Skrevet av Emne: Avtale med Marriott  (Lest 8088 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SuperLeeds!

Avtale med Marriott
« på: Juli 27, 2007, 02:27:49 »
Hei, fant følgende avtale (Sakset fra forsiden) forhandlet fram av Luscos med Marriott:
"Avtale med Leeds Marriott Hotel:
Ellers har vi med svært god hjelp av Jan Ove Klausen forhandlet fram en avtale med Leeds Marriott Hotel om innkvartering til rabattert pris. Pris pr natt fra fredag – mandag for LUSCOS medlemmer Enkeltrom £68.00 / Dobbeltrom £78.00" Dette blir £156 for to netter i dbl. rom. Noe som blir omlag ( 12 x 156 )= kr 1872,- for 2 netter.

Har søkt på Marriott.com og funnet en pris på £85/natt=170 for 2 pers. for opphold fra fredag - lørdag.  

Marriott pris.................................Kr 2040,-
Luscos pris...................................." 1872,-
= Luscos rabatt............................kr       168,-

Dette virker å være en bra avtale, honnør til Luscos! Mitt spørsmål er om denne prisen kun gjelder i helgen, eller om den er tilgjengelig resten av ukedagene også?


LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img
« Siste redigering: Juli 27, 2007, 02:30:41 av Harrymonster »

Petter F

Re: Avtale med Marriott
« Svar #1 på: Juli 27, 2007, 02:46:13 »
Avtalen gjelder kun fredag - mandag.  
Marriott er fullt av foretningsfolk på hverdager og disse betaler full pris så det er naturlig at Marriott prioriterer disse.

Petter

Øystein E

Re: Avtale med Marriott
« Svar #2 på: Juli 27, 2007, 16:05:39 »
Jeg har reservert enkeltrom for £56.66 pr natt. Fredag 17. aug til mandag 20. aug. selv om jeg ikke oppga rabattkode.
 

h.b

  • Gjest
Re: Avtale med Marriott
« Svar #3 på: Juli 27, 2007, 16:09:45 »
Jeg synes at Luscos skal legge ut en link til hvert hotell Luscos har inngått avtale med, og forklare hvilken rabattkode som vil gjelde på disse hotellene. La denne ligge øverst i På tur til England, slik at vi supportere kan benytte seg av denne rabatten. Liten vits i å skaffe seg rabatter hvis ingen vet om dette og hvilken kode man skal benytte



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Tom S

Re: Avtale med Marriott
« Svar #4 på: Juli 27, 2007, 16:14:55 »
Er ikkje dette eit opent forum for alle, også ikkje-medlemmer?

Etter mitt syn er det då ikkje så lurt å legge desse kodene ut her.

Syns det er ein grei sak at Styret har informert om rabatten, og at den som trenger koden tar kontakt med de ansvarlige og oppgir medlemsnummer for å få den.

Men, det er mi meining.
Av nokre kanskje sett på som synsing og ikkje fakta...
[;)]


quote:
Originally posted by h.b

Jeg synes at Luscos skal legge ut en link til hvert hotell Luscos har inngått avtale med, og forklare hvilken rabattkode som vil gjelde på disse hotellene. La denne ligge øverst i På tur til England, slik at vi supportere kan benytte seg av denne rabatten. Liten vits i å skaffe seg rabatter hvis ingen vet om dette og hvilken kode man skal benytte



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Juli 27, 2007, 16:15:48 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

h.b

  • Gjest
Re: Avtale med Marriott
« Svar #5 på: Juli 27, 2007, 16:19:15 »
Styret kan faktisk sende over medlemsnummeret til disse hotellene på hver enkelt medlem. Det vil kreve litt å holde disse hotellene oppdatert på hvert medlem til enhver tid, men dette bør være noe som styret bør ta seg tid til. Da kan  hotellene dobbeltkontrolere dette mot en bestilling



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

SuperLeeds!

Re: Avtale med Marriott
« Svar #6 på: Juli 27, 2007, 20:11:51 »
ok, da har jeg fått svar på det jeg lurte på. At det kun gjelder i helgen. Generelt sett så kan du få bra priser på de litt finere hotellene, de med forretningsfolk, i helgene. Midt i uka er det bedre å prøve turistklassehotell, da de er fullt belagt med turister i helgene og ofte har ledig kapasitet hverdager.

Ingen problem å sende medl. nr på sms, eller mail.

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

Torgeir

Re: Avtale med Marriott
« Svar #7 på: Juli 28, 2007, 17:08:11 »
quote:
Originally posted by h.b

Styret kan faktisk sende over medlemsnummeret til disse hotellene på hver enkelt medlem. Det vil kreve litt å holde disse hotellene oppdatert på hvert medlem til enhver tid, men dette bør være noe som styret bør ta seg tid til. Da kan  hotellene dobbeltkontrolere dette mot en bestilling



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



Håkon....???? som Tom pleier å si....er det mulig...[8D][8D][8D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Pei

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #8 på: Oktober 31, 2007, 13:39:52 »
Hiver inn et spørsmål om hotell i Leeds her:
Ser på LUFC offisiell side at de har et samarbeid med Bewleys Hotel.
Er det noen her som kjenner til dette hotellet - er det et ok hotell å bruke mtp. beliggenhet, pris osv?
 

Torgeir

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #9 på: Oktober 31, 2007, 17:53:39 »
Bewlwys ligger i gangavstand fra sentrum mot Holbeck. En liten sving til høyre fra hotellet så er du på vei til Peter og Elland Road. Hotellet er jo nytt så tror nok standarden er bra. £69 natt afor rommet.

men har du prøvd Jurys inn????? Hvis ikke så anbefalles det.
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Pei

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #10 på: November 01, 2007, 12:47:35 »
Bewlwys ligger i gangavstand fra sentrum mot Holbeck. En liten sving til høyre fra hotellet så er du på vei til Peter og Elland Road. Hotellet er jo nytt så tror nok standarden er bra. £69 natt afor rommet.

men har du prøvd Jurys inn????? Hvis ikke så anbefalles det.

Takk for tipset - ser jo ut som Jury's Inn slår de på pris også med £54 for rommet pr. natt.
Var over for 4 år siden (første og eneste gang), og gjorde da den tabben at vi lå på et hotell ved flyplassen i Manchester for å rekke et tidlig fly hjem :P
Denne gangen tar jeg med fruen og 2 barn, og da skal vi selvfølgelig ha hotell i Leeds ;D.
Et spørsmål til: ser ikke ut som om frokost er inkludert i prisen og det kan heller ikke velges (tror jeg) på nettet. Hva gjør man med det?
 

Torgeir

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #11 på: November 01, 2007, 14:22:21 »
Bewlwys ligger i gangavstand fra sentrum mot Holbeck. En liten sving til høyre fra hotellet så er du på vei til Peter og Elland Road. Hotellet er jo nytt så tror nok standarden er bra. £69 natt afor rommet.

men har du prøvd Jurys inn????? Hvis ikke så anbefalles det.

Takk for tipset - ser jo ut som Jury's Inn slår de på pris også med £54 for rommet pr. natt.
Var over for 4 år siden (første og eneste gang), og gjorde da den tabben at vi lå på et hotell ved flyplassen i Manchester for å rekke et tidlig fly hjem :P
Denne gangen tar jeg med fruen og 2 barn, og da skal vi selvfølgelig ha hotell i Leeds ;D.
Et spørsmål til: ser ikke ut som om frokost er inkludert i prisen og det kan heller ikke velges (tror jeg) på nettet. Hva gjør man med det?

Det vet jeg ikke, men regner med at du snart får svar av noen som vet. ??? ??? ???
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Petter F

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #12 på: November 01, 2007, 16:00:23 »
Har bodd både på Jurys Inn og Bewleys.  Ingen av disse tilbyr frokost i grunnprisen, men du kan få kjøpt frokost for rundt £10.00 pr person. Da kommer du fort opp i hva det vil koste å bo på Marriott med LUSCOS sin rabatt.
Jurys Inn ligger best i forhold til sentrum, 2-3 minutters gange og du er der.  Til Bewleys må du nok regne med 10 minutter.
Begge hotellene har mer enn god nok standard.

MVH
Petter

janove

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #13 på: April 22, 2008, 22:20:49 »
Leser i siste TPN at at styret skal forhandle frem ny hotellavtale.
Det heter at Marriott viser en arrogant holdning og er dyre.
Alle vet at Marriott er dyrere enn Jurys Inn, Golden Lion, Travellodge etc.
I fjor sommer, ble jeg spurt av styret, om jeg kunne vaere behjelpelig med aa faa til en avtale med Marriott. Tiltross for at Marriott ikke er avhengig av nordmenn, klarte jeg pga mitt bekjentskap, aa faa til en avtale paa £68 pr natt for singel rom og £78 for dobbelt rom.
Jeg vet at mange nordmenn foretrekker aa bo paa Marriott. De betaler gjerne noen kroner ekstra for aa bo der. Denne sesongen viser ogsaa at veldig mange foretrekker dette hotellet. Var senest innom Marriott i gaar og jeg vet saann noenlunde hvor mange doegn nordmenn har bodd der.
Da er det jeg stusser over at styret har funnet ut at det er for dyrt. Er dette noe som kommer fra medlemmer? Det er jo ikke noe som heter fellestur lenger, saa jeg kan ikke forstaa at man skal sementere en avtale, som allerede ligger der! Ser ikke bort fra at noen vil fortsette aa bo paa Marriott neste sesong.
For styret sin del, boer de utdype hva som menes med arrogant holdning!
Medlemmene boer faa vite hva som har skjedd her!
Som styret sikkert forstaar, vet jeg alt i saken.
Jeg forlanger at Petter Fjeld, som jeg vet skal over til Gillinghamkampen, blir med meg paa moete med Paul Collins, fredag 2. mai. Har allerede avtalt med ham.
For meg er dette en stor sak, da jeg har blitt konfrontert med den fra Marriott.
 

leeds-4-eva

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #14 på: April 23, 2008, 00:17:40 »
Støtter janove i dette, Marriott er mitt foretrukne sted. Jeg har sjelden eller aldri opplevd rot med bookinger der, og jeg har blitt behandlet slik jeg forventer, og med god service.
Skjønner ikken døyt av dette med arroganse, er dette virkelig noe har vært påtagelig for enkelte LUSCOS-medlemmer?

Ad prisen, så er den kjempebra. £68 er rett og slett grisebillig for et slikt hotell.
Vel kan man bo en god del billigere på B&B, og noen av lavprishotellene, men da blir jo avslaget i en avtale, deretter, ikke så veldig mye lavere pris, vil jeg tro.

Er prisen på Marriott for høy, er det jo en smal sak å velge seg et annet og billigere bosted på nettet.

Stemmer for å beholde Marriott, om det har noen betydning at jeg som enkeltperson sier det.
 

Petter F

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #15 på: April 23, 2008, 07:33:43 »
Ray Thørnkvist og undertegnede var faktisk i møte med Paul Collins fra Marriott lørdag 12. april.  Der tok vi opp problemene en del av våre medlemmer har hatt med å få rom rabattert pris denne sesongen samt muligheten for å fortsette avtalen med Marriott også neste sesong.

Paul innrømmet at det hadde vært en del tull med at rabattkoden ikke hadde vært like godt kjent over alt, dette har han imidlertid grepet fatt i så det skal forhåpentligvis bli bedre.

Marriott er også villig til å gi LUSCOS medlemmer samme priser neste sesong selv om de vil ha en generell prisoppgang.  Dette på grunn av et langvarig og godt forhold til norske supportere.   Det skal sies at det til hver kamp vil være et begrenset antall rom ledige til rabattert pris, så prinsippet først til mølla vil gjelde.  Enkelte helger vil vil også kunne oppleve at Marriott er fullbooket pga store arrangementer.

Håper dette oppklarte noe.

Hilsen
Petter Fjeld

janove

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #16 på: April 23, 2008, 09:52:36 »
Ray Thørnkvist og undertegnede var faktisk i møte med Paul Collins fra Marriott lørdag 12. april.  Der tok vi opp problemene en del av våre medlemmer har hatt med å få rom rabattert pris denne sesongen samt muligheten for å fortsette avtalen med Marriott også neste sesong.

Paul innrømmet at det hadde vært en del tull med at rabattkoden ikke hadde vært like godt kjent over alt, dette har han imidlertid grepet fatt i så det skal forhåpentligvis bli bedre.

Marriott er også villig til å gi LUSCOS medlemmer samme priser neste sesong selv om de vil ha en generell prisoppgang.  Dette på grunn av et langvarig og godt forhold til norske supportere.   Det skal sies at det til hver kamp vil være et begrenset antall rom ledige til rabattert pris, så prinsippet først til mølla vil gjelde.  Enkelte helger vil vil også kunne oppleve at Marriott er fullbooket pga store arrangementer.

Håper dette oppklarte noe.

Hilsen
Petter Fjeld

Jeg kjenner til alt dette Petter.
Problemet er hva som har skjedd foer den 12. Dette er ting, som jeg ikke vil bli assosiert med. Det er jeg som har faatt ubehagelighetene. Men pytt pytt. At styret ikke bryr seg om det, tar jeg til underretning!

Petter F

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #17 på: April 23, 2008, 14:40:50 »
I steden for å ta en debatt rundt dette her på forumet synes jeg at vi tar en prat rundt dette i Leeds til neste helg Jan Ove. 

Beklager sterkt eventuelle problemer du må ha fått som følge av det som stod i TPN, du var den som hjalp til å få avtalen i land i første omgang noe jeg alltid har vært takknemmelig for !

Petter

Tom S

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #18 på: April 24, 2008, 18:12:09 »
Veit ikkje kva som foregår mellom luscos og marriott, men for egen del foretrekker eg marriott når eg er over. Håper luscos også i framtiden kan ha ein avtale med hotellet.
COME ON LEEDS !!

oOo

Sv: Avtale med Marriott
« Svar #19 på: Oktober 16, 2008, 23:51:52 »
Hva er status mht avtale med Marriot? Gjelder Huddersfield-kampen.