Leeds-Huddersfield den 08 desember

Started by h.b, July 30, 2007, 04:52:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tompengpung

Takk for info. Omvisning fredag kl 1500 er aktuelt for vår del. Gjerne senere også hvis andre er interesserte.
Denne kampen en av fellesturene, er det slik at omvisningen organiseres av LUSCOS ?

pesi

det er aktuelt for oss også
hvor mange andre er med?
jeg stiller med 4 (garanert) + evt, men d tar vi der og da!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

dtage

Vi er to stykker(min bror og meg) som gjerne tar turen på ER fredag 7. des! Kjapp hoderegning tilsier at det kommer nærmere 50 stk. fra Luscos til denne kampen. Fantastisk!
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

Torgeir

Her blir det mange...minner om at Jan-Ove er behjelpelig med billetter til kampen, bare han ikke går underskudd. Vet ikke om han har fått opp mailen igjen, men send både tekst og mail så er du sikker.
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Læshy

Da er flybilletter og overnatting bestilt for pappa og meg. Vi ankommer Leeds litt utpå fredagskvelden, ettersom jeg har en viktig skoledag jeg må gjennom før jeg kan dra. Blir tredje året på rad vi er over, og det er fantastisk å være i Leeds på denne tiden... HVordan gjør dere andre det med billetter? bestiller på forhånd (via han norske som er over, beklager at jeg har glemt navn), eller kjøper der nede på fredag/lørdag?
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

chief

Quote from: Læshy on October 31, 2007, 21:42:21
Da er flybilletter og overnatting bestilt for pappa og meg. Vi ankommer Leeds litt utpå fredagskvelden, ettersom jeg har en viktig skoledag jeg må gjennom før jeg kan dra. Blir tredje året på rad vi er over, og det er fantastisk å være i Leeds på denne tiden... HVordan gjør dere andre det med billetter? bestiller på forhånd (via han norske som er over, beklager at jeg har glemt navn), eller kjøper der nede på fredag/lørdag?

Send en text melding til Jan Ove, så kjøper han billetter for dere.
1 4 all and all 4 1

Torgeir

Quote from: Læshy on October 31, 2007, 21:42:21

Jan-Ove Klausen hjelper til med billetter så lenge han ikke går underskudd.Han bruker å ta £4 pr bilett.(buss/taxi, tlf ets) ekstra for og ordne. De må betales på forhånd.
Nr til Jan-Ove 00447940772859

"We will be back"

Torgeir

pesi

Bare til påminnelse for alle som er borte på kampen, fredag 7 desember er det 10 år siden King Billy døde. Mitt reisefølge og jeg vil selvflgelig reise opp på fredagen å legge ned blomster ved statuen på Elland Road, Søndag 9 desember ville Billy blitt 65 hvis han forsatt hadde vært blandt oss

R.I.P

Tom S

Veldig bra gjort!

Quote from: pesi on November 09, 2007, 16:49:40
Bare til påminnelse for alle som er borte på kampen, fredag 7 desember er det 10 år siden King Billy døde. Mitt reisefølge og jeg vil selvflgelig reise opp på fredagen å legge ned blomster ved statuen på Elland Road, Søndag 9 desember ville Billy blitt 65 hvis han forsatt hadde vært blandt oss

R.I.P
COME ON LEEDS !!

MooCow

Bli da nåke "luscos-omvisning" pao fredagen ? Ã... i sofall mao ein melda seg pao pao førhånd elde ? ???

Petter F

Vi tar sikte på omvisning på Elland Road fredag 7. desember kl. 15.00 (engelsk tid).  Pris £10.00 (tror jeg).
Frammøte i baren på Marriott senest kl. 14.00.  Ray Tørnkvist blir styrets mann på omvisningen.

MVH
Petter

pesi

Quote from: Petter F on November 25, 2007, 22:06:40
Vi tar sikte på omvisning på Elland Road fredag 7. desember kl. 15.00 (engelsk tid).  Pris £10.00 (tror jeg).
Frammøte i baren på Marriott senest kl. 14.00.  Ray Tørnkvist blir styrets mann på omvisningen.

MVH
Petter

trenger vi melde oss på, på forhånd eller er det bare å møte på John T???

Petter F

Bare møt opp på JT's.  Vi i LUSCOS informerer klubben om at det kommer en gjeng nordmenn.
Eventuelle endringer vil det bli informert om her.

MVH
Petter Fjeld

TUNI

TERRY COOPER

Olebrevik

Fruen og jeg skal på Port Vale tirsdag 4. Første gangen jeg reiser om Liverpool med Ryan. Noen tips om hvordan komme på toget osv. Er det lurt å bestille togbill.på nettet? Reiser søndag 2. Tips?
olebrevik

Geir fra Grimstad

Vi er 4 fra Grimstad også...
Regner med å bli med på omvisning..
Ses på JTs..
Hvor kan vi treffes etter kampen eventuelt?
revie

chief

Quote from: Olebrevik on November 28, 2007, 22:12:44
Fruen og jeg skal på Port Vale tirsdag 4. Første gangen jeg reiser om Liverpool med Ryan. Noen tips om hvordan komme på toget osv. Er det lurt å bestille togbill.på nettet? Reiser søndag 2. Tips?

Det går buss fra flyplassen 2-3 ganger i timen til Liverpool Lime street.Derfra kan du ta tog eller buss. Buss er billigste alternativ, men tar litt lengre tid.

http://ojp2.nationalrail.co.uk/en/pj/tt

http://www.nationalexpress.com/
1 4 all and all 4 1

MooCow

Quote from: Petter F on November 26, 2007, 17:47:43
Bare møt opp på JT's.  Vi i LUSCOS informerer klubben om at det kommer en gjeng nordmenn.
Eventuelle endringer vil det bli informert om her.

MVH
Petter Fjeld

Me frykt førr å domma seg heilt ut  ;D JT's ? Kest e da  :P

Petter F

Baren på Leeds Marriott Hotel !

MVH
Petter

MooCow

Torgeir

Håper alle har fått kjøpt billett, for nå er det utsolgt.... 8) 8) 8) 8) ;D ;D ;D ;D

"We will be back"

Torgeir

roaldv

Quote from: Torgeir on December 06, 2007, 16:04:15
Håper alle har fått kjøpt billett, for nå er det utsolgt.... 8) 8) 8) 8) ;D ;D ;D ;D
Takk til Petter som var saa vennlig aa kjoepe inn ekstra mange billetter :) Slapper naa av i den litt trasige byen Manchester foer vi straks setter kursen mot Leeds!

Læshy

Billetter er i boks, og flyet tar av fra Gardemoen i morgen ettermiddag. Ser frem til nok en jul i Leeds (min tredje på rad), men forhåpentligvis blir det ikke med samme resultat som de to siste årene (0-1 tap begge kampene) ;)
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

flynn

God tur til alle, jeg håper dere får en flott opplevelse. For min del går julegratialet til mer familievennlige ting denne gang, desverre  :(

flynn

Bjalle Skien

Ønsker dere alle en riktig god tur...

Per-Stian

Huff no er eg verkeleg misunneleg! Eit klassisk lokalderby med stinn brakke (så godt som) er det lenge sidan eg har opplevd. Ha det riktig så fantastisk alle heldiggrisane som er tilstades i morgon :)

Tom S

Lykke til til alle som er over! :)

Eg lyt vente til Leeds v Crewe i februar. :'(
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Grattis til alle nordmenn som var med og sette ny publikumsrekord. Dagen vart diverre prega av sorg og vandalisme, men vi må kunne glede oss litt over storeslem og ny L1-rekord.

MooCow

4-0 in the cupfinal !

15 points
Who gives a f**k
We'r super Leeds
We'r going up

Kickthemdown

Quote from: MooCow on December 10, 2007, 11:48:03
4-0 in the cupfinal !

15 points
Who gives a f**k
We'r super Leeds