Skrevet av Emne: EX-Spiller: Andy Hughes  (Lest 28247 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Andy Hughes
« Svar #90 på: Mai 27, 2010, 16:01:44 »
...
Likevel mener jeg at han har vært vår nest mest pålitelige og stabile spiller. Flere sjumilssteg etter Kisnorbo selvsagt, men jeg sliter virkelig med å finne andre spillere på dagens lag som samlet sett har gjort en bedre sesong. Jeg har blitt veldig positivt overrasket over Hughes denne sesongen, og selv om det til stadighet påpekes at han har gjort feil (her inne). Så har han jammen meg gjort mye bra også.

....

Helt enig. Bra innlegg!

AHIFB
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Andy Hughes
« Svar #91 på: August 28, 2010, 20:16:23 »
Unsung hero.Aldri tiltenkt en rolle i første 11'eren,men man kan alltid stole på at denne karen gir 100% når han får sjansen.Meget solid i dag etter det eg har forstått.Legend 8)

Hughesiiiii,Hughesiiii 8)

Promotion 2010

Sv: Andy Hughes
« Svar #92 på: November 24, 2010, 20:44:00 »
Flere tråder om Andy Hughes, tenk hvis en løpsk moderator hjalp til med å omdøpe dem til eksempelvis - SPILLER: Andy Hughes

DA ER DET NEMLIG SÃ… UTROLIG ENKELT Ã… FINNE TILBAKE TIL DEN RIKTIGE!!!!!!!!!!


Selv Radingfansen hyller lagspilleren HUghes:

http://www.givemefootball.com/championship/former-favourite-andy-hughes-deserves-a-warm-welco

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #93 på: November 25, 2010, 02:06:31 »
Rading? Hvor spiller de?  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #94 på: November 25, 2010, 15:30:53 »
Rading? Hvor spiller de?  ;D

Det er jo ikke en fotballklubb det er snakk om - det er fans. RAD-ing-FANS............så det så!!!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #95 på: Januar 21, 2011, 14:46:52 »
Sitat
Long-serving utility man Andrew Hughes has joined Scunthorpe United on an 18-month contract.
http://www.leedsunited.com/news/20110121/hughesy-joins-scunthorpe_2247585_2272725
Hva har vi av dekning på høyreback nå, som reserve for Connolly?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #96 på: Januar 21, 2011, 14:50:08 »
Takk skal du ha Hughsie,og lykke til videre. Du har virkelig stått på for Leeds,og dine holdninger bør være til etterfølgelse for flere 8)

samadhi

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #97 på: Januar 21, 2011, 14:52:03 »
Sitat
Long-serving utility man Andrew Hughes has joined Scunthorpe United on an 18-month contract.
http://www.leedsunited.com/news/20110121/hughesy-joins-scunthorpe_2247585_2272725
Hva har vi av dekning på høyreback nå, som reserve for Connolly?

Bruce, Bromby, Mccartney
marching on together,
derudaf forever...

flynn

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #98 på: Januar 21, 2011, 14:55:36 »
Blandete følelser her. Fornuften tilsier at dette er helt ok, en munn mindre å mette, og Hughes vil nok aldri komme på det nivået jeg håper vi skal ha på laget framover. 33 år gammel betyr at han kan ha noen gode sesonger igjen på "riktig" nivå, og dermed er det lurt å la ham gå.
Men, han blir savnet sosialt sett. Han virker å være en flott fyr både på og utenfor banen. Minner meg ikke så rent lite om Freddy Dos Santos, og det er i min bok et komplemang!

Lykke til Hughesey!


Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #99 på: Januar 21, 2011, 15:13:54 »
Takk skal du ha Hughsie,og lykke til videre. Du har virkelig stått på for Leeds,og dine holdninger bør være til etterfølgelse for flere 8)

Slenger meg på denne Bengt. Scunny får i hvertfall en spiller med holdningene på plass, og takk for bidraget som bl.a sikret opprykket i mai. Lykke til videre :)
« Siste redigering: Januar 21, 2011, 15:17:09 av Rudi G. »

nord

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #100 på: Januar 21, 2011, 15:57:45 »
Takk Hughes!

hvem skal nu være Sorte Per?
 

fjellhaugen

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #101 på: Januar 21, 2011, 16:02:15 »
flott for han.
og godt for oss.

som flere nevner har han nok vært en stor bidragsyter utenfor banen men der noen forsvinner dukker alltid nye opp.

lykke til videre hughes, putter nok mot oss i en cup neste år :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #102 på: Januar 21, 2011, 16:05:50 »
Hughes har gjort det omtrent som forventet i Leeds-trøya. Har ikke gjort seg bort ift det,
men noen toppspiller er/var han selvfølgelig ikke.

Trond90

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #103 på: Januar 21, 2011, 16:07:26 »
Lykke til videre Hughes!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

ooh aah

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #104 på: Januar 21, 2011, 16:12:54 »
En mann som imponerte mer på opprykksfesten enn i de kampene han spilte. Vil imidlertid aldri glemme han fra de elleville timene etter opprykket, så lykke til videre Hughes.
 

Tom S

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #105 på: Januar 21, 2011, 17:00:17 »
Takk skal du ha Hughsie,og lykke til videre. Du har virkelig stått på for Leeds,og dine holdninger bør være til etterfølgelse for flere 8)

Slenger meg på denne Bengt. Scunny får i hvertfall en spiller med holdningene på plass, og takk for bidraget som bl.a sikret opprykket i mai. Lykke til videre :)

Enig!
Hughes har ein herlig holdning, ønsker han lykke til i Scunthorpe :)
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: Andy Hughes
« Svar #106 på: Januar 21, 2011, 17:53:15 »
...
Likevel mener jeg at han har vært vår nest mest pålitelige og stabile spiller. Flere sjumilssteg etter Kisnorbo selvsagt, men jeg sliter virkelig med å finne andre spillere på dagens lag som samlet sett har gjort en bedre sesong. Jeg har blitt veldig positivt overrasket over Hughes denne sesongen, og selv om det til stadighet påpekes at han har gjort feil (her inne). Så har han jammen meg gjort mye bra også.

....

Helt enig. Bra innlegg!

AHIFB

Leechap

  • Gjest
Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #107 på: Januar 21, 2011, 18:59:04 »
Andy Hughes - lykke til. Spilte med hjertet for Leeds. Kanskje tilbake som trener senere?

Kato

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #108 på: Januar 21, 2011, 19:13:38 »
Nok et bomskudd fra sommeren 2010, å gi han ny kontrakt.
 

newsome

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #109 på: Januar 21, 2011, 19:31:59 »
Håper Andy Hughes får en bra tid fremover.
Ønsker han lykke til.
Gitt alt for Leeds United både på og utenfor banen.
En lojal spiller som har gjort jobben så godt som mulig,uansett posisjon.

Dennis

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #110 på: Januar 21, 2011, 20:40:00 »
Nok et bomskudd fra sommeren 2010, å gi han ny kontrakt.

Synes det var helt greit å tilby han en ny ettårskontrakt, jeg. Vi visste alle at han ikke ville bli en del av elleveren, men Hughesy er en populær fyr som går foran som en profesjonell idrettsutøver. En squad-player som neppe hevet særlig store lønnsutgifter.

Bomskudd? Joda, kanskje det, men enkelte spillertyper og karakterer kan bidra utenfor fotballbanen - på treningsfeltet og "i garderoben". Det er det vanskelig å sette pris på.

Marching on together!

oivindh

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #111 på: Januar 21, 2011, 21:05:30 »
Håper Andy Hughes får en bra tid fremover.
Ønsker han lykke til.
Gitt alt for Leeds United både på og utenfor banen.
En lojal spiller som har gjort jobben så godt som mulig,uansett posisjon.
Og vi skal ALDRI snakke negativt heller, om spillere som deltok på Scum Trafford 3.1.10, :D
Forsvaret holdt jo nullen ...

SveinArve

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #112 på: Januar 21, 2011, 21:24:45 »
Her er det rørende intervjuet...
Fin fyr denne Hughes: http://www.zshare.net/audio/85537393cfdc9419/
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #113 på: Januar 21, 2011, 22:06:03 »
Her er det rørende intervjuet...
Fin fyr denne Hughes: http://www.zshare.net/audio/85537393cfdc9419/

Fy fa..n for en fin type. Håper det er plass til Andy i klubben når han ligger skoene på hyllen :'(

stefan

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #114 på: Januar 21, 2011, 22:09:11 »
Trist at han forsvinner. Lykke til videre Hughes!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Runar

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #115 på: Januar 21, 2011, 22:15:48 »
Her er det rørende intervjuet...
Fin fyr denne Hughes: http://www.zshare.net/audio/85537393cfdc9419/

Fy fa..n for en fin type. Håper det er plass til Andy i klubben når han ligger skoene på hyllen :'(

Bare fordi noen liker/elsker Leeds så kan ikke det kvalifisere de til å jobbe der som trener -

Hughes er ingen god spiller, men han har vært en ressurs i sine år i Leeds og vil nok til en viss grad bli savnet
 

Dennis

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #116 på: Januar 21, 2011, 22:20:45 »
Her er det rørende intervjuet...
Fin fyr denne Hughes: http://www.zshare.net/audio/85537393cfdc9419/

Fy fa..n for en fin type. Håper det er plass til Andy i klubben når han ligger skoene på hyllen :'(

Bare fordi noen liker/elsker Leeds så kan ikke det kvalifisere de til å jobbe der som trener -

Hughes er ingen god spiller, men han har vært en ressurs i sine år i Leeds og vil nok til en viss grad bli savnet

Like fullt behøver man ikke være en god spiller for å være en god trener.

Selvsagt blir han savnet - AHIFB!
Marching on together!

Runar

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #117 på: Januar 21, 2011, 22:22:23 »
Ã…penbart trenger ikke kvaliteten på spilleren si noen om hvordan han blir som trener.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #118 på: Januar 21, 2011, 22:47:10 »
Her er det rørende intervjuet...
Fin fyr denne Hughes: http://www.zshare.net/audio/85537393cfdc9419/

Fy fa..n for en fin type. Håper det er plass til Andy i klubben når han ligger skoene på hyllen :'(

Bare fordi noen liker/elsker Leeds så kan ikke det kvalifisere de til å jobbe der som trener -

Hughes er ingen god spiller, men han har vært en ressurs i sine år i Leeds og vil nok til en viss grad bli savnet

Du nevner trener, ikke jeg, og om han kan bli en god trener vet ikke jeg, men det vet sikkert du!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Andy Hughes
« Svar #119 på: Januar 21, 2011, 22:57:42 »
 Jeg må si at jeg finner det veldig rørende å lese all lovprisingen av Hughes nå når han forsvinner......, spesielt etter at de samme personene har gitt han huden full av kjeft for å være ubrukelig som spiller.  ::)  ;)
Super Leeds since 1968