EX-Spiller: Andy Hughes

Started by mari, August 10, 2007, 01:30:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Corleone

Hadde bare Beckford hatt halvparten så gode holdninger..
Gi Hughes en 1års kontrakt med tilbud om trenerjobb etter det.

Adis

Dette er kanskje litt off-topic men..

Vet ikke om det har blitt nevnt før men jeg anbefaler å laste ned Coca-Cola Football League Podcasten med Mark Clemmit. Poenget med å nevne det i denne tråden er at han prater med Hughsey i den siste poden. 10 min intervju. Podcasten generelt er om alle divisjonenene CCC og nedover.

"Football Weekly" poden til The Guardian er selvfølgelig også obligatorisk. James Richardson, Barry Glendening, Sid Lowe, John Ashdown, Rob Smythe, Rafael Hoennigstein m.fl sitter og skravler i vei ganske så humoristisk og skarpt om ukens fotball. Kommer ut mandager og torsdager. Litt seint å nevnte dette nå etter sesonslutt kanskje men. De fokusrer på Prem League, Champ League, Ligaer på kontinentet og nevner CCC og L1 etc i ny og ne.

Og så The Square Ball-podcasten som kommer annenhver uke under sesongen er en ren Leeds-podcast.

Og for de spesielt interesserte har du Off The Ball og The Football Ramble som to podcaster også.

Gå i Itunes Store - søk på de forskjellige podcastene og velg subscribe

Uka er ikke den samme uten.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Leechap

Andrew Hughes - mannen med et direkte hjertelig forhold til Leeds - fortsetter i klubben. Positivt etter min mening både for laget og miljøet. Midtbanespiller opprinnelig, men omskolert på back og har taklet dette rimelig greit.
Blir nok innbytter i kommende sesong, et brukbart alternativ når skader inntreffer eller at slitne bein trenger hvile og kan benyttes som ekstra sikring når det drar seg til på tampen av en kamp der vi skal sikre poeng(ene).

torivar

Jeg synest det er helt riktig å tilby Hughes ny kontrakt, ikke fordi han er god eller fordi han er en hyggelig fyr - men han har en innstilling til det å spille for klubben en dessverre ser altfor sjelden i dagens fotball. Det kan kun gjøre godt å ha en slik fyr i stallen.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Denne karen brukte sine siste pund til å kjøpe ei skjorte for å hylle Hughes. Så fikk det heller være at buksa var litt trekkfull.... En ekte fan!  ::)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Andy Hughes er en liten kultfigur, så dette blir bra!

- robotcelebration etter sitt eneste mål for Leeds borte mot Millwall våren 2008 (fant ikke denne)

- crossbar-challenge fra samme sesong (1,37 inn i klippet)
http://www.youtube.com/watch?v=aj7h_TIYsgM

- The Hughsey Dance:

Min første Leeds-kamp:

Kato

Hvis dette er standarden på kontrakter som skal signeres i sommer, så er jeg livredd.

Bjorn

Ja dette er helt sikkert standarden...  ::) So?
Marching On! 4276

auren

Quote from: Kato on May 26, 2010, 12:28:03
Hvis dette er standarden på kontrakter som skal signeres i sommer, så er jeg livredd.

Tviler på at vi henter så mange andre 32-åringer på ett-års kontrakt. Forøvrig riktig av klubben å gi Andy Pandy en fornying av kontrakten. Han vil være en nyttig squadspiller å ha i troppen, samt at han virker å være en humørspreder innad i spillergruppen.

Thumbs up!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Humørspreder, arbeidshest... alt i orden.

50 kamper foregående sesong er ikke til å ta feil av: IKKE GOD NOK i league one, ihvertfall ikke i CCC.

Trulsaren

Quote from: Promotion 2010 on May 26, 2010, 12:21:39
"Ben Parker - Stripper" ??? ???
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

auren

Quote from: Trulsaren on May 26, 2010, 14:20:57
"Ben Parker - Stripper" ??? ???

Sier han ikke "stopper"? Reagerte også på det, siden han er venstreback. Men kan godt hende han ville være morsom å si "stripper"  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Quote from: Kato on May 26, 2010, 13:08:44

50 kamper foregående sesong er ikke til å ta feil av: IKKE GOD NOK i league one, ihvertfall ikke i CCC.

Vi får se.. Avgjør Grayson at han er god nok, er han vel det. I værste fall havner han på benken.
Marching On! 4276

berlin

Quote from: Bjorn on May 26, 2010, 14:32:35

Vi får se.. Avgjør Grayson at han er god nok, er han vel det. I værste fall havner han på benken.

Enig Bjørn. Hvorvidt det er standarden for signeringer i sommer gjenstår å se, men med så mange ut kommer ikke dette som noen negativ overraskelse for meg. Trenger squadplayers og Hughes kan fort bli benket avhengig av hvilke posisjoner man klarer å hente inn forsterkninger til.

B-m

Utrolig negativt innlegg fra ellers fornuftige Kato. Hvordan i alle dager kan du si at dette vil bli standard på signeringer, vi er fortsatt i mai, og at vi gir Hughes en ettårskontrakt vil jeg heller si tilsier mer at vi blir å signere 2-3 hotshots.

Fantastisk kar å ha i laget. Og når du sier Kato at han ikke er god nok for league one så tar du feil. Personlig synes jeg at Hughes har vært en av topp 5 spillere på et Leeds United denne sesongen. Kampen mot Scum var han stor, samt flere andre kamper. Han har også vært - som jeg har sagt tidligere- kaptein og sentral midtbanespiller flere sesonger for Norwich i Championship. Norwich var da et mid-table lag.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Bites Yer Legs

spesiell konklusjon, er jo en grunn til at mannen fikk 50 kamper
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

ettårskontrakt är ok, då han har bidragit en hel del denna säsong, till hans fördelar hör att han är lojal, aldrig skadad och kan hoppa in lite var som helst i laget utan att gnälla, men startspelare i  varenda CCC match det är han inte tillräckligt bra för

p0ndus

Så han mot Norwich borte og der imponerte han ingen. Syntes ikke han er god nok.

Kato

Quote from: B-m on May 26, 2010, 15:23:52
Utrolig negativt innlegg fra ellers fornuftige Kato. Hvordan i alle dager kan du si at dette vil bli standard på signeringer, vi er fortsatt i mai, og at vi gir Hughes en ettårskontrakt vil jeg heller si tilsier mer at vi blir å signere 2-3 hotshots.

Fantastisk kar å ha i laget. Og når du sier Kato at han ikke er god nok for league one så tar du feil. Personlig synes jeg at Hughes har vært en av topp 5 spillere på et Leeds United denne sesongen. Kampen mot Scum var han stor, samt flere andre kamper. Han har også vært - som jeg har sagt tidligere- kaptein og sentral midtbanespiller flere sesonger for Norwich i Championship. Norwich var da et mid-table lag.

Når har jeg ikke malt fanden så voldsomt på veggen som  du vil ha det til her, BM. Jeg sa at HVIS det fortsetter slik blir jeg redd. Det er early days ennå så har god tro på at vi løfter oss fra dagens signering.

Når det gjelder Hughes så skal jeg begrunne det. Har sett 4-5 kamper med han på laget i år, og har følgende inntrykk:

Svært temposvak
Posisjoneringstrøbbel/taktisk uklok (Mye rar støting)
Svak 1v1 offensivt
Middelmådig 1v1 defensivt

Når det gjelder innleggene til Bite Yer Legs, så gidder jeg ikke kommentere. Du kommer stort sett med utenomsportslige svar som "svada" osv. Sjelden gir du meg respons som minner om noen faglig diskusjon. Slik skal du bare fortsette, bit så mye du vil, men det preller her.

For ordens skyld er dette ikke et personangrep (da jeg ikke aner hvem du er). Mer et lite stikk mot innholdet.

Bites Yer Legs

Quote from: Kato on May 26, 2010, 19:08:51
Quote from: B-m on May 26, 2010, 15:23:52

Når har jeg ikke malt fanden så voldsomt på veggen som  du vil ha det til her, BM. Jeg sa at HVIS det fortsetter slik blir jeg redd. Det er early days ennå så har god tro på at vi løfter oss fra dagens signering.

Når det gjelder Hughes så skal jeg begrunne det. Har sett 4-5 kamper med han på laget i år, og har følgende inntrykk:

Svært temposvak
Posisjoneringstrøbbel
Svak 1v1 både offensivt og defensivt
Taktisk uklok (bla støting i hytt og gevær)

Når det gjelder innleggene til Bite Yer Legs, så gidder jeg ikke kommentere. Du kommer stort sett med utenomsportslige svar som "svada" osv. Sjelden gir du meg respons som minner om noen faglig diskusjon. Slik skal du bare fortsette, bit så mye du vil, men det preller her.

For ordens skyld er dette ikke et personangrep (da jeg ikke aner hvem du er). Mer et lite stikk mot innholdet.

Det du referer til var et enkelttilfelle med overlegg fra min side. Grunnen var at jeg var trøtt på at du generelt ikke svarte tilbake når du ble utfordret på innhold, jeg ville se om jeg endelig kunne få et svar og det fikk jeg. Hva annet enn det jeg har hatt en useriøs tone på aner jeg ikke, er isåfall ikke noe jeg streber etter.

Når det gjelder svaret mitt i denne tråden står jeg for det, 50 kamper i løpet av en sesong tilsier heller kvalitet enn det motsatte. Kanskje jeg skal ordlegge meg annerledes neste gang, kanskje var jeg krass, da skal jeg heller tone det ned.

Personangrep er det ikke, hadde isåfall ikke falt meg tungt for brystet... :-X  Heller er det en dårlig obsersvasjon av min aktivitet på forumet.

KEEP FIGHTING!!

lojosang

- The Hughsey Dance:

Are you Dave Brent in disguise?  ;D

Hughes kan kastes innpå på begge backene og over hele midtbanen som innbytter. Håper for all del ikke han er tiltenkt en plass i førsteelveren, men gi ham trøye nummer 13 og sett ham opp som første innbytter i hver kamp.
- Leif Olav

Runar

Greit at han kan spille mange posisjoner. Men hvorfor skulle du bytte inn en spiller som er så dårlig?

Eneste grunnen til å gi Hughes fornyet kontrakt er at Leeds ikke føler seg trygg på at de får inn tilstrekkelig med gode spillere og da MÃ... vi ha noe og fylle opp med.

Joe Jordan

Nja, la gå. Men Andy Hughes er IKKE en god fotballspiller. Forlenge en kontrakt på grunn av sosiale ferdigheter? Tja hvorfor ikke? Hva med Jeremy Clarkson på venstre flanke?  ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

[/quote]

Det du referer til var et enkelttilfelle med overlegg fra min side. Grunnen var at jeg var trøtt på at du generelt ikke svarte tilbake når du ble utfordret på innhold, jeg ville se om jeg endelig kunne få et svar og det fikk jeg. Hva annet enn det jeg har hatt en useriøs tone på aner jeg ikke, er isåfall ikke noe jeg streber etter.

Når det gjelder svaret mitt i denne tråden står jeg for det, 50 kamper i løpet av en sesong tilsier heller kvalitet enn det motsatte. Kanskje jeg skal ordlegge meg annerledes neste gang, kanskje var jeg krass, da skal jeg heller tone det ned.

Personangrep er det ikke, hadde isåfall ikke falt meg tungt for brystet... :-X  Heller er det en dårlig obsersvasjon av min aktivitet på forumet.

[/quote]

Er det noe jeg ønsker så er det debatt angående mine meninger, så det med  manglende svar skjønner jeg egentlig ikke.

For øvrig kjøper jeg det du sier, og forstår argumentet med 50 kamper.

Mener bare at han uansett var the weakest link.

berlin

Det blir feil å si at Hughes fikk ny kontrakt p.g.a sosiale ferdigheter, selv om det er mulig at de som har skrevet det har ment det humoristisk/ironisk.

Jeg skjønner egentlig hvorfor det er noe å være negativ til, forventer vi 6-8 spillere av god/meget god CCC-klasse? Troppen bør vel ikke være særlig mindre enn den vi hadde i League 1. Jeg vet ikke helt hva jeg forventer ut fra det som bli sagt fra offisielt hold (klubben, Batesm Grayson), håper det blir bedre enn som så. Får vi 2-3 klare forsterkninger samt 2-3 "greie spillere" virker det som det beste vi kan håpe på.  :(

Jeg er selvfølgelig enig i at Hughes ikke er mann for fremtiden, men vi sitter her og gjetter litt da. Gjetter på hva som skjer ila sommervinduet.

Promotion 2010

Hughes - I am honoured to play for Leeds United
Andy Hughes is delighted to have finally signed his new one year contract with the club.

Hughes was out of contract at the end of last season and was offered a new one-year deal with the club when the season finished.

The 32 year old didn`t take long to make up his mind to stay with the club he says his the best he`s ever been at.

Speaking on Yorkshire Radio Hughes said, "Without a doubt it`s the best club that I have ever played for, the best place I have ever lived, and everything about the club, the fans and the people who work here.

I am honoured to say I play for Leeds United."

The former Reading and Norwich midfielder joined Leeds on the eve of the 2007/08 season and is one of only four players who are still at the club who played in the side`s first game in League One at Tranmere.

Hughesy as gone on to make 126 appearances and featured in 39 of Leeds 46 games in their promotion campaign.

He has shown his versatility since his arrival and has played in a number of different positions.

Predominantly a midfielder he spent most of last season at either right back or left back.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=199859#ixzz0p4eZHzEH
Min første Leeds-kamp:

Erik_

Quote from: Kato on May 26, 2010, 22:04:10
Synes det er litt synd, men ikke særlig overraskende at du med flere er såpass negative til Hughes. For all del, han er ikke den beste spilleren jeg har sett. Og jeg håper og tror vi får inn bedre spillere i det bakre ledd denne sommeren.

Likevel mener jeg at han har vært vår nest mest pålitelige og stabile spiller. Flere sjumilssteg etter Kisnorbo selvsagt, men jeg sliter virkelig med å finne andre spillere på dagens lag som samlet sett har gjort en bedre sesong. Jeg har blitt veldig positivt overrasket over Hughes denne sesongen, og selv om det til stadighet påpekes at han har gjort feil (her inne). Så har han jammen meg gjort mye bra også.

Jeg mener Grayson gjør rett i å gi han en ny korttidskontrakt. Vi trenger en spillertype som Andy Hughes på benken, ved skader og suspensjoner. Han er tross alt ikke Frazer Richardson...

...heldigvis!

Bites Yer Legs

Quote from: Kato on May 26, 2010, 22:04:10

Personangrep er det ikke, hadde isåfall ikke falt meg tungt for brystet... :-X  Heller er det en dårlig obsersvasjon av min aktivitet på forumet.

Er det noe jeg ønsker så er det debatt angående mine meninger, så det med  manglende svar skjønner jeg egentlig ikke.

For øvrig kjøper jeg det du sier, og forstår argumentet med 50 kamper.

[/quote]
[/quote]

Var isåfall den oppfattelsen jeg var under. Men trenger ikke dvele ved det, vann under broen?

Når Hughes gir seg blir det legendestatus, et privilegium å ha en sånn kar i troppen! Weakest link mener jeg har vært usikkerheten rundt ene midstopperplassen og fast høyreback, i så måte har Hughes fungert som en reddende altmuligmann.
KEEP FIGHTING!!