Marlon King

Started by h.b, August 06, 2007, 19:22:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Vi husker vel denne karen som Blackwell ikke fant ut at var noe. Hva med å gjøre et fremstøt på å signe ham. Den farta han har, hadde vært gull å ha i samspann med Beckford. Han hadde antagelig kosta endel, men kunne samtidig sørget for et opprykk. Det hadde altså lønt seg.

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

monsivar

Har vi noe særlig med penger da?

Stifler

Aldri om King går ned til League one!

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Per-Stian

Vi gjorde ei tabbe når vi ikkje signerte King permanent etter lånopphaldet. Han slo raskt til for Watford, men vart vel etter ei stund skadd nokså stygt. Veit ikkje om han er tilbake i trening no, men råd har vi nok ikkje uansett.

Jon R

quote:
Originally posted by h.b

Vi husker vel denne karen som Blackwell ikke fant ut at var noe. Hva med å gjøre et fremstøt på å signe ham. Den farta han har, hadde vært gull å ha i samspann med Beckford. Han hadde antagelig kosta endel, men kunne samtidig sørget for et opprykk. Det hadde altså lønt seg.

Du tenker på den samme King som Blackwell tildels ble latterliggjort for å hente inn på lån fra Nott Forest i League One? Den King som ble hetset som "søppel" fra endel Leeds supportere på og utenfor tribunene ? Ja det er visst han. Toppscorer i CCC for to sesongen siden men fikk nesten hele sesongen ødelagt ifjor grunnet skader. Vil sikkert til Leeds nå. Jaaaaaaaaaaada. [:o)]

Jon R.
Jon R.

veteranen

quote:
Originally posted by Jon R

QuoteOriginally posted by h.b

Du tenker på den samme King som Blackwell tildels ble latterliggjort for å hente inn på lån fra Nott Forest i League One? Den King som ble hetset som "søppel" fra endel Leeds supportere på og utenfor tribunene ? Ja det er visst han. Toppscorer i CCC for to sesongen siden men fikk nesten hele sesongen ødelagt ifjor grunnet skader. Vil sikkert til Leeds nå. Jaaaaaaaaaaada. [:o)]
Jon R.

Du kan være utrolig poengtert (og morsom!) når du tar i bruk dine ironisk-sarkastiske egenskaper! [:D]

Cherry

Husker at han fikk strekk i Leeds etter ett par kamper, og vi ville ikke satase mere på han......blomsret jo greit i Watford!

Runar

Marlom King er en møkka spiller

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by h.b

Jon R.

HåvardK

Du verden. Kan det ligge an til en aldri så liten verbal krig mellom Runar og Jon R igjen? Lenge siden.

Jon R

quote:
Originally posted by HåvardK

Du verden. Kan det ligge an til en aldri så liten verbal krig mellom Runar og Jon R igjen? Lenge siden.

Orker ikke gidder ikke passer mække rakerække vikke hakke måkke skakke fåkke bøkka takke tøkke. [8D]

Fra spøk til alvor: Denne Marlom King har jeg faktisk aldri hørt om, men han er sikkert en skikkelig møkkaspiller hvis Runar sier han er det.  [:D]

Jon R.
Jon R.

Runar

Ã...penbart[8D]

hehe....Marlon King presterte ikke i Leeds og jeg synes det var helt greit å la vær å signe ham...Kan ikke se verdien av å skape en debatt om han i disse dagen...

Da synes jeg det heller er viktig å konstantere at jeg gir vår kaptein 2-4 kamper på å være en som styrer et lag som presterer før jeg kommmer inn på OEF å krever at Douglas skal spille sammen med Howson eller Bayly sentralt.....Foresten drit i Douglas, Bayly og Howson kan spille sentralt sammen, de kommer til å herje i League One

Sølvreven

quote:
Originally posted by Runar

Ã...penbart[8D]

hehe....Marlon King presterte ikke i Leeds og jeg synes det var helt greit å la vær å signe ham...Kan ikke se verdien av å skape en debatt om han i disse dagen...

Da synes jeg det heller er viktig å konstantere at jeg gir vår kaptein 2-4 kamper på å være en som styrer et lag som presterer før jeg kommmer inn på OEF å krever at Douglas skal spille sammen med Howson eller Bayly sentralt.....Foresten drit i Douglas, Bayly og Howson kan spille sentralt sammen, de kommer til å herje i League One

Har også tro på Howson/Bayly og alle de andre unggutta.......[8D]

Better dead than red.

Leeds United. R.I.P. 11.07.2007 , stod opp tredje dagen.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Runar

Bye d way...Noen som vet hvordan situasjonen til Gylfi er?

Vi har jo syyyykt mye sentralemidtbanespillere i stallen..

Thommo, Douglas, Prutton, Bayly, Howson, Derry, Gylfi og Westlake jeg mener dette er for mange spillere som skal kjempe om samme plassen

lojosang

Omskolér Gylfi til tanksenter!

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Erik_

Tviler sterkt på at Boothroyd selger sin juvel for knapper og glansbilder. For det er vel det Bates har av verdier å punge ut med. Dette er en spiller vi absolutt ikke har sjans til å signere.

Move on, next please!

Ps. Vi har allerede et radarpar i Beckford og Kandol. [8D]

flynn

quote:
Originally posted by lojosang

Omskolér Gylfi til tanksenter!

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]

Eller til midtstopper!.

(Beklager at jeg fremmer dette forslaget for ørtende gang, men det er en god ide tror jeg)

flynn