Skrevet av Emne: Kamptråd Leeds-Burnley  (Lest 9703 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Stephenjazz

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #60 på: Juli 28, 2007, 23:51:26 »
kandol scorer 3 i dag
Det blir aldri umoderne å vinne

Tom S

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #61 på: Juli 28, 2007, 23:51:51 »
Nytt tap, men virker som vi spiller bra og skaper ein del sjanser.
Vi trenger ein goalgetter på plass før seriestart.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #62 på: Juli 28, 2007, 23:53:33 »
quote:
Originally posted by Stephen

kandol scorer 3 i dag


Det må isåfall bli på puben etter kampen.  Matchen er slutt, stephen. 2-0 til Burnely. [8)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #63 på: Juli 29, 2007, 00:05:43 »
No høyrte eg ikkje kampen, men ut frå dei stikkorda som er komen fram på OEF, kan vi vel seie oss passe nøgde. Tapet er ein ting, men innsatsen og målkåtleiken er der. Berre så synd Kandol ikkje har råd til synstest hjå augedoktoren.

Stephenjazz

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #64 på: Juli 29, 2007, 00:09:56 »
quote:
Originally posted by Jon R

Sitat
Originally posted by Stephen

kandol scorer 3 i dag


Det må isåfall bli på puben etter kampen.  Matchen er slutt, stephen. 2-0 til Burnely. [8)]

Jon R.
Jeg hadde i hvert fall troen, det er det ikke så mange har ti l kandol[:)]
Det blir aldri umoderne å vinne

h.b

  • Gjest
Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #65 på: Juli 29, 2007, 00:12:02 »
I løpet av neste uke selges Beckford og Cresswell.
Da vil årets spisspar være kandol og Flo ( like det eller ikke ) sålenge Flo holder seg skadefri. Sånn ca i 2 kamper og ute resten av sesongen



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Roy

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #66 på: Juli 29, 2007, 00:13:24 »
Viktig å ta med det poitive. Er helt enig med deg Per-Stian. Det skapte i hvertfall litt håp hos meg da. Men.... kongeriket for en spiss!!!!!!!!!!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sydhagen

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #67 på: Juli 29, 2007, 00:16:44 »
bortsett fra resultatet så var det absolutt en positiv kamp fra leeds sin side...skapte mange sjanser!
effektiviteten kommer etter hvert den
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #68 på: Juli 29, 2007, 00:17:42 »
Bra innsats ja. Men effektiviteten har vi savnet siden Chapmann dagene



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sydhagen

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #69 på: Juli 29, 2007, 00:17:44 »
fikk ivertfall et mye mer positivt inntrykk av denne kampen enn noen av kampene fra forrige sesong...skal ikke
så mye til heller da...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #70 på: Juli 29, 2007, 00:18:47 »
quote:
Originally posted by h.b

Bra innsats ja. Men effektiviteten har vi savnet siden Chapmann dagene



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



makan til pisspreik!  hvor var du i slutten av 90-årene..??
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #71 på: Juli 29, 2007, 00:20:35 »
Vi har vel egentlig ikke hatt en skikkelig toppscorer etter Chapmann. All honnør til de etter ham.Fowler,Viduka,Smith,Keane m.flere



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

mari

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #72 på: Juli 29, 2007, 00:32:52 »
Posted - 28 Jul 2007 :  18:12:02      
--------------------------------------------------------------------------------
hb
 
I løpet av neste uke selges Beckford og Cresswell.
Da vil årets spisspar være kandol og Flo ( like det eller ikke ) sålenge Flo holder seg skadefri. Sånn ca i 2 kamper og ute resten av sesongen.



kan jeg få min fastlege til å foreskrive en kombinasjon av valium og antidepresiva....??

Det ligger i kortene at Creswell selges ettersom han tjener ca nok 150.000 i uka (+ 7 mill i året) - noe som ikke kan forsvares for en spiller i liga 3 i England - og helt sikkert ikke for en kar som snart er 30 og som har vært mere aktiv på skadebenken enn innenfor motstanderens 16 meter...

Føler meg rimelig sikker på at Beckford blir - iflg mer eller mindre sikre kilder har han en snau rørleggerlønn (nok 8.000 i uka) og har vært meget positiv i alle kampene jeg har hørt på radioen i år. Han har kontrakt i 3 år til - ryktene jeg har fanget opp sier at klubben ønsker å skrive ny kontrakt med han for å få han opp på et mer riktig nivå i forhold til at han ser ut til å bli vår nr 1 spiss neste år.

Forøvrig mest bekymret for at Kandol ser ut til å være Wise foretrukne spiss ved siden av Beckford. Han viser dessverre gang på gang at han ikke har det nødvendige killerinstinktet foran kassa....

God lørdagskveld til alle - venter på etter kamp intervjuer på YR nå

 
 

mari

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #73 på: Juli 29, 2007, 00:50:18 »
Gus skrøt hemningsløst av Beckford i etter kampen intervjuet. Styrke, fart, men mangler målflyten - Selv om man trekker av for kjente og deler på 2 vil et salg av Beckford nå være et ekstremt signal om at Wise / Poyet ikke har kontroll på hva Bates finner på. Salgene til nå innbiller jeg meg at de 3 har vært enige om..Darlington neste på tirsdagskvelden
 

Promotion 2010

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #74 på: Juli 29, 2007, 00:50:19 »
quote:
Originally posted by mari
- venter på etter kamp intervjuer på YR nå


Noe lurt som ble sagt der da...?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

pettern

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #75 på: Juli 29, 2007, 01:00:02 »
Fatter ikke at folk kan være positive etter målforskjellen i treningskampæne.Dessuten er det vel o seire til nå?Bare å stikke fingern i jorda: vi har en ræva tropp, talentløs manager og eieren er det vel ikke behov for å nevne....Gruer meg til sesongen så lenge denne Chelseadritten styrer  klubben vår.
HP-har ikke vært så deppa siden begynnelsen av 80-tallet....
 

veteranen

  • Gjest
Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #76 på: Juli 29, 2007, 01:12:44 »
quote:
Originally posted by h.b

Vi har vel egentlig ikke hatt en skikkelig toppscorer etter Chapmann. All honnør til de etter ham.Fowler,Viduka,Smith,Keane m.flere




Hasselbaink scoret hhv 16 og 18 ligamål i sine to sesonger i klubben. Bridges puttet 19 ganger i ligaen, iløpet av den ene sesongen han fikk være skadefri. Viduka scoret jevnt og trutt, og var i tillegg en mye bedre spiller enn Chapman...

Hva med å ta deg litt ferie, Håkon..? Eller har "rasandeokse" rett når han påstår at du får et slags "kick" når det går dårlig med klubben..? [;)][:)]

h.b

  • Gjest
Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #77 på: Juli 29, 2007, 01:18:40 »
Ikke missforstå meg nå, men en toppscorer skal putte minimum 25 i løpet av en sesong



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Volda69

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #78 på: Juli 29, 2007, 01:48:02 »
quote:
Originally posted by h.b

Ikke missforstå meg nå, men en toppscorer skal putte minimum 25 i løpet av en sesong




20 mål held i massevis for ein klubb som Leeds United.

MOT
« Siste redigering: Juli 29, 2007, 01:48:36 av Volda69 »
MOT

Runar

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #79 på: Juli 29, 2007, 02:31:26 »
quote:
Originally posted by h.b

Vi har vel egentlig ikke hatt en skikkelig toppscorer etter Chapmann. All honnør til de etter ham.Fowler,Viduka,Smith,Keane m.flere



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



Hasselbaink ble jo topscorer i 98/99 så han kan vel kalles en skikkelig topscorer - ellers så synes jeg at Viduka og Fowler er typiske topscorere, men akkurat FOWLER var jo ikke så lenge i Leeds
 

asLeeds

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #80 på: Juli 29, 2007, 05:25:47 »
25??????????? Hb no må du faen meg vakna!!!ska sei deg 1 ting MISTER negativ;me går rett opp!!!GUD eg e lei av den negative holdningen din,har klart å styre meg lenge,men ikveld e eg pussa så no seie eg da=)=)

GGGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO    LEEDS

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Stifler

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #81 på: Juli 29, 2007, 05:59:19 »
Er det så jævla negativt når han selv syntes en toppscorer burde score 25.
Kan ha sin mening.
du som går helt bananas over ingenting...




Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

h.b

  • Gjest
Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #82 på: Juli 29, 2007, 06:03:05 »
En skikkelig spiss skal score mål.Og det til gangs. Jeg syns ikke Viduka scoret nok mål i Leeds sin drakt.Når det gjelder Smith så scoret han absolutt ikke nok. Den eneste jeg mener har hatt potensiale til å bli denne toppscoreren er Robbie Keane. Dette er faktisk ikke negativitet Asleeds



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

pettern

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #83 på: Juli 29, 2007, 06:08:32 »
Du Asleeds: DU må vakna!25 mål av en toppscorer i serie og cuper er ikke hinsides høyt.hb er en av realistene her inne.negativ?nja, litt, men er det noe å være så jævla positiv over da?Nå har jeg fulgt denne klubben siden 1975, og situasjonen nå er det absolutte lavmål foreløpig.Folk tror vi rykker rett opp.Hallo?har dere fulgt med? her selger vi det meste av spillere, prøver å skrape sammen noe billig dritt på free transfer og i tillegg har en talentløs manager.Våkn opp sier jeg.Hvis vi rykker rett opp med den "Heia Tufte" gjengen vi har nå, så må jeg si at nivået i league1 plutselig har falt drastisk.Hvis vi ikke får minst 5 meget bra nye spillere til seriestart kan det umulig bli opprykk.Men jeg legger merke til hva du har skrevet, så kan vi ta en sjekk i mai 2008.Da tror jeg dessverre hb og undertegnede har hatt realistiske tanker, nemlig en plass mellom 10 og 15 på tabellen.Det er ikke fordi vi ønsker det, men fordi laget,manager og drift ikke er bedre.
 

h.b

  • Gjest
Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #84 på: Juli 29, 2007, 06:23:00 »
Nå må vi også huske på at det er fullstendig kaos i denne klubben. Det er faktisk for sent å handle inn gode nok spilere nå. Wise må nok gi de som er på prøve samt de uten kontrakt i klubben fornyet tillit.
Ã… tro på direkte opprykk er det samme som å tro på julenissen.Men vi kan jo håpe



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

asLeeds

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #85 på: Juli 29, 2007, 08:20:09 »
CCC here we come!!!!!!!!!!

sorry,må bare prøve å sjå lyst på ting!!=)=)=)=)=)=)=)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

asLeeds

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #86 på: Juli 29, 2007, 08:21:10 »
øhhh,heite da CCC denne sesongen?


ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Robert H.

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #87 på: Juli 29, 2007, 15:37:27 »
Er enig med h.b. og pettern her. Dersom ikke mirakler skjer på overgangsfronten i august så blir denne sesongen veldig tøff. Jeg tror også mid-table er en realistisk forventning dessverre...

oak-tjome

Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #88 på: Juli 29, 2007, 16:32:47 »
Kandol treffer til slutt! Bare vent!
 

h.b

  • Gjest
Re: Kamptråd Leeds-Burnley
« Svar #89 på: Juli 29, 2007, 16:33:34 »
som jeg sa kan o`leary så kan kandol



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag