It's about the way that KPMG, MPs, businessmen and every other Tom, Dick and Harry has used our club.
"It also about telling the world that Leeds United fans want their club back.
"What you are doing is perpetuating the myth that Leeds fans are behind what the club are doing. Most Leeds fans are convinced that the way the club has been run for many years, including all the time that Ken Bates has been in charge, is the reason we are in the current situation.
"Make no mistake we support the club and not the owners who have ripped the heart out of Leeds United over many years. Any attempt by the club to spin this otherwise will only increase the contempt that most feel towards the temporary owners."
The YEP slideshow shows a selection of the messages and United souvenirs left by supporters at the Bremner Statue."

***
Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #22 på: Juli 24, 2007, 01:58:04 »
Tåpelig!
Jeg snakket om hva aksjonen handlet om, ikke om hva enkelte personlig måtte oppfatte den som.
Blir som om du startet en aksjon mot EU, og så kommer jeg med ei fane for avgiftskutt på alkohol, og så handler aksjonen plutselig om det, fordi "for personen med den fana, handler den om det".
Jeg gjentar, som jeg oppfatter det, vil vi alle bli kvitt Bates. Også jeg. Men det forandrer ikke på det faktum at denne aksjonen ikke handler om det. Og det var det jeg påpekte, og det er verken min mening eller oppfatning - det er direkte uttalt fra de som startet aksjonen.
Jeg skjønner ærlig talt ikke at det skulle være nødvendig å diskutere det. De som startet aksjonen vet da vel dette bedre enn både deg og hb!? Og om enkelte i tillegg ytrer sine personlige meninger, så forandrer ikke det noe på fakta.

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Hvis du leser første avsnittet mitt en gang til, Boxman.

- Dennis



Proud to be Leeds!
« Siste redigering: Juli 24, 2007, 02:30:57 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Dennis

Re: Flower power-protest
« Svar #23 på: Juli 24, 2007, 02:09:37 »
Jeg skjønner ikke hvorfor du er så hårsår! Du hadde vel ikke trengt å legge inn det frekke innlegget ditt mot h.b når du ikke engang er interessert i å høre andres mening. Og når du gir andre dritt, så burde du tåle å ta imot litt, spesiellt når det ikke engang er ment som en provokasjon, men en forklaring på hva som er MIN mening. Jeg lagde denne tråden fordi det kom klart fram at dette ble postert på Leeds-off-side som en sak som de "glemte" å skrive at mange ikke liker dagens Leeds-styre, samme om det er mulig å bli kvitt det eller ikke. Det ble også tatt opp i artikkelen jeg linket at de tydeligvis hadde glemt at Bates ikke er likt, direkte sitert fra en fan. Og hva med alle draktene med 'Bates out?'

Men du har tydeligvis rett og sånn er det bare. Da får jeg heller bare gi meg, ettersom du helt klart ikke bare forstår at andre kan mene andre ting enn deg.
Du sier 'jeg snakket om' men du skjønner jo tydeligvis ikke hva jeg og andre snakker om. Spesielt å kritisere folk slik når du snakker om helt andre ting enn vi. Og du svarer heller ikke på hvorfor du drar opp ting jeg ikke har sagt på andre tråder, når du selv er så opptatt av konkrete kilder. Makan.

- Dennis
« Siste redigering: Juli 24, 2007, 02:13:47 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #24 på: Juli 24, 2007, 02:29:39 »
Hva har dette med andre tråder å gjøre? Hva har dette med meninger å gjøre?
Det du her prøver å gjøre, er å si at "ok, 2+2=4, men hvis noen mener det =5, så må de få lov å mene det"!
Aksjonen handler ikke om Bates ut - basta! Selv om alle er enige i at Bates må bort, så handler ikke denne aksjonen om det. Dette er ettertrykkelig slått fast fra de som startet aksjonen. Deal with it!

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg skjønner ikke hvorfor du er så hårsår! Du hadde vel ikke trengt å legge inn det frekke innlegget ditt mot h.b når du ikke engang er interessert i å høre andres mening. Og når du gir andre dritt, så burde du tåle å ta imot litt, spesiellt når det ikke engang er ment som en provokasjon, men en forklaring på hva som er MIN mening. Jeg lagde denne tråden fordi det kom klart fram at dette ble postert på Leeds-off-side som en sak som de "glemte" å skrive at mange ikke liker dagens Leeds-styre, samme om det er mulig å bli kvitt det eller ikke. Det ble også tatt opp i artikkelen jeg linket at de tydeligvis hadde glemt at Bates ikke er likt, direkte sitert fra en fan. Og hva med alle draktene med 'Bates out?'

Men du har tydeligvis rett og sånn er det bare. Da får jeg heller bare gi meg, ettersom du helt klart ikke bare forstår at andre kan mene andre ting enn deg.
Du sier 'jeg snakket om' men du skjønner jo tydeligvis ikke hva jeg og andre snakker om. Spesielt å kritisere folk slik når du snakker om helt andre ting enn vi. Og du svarer heller ikke på hvorfor du drar opp ting jeg ikke har sagt på andre tråder, når du selv er så opptatt av konkrete kilder. Makan.

- Dennis



Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Dennis

Re: Flower power-protest
« Svar #25 på: Juli 24, 2007, 02:42:28 »
Ok, for å bruke ditt argument. Hvorfor si 'feil igjen' når h.b ikke har sagt noe før i denne tråden? Dette er jo ikke samme tråd. Da burde du jo sagt kun 'feil.' Hører du selv hvor dumt det blir?

Selvsagt handler dette om Bates. På draktene som ligger rundt Bremner-statuen står det 'Bates out.' Nei, kanskje ikke på den skriftlige forklaringen på hvorfor dette ble dannet. Skal det alltid ligge noe skriftlig til bunns? Derimot hadde ikke dette tiltaket blitt gjort dersom ikke Bates og Co hadde styrt skuta mot bunnen. Hence 'Bates out!' ropene. Deal with it.

Men nå gidder jeg ikke svare mer på dine innlegg, for meg har de mistet all mening. Du klarer ikke forsvare dine egne "feil" i argumenter (kilder og sitat) og derfor syns jeg det blir dødfødt å diskutere med en døv. Du har dine meninger og jeg har mine. På fredag argumenterte du med at jeg har sagt ting jeg aldri har gjort, men nå står du ikke for hvorfor du gjorde det. Du er veldig bastant på¨at påstander skal ha korrekte kilder. Det er helt greit, men jeg kan jo ikke finne en kilde når det er mine egne meninger og jeg ettertrykkelig sier at det KUN er mine meninger. Det virker for meg som om du ikke kan forstå når du har feil. Greit nok, du har sikkert rett i noe av det du sier, men det mister mening når du går imot egne argumenter. Selvfølgelig handler dette om Bates, på direkte eller indirekte måte. Må du ha alt skriftlig? Gå på linken i den første posten min. Der ligger i alle fall bilder og direkte sitat fra en fan. Grunnen til at jeg lagde posten var også fan'ens klage på at Leeds' off-side kapret denne demonstrasjonen\hyllesten\protesten og påstod at dette var en tillitserklæring til dagens Leeds, men "glemte" å skrive at det var en protest mot dagens styre. Ikke hvorfor tiltaket ble laget. Det var det du som begynte med.
- Dennis
« Siste redigering: Juli 24, 2007, 02:46:02 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Boxman

Re: Flower power-protest
« Svar #26 på: Juli 24, 2007, 02:50:42 »
Feil igjen, fordi 90% av påstandene han kommer med er feil, eller i beste fall misvisende.
Angående resten av det du skriver, så oppfatter jeg det som usammenhengende "babbel", så det nytter ikke komme med respons.
Ellers vil jeg bare få råde deg til å ta kontakt med de som arrangerer denne aksjonen, og fortelle dem at de er for dumme til selv å skjønne hva de holder på med, og så får du forklare dem hva som egentlig foregår.

Ps - ang. den andre tråden du til stadighet snakker om, så var det generelle betraktninger, men utfra ditt innlegg. Gidder ikke sjekke om jeg påstod at du hadde sagt noe, men vet jeg brukte dere. En beklagelig generalisering i forhold til negative uttalelser om Bates. Så ja, det ble litt misvisende, og det beklager jeg selvsagt...
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Ok, for å bruke ditt argument. Hvorfor si 'feil igjen' når h.b ikke har sagt noe før i denne tråden? Dette er jo ikke samme tråd. Da burde du jo sagt kun 'feil.' Hører du selv hvor dumt det blir?

Selvsagt handler dette om Bates. På draktene som ligger rundt Bremner-statuen står det 'Bates out.' Nei, kanskje ikke på den skriftlige forklaringen på hvorfor dette ble dannet. Skal det alltid ligge noe skriftlig til bunns? Derimot hadde ikke dette tiltaket blitt gjort dersom ikke Bates og Co hadde styrt skuta mot bunnen. Hence 'Bates out!' ropene. Deal with it.

Men nå gidder jeg ikke svare mer på dine innlegg, for meg har de mistet all mening. Du klarer ikke forsvare dine egne "feil" i argumenter (kilder og sitat) og derfor syns jeg det blir dødfødt å diskutere med en døv. Du har dine meninger og jeg har mine. På fredag argumenterte du med at jeg har sagt ting jeg aldri har gjort, men nå står du ikke for hvorfor du gjorde det. Du er veldig bastant på¨at påstander skal ha korrekte kilder. Det er helt greit, men jeg kan jo ikke finne en kilde når det er mine egne meninger og jeg ettertrykkelig sier at det KUN er mine meninger. Det virker for meg som om du ikke kan forstå når du har feil. Greit nok, du har sikkert rett i noe av det du sier, men det mister mening når du går imot egne argumenter. Selvfølgelig handler dette om Bates, på direkte eller indirekte måte. Må du ha alt skriftlig? Gå på linken i den første posten min. Der ligger i alle fall bilder og direkte sitat fra en fan. Grunnen til at jeg lagde posten var også fan'ens klage på at Leeds' off-side kapret denne demonstrasjonen\hyllesten\protesten og påstod at dette var en tillitserklæring til dagens Leeds, men "glemte" å skrive at det var en protest mot dagens styre. Ikke hvorfor tiltaket ble laget. Det var det du som begynte med.
- Dennis



Proud to be Leeds!
« Siste redigering: Juli 24, 2007, 02:57:15 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Flower power-protest
« Svar #27 på: Juli 24, 2007, 04:28:08 »
OK, difference in opinion her, gutter...
Og det er greit.

...men håper at vi klarer å gå på "sak" fremover.  Ta ballen, ikke mannen...  (ja, vanskelig, også tippeligaspillere bommer av og til her. Men vi prøøøver [:p])

Mvh Asbjørn, moderatorspire...






Yes, the sign on the cross ...is just a sign on the cross
Well, there's some on every chisel
And there is some in the championship too
Oh, when your, when your days are numbered And your nights are long
You might think you're weak But I mean to say you're strong
Yes you are, if that sign on the cross, if it begins to worry you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Re: Flower power-protest
« Svar #28 på: Juli 24, 2007, 12:41:29 »
Jaja Guden har talt.( Da snakker ike jeg om moderatoren som jeg ville sagt om deres rolle i min tidligere utgave er innlegg )
Sier jeg at ballen er rund, så sier guden at ballen er oval. Guden henviser da til amerikansk fotball.For en amerikaner er selvsagt min påstand da feil.Sier jeg at rosene er hvite henviser guden til at de er røde ifolge sangen.Og siden jeg er ugudelig så vil selvsagt guden ta meg istedenfor Ballen



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
« Siste redigering: Juli 24, 2007, 12:46:49 av h.b »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Flower power-protest
« Svar #29 på: Juli 24, 2007, 13:55:17 »
Agurktid!!!!
Yeboahs vitne